Jump to content

Yamaha Majesty 400 2004


anpetre
 Share

Recommended Posts

Va salut !

 

De la ultimul post a mai trecut ceva vreme si am mai parcurs ceva km (vreo 1000). Ramasesm dator cu informatii despre consum. Se pare ca a crescut, intr-adevar, dar NESEMNIFICATIV. WE trecut am mers la mare pe autostrada. La ducere mi-a consumat 3.9 l/100km. Mers cu 100-120 km/h cu cateva "varfuri" la 140, in coloana cu motocicletele, dar nu prea constant.

Cu ocazia asta am constatat, daca mai era nevoie, ca un maxiscuter nu prea are ce cauta intre motociclete. Nu e vorba despre viteza ci despre comportamnet dinamc complet diferit, datorita sistemelor diferite (variator-ambreiaj centrifugal vs. cutie de viteze - ambreiaj normal. Diferenta asta poate ca pare, la prima vedere, fara importanta prea mare dar eu am resimtit-o din plin pe parcursul celor 220 km.

 

La intoarecre m-a cam "fugarit" fiu-meu (am venit numai noi doi) si cred ca am consumat (nu am facut inca plinul sa stiu exact) ca. 4,2.

 

In concluzie, cu noul setup pot spune ca s-a marit consumul cu ca 0,3 - 0,5 l / 100 km, Din punctul meu de vedere, neimportant. Macar merge bine si imi place sa merg cu acest maxi

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu o problema ciudata ma confrunt si eu,la kymco 250. Bataie in ambreiaj-e nitel uzat, dar nu patineaza inca, oala nu e inrosita sau deformata.

Din primavara asta nu mai trage, nu se mai tureaza. A pornit usor, la sfert, se duce la 4-5000 turatii maxim si atata. Am curatat variatorul care e nou,dar murdar de mizerie de la ambreiaj, parca se misca oleaca mai bine. Ambreiajul nu are arcuri rupte...nu-mi dau seama ce il tine infranat asa...

Acum un an se tura cam in gol,avea santuri in variator,l-am schimbat si merge frumos. De fapt,mergea, acuma abia se taraste...

Link to comment
Share on other sites

Pe cric se tureaza usor, iti dai seama. in sarcina e problema...Are aer, chiar prea mult, bujia e alba...

Nu e o problema electrica,daca era ceva electric fura curent si facea urat.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu e din carburatie si nici electric si face asa numai in sarcina, nu mai ramane decat sistemul de transmisie (variator / ambreiaj). Ciudat este ca l-ai lasat mergând bine si "s-a trezit" mergând prost.

 

Sincer, nu stiu daca cineva iti poate face diagnoza "la distanta" la asa ceva, doar daca are calitati de oracol,ceea ce nu e cazul (meu).

Pot insa sa imi dau nitel si cu presupusul:

-Arcul mare din spatele ambreiajului sta bine centrat si in lacasurile lui?

-Mai uitat-te din nou, cu atentie, la role, poate "ceva" le impiedica sa urce pe rampele variatorului

-As mai verifica fuliile variatorului, anume sa culiseze usor pe ax, sa se poata departa si apropia fara sa agate in ceva

-Ai cumva o curea de rezerva, pentru o proba?

 

Stiu ca cele de mai sus nu sunt prea de ajutor dar ... cine stie. Bafta multa! Si când oi descoperi ce a avut, te rog sa nu uiti sa ne scrii ca asa invatam toti (din experienta proprie si a altora}

 

Stima

Link to comment
Share on other sites

De uitat m-am uitat, variatorul fiind nou nu are de ce sa faca figuri,am si curatat mizeria din el...cureaua e nitel uzata,deh, dar nu stiu cum ar putea sa blocheze motorul,ea ar fi trebuit sa patineze. Iar ambreiajul arata ok,nu am vazut nimic rupt sau altfel, dar nici nu l-am desfacut,are arcul central puternic si mi-a fost teama sa nu-mi sara-n fata...

Intrebarea este cum ar putea transmisia sa blocheze turatia, eu stiu ca uzura duce la turatie in gol...

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau. eu unul nu am alte idei. M-am mai gandit si nu stiu. Daca as fi langa el, poate mi-ar mai veni idei dar asa...

