Sari la conținut

Accident ..subsemnatul.


Old School Rider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ultimul caz care a venit la noi asa a fost in bucuresti si nu era pe contrasens ci pe linia de tramvai .. ghici ce .. culpa comuna ..

dar deja mi-e lehamite de atatia cunoscatori ..e asa cum spuneti voi si o zi buna

nationalule ..bafta de un politist de treaba si sa nu care cumva sa aibe ala polita la noi ca nu o iti dea inspectorii polita sa-ti repari wakasakiul

Editat de Roxynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot gandit daca sa postez..sa nu postez...am zis..ce naiba,sunt prea norocos sa nu zic si la altii...am scapat doar cu zgarieturi si vreo 2 vanatai si motorul cu daune superficiale in afara de rezervor ,care e cel mai scump de inlocuit..masina lu ala in schimb cam regreta ca s-a luat la tranta cu buldozerul vulcan de 800.

doamne fereste ....bn ca esti ok

fierul se repara...

cineva sus te iubeste...... :peace:

in ce hal arata masina aluia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul caz care a venit la noi asa a fost in bucuresti si nu era pe contrasens ci pe linia de tramvai .. ghici ce .. culpa comuna ..

dar deja mi-e lehamite de atatia cunoscatori ..e asa cum spuneti voi si o zi buna

nationalule ..bafta de un politist de treaba si sa nu care cumva sa aibe ala polita la noi ca nu o iti dea inspectorii polita sa-ti repari wakasakiul

Mie mi-e lehamite de companiile de asigurari. Ce pot sa zic, asta-i situatia. Nu putem sa ne luam toti motoare noi cand strambam un rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul caz care a venit la noi asa a fost in bucuresti si nu era pe contrasens ci pe linia de tramvai .. ghici ce .. culpa comuna ..

 

Art. 103

Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului lânga axa drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

 

Art. 120

(1)Se interzice depasirea vehiculelor:

k)pe sectorul de drum unde s-a format o coloana de vehicule în asteptare, daca prin aceasta se intra pe sensul opus de circulatie.

 

Pariem ca a fost una din situatiile de mai sus (pt prima - a fost pe banda de contrasens) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era pe sensul de mers, coloana in miscare si nu era nici-un tramvai .. politistul a zis ca nu avea ce sa caute acolo .. punct

@klux nici mie nu-mi plac dar astia sunt n-avem ce sa le facem ...totusi sunt curioasa de experienta ta ca prea am vazut ca postezi peste tot si toata lumea se leaga de tine .. de nebuni nu cred ca o fac chiar toti ..

Editat de Roxynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 depasirea in intersectii dirijate este permisa

 

Imi cer scuze daca gresesc. De cand e depasirea permisa in intersectii????. Eu stiam ca nu ai voie nici macar la 50 m de intersectie sa depasesti.

Si ca doar cand unu face stanga, atunci poti sa il depasesti prin dreapta. Dar sa depasesti in intersectie nici vorba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca gresesc. De cand e depasirea permisa in intersectii????. Eu stiam ca nu ai voie nici macar la 50 m de intersectie sa depasesti.

Si ca doar cand unu face stanga, atunci poti sa il depasesti prin dreapta. Dar sa depasesti in intersectie nici vorba .

 

