anpetre Postat Mai 20, 2016 Autor Share Postat Mai 20, 2016 Va salut ! De la ultimul post a mai trecut ceva vreme si am mai parcurs ceva km (vreo 1000). Ramasesm dator cu informatii despre consum. Se pare ca a crescut, intr-adevar, dar NESEMNIFICATIV. WE trecut am mers la mare pe autostrada. La ducere mi-a consumat 3.9 l/100km. Mers cu 100-120 km/h cu cateva "varfuri" la 140, in coloana cu motocicletele, dar nu prea constant. Cu ocazia asta am constatat, daca mai era nevoie, ca un maxiscuter nu prea are ce cauta intre motociclete. Nu e vorba despre viteza ci despre comportamnet dinamc complet diferit, datorita sistemelor diferite (variator-ambreiaj centrifugal vs. cutie de viteze - ambreiaj normal. Diferenta asta poate ca pare, la prima vedere, fara importanta prea mare dar eu am resimtit-o din plin pe parcursul celor 220 km. La intoarecre m-a cam "fugarit" fiu-meu (am venit numai noi doi) si cred ca am consumat (nu am facut inca plinul sa stiu exact) ca. 4,2. In concluzie, cu noul setup pot spune ca s-a marit consumul cu ca 0,3 - 0,5 l / 100 km, Din punctul meu de vedere, neimportant. Macar merge bine si imi place sa merg cu acest maxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Cu o problema ciudata ma confrunt si eu,la kymco 250. Bataie in ambreiaj-e nitel uzat, dar nu patineaza inca, oala nu e inrosita sau deformata. Din primavara asta nu mai trage, nu se mai tureaza. A pornit usor, la sfert, se duce la 4-5000 turatii maxim si atata. Am curatat variatorul care e nou,dar murdar de mizerie de la ambreiaj, parca se misca oleaca mai bine. Ambreiajul nu are arcuri rupte...nu-mi dau seama ce il tine infranat asa... Acum un an se tura cam in gol,avea santuri in variator,l-am schimbat si merge frumos. De fapt,mergea, acuma abia se taraste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Martie 20, 2017 Autor Share Postat Martie 20, 2017 Face la fel și pe cric? Sau numai în mers? Primul"suspect" ar fi filtrul de aer. Al doilea, bujia/fisa/cablul de IT (na, ca am ajuns sa dau și sfaturi...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Pe cric se tureaza usor, iti dai seama. in sarcina e problema...Are aer, chiar prea mult, bujia e alba... Nu e o problema electrica,daca era ceva electric fura curent si facea urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 daca zici ca-i alba bujia ,atunci regleaza amestecul sa aibe culoarea caramizie la bujie,poate ca nu ajunge destul carburant in amestec,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Martie 20, 2017 Autor Share Postat Martie 20, 2017 Pai daca nu e din carburatie si nici electric si face asa numai in sarcina, nu mai ramane decat sistemul de transmisie (variator / ambreiaj). Ciudat este ca l-ai lasat mergând bine si "s-a trezit" mergând prost. Sincer, nu stiu daca cineva iti poate face diagnoza "la distanta" la asa ceva, doar daca are calitati de oracol,ceea ce nu e cazul (meu). Pot insa sa imi dau nitel si cu presupusul: -Arcul mare din spatele ambreiajului sta bine centrat si in lacasurile lui? -Mai uitat-te din nou, cu atentie, la role, poate "ceva" le impiedica sa urce pe rampele variatorului -As mai verifica fuliile variatorului, anume sa culiseze usor pe ax, sa se poata departa si apropia fara sa agate in ceva -Ai cumva o curea de rezerva, pentru o proba? Stiu ca cele de mai sus nu sunt prea de ajutor dar ... cine stie. Bafta multa! Si când oi descoperi ce a avut, te rog sa nu uiti sa ne scrii ca asa invatam toti (din experienta proprie si a altora} Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 De uitat m-am uitat, variatorul fiind nou nu are de ce sa faca figuri,am si curatat mizeria din el...cureaua e nitel uzata,deh, dar nu stiu