Oricum, succes si nu uita sa ne zici si noua ce naiba a avut

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca platoul de tabla din interiorul variatorului are joc in culise, le-am comandat oem,sunt 3 slidere. Au intrat mult mai greu,fiind noi. Apoi,surpriza! Tot la fel merge, nu se tureaza neam...


» Post actualizat in 01 Apr 2017 15:31

Am rezolvat. Defectul era la cablul de acceleratie, de revenire. Nu puteam sa accelerez scuterul, deoarece cablul era ruginit prin mijloc, am tras cu patentul si s-a rupt. Acum totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai simteam acceleratia ingreunata spre final, apoi am vazut clapeta de acceleratie ca se deschidea prea putin,apoi cand am inceput sa trag de cabluri, cel de accelerare se misca ,celalat nu. Si am tot tras pana l-am rupt de unde era ruginit si intepenit. Acuma se misca liber acceleratia si total.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Va salut dupa multa vreme!

 

Am mai mers destul de mult (vreo 15000 km de cand il am, totusi nu e prea mult, dar având în vedere că am si moto, si alt scuter, e ceva).

Acum am o problemă relativ simpla: merg mai mult prin oras si se încălzește bine (fără supraincalzire, termometru sta unde trebuie, motoventilatorul porneste, se oprește etc). La oprire, brusc incepe sa curgă antigelul din vasul de expansiune, (ca 200 300 ml, aproximat după mărimea baltii) prin furtunul de prea plin. Intrebare: un asemenea comportament ar putea fi cauzat de un capac defect la radiator? ATENTIE: Se intampla numai la oprirea motorului, la câteva secunde, si curge cam tot ce e in vas.

 

Multumesc celor ce vor răspunde (rog pe cei care nu stiu sa se abțină de la comentarii)

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu cu al meu majesty 400 2008 o problema cu tremuratul in plaja de viteze 30-50km/h. nu era asa grav cand l-am luat, apoi am pus alta curea si m-am gandit eu in istetimea  mea sa pun role mai grele. 

gasind undeva pe net ca eu am role de 16g am comandat si pun 18g. 

scuterul mergea mai rau, iar cu pasager devenea groaznic 

mi-am comandat rolele originale si surpriza sunt de 12g de fapt... am comandat cu ocazia asta si un ambreiaj nou si alta curea si le-am inlocuit.

 

nu stiu cat e de bun ambreiajul ca l-am luat de la Betto parts - 150lei iar cureaua este un Gates cu aramida precum cea care am inlocuit-o

 

azi urmeaza schimbul de ulei si grup. ceva ciudat mi s-a parut ca in manual spune ca la grup se pune acelasi ulei ca si in motor.

Link to comment
Share on other sites

Inițiatorul a cumpărat în 2013 un scuter trecut mult de 100.000km

In general 400 rezista 100.000km+ fara intervenții la motor

El a luat o răpciugă(cazan) trecuta bine de 150k,fericit că odo arată 30k.de fapt că majoritatea cumpărătorilor.nu vor un scuter de 80-90k reali.prefera unul trecut de 150k ,doar pentru că arată bine la odo 🤣

A dublat prețul de achiziție tot reparând la el.unul cu 80k pe odo nu îi făcea atâtea probleme precum odo parfumat, de 30

Ce sa zic,felicitari.la câți bani ai băgat în el.cumparai unul vechi de 2-3 ani cu km reali

 

Link to comment
Share on other sites

Ai cum sa schimbi busonul de la vasul de expansiune? E posibil sa nu mai tina presiunea in instalatie. In mers pompa de apa egalizeaza temperatura plimband apa, iar la oprire apa fiarta din motor, nemaicirculand, impinge apa rece de deasupra, iar busonul fiind dus...

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o verificare .te pot trimite la cineva care se pricepe.ăl mai bun meșter la scutere pe care îl știu.mi a refăcut motoarele la 3 maxiscutere.

Repet.in online mergi pe presupuneri.acolo trebuie verificat.pot fi mai multe cauze

Mie mi a fiert "apa" din senin în varna,prin 2011.noroc cu sticla de sprite sub sa 😂

Mi a părut rău de suc.pana la Giurgiu am mers cu gândul la sucul turnat in radiator

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...