Art. 120

(1)Se interzice depasirea vehiculelor:
a)în intersectii cu circulatia nedirijata;
B)în apropierea vârfurilor de rampa, când vizibilitatea este redusa sub 50 m;
c)în curbe si în orice alte locuri unde vizibilitatea este redusa sub 50 m;
d)pe pasaje denivelate, pe poduri, sub poduri si în tuneluri. Prin exceptie, pot fi depasite în aceste locuri vehiculele cu tractiune animala, motocicletele fara atas, mopedele si bicicletele, daca vizibilitatea asupra drumului este asigurata pe o distanta mai mare de 20 m, iar latimea drumului este de cel putin 7 m;
e)pe trecerile pentru pietoni semnalizate prin indicatoare si marcaje;
f)pe trecerile la nivel cu calea ferata curenta si la mai putin de 50 m înainte de acestea;
g)în dreptul statiei pentru tramvai, atunci când acesta este oprit, iar statia nu este prevazuta cu refugiu pentru pietoni;
h)în zona de actiune a indicatorului "Depasirea interzisa";
i)când pentru efectuarea manevrei se încalca marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circula, chiar si partial, pe sensul opus, ori se încalca marcajul care delimiteaza spatiul de interzicere;
j)când din sens opus se apropie un alt vehicul, iar conducatorul acestuia este obligat sa efectueze manevre de evitare a coliziunii;
k)pe sectorul de drum unde s-a format o coloana de vehicule în asteptare, daca prin aceasta se intra pe sensul opus de circulatie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De unde vine culpa comuna. Soferul masinii nu avea prioritate dar s-a bagat in virtutea masinii ce intra pe strada lui. Practic nu a gresit, dar nici prioritate fata de vehiculele ce circulau pe drumul cu prioritate nu avea, recte fata de motociclist ce avea voie sa depaseasca pentru ca era intersectie dirijata. Ce a gresit motociclistul, nu a bagat de seama ca masinile incetinesc sau opresc. Desi manevra asta de a iesi de pe drumul principal se poate face destul de fluent incat masina din spate sa nu fie nevoita sa opreasca dar de incetinit sigur a incetinit daca nu chiar s-a oprit. Depasirea coloanei de masini stationate e interzisa. Acum, nu stim clar daca ele erau stationate sau treaba s-a petrecut in miscare. Eu as zice ca s-au oprit din moment ce asta a tasnit prin fata lor. N-ar fi exagerat ca politistul sa zica si ca motociclistul nu s-a asigurat la inceperea manevrei de depasire.

 

Asta e parerea mea.

 

motociclistul a depasit acolo unde depasirea era strict interzisa. e ca si cum ai circula pe sens interzis.

in cel mai rau caz soferul castiga in instanta pentru ca n-a putut observa motociclistul care a efectuat o manevra ilegala.

vestea buna e ca nationalistul e okay, cea proasta e ca trebuie sa-si faca singur mobra.

 

nu depasirea coloanei e interzisa ci depasirea in locuri nepermise, adica acolo unde ai linie solida intre sensuri.

motociclistul trebuia sa se replieze cand linia de separare era intrerupta si deci inainte de intersectie.

 

si ghici ce?

linia era solida TOCMAI pentru a evita accidente de genul asta, pentru a nu se depasi In intersectie.

soferul a vazut ca are loc sa treaca din stanga, din dreapta a vazut liber si a plecat. ca pe sensul pe care a intrat circula alt vehicul illegal spre el, asta n-o putea anticipa

 

ultimul caz care a venit la noi asa a fost in bucuresti si nu era pe contrasens ci pe linia de tramvai .. ghici ce .. culpa comuna ..

dar deja mi-e lehamite de atatia cunoscatori ..e asa cum spuneti voi si o zi buna

nationalule ..bafta de un politist de treaba si sa nu care cumva sa aibe ala polita la noi ca nu o iti dea inspectorii polita sa-ti repari wakasakiul

daca sunt mai mult de 2 benzi pe sens.. n-ai ce cauta pe linia de tramvai.

situatia se gaseste pe mihai bravu.

acolo politia ar putea face avere cu cati incalca legea asta si linia solida..

 

era pe sensul de mers, coloana in miscare si nu era nici-un tramvai .. politistul a zis ca nu avea ce sa caute acolo .. punct

@klux nici mie nu-mi plac dar astia sunt n-avem ce sa le facem ...totusi sunt curioasa de experienta ta ca prea am vazut ca postezi peste tot si toata lumea se leaga de tine .. de nebuni nu cred ca o fac chiar toti ..

care e punctul in care -sa intamplat?

 

Imi cer scuze daca gresesc. De cand e depasirea permisa in intersectii????. Eu stiam ca nu ai voie nici macar la 50 m de intersectie sa depasesti.

Si ca doar cand unu face stanga, atunci poti sa il depasesti prin dreapta. Dar sa depasesti in intersectie nici vorba .

 

era linie solida. indifferent daca era intersectie sau nu, el e illegal acolo

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba frate ... voi astia cu culpa comuna sau conservarul 100% vinovat ... n-as vrea sa va vad in trafic. sincer. Nu stiu cum de aveti permise. Ar trebui sa intre politia aici pe forum sa va ia la mana sa dati examenele dinnou.

 

Frateee .. e simplu: nationalistu' era pe sensul celalalt ... a trecut peste o linie continua ce interzicea depasirea ... plm cat de greu sa fie ? Cum puteti sa nu luati in calcul argumentul asta cand debitatii restul de prostii cu legea x si y si rachete si alte traznai ?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervoptik...dar argumentul ca el avea STOP si s-a bagat de pe un drum secundar pe unul prioritar cand inca mai erau masini pe drumul prioritar cum e?

