apriliacluj Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Kubica: "Conduc o dată la 4 luni și sunt cu o jumătate de scundă mai rapid decât piloții principali." Ouch. Îl vedem la Monza. Sau la Singapore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Zvonuri ca Ricciardo ar fi 'degradat' la Torro Rosso pana la sfarsitul sezonului...ca sa nu plece cu un bagaj prea mare de cunostinte la Renault. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 apoi ce acolo nu pot fi jocuri de culise murdare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 (editat) Putinica "zeci-de-geuri" Ii schimbam porecla din "safety car" Bă, da' cum a tavalit-o Ericsson... Editat August 31, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Defectiune la brake-by-wire?n-o fi el mare pilot dar nici nu e normal sa o trozneasca asa de gard...saracii comisari ce au fugit ca potarnichile....cred ca erau maro la fund dupa aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 - Yeeesssss ! - P2 P2, Kim is on pole - ... Will speak later ... » Post actualizat in 01 Sep 2018 14:08Defectiune la brake-by-wire? defectiune -> a ramas DRSul deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 La j'de g-urile vanturate eu zic ca Ericsson nu ar mai fi iesit sa-si scuture țărâna din casca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 - Yeeesssss ! - P2 P2, Kim is on pole - ... Will speak later ... moment Mastercard. Se pare ca,dupa cum ne-a aratat si depasirea de la Spa,noul overtake sau/si "party mode" al Ferrari ii face mai rapizi cu 0.5s/tur - diferenta dintre Q2-ritm de cursa si Q3-pure quali. Si chiar putin mai rapizi decat AMG,daca si la Monza reusesc sa castige e clar ca buna ziua. Insa asta inseamna,ca sa-l citez pe Marquez de la motogp "no excuses" din partea lui Vettel - Balanel. Pariez ca aceasta cursa va fi foarte boring,interesanta mai mult prin prisma rezultatului decat prin ea insasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Vattel nu vrea titlul anul asta. Se pastreaza pentru 2019. Max nu a inteles mai nimic. Mai mediteaza. Pacat de Kimi, l-au lucrat in echipa. » Post actualizat in 02 Sep 2018 14:32----------------- Si acum .... sa auzim huiduielile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 (editat) Mda, pacat ca au bagat botu' la kimi... Manelarul bun, cu sau fara locotenent. Ambitia (si prostia) iar i-au depasit talentul lui wax. Macar m-a tinut treaz cursa asta, nu a fost boring cum zicea colegu' @method. Editat Septembrie 2, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 (editat) Vattel nu vrea titlul anul asta. Se pastreaza pentru 2019. Bai deci cat de adevarat...se pune in niste situatii din care tot timpul el iese cu ochii umflati "Hamilton didn't give me enough room" - foarte corect,bai dar ce a facut Hamilton poate fi calificat maxim ca o incomodare,nu poti spune ca e ceva agresiv.Insa a fost de ajuns - l-a bagat in corzi pe Vettel.Se intampla ceva care s-a intamplat de mai multe ori anul asta si de mai multe ori anul trecut : cand se ajunge la dueluri 1 la 1 iar masinile sunt sensibil egale castiga Hamilton,iar Vettel intotdeauna o comite.Ca m-a incomodat ca n-am avut loc ca am facut blistering pe gume samd - amanunte.Rezultatul insa e intotdeauna acelasi.Iar de plans nu se mai poate plange ca nu a avut masina.... Iar cu Kimi la fel - a zis ca ducea o batalie deja pierduta si ca mai devreme sau mai tarziu tot l-ar fi depasit Hamilton....nu ma pot abtine insa sa nu remarc 2 lucruri si la Kimi : 1.Verst ducea o lupta la fel de pierduta cu Bottas insa ar fi castigat cu siguranta acel duel daca nu gresea acea incomodare si nu il lovea.Insa diferenta de defense se vede - in timp ce Verst e unul din cei mai buni (daca nu chiar cel mai bun) pilot pe defensiva din acest lot,pe Kimi l-a facut Hamilton lejer si culmea - pe exterior,Kimi a cedat imediat cand l-a vazut pe Ham langa roata lui desi el nu avea nimic de pierdut in cazul unui contact iar Hamilton avea de pierdut totul... 