cum ar putea sa blocheze motorul,ea ar fi trebuit sa patineze. Iar ambreiajul arata ok,nu am vazut nimic rupt sau altfel, dar nici nu l-am desfacut,are arcul central puternic si mi-a fost teama sa nu-mi sara-n fata... Intrebarea este cum ar putea transmisia sa blocheze turatia, eu stiu ca uzura duce la turatie in gol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Martie 21, 2017 Autor Share Postat Martie 21, 2017 Imi pare rau. eu unul nu am alte idei. M-am mai gandit si nu stiu. Daca as fi langa el, poate mi-ar mai veni idei dar asa... Oricum, succes si nu uita sa ne zici si noua ce naiba a avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Am observat ca platoul de tabla din interiorul variatorului are joc in culise, le-am comandat oem,sunt 3 slidere. Au intrat mult mai greu,fiind noi. Apoi,surpriza! Tot la fel merge, nu se tureaza neam... » Post actualizat in 01 Apr 2017 15:31Am rezolvat. Defectul era la cablul de acceleratie, de revenire. Nu puteam sa accelerez scuterul, deoarece cablul era ruginit prin mijloc, am tras cu patentul si s-a rupt. Acum totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 1, 2017 Autor Share Postat Aprilie 1, 2017 Multumim de informare si felicitari pentru rezolvare. In orice caz, ciudat si rar defect. cine s-ar fi gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Pai simteam acceleratia ingreunata spre final, apoi am vazut clapeta de acceleratie ca se deschidea prea putin,apoi cand am inceput sa trag de cabluri, cel de accelerare se misca ,celalat nu. Si am tot tras pana l-am rupt de unde era ruginit si intepenit. Acuma se misca liber acceleratia si total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Va salut dupa multa vreme! Am mai mers destul de mult (vreo 15000 km de cand il am, totusi nu e prea mult, dar având în vedere că am si moto, si alt scuter, e ceva). Acum am o problemă relativ simpla: merg mai mult prin oras si se încălzește bine (fără supraincalzire, termometru sta unde trebuie, motoventilatorul porneste, se oprește etc). La oprire, brusc incepe sa curgă antigelul din vasul de expansiune, (ca 200 300 ml, aproximat după mărimea baltii) prin furtunul de prea plin. Intrebare: un asemenea comportament ar putea fi cauzat de un capac defect la radiator? ATENTIE: Se intampla numai la oprirea motorului, la câteva secunde, si curge cam tot ce e in vas. Multumesc celor ce vor răspunde (rog pe cei care nu stiu sa se abțină de la comentarii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 am avut si eu cu al meu majesty 400 2008 o problema cu tremuratul in plaja de viteze 30-50km/h. nu era asa grav cand l-am luat, apoi am pus alta curea si m-am gandit eu in istetimea mea sa pun role mai grele. gasind undeva pe net ca eu am role de 16g am comandat si pun 18g. scuterul mergea mai rau, iar cu pasager devenea groaznic mi-am comandat rolele originale si surpriza sunt de 12g de fapt... am comandat cu ocazia asta si un ambreiaj nou si alta curea si le-am inlocuit. nu stiu cat e de bun ambreiajul ca l-am luat de la Betto parts - 150lei iar cureaua este un Gates cu aramida precum cea care am inlocuit-o azi urmeaza schimbul de ulei si grup. ceva ciudat mi s-a parut ca in manual spune ca la grup se pune acelasi ulei ca si in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iulie 21, 2020 Autor Share Postat Iulie 21, 2020 Asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Ai cum sa schimbi busonul de la vasul de expansiune? E posibil sa nu mai tina presiunea in instalatie. In mers pompa de apa egalizeaza temperatura plimband apa, iar la oprire apa fiarta din motor, nemaicirculand, impinge apa rece de deasupra, iar busonul fiind dus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iulie 