 

Daca primul din coloana uitase semnalizarea pornita si el nu facea dreapta..iar soferul care m-a accidentat se baga in fata lui,atunci cum era?

 

Eu l-am inteles ca el nu m-a vazut,dar una ii una si alta ii alta...legal NU AVEA VOIE SA SE BAGE PE DRUM pana cand nu trecea toata coloana,indiferent ca unul semnaliza stanga,dreapta,in sus,in jos etc.



ah da,si inca ceva,eu LEGAL NU AVEAM VOIE sa depasesc coloana PANA in intersectie...dar daca eu eram al doilea din coloana depaseam masina din fata mea REGULAMENTAR in intersectie cand aceasta facea dreapta,la cum a tasnit efectiv de la stop ala ,tot ne pupam.e drept ca masina lui iesea mai putin sifonata:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, m-as bucura sa nu te scoata pe tine vinovat ... incerc doar sa fac o analiza cat mai obiectiva.

Daca in locul liniei continue era un parapete ... ca are aceeasi insemnatate ... si tu veneai pe dupa el, pe contrasens dintr-un motiv anume ... el era la fel de vinovat ?

 

Dupa parerea mea de conservar si motociclist ... accidentul s-a produs din cauza ca tu erai pe sensul lui si veneai spre el. Inca o data iti zic, nu stiu cum si in ce fel va evolua ancheta, insa din pozele postate de tine, eu vad ca in momentul tamponarii, el era deja incadrat pe sensul lui de mers, deci iesise din intersectie, iar tu erai pe sensul lui pe mijlocul benzii, fapt dovedit prin urmele de creta de pe asfalt. Din asta deduc ca la un eventual proces nu poti sa te bazezi pe motivul "nu s-a asigurat sau n-a oprit la stop". Tu nici nu l-ai vazut pana cand ti-a "aparut" pe sensul lui de mers ... deci nu ai de unde sa stii ce a facut el pana sa intre in intersectie.

 

Imagineaza-ti fix aceiasi scena, acelasi loc, acelasi imprejurari, numai ca motocicleta era in locul conservei, si conserva in locul tau.

ZI-mi cum vezi lucrurile ... ar fi motociclistul vinovat ?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervoptik...dar argumentul ca el avea STOP si s-a bagat de pe un drum secundar pe unul prioritar cand inca mai erau masini pe drumul prioritar cum e?

 

Daca primul din coloana uitase semnalizarea pornita si el nu facea dreapta..iar soferul care m-a accidentat se baga in fata lui,atunci cum era?

 

Eu l-am inteles ca el nu m-a vazut,dar una ii una si alta ii alta...legal NU AVEA VOIE SA SE BAGE PE DRUM pana cand nu trecea toata coloana,indiferent ca unul semnaliza stanga,dreapta,in sus,in jos etc.

 

ah da,si inca ceva,eu LEGAL NU AVEAM VOIE sa depasesc coloana PANA in intersectie...dar daca eu eram al doilea din coloana depaseam masina din fata mea REGULAMENTAR in intersectie cand aceasta facea dreapta,la cum a tasnit efectiv de la stop ala ,tot ne pupam.e drept ca masina lui iesea mai putin sifonata:))

 

a avut loc si timp fara sa incomodeze circulatia, drept dovada ca nu a lovit nici nu a fost lovit de masinile care circulau pe sensul tau de mers si trei sa fii idiot sa crezi ca a vrut sa se omoare sarind in fata lor

 

"daca ala uita semnalizarea, bla bla bla..." citeste ce-am zis mai sus. sunt absolut sigur ca nu doar semnalizarea a declansat decizia de a face stanga

 

nu scrie nicauieri in lege ca nu intri pana nu diaper toate vehiculele. recisteste legea

 

correct, legal nu aveai voie sa fii acolo unde ai fost si asta-i tot restul sunt speculatii, daca, daca, daca..

dracu ca aveam impresie mai buna despre tine, grow up

 

ai gresit, asumati-o incearca sa ii smecheresti p-aia sa iti iei ceva bani sa iti faci mobra, parerea mea e ca nu meriti, eu nu-ti dau castig de cauza nici ca condus in siguranta si nici legal.

 

Mai omule, m-as bucura sa nu te scoata pe tine vinovat ... incerc doar sa fac o analiza cat mai obiectiva.

Daca in locul liniei continue era un parapete ... ca are aceeasi insemnatate ... si tu veneai pe dupa el, pe contrasens dintr-un motiv anume ... el era la fel de vinovat ?

