c0sminel Postat Octombrie 3, 2013 Autor Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Acum in iarna vreau sa o dezbrac si eu pe a mea si sa ii aduc ceva modificari de ordin estetic. Sa ii pun bug spoiler, sa ii schimb farul, sa ii ridic codita si sa ii lungesc putin evacuarile. Uite aici link pentru bug spoiler, eu nu am luat inca dar de acolo vreau sa cumpar http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html Este o motocicleta extraordinara, power-wheelie este punctul ei forte iar la a mea a fost pus de catre fostul proprietar evacuare sport cu finale Micron care scot un sunet demential. O sa am una alta de vanzare de pe ea, gen carene, parbrizul double bubble, farul, oglinzile. Dupa cum ziceam acum in iarna intra la modificat, vreau sa o aduc mai aproape de un streetfighter. Este o motocicleta periculoasa, nerecomandata incepatorilor. Sa auzim de bine! La inceput de sezon o sa ne etalam mobrele sa vedem a cui a iesit mai bine;)) Acum ma gandesc la o culoare pt moto si nu am nici o idee Gata,sunt convins o sa raman la ambreiajul normal pe cablu o sa imi schimb manetele de banii astia ca pe partea tehnica am terminat ieri,am uitat sa fac ceva poze(schimb pastile,termostat,antigel si filtru de ulei ca gasisem ceva silicon in ulei) Editat Octombrie 3, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Inca unu care NU merge cu ANUL , Felicitari si io la randul meu am visat la acest model de fiara, tot v2 am si tot 1000 da numai ca e italianca Best Feeling Ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 3, 2013 Autor Share Postat Octombrie 3, 2013 Inca unu care NU merge cu ANUL adik nu merg cu anul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 a aparut unul pe bikeshop...super accesorizat la 1500....numai accesoriile sunt vreo 2-3000. asta pt. fanii acestui model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 a aparut unul pe bikeshop...super accesorizat la 1500....numai accesoriile sunt vreo 2-3000. asta pt. fanii acestui model ai dreptate....iar el,fraierul,il da cu 1500:( Sariti pe mobra aia,e super-ocazie ) "accesoriile" alea au costat ceva......de noi. Acum au uzura. De la un disc de frana,la amortizorul de spate etc (da, un amortizor poat sa fie si scump si Ohlins,dar ca orice piesa,are nevoie de servisare,la un interval).Si nu bag mana-n foc vis a vis de faptul ca evacuarea aia e CAP COADA Yoshimura... oricum TL ala e mai dotat decat restu la vanzare,insa asta nu inseamna ca face 2-3 mii. Are exact pretul care-l poate obtine in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 a aparut unul pe bikeshop...super accesorizat la 1500....numai accesoriile sunt vreo 2-3000. asta pt. fanii acestui model ai vazut ca deja e accidentat? http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/5954-vand-suzuki-tl-1000s-full-accesorizat-eventual-dezmembrez/ Suzati e anuntul vechi,inainte sa fie refacut am terminat mobra si am aduso acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 adik nu merg cu anul? Pai ai ales o mobra destul de batranioara dar care a avut mereu ceva de spus si este altceva decat toate astea noi, si la fel ca si mine, si spre deosebire de altii, ceea ce este mai vechi nu este neaparat mai prost sau mai urat, mie imi place maxim TL-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 Pai ai ales o mobra destul de batranioara dar care a avut mereu ceva de spus si este altceva decat toate astea noi, si la fel ca si mine, si spre deosebire de altii, ceea ce este mai vechi nu este neaparat mai prost sau mai urat, mie imi place maxim TL-ul aici ai dreptate:D . iti spun din proprie experienta cu TL(tehnic a fost bine intretinut) si pot spune cu TL bat multe motociclete mai noi:D:D:D pacat de vreme ca azi a nins un pic dar astept vremea buna pentru ceva plimbari:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Tl-ul ala arata bine acun 3 ani si avea un nr decent de km.Numai daca aruncati un ochi pe anunturi pe bikeshop o sa vedeti de cate ori s-au dat km inapoi.Tobele(cu serpisori) erau Yoshimura acum 3 ani la propietarul din DB care a modificat-o,acum nu ma pronunt.Nu uitati un lucru important-cati bani dai atata face...uneori nici atat nu face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 Tl-ul ala arata bine acun 3 ani si avea un nr decent de km.Numai daca aruncati un ochi pe anunturi pe bikeshop o sa vedeti de cate ori s-au dat km inapoi.Tobele(cu serpisori) erau Yoshimura acum 3 ani la propietarul din DB care a modificat-o,acum nu ma pronunt.Nu uitati un lucru important-cati bani dai atata face...uneori nici atat nu face. chestia cu km am observat si eu acu 3 ani se vindea la 30 si ceva de mii si acu la 20 si ceva de mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am mers si eu cu TL.Este o placere,dar am inteles ca modelul a avut dintotdeauna probleme diverse.Mie nu mi-a placut cum vibreaza si la