Sari la conținut

Suzuki TL1000s


c0sminel
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

baga-te la TL ala negru,daca o sa mai fie

sau orice iei,ai grija la discuri frana,furca sa fie in regula,ai grija motorul in sine sa n aiba probleme (distributie,supape, etc), vezi si kitu de lant sa nu fie chiar muci, ca toate astea adunate........s-ar putea sa te sperie si sa fie 30% din pretul motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

Cea mai buna e aia cea mai ingrijita. Compromisul perfect intre toate este SV1000, era unul pe forum la 2000 de euro din 2004 parca la un momentdat...ceea ce e chiar bataie de joc. Ideea este ca e un motor decent (foarte) fiabilitate dovedita in timp, accesorii gasesti pe multe site-uri.

 

a fost o saptamana la 1800 eur ,aia a lui blue_nightwish_x ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la profilul tau scrie FZ6N, asta daca tot ma iei la 11 metri ce caut eu aici, pe topicul de TL....

 

 

 

Neahh! Inainte sa faci afirmatii incorecte, citeste topicul de la inceput. Asa poate te vei lumina ce caut eu aici.

Colegu' cu solutiile de performanta, m-a convins acum. Bate campii intr-un mare stil. Se vede clar din ultimul lui post ca nu are nici cea mai mica legatura cu practica. Mai ales la exemplele pe care le-a dat. Tati sa nu mai spui la nimeni chestia aia cu Cebereu' care papa ulei, ca te faci de rusine rau ! Ai partial dreptate la chestia cu releul de incarcare, dar doar partial. La chestia cu lasatul garniturii, stiu, e clasica la voi care calariti armasari pur sange. La noi astia cu japoneze, eu unul am intalnit un singur caz de calare si ala a fost la un SV650N la care proprietarul a recunoscut ca a mers fara ulei.

In alta ordine de idei, va las pe voi cunoscatorii in ale ligheanelor italiene sa va dati cu parerea, ca doar voi le stiti pe toate.

Sfatul meu este sa nu va duceti niciodata motocicleta la reparat la colegul Performance Solutions, ca o sa o caleze si o sa va spuna ca e ceva natural....asa este el obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neahh! Inainte sa faci afirmatii incorecte, citeste topicul de la inceput. Asa poate te vei lumina ce caut eu aici.

Colegu' cu solutiile de performanta, m-a convins acum. Bate campii intr-un mare stil. Se vede clar din ultimul lui post ca nu are nici cea mai mica legatura cu practica. Mai ales la exemplele pe care le-a dat. Tati sa nu mai spui la nimeni chestia aia cu Cebereu' care papa ulei, ca te faci de rusine rau ! Ai partial dreptate la chestia cu releul de incarcare, dar doar partial. La chestia cu lasatul garniturii, stiu, e clasica la voi care calariti armasari pur sange. La noi astia cu japoneze, eu unul am intalnit un singur caz de calare si ala a fost la un SV650N la care proprietarul a recunoscut ca a mers fara ulei.

In alta ordine de idei, va las pe voi cunoscatorii in ale ligheanelor italiene sa va dati cu parerea, ca doar voi le stiti pe toate.

Sfatul meu este sa nu va duceti niciodata motocicleta la reparat la colegul Performance Solutions, ca o sa o caleze si o sa va spuna ca e ceva natural....asa este el obisnuit.

daca tu nu faci diferenta intre calare si blocaj hidraulic e clar, esti varza la mecanica!

 

cebereu' care sa pape ulei de nou? cum asa? doar e honda! muhahaha! ia de aici:

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/66599-2008-cbr1000rr-burning-oil-like-mad-options.html

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/65306-fireblade-2008-oil.html

 

http://www.1000rr.net/forums/1000rr-general-discussion/52418-2008-cbr1000rr-oil-burning-thread.html

http://www.normantaylor.com/Lemon-Law-Blog/2011/June/Honda-CBR-1000-Oil-Consumption-Class-Action.aspx?redirect_referrer=http%3a%2f%2fwww.fireblades.org%2fforums%2fhonda-fireblade%2f99463-2012-cbr-1000rr-oil-burning-issue.html

 

mai vrei? :)) hondele astea... ntz, ntz...

