robertkiran Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 De ceva vreme Honda a lansat trei noi modele pentru cei care vor avea A2 - CB500F, CBR 500R si CB500X. Toate de 48 CP pentru cei cu A2. As vrea ceva detalii despre modelul CB500F. Personal nu am asa ceva, dar am avut un "contact" cu aceasta moto la MAN. Adica am facut un drive test. De cum am urcat pe ea am zis "mama, ce usoara e"! Si chiar daca are 192 de kg. mi s-a parut o motocicleta usoara de tot. Si o motocicleta joasa, eu am 1,80 cm. si ajung cu toata talpa piciorului jos, ba char cu genunchii un pic indoiti (foto). Dupa ce am pornit motorul m-a surprins putin neplacut. Desi nu are decat 48 CP iar eu am peste 120 de kg ... a fugit un pic spatele, si daca nu puneam un picior jos luam o cazatura frumoasa. Poate si datorita faptului ca e jos era pietris, poate si datorita faptului ca am accelerat-o eu cam tare... In fine dupa ce am iesit pe sosea am inceput sa ma joc cu acceleratia. Recunosc ca nu accelereaza brutal, dar accelereaza. Adica daca ii dai gaz brusc, nu te da jos de pe scaun ... dar te trage un pic inapoi, si iti da o senzatie "de putere". Deci poti accelera lejer ca motorul te iarta. Se duce usor pana la 100 -120 km/h. Chiar cu greutatea mea. Mai mult nu am incercat, era totusi o moto de test, nu era a mea. Dar peste 100 km te cam da jos ... vantul. Cred ca un parbriz iar prinde bine. Am facut si ceva depasiri si motocicleta te ajuta. Adica iti da destula rezerva de putere sa depasesti un tir, sau un autoturism. Ce sa mai spun, o motocicleta usoara, joasa, usor de condus. Nu mi-a placut vantul ... te cam da jos, dar cred ca un parbriz ar rezolva situatia. Cam astea au fost impresiile mele. As vrea sa aud si alte pareri de la cei care au (cei de la Hachi Motors spuneau ca au vandut una din asta), sau cei care au condus aceasta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Parbrizul la un naked rezolva urmatoarele: il urateste ca naiba si te rezolva de niste turbulente in casca de zici ca e taifun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 (editat) Kevinn, la 120 km/h aveam senzatia ca imi da vantul capul "pe spate". Chiar ma incordam sa tin capul drept. Eu cred ca un parbriz ar devia putin curentul de aer si nu ar mai fi senzatia asta "cap pe spate"! Referitor la aspect ... nu stiu ce sa zic. LE in cadrul aceluiasi MAN am testat si un BMW F700GS. Asta avea o "bucatica" de parbriz. Si crede-ma ca m-a ajutat mult, am putu merge cu acela pana la 140 km/h fara probleme. Adica bucatica aia de parbriz isi facea datoria si devia curentul de aer. Editat August 4, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 salut ! nu stiu ce experienta ai, dar eu am avut cb 500 si sv 650 acum er-6 toate naked. fara parbriz am condus lejer pe toate la 120, fiind viteza mea maxima de confort dpdv al vantului. in anumite momente pe toate 3 am avut parbriz, specific nakedurilor. creeaza turbulente, devine deranjant in casca dar si ajuta daca te ghemuiesti la viteze mari. rezisti mai bine la vant. per total am maers aproape tot timpul fara din 3 motive: turbulente si zgomot, aspect, viteza mea de croaziera este cam 120 deci nu am nevoie cb ul asta nou mi se pare o mobra faina, si la inaltimea ta de 1,8 ar trebui sa ajungi cu toata talba cam la orice moto. in calitate de om patit, nu ma dau in vant dupa cai putere, ci mai degraba dupa consum, manevrabilitate, aspect. iar asta le are pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Pana la urma e optional : alegi sa te bata vantul si sa te tii putin de ghidon (dar asta depinde de pozitia pe moto, daca e putin aplecata spre fata e ok, daca stai perfect drept e mai deranjant.) sau alegi turbulentele (sigur sunt oameni care le ignora si oameni sensibili la ele, care nu le suporta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 salut ! nu stiu ce experienta ai, dar eu am avut cb 500 si sv 650 acum er-6 toate naked. fara parbriz am condus lejer pe toate la 120, fiind viteza mea maxima de confort dpdv al vantului. in anumite momente pe toate 3 am avut parbriz, specific nakedurilor. creeaza turbulente, devine deranjant in casca dar si ajuta daca te ghemuiesti la viteze mari. rezisti mai bine la vant. per total am maers aproape tot timpul fara din 3 motive: turbulente si zgomot, aspect, viteza mea de croaziera este cam 120 deci nu am nevoie cb ul asta nou mi se pare o mobra faina, si la inaltimea ta de 1,8 ar trebui sa ajungi cu toata talba cam la orice moto. in calitate de om patit, nu ma dau in vant dupa cai putere, ci mai degraba dupa consum, manevrabilitate, aspect. iar asta le are pe toate Experienta nu prea am cine stie ce. Desi am permis de 4 ani nu am condus decat chinezaria din dotare (un FB de 150 cmc), si moto mai serioase pe la drive test-uri (Honda Transalp,. Shadow, CB500F, BMW F650GS si F700GS, Ural Retro etc). Deci nu am cine stie ce experienta... Referitor la inaltimea mea, sunt o groaza