2.Mesaj pe radio'ul lui Bottas "foarte bine Valteri - Kimi incercand sa te depaseasca a incalzit prea mult gumele pe spate (overcooked) si acum are blistering pe stg spate"...true. Ceea ce poate parea ca o greseala de setup e de fapt o greseala de pilotaj.Daca Ferrari ar fi avut niste piloti corespunzatori,ar fi putut sa ia un 1-2 aici.Cel putin masina era capabila de performantele respective.Pilotii insa se pare ca nu. Max nu a inteles mai nimic. Mai mediteaza. Max...acea atingere prosteasca asupra lui Bottas a facut diferenta intre o evolutie stelara si una jenanta.Mai are de lucrat la finete. Mi-a placut insa mesajul de pe radio "stiu ca (rezistand in fata lui Bottas) pierd timp la Vettel,insa nu imi pasa".Incapatanarea aceea e remarcabila.A demonstrat ce avea de demonstrat : "de mine nu treci nici cu Mercedes'ul pe Monza".Insa daca nu l-ar fi lovit pe Bottas ar fi fost fantastic.Asa,e bun dar foarte mojic. » Post actualizat in 05 Sep 2018 21:19 Vettel isi da iar masura arogantei si prostiei sale - link While not much was spoken with respect to Ferrari’s strategy and team orders post the race on Sunday, Vettel has now launched an infamous attack on his teammate for not having given him the space on Turn 1 and even after that.Vettel had tried a move on Kimi at the first chicane but the Finn was in no mood to give away his hard earned pole position and hence defended against Vettel. “When I had to evade him in the next chicane, Lewis could get past,I had no space and made a spin and had severe damage.” Vettel then went onto say that he has to race three cars in his bid to rise to the top, something that is clearly not the case for Hamilton at Mercedes, where Bottas is fine with playing second fiddle. “I’m not particularly happy with the way Ferrari managed things on Saturday.It should’ve been me starting from pole position.For me, it’s clear: I have to race three cars, including my teammate.” Vettel said. Ferrari have clearly been rocked by what transpired on the track on Sunday and Vettel is furious with how he is now 30 points adrift the top of the driver’s standings. Furthermore, the Kimi contract situation has fuelled even more tension in the Ferrari camp. According to reports Leclerc is now almost certain to drive for Ferrari in 2019. Parerea mea e ca musiu Vettel asta prima oara se lupta cu el insusi dupa aia de abia cu Ham si restul lumii.Cam fiecare greseala sau prostie pe care a facut-o sezonul asta dar si sezonul trecut cand a facut vreo 2 monumentale se datoreaza lui insusi.Deci,vorba maestrului Salam - Solo ! Deci ar fi bine sa nu mai faca el prostii si greseli de 2 lei si eu cred ca ar putea lua titlul astfel.Deja o ocazie (2018) la titlu e aproape irosita.Numai si numai pe mana lui.Asa ca vorba aia...mai incet cu pianul pe scari,hai sa nu aruncam cu noroi in echipa si coechipieri cand tu te invarti ca luzarul in a 2a sicana din primul tur de pe Monza ca nu ai stiut sa intri umar la umar cu ala si te-a incomodat de te-ai udat pe tine.Cand o creste mare si stie sa participe la dog fights atunci sa vorbeasca,pana atunci sa il lase pe Kimi in pace.NU e vina lui Kimi ca el e moale ca balega. Editat Septembrie 2, 2018 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Am ajuns prea târziu la party? Hai că am adus o sticlă de tărie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 ...si alte 2 imagini edificatoare : - "fanii lui Ham de la Monza ....si Ricci dupa ce a abandonat cu probleme la ambreiaj : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 Viitorul lui Alonso... ...cine a mai rămas de pe grila din 2012... ...și cum a pierdut Sebică titlul în 2018. Basm popular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 ...și cum a pierdut Sebică titlul în 2018. Basm popular. 5 greseli intr-un sezon....and still counting. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 Aia din quali din Austria e discutabilă, la fel și penalizarea care a urmat. Dar la celelalte patru, ambiția i-a cam depășit talentul ™ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 Aia din quali din Austria e discutabilă, la fel și penalizarea care a urmat. Dar la celelalte patru, ambiția i-a cam depășit talentul ™ Mai tii minte ca la inceputul sezonului am zis ca de fiecare data cand este presiune pe el greseste si ma contraziceai...qed. Dupa ce a fost umilit de Ricci in 2014 pe masini identice (ca sa preiau si eu o vorba din motogp - no excuses ),in 2018 iata ca Vettel IV isi arata "adevarata" sa valoare.Pe de o parte e mai bine ca s-a intamplat asa pentru ca daca ar mai fi luat un titlu mitul si asa contorsionat masiv "Vettel IV" ar fi devenit gogoasa Vettel V,ceea ce ar fi fost deja penibil.Un pilot pe care eu l-as asemui cu Ralph Schumacher - sau hai,Nico Rosberg (desi ii dau mai mult credit lui Nico) sa ia 5 titluri mondiale...chiar ca devenea circ F1. Nu ca mi-as fi dorit sa mai vad iiiinca un titlu luat de maimuta,dar ca sa o spunem pe aia dreapta...e the better pilot. Sper insa ca la anul sa vina nu stiu,oricine,un baiat altul decat astia 2 sa ia titlul,ca nu ii mai suport pe niciunul.PENIBILI. Forza ragazzi si #godbless...sa se duca Kimi sa o fwta in liniste pe Mintu si meanwhile sa bea o vodka,dar sa ne lase ca nici ala nu mai mere nimic si sa lase tinerii sa iasa in fata. ...poate Leclerc?In momentul asta as tine si cu un urangutan care poate sa ii detroneze pe cei 2 jenibili... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 Bai, ai uitat de wax, popicarul! Se umfla tărâța in el, ii bate pe toți si-i trec si coșurile de pe față! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 Sa vina sa ii bata...e unul din cei mai enervanti oameni de pe grila dar in acelasi timp unul din cei mai buni piloti.Insa chiar si enervantul de wax cu fata aia de cere palme e mai ok decat forza ragazzi asta sau decat gliteratti'ul Hamilton. » Post actualizat in 09 Sep 2018 05:11Infiniti's motorsport boss explains why it's important for manufacturers that F1 doesn't go ahead with the planned changes to the engine regulations I cannot explain better the official position of Renault Sport Formula 1 Team if not quoting Cyril Abiteboul: ‘There is no need to change the architecture of the PU to reach the objectives fixed by Formula 1 of more power, more noise and so on: we can improve the current engine by increasing the fuel flow and revs, for example.’” » Post actualizat in 09 Sep 2018 20:25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 F1 va renunța la MGU-H peste 2 ani. Un băeat a cumpărat ultimul șasiu rulant de la Caterham F1 și încă lucrează la el. Stră-nepotul ultimului împărat austriac (și primul în ordinea de succesiune la tron a dinastiei defuncte) concurează în Formula 3. Un MGU-K: Și o supapă pneumatică: Atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 (editat) Foarte tari supapele....nush ce mare smecherie ar fi sa bage si la automobile de strada sa scapam de porcariile alea de arcuri... Kimi pleaca la Sauber dar part-owner,nu se stie daca va si pilota sau nu.Probabil Leclerc din 2019 la Ferrari....ce as rade sa-l calareasca pe maestrul IV Editat Septembrie 11, 2018 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Foarte tari supapele....nush ce mare smecherie ar fi sa bage si la automobile de strada sa scapam de porcariile alea de arcuri... Nu se justifică. Va crește costul, iar câștigul va fi neglijabil pentru 90% dintre automobiliști. Probabil Leclerc din 2019 la Ferrari Tocmai l-au confirmat oficial. » Post actualizat in 11 Sep 2018 09:43 Kimi pleaca la Sauber dar part-owner,nu se stie daca va si pilota sau nu. Va și pilota. Ferrari și Sauber au făcut efectiv schimb de piloți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 mda, asa-i, sunt curios de amandoi, ce rezultate vor avea pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 O scurtă recapitulare pentru 2019: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Nu se justifică. Va crește costul, iar câștigul va fi neglijabil pentru 90% dintre automobiliști. Eu spun ca lucrul mecanic utlizat pentru a tot comprima la arcurile alea nu e neglijabil.E chiar de luat in seama.Castigul nu ar fi in performanta ci in consum.Iar costul nu e chiar asa de mare. mda, asa-i, sunt curios de amandoi, ce rezultate vor avea pe viitor Kimi nici unul. Leclerc insa...sper sa il detroneze pe IV.Probabil si Ferrari spera in secret acelasi lucru O scurtă recapitulare pentru 2019: Il regret foarte mult pe Ocon daca pleaca.A dovedit ca este unul din cei mai rapizi piloti din grila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.