 

si mai ia:

 

 

 

muuuahahahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am mai ruga si te mai rog sa mu mai faci valuri, ca te faci de ras. Te afunzi si mai rau in mocirla pe care tu ai creat-o. Toate exemplele pe care mi le-ai dat sunt dintr-un lot de motoare vandute in America, ceea ce-mi intareste convingerea ca in afara de faptul ca citesti mult pe internet, nu prea ai tangente cu mecanica.

 

"In May 2010 a class action lawsuit was filed against American Honda Motor Company, Inc. in the United States District Court for the Central District of California."

 

In alta ordine de idei, ai auzit tu vreodata de blocaj hidraulic care sa nu conduca la calare ? Sau hai sa te intreb mai pe intlesul tau. La ce foloseste uleiul in motorul motocicletei si ce se intampla cand circuitul acestuia este blocat (obstructionat) din diverse motive ?

 

Razi tu razi, dar nu e rasul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Pentru ca sezonul 2014 se apropie am facut si eu o lista ce voi face pana incepe sezonul

-set cauciucuri Dunlop sport smart(sper sa nu ma razgandesc)

-schimbarea amortizorului rotativ cu unul stock de R1 2006

-vopsea integrala inclusiv jantele(ink nush ce culoare)

-sticla clara la far

-lupe pe ambele faze

-xenon

-placute fata

-cred ca voi schimba etrierele fata cu modelul cu 6 pistonase

-inmatriculat pe numele meu

-reglare suspensie pe greutatea mea

-alarma

-manete

-mansoane

-sincronizat clapetele

si cam atat in momentul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti termenul de "calare " se explica in felul urmator : incingerea motorului pana la o temperatura la care piesele din el imprumuta de la alte piese particule adika se lipesc una de alta .

termul de calare se mai foloseste si atunci cand se schimba cureaua si respectiv lantul de distributie al motorului adika se fixeaza cu buna stiinta arborele si axele cu came intro pozitie ca motorul sa fie la punct si schimbarea distributiei sa fie mai usoara ...

termenul de soc hidraulic apare cand garnitura de chiuloasa se arde si in camera de ardere patrunde ulei sau apa sau amandoua dar in urma socului hidraulic motorul nu se caleaza se BLOCHEAZA in urma fenomenului de soc hidraulic poate indoi biela,sparge arbore ,sparge piston,sparge cilindru da nici de cum nu se lipesc piesele in el ....

socul hidraulic mai apare si atunci cand pompa de ulei a motorului nu este amorsata (atunci cand schimbi uleiul sau ai reparat motorul si pompa de ulei respectiv circuitul de undere este gol ) si nu ai pus ulei in filtru ,filtrul este gol si se strange atunci pompa de ulei nu poate incaraca filtrul cu ulei si becul de la sonda de ulei ramane aprins adika motorul nu se unge ....

Va rog eu mult nu le mai amestecati Hai primavara ....!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu m-am gandit,dar acu daca ma gandesc nu cred ca o sa le fac pt ca o sa se cunoasca orice urma pe ele,dar chiar o sa ma gandesc la treaba asta

 

au sosit franele si cauciucul spate, :D

si tot mai vrei sa-l dai man :nono: .....

nu pot sa iti urez bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

si tot mai vrei sa-l dai man :nono: .....

nu pot sa iti urez bafta!

l-am retras de la vanzare.dupa atata investitii altii mai vor sa negocieze si piese ink pe drum,hai sa fin seriosi,nu se merita.

 

da etriere cu 3 cilindri insa eu sunt de parere ca ele sa isi faca treaba ar trebui si pompa sa aibe diametru mai mare

o sa vedem cum se comporta,o sa ma interesez daca trebuie si pompa mai mare,dar au cilindri mai mici fata de ceilalti etrieri ar trebui sa fie cam acelasi lucru.