21, 2020 Autor Share Postat Iulie 21, 2020 Am cum sa il schimb, ceea ce o sa si fac (le voi schimba pe amândouă, radiator si vas de expansiune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat August 19, 2020 Autor Share Postat August 19, 2020 Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry 125 Postat Octombrie 28, 2021 Share Postat Octombrie 28, 2021 On 8/19/2020 at 11:02 AM, anpetre said: Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți. Salutare, am si eu un Majesty de 400 caruia as vrea sa ii imbunatatesc plecarea de pe loc si as vrea sa stiu ce ar trebui sa ii schimb exact si cu ce piese ma sfatuiesti te rog, bineinteles si sa ii reduc din vibratiile la viteze mici, plus scartaitul din cauza ambreiajului. Ii voi inlocui si eu capacul de la radiator pt ca mi-a facut si mie o data figura cu vomitatul lichidului de racire. In momentul de fata l-am demontat pt inlocuirea garniturii de la pompa de benzina, cea care este intre rezervor si pompa, plus inlocuirea membranei de la carburator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Octombrie 28, 2021 Autor Share Postat Octombrie 28, 2021 Salut! Din experientele facute as inclina sa iti spun ca solutia de compromis ar fi inlocuirea variatorului original cu cel Malossi. Avantaj: dispare complet vibratia caracteristica pentru pornirea de pe loc se face la turatie mai mare. De fapt vibratia reapare dar dupa mult timp si atunci se rezolva cu o "curatenie generala" la variator. Dezavantaje: creste consumul de benzina cu ca 0,5 l / 100 km, si scade viteza maxima, mai mult de 145 - 150 km/h nu mai vezi. Nu stiu despre ce zgomot ambreiaj ai scris. Acolo trebuie schimbat ambreiajul original cu 3 bacuri cu cel de la modelul de dupa 2007, cu 5 bacuri. Se potriveste perfect si la cele mai vechi 2004 - 2006. Nu trebuie inlocuita si oala (daca asta e buna). Eu am schimbat si arcul mare din spatele fuliilor de la ambreiaj cu unul Malossi alb. Dar nici azi nu stiu daca era necesar (pentru ca nu am facut probe schimband piesele 1 cate 1, am schimbat tot odata). Desigur, cureaua trebuie sa fie in parametri normali (trebuie verificata latimea) Cam asta despre transmisie. Cu capacul de la radiator. Asta a fost la mine, pana sa ajung la ala, am facut multe alte verificari. Intrebare: "Voma" pe unde a iesit? daca a fost pe la furtunul de preaplin al vasului de expansiune, e foarte probabil sa fie acel capac de la radiator. Daca a iesit prin alte locuri, sunt altele de verificat Succes Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry 125 Postat Octombrie 28, 2021 Share Postat Octombrie 28, 2021 53 minutes ago, anpetre said: Salut! Din experientele facute as inclina sa iti spun ca solutia de compromis ar fi inlocuirea variatorului original cu cel Malossi. Avantaj: dispare complet vibratia caracteristica pentru pornirea de pe loc se face la turatie mai mare. De fapt vibratia reapare dar dupa mult timp si atunci se rezolva cu o "curatenie generala" la variator. Dezavantaje: creste consumul de benzina cu ca 0,5 l / 100 km, si scade viteza maxima, mai mult de 145 - 150 km/h nu mai vezi. Nu stiu despre ce zgomot ambreiaj ai scris. Acolo trebuie schimbat ambreiajul original cu 3 bacuri cu cel de la modelul de dupa 2007, cu 5 bacuri. Se potriveste perfect si la cele mai vechi 2004 - 2006. Nu trebuie inlocuita si oala (daca asta e buna). Eu am schimbat si arcul mare din spatele fuliilor de la ambreiaj cu unul Malossi alb. Dar nici azi nu stiu daca era necesar (pentru ca nu am facut probe schimband piesele 1 cate 1, am schimbat tot odata). Desigur, cureaua trebuie sa fie in parametri normali (trebuie verificata latimea) Cam asta despre transmisie. Cu capacul de la radiator. Asta a fost la mine, pana sa ajung la ala, am facut multe alte verificari. Intrebare: "Voma" pe unde a iesit? daca a fost pe la furtunul de preaplin al vasului de expansiune, e foarte probabil sa fie acel capac de la radiator. Daca a iesit prin alte locuri, sunt altele de verificat Succes Andrei Multumesc frumos pentru raspuns. 