de mobre la care nu ajung jos cu piciorul, (ca de pilda Yamaha XT660Tenere, WR250R si multe altele - le-am incalecat pe la diverse saloane moto si nu ajung cu picioarele jos). Dar deviem de la subiect. Deci pareri despre CB500F ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 depinde si cat de tare bate vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Daca esti "blocat" pe ea ceilalti nu pot decat sa spuna ce vor, ca tot aia vei face. Incearca mai multe variante pentru a ramane la una. CB-ul de 500 are istorie lunga, asta poate fi gasit si pe net. Fiabila, usoara, costuri mici de intretinere ... Acum ... Ce spui tu ca e usoara... pai si Er5-ul e usor, si GS500 e usor ... sunt multe motociclete in zona A2 de talia CB500F. Eu am o alt problema: inaltimea si greutatea ta ... o sa arati " ciudat" (scuze de termen) pe CB500F, dar acum na, si categoria e restrictiva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Am testat si eu CB500FA-ul si mi se pare mai mult o motocicleta pentru fete sau incepatorii... incepatori si tematori Nici eu n-am cine-stie-ce experienta, insa ma simt mai confortabil si mai sigur pe mine pe autobuzu' meu de VFR decat m-am simtit pe CB. Exact cum spui tu: da impresia ca-i bicicleta si imi pare EXTREM de sensibila la orice sughit al pilotului/drumului/vrabiei de pe gard. Probabil pentru oras e buna, pentru ca n-ar avea de ce sa aiba un consum foarte mare si, prin cat de usoara si de "dreapta" e, crosetezi foarte usor traficul. Din punct de vedere al puterii mi s-a parut ca are mai mult decat scrie pe hartie. Adica ma asteptam sa fie mai lenesa decat am simtit-o in realitate. N-am apucat sa testez si C-ABS-ul (ca parca stiu ca are), pentru ca... nu s-a ivit ocazia. Una peste alta, un commuter bun, dar nu ceea ce as cauta eu Eu unul sunt mai curios si mai interesat de CB500XA si de NC700X, dar fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Daca esti "blocat" pe ea ceilalti nu pot decat sa spuna ce vor, ca tot aia vei face. Incearca mai multe variante pentru a ramane la una. CB-ul de 500 are istorie lunga, asta poate fi gasit si pe net. Fiabila, usoara, costuri mici de intretinere ... Acum ... Ce spui tu ca e usoara... pai si Er5-ul e usor, si GS500 e usor ... sunt multe motociclete in zona A2 de talia CB500F. Eu am o alt problema: inaltimea si greutatea ta ... o sa arati " ciudat" (scuze de termen) pe CB500F, dar acum na, si categoria e restrictiva... cu scuzele de rigoare, mai ciudat decat pe FB de 150 nu cred ca o sa arate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 ...e prea smechera motoreta, da ce drachiu' le fac astia din ce in ce mai mici??? peste 5 ani eu pe ce ma mai dau la 1.93 ?!!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 cu scuzele de rigoare, mai ciudat decat pe FB de 150 nu cred ca o sa arate Aici sunt total de accord cu Frigider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Am cumparat-o pentru nevasta-mea. Pare mai usoara decat kilele date in carte, foarte manevrabila, are un cuplu imprastiat pe toata gama de turatie (adica nu sare ca Fazerul de 600 care pana la 5000 de ture e scuter dupa care te da pe spate), are sase viteze dar puteau s-o lase doar in cinci, a sasea e in 3000 si ceva de ture la 100km/h; consuma extrem de putin, cum umbla doamna ia 3l/100km (adica pana-n 100-110km/h), piesele pe ea par mai de calitate decat ale altor motoare mai scumpe, are abs. Poti s-o duci la 150km/h dar dupa 130 parca iti pare rau; E o supermotocicleta pentru cei care au nevoie de un motor practic si fiabil, pentru cei cu A2 si pentru fetele care nu umbla in curbe cu genunchii pe asfalt. Pentru ce-am cumparat-o eu, mai bine de-atat greu gaseam. Mai ales la banii astia. Editat August 7, 2013 de Tik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Un review misto, concis, la obiect și fără bălării legate de parbriz, aspect etc. șiAm cumparat-o pentru nevasta-mea. Pare mai usoara decat kilele date in carte, foarte manevrabila, are un cuplu imprastiat pe toata gama de turatie (adica nu sare ca Fazerul de 600 care pana la 5000 de ture e scuter dupa care te da pe spate), are sase viteze dar puteau s-o lase doar in cinci, a sasea e in 3000 si ceva de ture la 100km/h; consuma extrem de putin, cum umbla doamna ia 3l/100km (adica pana-n 100-110km/h), piesele pe ea par mai de calitate decat ale altor motoare mai scumpe, are abs. Poti s-o duci la 150km/h dar dupa 130 parca iti pare rau; E o supermotocicleta pentru cei care au nevoie de un motor practic si fiabil, pentru cei cu A2 si pentru fetele care nu umbla in curbe cu genunchii pe asfalt. Pentru ce-am cumparat-o eu, mai bine de-atat greu gaseam. Mai ales la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6rr Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Demembrez Honda CBF500 din 2006 PC39 /index.php?/topic/710734-dezmembrez-honda-cbf-500-pc-39-fabricatie-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.