claudeel Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Azi am plecat la prietenul meu si am observat cala rece merge foarte ok dar la cald.....pa. Am ajuns la el si ne-am apuca de demontat, am pus bobinele de la el la mine si de la mine la el. Mobra mea a pornit la sfert, relantiu statea perfect fara nici un fel de fluctuatie, am plecat la o tura (de vreo 20 min) motorul mergea perfect mergeam si cu a 6 a la 2000rpm si acceleram iar motorul nu facea nici un fel de problema, nu imi venea sa cred cat de frumos mergea si se auzea . Deci problema este de la bobine, nu stiu daca una sau 2 canu am mai stat sa verific la cat de bucuros eram ca am gasit buba. Am pornit mobra lui cu bobinele mele si la el la fel facea, intrerupea. M-am apucat sa caut bobine si sper sa fie intr-adevar doar problema de la ele si sper sa gasesc ceva bun. Va multumesc TUTUROR pentru ajutor! Editat Iulie 29, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 sa fii sanatos, bine ca ai gasit problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Azi am plecat la prietenul meu si am observat cala rece merge foarte ok dar la cald.....pa. Am ajuns la el si ne-am apuca de demontat, am pus bobinele de la el la mine si de la mine la el. Mobra mea a pornit la sfert, relantiu statea perfect fara nici un fel de fluctuatie, am plecat la o tura (de vreo 20 min) motorul mergea perfect mergeam si cu a 6 a la 2000rpm si acceleram iar motorul nu facea nici un fel de problema, nu imi venea sa cred cat de frumos mergea si se auzea . Deci problema este de la bobine, nu stiu daca una sau 2 canu am mai stat sa verific la cat de bucuros eram ca am gasit buba. Am pornit mobra lui cu bobinele mele si la el la fel facea, intrerupea. M-am apucat sa caut bobine si sper sa fie intr-adevar doar problema de la ele si sper sa gasesc ceva bun. vezi bai Gigi ca nu era din nici o chiulasa..))ar trebuii sa ma avanseze astia la MEMBRU EXPERT!!sa fii sanatos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 31, 2013 Autor Share Postat Iulie 31, 2013 More cand ai drum prin bucale' sa ma anunti sa bag berea la rece Gata azi am schimbat pipele si am facut vreo 30 de km si merge beton, nici urma de intrerupere sau alte probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 2, 2013 Autor Share Postat August 2, 2013 Azi am descoperit ca pe la galeria de evacuare de la pistonul 3 si 4 ieseau gaze, m-am uitat in manual si am vazut ca acolo trebuie sa vina niste "garnituri". Am dat toata evacuarea jos si surpriza garniturile nu erau acolo (nu sunt sigur ca vin ceva garnituri acolo pentru ca galeria de evacuare are niste margini care la strangere se etanseaza de chiulasa), am facut niste garnituri de clingherit am montat la loc si nu mai pierde. Bun, am observat ca galeria de la pistonul 1 este jumatate cu neagra si jumatate caramizie (interiorul tevi de evacuare), la pistonul nr 2 este toata neagra iar 3 si 4 sunt caramizii total. Ce inseamna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Azi am descoperit ca pe la galeria de evacuare de la pistonul 3 si 4 ieseau gaze, m-am uitat in manual si am vazut ca acolo trebuie sa vina niste "garnituri". Am dat toata evacuarea jos si surpriza garniturile nu erau acolo (nu sunt sigur ca vin ceva garnituri acolo pentru ca galeria de evacuare are niste margini care la strangere se etanseaza de chiulasa), am facut niste garnituri de clingherit am montat la loc si nu mai pierde. Bun, am observat ca galeria de la pistonul 1 este jumatate cu neagra si jumatate caramizie (interiorul tevi de evacuare), la pistonul nr 2 este toata neagra iar 3 si 4 sunt caramizii total. Ce inseamna asta? la imbinarea galerie -chiulasa trebuie sa fie garnituri metalice (din cupru) culorile din esapament pot fi din amestecul carburant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 Am pus garnituri si nu mai scapa. Acum ma enerveaza ca la rece nu porneste nici cu soc nici fara soc doar daca ii dau gaz, la cald la fel daca nu ii dau gaz nu o ia. Sa fie oare amestecul prea sarac? Prea bogat ma indoiesc avand in vedere ca nu am deschis decat jumatate de tura fata de ce scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Am pus garnituri si nu mai scapa. Acum ma enerveaza ca la rece nu porneste nici cu soc nici fara soc doar daca ii dau gaz, la cald la fel daca nu ii dau gaz nu o ia. Sa fie oare amestecul prea sarac? Prea bogat ma indoiesc avand in vedere ca nu am deschis decat jumatate de tura fata de ce scrie in manual. jocul la pastile cand a fost facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Saptamana trecuta, erau sub tolerantele din manual acum toate sunt ok. Ma gandesc sa nu fie amestecul prea sarac. Ma gandeam sa le dau la 4 ture, cu o tura mai mult decat in manual. Am