2006 este al meu, deci ar trebui sa se potriveasca ambreiajul, o sa ma ocup. Nu ma deranjeaza cresterea consumului si nici ca nu mai fuge cu 150, nu era cazul.Este suficient 120/130 maxim si cred ca acolo ii si place.Pe mine ma intereseaza sa nu mai trepideze asa tare si sa aiba un plecat de pe loc mai bun. Legat de "voma" a iesit pe la furtunul de preaplin de sub carena, furtun care iese aproape de cricul central, dar repet s-a intamplat o singura data si atunci pt ca am mers cu el la viteza mica, printre blocuri cativa km. Multumesc inca o data de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Octombrie 28, 2021 Autor Share Postat Octombrie 28, 2021 Cu multa placere. Desi nu mai am acel scuter, si daca stiu despre ce e vorba, ajut pe oricine cu placere. Deasemenea, daca trebuie ceva piese, mai am ramase. Nu am avut timp sa fac o lista cu ce mai am, asa ca cel mai bine este sa fiu intrebat prin MP. Raspund cat pot de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry 125 Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Salutare, stie cineva ce grosime ar trebui sa aiba un sabot de ambreiaj cu 5 bacuri? Am gasit un second Malossi la un pret bun, complet, cu arc alb, oala si partile pe care merge cureaua (nu le stiu denumirea), doar ca nu as vrea sa arunc banii pe geam si sa nu imi fie de folos. Stiu unul nou e unul nou doar ca poate si asta second mai duce km. Intreb, nu ma pricep prea bine momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YP 400 Romica Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 La 04.04.2016 la 0:01, anpetre a spus: Salutare ! Azi a iesit din garaj Majesty 400, in haine noi, de primavara. Pe langa ca arata bine (ma rog, chestie de gust, corect ar fi: Imi place MIE cum arata), acum MERGE BINE. Înlocuind piesele mentionate mai sus s-a rezolvat problema "tremuratului" la viteze mici. Solutia Malossi este foarte simpla ca si concept si are efect clar: prin modificarea formei rampelor rolelor, motorul fuctioneaza in alta plaja de turatii (mai mari) cu ca. 500 - 1000 ture. Astfel motorul are mai mult cuplu la viteze mici si efectul neplacut dispare.Mi s-a confirmat ceea ce banuiam. Acum, sigur, mersul bun are si un pret (in afara de pretul componentelor, deloc mic): turatia de functionare mai mare. Asta ar duce, in mod logic, la un consum mai mare de carburant. Atat italienii cat si nemtii (forumurile dedicate din aceste tari) sustin ca nu e asa, dimpotriva, consumul va scade. Mie nu prea imi vine a crede dar vom vedea in viitor. Sincer mie nu-mi pasa daca va consuma cu ceva mai mult, dar va merge asa cum cred eu cu tarie ca trebuie sa mearga un maxi din clasa asta.Oricum, când voi avea date suficiente despre noul consum, voi scrie aici, pentru cei interesati. Cu stima Andrei PS: Daca cineva doreste detalii suplimentare, le ofer cu placere ca sa nu treaca prin tot ce am trecut eu pana sa gasesc solutia corecta. Salut, poti te rog sa-mi lasi un nr de telefon? Acum 8 minute, YP 400 Romica a spus: Salut, poti te rog sa-mi lasi un nr de telefon? Salut sunt nou posesor de Majesty 400, 2012… nu stiu daca e o problema, dar nu ramane pornit la rece doar, la prima cheie…. Porneste bine pentru 2 maxim 6-7 secunde apoi se opreste… la a doa cheie, ramane pornit si totul pare ok? Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.