 

Dupa parerea mea de conservar si motociclist ... accidentul s-a produs din cauza ca tu erai pe sensul lui si veneai spre el. Inca o data iti zic, nu stiu cum si in ce fel va evolua ancheta, insa din pozele postate de tine, eu vad ca in momentul tamponarii, el era deja incadrat pe sensul lui de mers, deci iesise din intersectie, iar tu erai pe sensul lui pe mijlocul benzii, fapt dovedit prin urmele de creta de pe asfalt. Din asta deduc ca la un eventual proces nu poti sa te bazezi pe motivul "nu s-a asigurat sau n-a oprit la stop". Tu nici nu l-ai vazut pana cand ti-a "aparut" pe sensul lui de mers ... deci nu ai de unde sa stii ce a facut el pana sa intre in intersectie.

 

Imagineaza-ti fix aceiasi scena, acelasi loc, acelasi imprejurari, numai ca motocicleta era in locul conservei, si conserva in locul tau.

ZI-mi cum vezi lucrurile ... ar fi motociclistul vinovat ?

 

si pentru mine e clar ca n-a avut viteza mare (thanks god!!!), dar l-a surprins si s-a panicat.

probabil ca unul mai experimentat, unul care s-ar fi asteptat, ar fi incercat sa se stranga peste vehiculul din dreapta.

 

si este inca un element important de retinut in cadrul condusului preventiv.

 

cand apare cate o restricitie din senin pe sosea, cautati si un motiv pentru care acea restrictie exista acolo. cel putin un motiv este.

daca fceai asta deveneai mai alert.

tu ai reationat ca si cum cineva s-a jucat cu culorile pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am calcat stramb,sunt de acord,in mod normal NU as fi depasit niciodata daca as fi stiut ca e strada aia acolo,eu stiam SIGUR ca nu e,fac drumul ala zilnic...daca nu cunosteam drumul,la fel,m-as fi bagat si nu prea..dar eu eram sigur ca ii drept pana la capat.ma rog,eroare de memorie.

 

Eu l-am observat cand efectiv a tasnit cu botul masinii (tasnit la propriu,gen plecat in forja de la stop ca sa aiba timp 1-2 secunde pana facea ala dreapta coloana era in miscare cam cu 50km/h) si a fost prea aproape,eu tocmai ma pregateam sa ma repliez in coloana in locul unde ala facea dreapta,vedeam ca ii liber acolo un loc ,nu banuiam ca e intersectie acolo .a tasnit brusc,frana,poc.

 

Stiti ce e culmea?Dupa accident,soferii din masina 1,2 si 3 au venit sa ma ajute...apoi doi din ei erau sa il ia la bataie pe soferul toyota..a trebuit sa le zic eu ca nu e cazul pentru violenta cand eram intins pe jos :)) chiar m-a mirat faptul ca niste "conservari" tineau cu mine.Si culmea e ca au ramas pana a venit politia ca martori,cumva in favoarea mea.



Oricum..eu zic sa facem pauza de la topic o vreme...oricum nu noi decidem si NU stim viitorul.voi mai face cate un update din cand in cand.Eu da,am sa incerc sa-mi fac motorul pe rca-ul lui,nu zic ca am sanse 100% ,dar voi veni pregatit cu avocat.alte pretentii decat daunele pe motor nu am,si daca nu imi da rca-ul banii,nu voi avea pretentii de la sofer sa mi-l repare.aia nu e datoria lui,e datoria rca-ului.

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, stii ce cred eu din parerile citite pe aici ? ... ca multi nu fac diferenta intre modelele de linie discontinua.

Genul ala de discontinuitate cu liniile scurte si dese este special amplasat pentru intersectii pana in care exista linie continua. Daca le-ai fi remarcat, ti-ai fi dat seama ca in acel loc este o intersectie.

Multi dintre postacii de aici au impresia ca acolo e zona de depasire ... sa va puta okii??? 4 metri de depasire ? Cu ce mergeti frate? cu carutzu de butelii?

 

Sa fim clari, nu te judec ... Multi nu pot fii obiectivi, si e de inteles, esti un confrate de-al nostru, insa scena asta se va repeta pentru restul copiilor care se suie pe motor si au experienta zero ... citesc ei aici ca in intersectie ai voie pe contrasens, si e de ajuns sa aplice unul asta ...