 

sa invioram putin topicul.

 

nefiind compatibila pompa actuala cu etrierele cu 6 pistonase am achizitonat o radiala,sper ca totul sa fie bn.

 

.

post-68972-0-01280400-1396015584_thumb.jpg

post-68972-0-55202000-1396107405_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Tobele tale mă scot din minți, mai ales polișate...

Cauciucul l-ai luat nou?

Pe mine mă bate gândul la un set noi, dar cred că tot SH voi alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele tale mă scot din minți, mai ales polișate...

Cauciucul l-ai luat nou?

Pe mine mă bate gândul la un set noi, dar cred că tot SH voi alege.

Cauciucul e luat de la un prieten care a rupt motocicleta si abia era luat de nou in septembrie la pus si in octombrie a facut accident deci e nou

 

Oricum voi lua un set cat mai curand de cauciucuri noi ca am prins o oferta.

 

Tobele nu stiu daca le voi polisa(posibil)

 

Pana de paste va primi o vopsea integrala :mexicanwave:

 

Joi am programare la RAR sa o trec pe numele meu.

 

Mai tarziu inlocuiesc amortizorul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

l-am retras de la vanzare.dupa atata investitii altii mai vor sa negocieze si piese ink pe drum,hai sa fin seriosi,nu se merita.

 

o sa vedem cum se comporta,o sa ma interesez daca trebuie si pompa mai mare,dar au cilindri mai mici fata de ceilalti etrieri ar trebui sa fie cam acelasi lucru.

 

sa invioram putin topicul.

 

nefiind compatibila pompa actuala cu etrierele cu 6 pistonase am achizitonat o radiala,sper ca totul sa fie bn.

 

.

Schimba-i pompa de frana ca sa vezi diferente.Eu asa am facut la mobra mea si se cunoaste diferenta.Oricum astea cu 3 au proiectarea proasta(ma refer la canalele prin care curge lichid).Eu unu,daca n-o vand anu asta,la anu ii pun furca de K5 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba-i pompa de frana ca sa vezi diferente.Eu asa am facut la mobra mea si se cunoaste diferenta.Oricum astea cu 3 au proiectarea proasta(ma refer la canalele prin care curge lichid).Eu unu,daca n-o vand anu asta,la anu ii pun furca de K5 1000

pai mai sus am pus o poza cu o pompa radiala ce am achizitionato luni..astept maneta si o voi monta.si daca ii pui furca de k5 schimbi doar telescoapele sau si jugurile?

 

Te-ai băgat tare de tot în investiții, nu mai merită să o dai.

Succes la R.A.R!

Nu o mai vand cu siguranta,e a mea pentru totdeauna,la piata din Romania nu merita.cand nu va mai avea rezolvare in reparatii decat alta atunci o sa renunt la ea.oricum e o motocicleta puternica nu am nevoie de si mai puternica.

 

La RAR fac doar identificarea pt schimbare de proprietar

 

De vopsit m-am gandit la un negru perlat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mai sus am pus o poza cu o pompa radiala ce am achizitionato luni..astept maneta si o voi monta.si daca ii pui furca de k5 schimbi doar telescoapele sau si jugurile?

 

Nu o mai vand cu siguranta,e a mea pentru totdeauna,la piata din Romania nu merita.cand nu va mai avea rezolvare in reparatii decat alta atunci o sa renunt la ea.oricum e o motocicleta puternica nu am nevoie de si mai puternica.

 

La RAR fac doar identificarea pt schimbare de proprietar

 

De vopsit m-am gandit la un negru perlat

Din ce am vazut si pe alte forumuri(ca de acolo mi-a venit ideea),imi pare ca si jugurile.Momentan e doar o idee....Eu unu sper sa vand motoarele ca ma las de sportive si vreau Varadero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...