scos bujiile si le-am facut poze, ce ziceti este bine amestecul? Sunt cam negre, pana mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Nu stiu unde le vezi tu negre,alea tind spre amestec sarac .Admisia prea permisiva(vezi filtru aer) incearca la 3.5 ture si o sincronizare corecta a carburatoarelor ,mai poti ridica acele o liniuta si o faci racheta. Editat August 7, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 (editat) NU vreau racheta . Carburatoarele sunt sincronizate perfect. Acum este la 3.5 ture, o sa le dau la 4 ture si sa vad cum merge! Ma enerveaza maxim ca trebuie sa ma joc cu acceleratia cand o pornesc la rece ca nu vrea deloc cu soc sau fara. Inainte trageam socul la maxim si o lua la "sfert" fara sa o ajut cu gazul, in 30 de sec. inchideam socu si gata mergea. Bine ca nu asta ar fi problema sa stau sa o "antrenez" din gaz dar de ce sa nu o pornesc cum trebuie defapt. Editat August 7, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 sunt sincronizate perfect? esti tu sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Dupa cum merge motorul da sunt 100% In plus carburatoarele au fost facute la Cesar (mai exact de Adi) deci sunt mai mult ca sigur ca este ok. Motorul merge excelent dar ma enerveaza pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 hai sa-ti spun un secret: dupa ce umbli la supape se sincronizeaza din nou, valorile de vacuum se modifica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Din greseala am acelasi motor ca si tine si la 60 de mii am refacut chiulasa integral,distributie etc,am facut carburile cum ti-am spus-MAREE diferenta . Performance Solution are perfecta dreptate. Editat August 7, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Ma rog, nu cred ca este chiar asa de grav dar na fiecare cu fixu' lui. O sa le fac altadata, acum am cheltuit banii pe ulei asigurare itp. Este bine ca am rezolvat ce era mai important si acum merge foarte bine, consum foarte bun undeva la 5.5-6 % in oras mers lejer cu schimbari de trepte pana in 5000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 pai daca ai refacut jocul la supape si nu ai refacut sincronizarea iti merge ca buda...tu iti dai seama ca acum carburatoarele sunt date grosier peste cap..valorile vacuumului pe fiecare cilindru e diferit ..deci setarile clapetelor sunt total eronate...refa sincronizarea...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Imi dau seama cand un motor merge bine sau prost, mie motorul imi merge excelent, o sa fac carburatoarele cand o sa am bani ca acum trebuie sa fac o revizie si la masina (ulei,frane etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 si daca iti merge excelent pentru ce mai intrebi pe sectiunea service..probleme kawa etc?daca tie ti se pare ca motorul merge "excelent" cu suruburile pilot la 4 ture...e super.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Ma deranjeaza ca nu porneste cu soc sau fara decat daca ii dau putin gaz. Asta mai este problema acum doar atat. Si le-am pus la 4 ture pentru ca la 3.5 imi revenea din acceleratie prea brusc si nu cred ca este mult o tura fata de manual cu filtru de aer si evacuare sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 "revenea prea brusc"???? gizas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 11, 2013 Autor Share Postat August 11, 2013 (editat) Daca plecam cu acceleratie mai puternica si daca trebuia sa opresc dupa 3-4-7-20 metrii si apasam ambreiajul si lasam gazul scadea repede si sub 1000rpm iar acum revine ceva mai lin si ramane undeva la 1200-1300rpm gizas.....In fine mai bine ma opresc aici.....Multa bafta si sanatate. Din pacate au aparut alte probleme, mi-au aparut niste tacanituri care se aud de la chiulasa cred ca sunt de la supape mai ales cand se incalzeste bine gen 90-100 de grade se aude si mai tare, lantul de distributie l-am intins de 2 ori si tot "vajaie", se aude aiurea si mai nou a inceput sa imi agate sau sa nu intre cum trebuie in viteze, asta doar cand urc in trepte cand cobor in trepte intra perfect. Cred ca la sfarsitul lunii sezonul se termina pentru mine, ma apuc sa desfac tot motorul si usor usor sa o pun la punct ca la carte, chiulasa, distrbutie si ce o mai fi prin el. Pana mea. Editat August 11, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 suruburile de la axele cu came cu ce le-ai strans? lantul de distributie nu se intinde, e o tiganie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 Le-am strans cu dinamometrica nu mai stiu cati nm, chestia este ca la inceput nu se auzea tacanitul asta dar dupa vreo 300 de km a inceput sa se auda, pai si atunci de ce se aude asa, sa fie oare prea strans si freaca foarte tare pe patine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.