 

Vorba lui Tsunami, taci din gura, mergi pe burta, mai ales daca dintre soferii care te-au ajutat sunt si martori ... ar fi bine sa-ti repari motorul pe asigurarea aluia, pana la urma nu plateste el din buzunar.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nationalistule, cel mai important e sa inveti d-aici si sa speri ca iesi bine din boxul cu politia si asigurarile

ca berbecii aia au sarit la bataie pe soferul toyotei.., aia e tipic primitive romanesc, nici mo importanta

cel mai important, traiesti, esti okay si daca nu inveti.. acum ai avut noroc nu ghinion. ti-ai cautat-o.

citeste ce-am ingrsat mai sus. cand vezi vreo restrictie intreaba-te si de ce-ar exista aia acolo si chiar daca incalci legea, fa-o cu atentie sa nu te mai surprinda..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai nationalistule ... ca sa-ti mai treaca supararea ... uite aici un exemplu perfect doar ca in loc de intersectie e o trecere de pietoni:

 

La secunda 30 incepe franarea, pentru ca ai sa vezi pe la 0:40 depaseste o coloana de masini pe contrasens (cu marcaj linie discontinua) prudenta fara a se expune pericolelor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=O0DaxYDuWjg&t=30s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu credeam ca a inceput depasirea pe linie discontinua :)

Nu stiu de ce am inteles ca omu' era confuz despre corectitudinea depasirii lui in sensul ca a inceput pe linie discontinua apoi urma linie continua in apropierea intersectiei si planuia sa revina la loc pe bucata cu linie discontinua din intersectie. Pozele sunt cadre prea inguste. Asta am crezut eu. Altfel e ca Tsunami si Nervu', depasire ilegala. Culpa comuna :)

La stop te opresti, te asiguri si daca nu incurci circulatia continui. Esti obligat sa opresti chiar daca nu vezi masini in apropiere. Putem dezbate in lung si-n lat daca manevra soferului a fost ilegala sau nu. Eu o consider ilegala dar in functie de trafic si experienta cu acea intersectie e foarte probabil ca as fi facut la fel ca el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa incerc un rezumat al regulilor de circulatie care se aplica aici :

1. Avem o intersectie intre un drum principal si un drum secundar.

Drumul principal este marcat cu linie continua cu exceptia intersectiei. Semnificatia liniei discontinue in acest caz are relevanta in exclusivitate pentru participantii la trafic care ies de pe drumul secundar si care, in aceasta situatie, au voie sa faca viraj la stanga. In nici un caz nu se pune problema permisiunii unei depasiri deoarece depasirea trebuie sa inceapa si sa se termine pe linie discontinua iar lungimea acesteia care nu depaseste latimea drumului secundar exclude aceasta posibilitate.

2. Soferul care iese de pe drumul secundar, in situatia data :

- are obligatia de a opri si acorda prioritate tuturor vehiculelor de pe drumul principal. Care sunt acestea ? Primul vehicul din coloana care circula din stanga lui. Din dreapta inteleg ca era liber.

- avea dreptul sa faca viraj stanga daca vehiculul dinstanga a semnalizat ca face viraj dreapta.

3. Motociclistul a iesit din coloana pe linie continua, depasind coloana si a lovit autoturismul, pe sensul acestuia din urma de mers, fara a avea nici o legatura cu linia discontinua care ii permitea autoturismului sa faca viraj stanga

 

De ce avea autoturismul voie sa faca stanga ? Tocmai pentru ca depasirea era interzisa iar manevra ar fi trebuit sa se faca in siguranta in conditiile in care primul auto din coloana facea dreapta.

 

Din punctul meu de vedere, in raportul motociclist / sofer de pe drum secundar, singurul vinovat este motociclistul. Soferul de pe drumul secundar putea avea o culpa numai in conditiile in care ar fi afectat mersul primului vehicul din coloana.

Presupuneti ca primul vehicul din coloana nu facea dreapta ci oprea pur si simplu pentru a permite celui de pe drum secundar sa traverseze intersectia (oricine are B-ul a facut acest gest altruist la un moment dat cand se afla intr-o coloana lunga). Mai avea vreo vina cel de pe drumul secundar? Accidentul ar fi avut loc in aceleasi conditii.

 

Trebuie sa fiu de acord cu nervoptik in sensul ca singurul vinovat dpdv legal este Nationalistul. No offence, man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca gresesc. De cand e depasirea permisa in intersectii????. Eu stiam ca nu ai voie nici macar la 50 m de intersectie sa depasesti.

Si ca doar cand unu face stanga, atunci poti sa il depasesti prin dreapta. Dar sa depasesti in intersectie nici vorba .

Gresesti! Sincer sa fiu eu as interzice depasirea in orice fel de intersecti doar ca e un pic cam greu pt ca sunt sute de intersectii nedirijate pe drumuri judetene, nationale, europene de care nu ai idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai nationalistule ... ca sa-ti mai treaca supararea ... uite aici un exemplu perfect doar ca in loc de intersectie e o trecere de pietoni:

 

La secunda 30 incepe franarea, pentru ca ai sa vezi pe la 0:40 depaseste o coloana de masini pe contrasens (cu marcaj linie discontinua) prudenta fara a se expune pericolelor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=O0DaxYDuWjg&t=30s

Cine draq mai poate sa vada semnele la o asa priveliste???? Nu am reusit deloc sa ma concentrez sa fiu atent la fazele date exemplu....

@Nationalistul bine ca esti ok.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa incerc un rezumat al regulilor de circulatie care se aplica aici :

 

- avea dreptul sa faca viraj stanga daca vehiculul dinstanga a semnalizat ca face viraj dreapta.

 

nu sunt de accord in intregime.

trebuie sa te asiguri ca vehiculul va face dreapta, semnalizarea nu e suficienta, care poate fi uitata, poate arata intentia de a se opri DUPA intersectie etc

 

Hai nationalistule ... ca sa-ti mai treaca supararea ... uite aici un exemplu perfect doar ca in loc de intersectie e o trecere de pietoni:

 

La secunda 30 incepe franarea, pentru ca ai sa vezi pe la 0:40 depaseste o coloana de masini pe contrasens (cu marcaj linie discontinua) prudenta fara a se expune pericolelor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=O0DaxYDuWjg&t=30s

 

I can even smell it...

 

tipa e de pe forum ca as vrea sa o invit pe transalpina

stiu nist portiuni bumpy, si le-as face on, and on, and on..

 

Eu credeam ca a inceput depasirea pe linie discontinua :)

 

Nu stiu de ce am inteles ca omu' era confuz despre corectitudinea depasirii lui in sensul ca a inceput pe linie discontinua apoi urma linie continua in apropierea intersectiei si planuia sa revina la loc pe bucata cu linie discontinua din intersectie.

 

n-ai voie sa depasesti daca e linie solida

daca incepi depasirea pe linie intrerupta TREBUIE sa revi inapoi pe banda INAINTE ca aceasta sa devina solida, altfel. linia intrerupta in dreptul intersectiei nu e pentru depasiri.

 

daca ai fi facul la fel ca el, revizuieste-te. aia e greseala de "rip"

 

in momentul in care intri in depasire, cauta refugii care sa te salveze daca ceva nu merge conform planului.

intersectie dreapata, de unde poate sa-ti apara masina ca in cazul asta,

intersectie dreapta, unde vreun adormit poate fi surprins de masina din fata lui ca incetineste sa faca dreapta, poate sa nu-i mearga stopul pe frana si il ocoleste si vine peste tine

intersectie stanga, de unde-ti vine altul care se uita numai in stanga lui si isi intra pe banda pe care tu de fapt depasesti

parcare stanga, unde soferul se uita numai in spate sa iasa pe banda de circulatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

A trecut ceva timp dar mi-am dat seama ca nu am scris un final acestei povesti,un final care ii poate ajuta pe multi de acum inainte (MAI ALES LEGATA DE PARTEA CU DESPAGUBIRI RCA)

 

Dosarul a stat 9 luni la politie,multe drumuri intre politie si asiguratorul celui cu care m-am busit,asiguratorul tot cauta motive sau scuze ,si insinuand ca nu am drept sa fiu despagubit.

 

Dupa inca vreo 3 luni de la finalizarea dosarului,am PRIMIT IN SFARSIT BANII IN CONT ,EXACT DUPA CUM SPUNE LEGEA :50% DIN VALOAREA ESTIMARII DE DESPAGUBIRE(cu tot cu ce au scazut ei ca uzura etc ).Am fost multumit de banii oferiti de prima data,nu am avut obiectii.

In iarna cat am stat fara permis,motorul a fost reparat si modificat ..cine-i curios,poate sa traga un ochi aici:

 

https://www.facebook.com/victorstefan.cernea/media_set?set=a.597796486963285.1073741830.100001988181852&type=3

 

 

Asadar,lectie pe viitor pentru alti ghinionisti : CAND E CULPA COMUNA,AI DREPT LA DESPAGUBIRE,ATAT TU CAT SI CELALALT SOFER,50% DIN CAT AI FI LUAT NORMAL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...