drum lung devine obositor.Stiu ca majoritatea posesorilor isi doresc the next level hayabusa.Ambreiajul cu sarma este mai precis.Cel hidraulic este mai usor de apasat,dar la plecare in forta e praf.Depinde pt ce folosesti moto.In oras te rupe cel cu sarma.Am simtit pe pielea mea cu un 996 Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Azi dupa o plimbare Roman-Targul frumos si retur am mai descoperit un defect(simeringul de ulei de la pompa de apa) ( cate or mai fi? ar trebui sa schimb si presetupa? imi murdarea mie motorul in fata dar credeam ca e de la garnitura de la capacul mare care am schimbato si cand am vazut azi am murit:( intai curgea antigel si dupa nu a mai curs antigel si a curs doar ulei Editat Octombrie 5, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Daca curgea antigel si presetupa. La mine era invers, curgea ulei. Schimbat semeringul, a inceput sa curga antigel. Nu se gasea piesa separata pt. tipul de motor ca al meu, insa am gasit cu corespondent la alt model. Era sa o dezmembrez din motivul asta Parerea mea, daca tot desfaci, schimba-le pe amandoua. Presetupa banuiesc ca e in jur de vreo 100-150 ron, semeringul ia ceva de la un magazin specializat, maxim 5-6 ron, fata de cat dai pe piesa originala. Editat Octombrie 5, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 Daca curgea antigel si presetupa. La mine era invers, curgea ulei. Schimbat semeringul, a inceput sa curga antigel. Nu se gasea piesa separata pt. tipul de motor ca al meu, insa am gasit cu corespondent la alt model. Era sa o dezmembrez din motivul asta Parerea mea, daca tot desfaci, schimba-le pe amandoua. Presetupa banuiesc ca e in jur de vreo 100-150 ron, semeringul ia ceva de la un magazin specializat, maxim 5-6 ron, fata de cat dai pe piesa originala. ciudat este ca nu mai curge antigel(capacul a fost dat jos cu tot cu presetupa si am zis poate e pana se pune la loc) dar curge ulei foarte putin dar destul incat sa murdareasca motorul pe lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am mers si eu cu TL.Este o placere,dar am inteles ca modelul a avut dintotdeauna probleme diverse.Mie nu mi-a placut cum vibreaza si la drum lung devine obositor.Stiu ca majoritatea posesorilor isi doresc the next level hayabusa.Ambreiajul cu sarma este mai precis.Cel hidraulic este mai usor de apasat,dar la plecare in forta e praf.Depinde pt ce folosesti moto.In oras te rupe cel cu sarma.Am simtit pe pielea mea cu un 996 Ducati. Ei hai sa nu ne k.k.m pe noi putin la faza cu next level hayabusa Eu la orice ora as alege TLR ,intre TLR si Hayabusa. Iar vis a vis de ambreiaj pe cablu vs. hidraluic,eu am vauzut suficiente ambreiaje pe cablu mai usor de tras decat al meu hidraulic....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Eu cu batranul meu VTR ma alerg oricand cu miarele 4L. Intr-adevar, pierd dupa viteze de peste 220, diferenta de putere isi spune cuvantul, dar la reprize sunt acolo. Cu SS-urile de 600 nu am ce discuta - putere similara, cuplu aproape dublu! Un V2 mare este o motocicleta dificila, pretentioasa, se adreseaza celor care stiu cu adevarat ce vor. Motorul este destul de pretentios si sensibil, dar odata ce i-ai descoperit chichitele, este al tau, de distrezi de minune. Are un mare minus - - puterea vine toata odata si se termina repede. TL-ul s-ar putea sa fie o idee peste VTR - frane mai bune, pozitie mai sportiva, suspensii full reglabile. Una peste alta, as vrea sa dau o tura cu un TL sa vad cum se comporta fata de un VTR. Ca sa il contrez pe Emilio, Busa nu-mi place - e mare, prea multa putere si degeaba. E o motocicleta foarte buna pentru ceea ce e ea facuta, dar in acel regim eu nu cred ca merg mai mult de 10%. Asa ca un V2 mare parca e o idee mai util. Ideea e ca odata ce te-ai obisnuit cu un V2 mare, e cam greu sa treci pe un 4L, mai ales de 600. Daca ar fi sa aleg, mi-ar placea sa trec pe Bandit 1200, Kawa ZRX, Yamaha XJR sau, de ce nu, Suzuki GSX 1400. Totusi, acum cochetez grav cu ideea de Monster 900. Sa vedem anul viitor cum se alineaza planetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 banditul de 1250 mai exact,este o fiara a motoarelor 4l mai ales ca e neked sau cum se scrie......are un prieten si am avut ocazia sa merg cu el cativa zeci de km.m-a impresionat.dar nu se compara cu v2 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 ai vazut ca deja e accidentat? http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/5954-vand-suzuki-tl-1000s-full-accesorizat-eventual-dezmembrez/ Suzati e anuntul vechi,inainte sa fie refacut ai dreptate....iar el,fraierul,il da cu 1500:( Sariti pe mobra aia,e super-ocazie ) "accesoriile" alea au costat ceva......de noi. Acum au uzura. De la un disc de frana,la amortizorul de spate etc (da, un amortizor poat sa fie si scump si Ohlins,dar ca orice piesa,are nevoie de servisare,la un interval).Si nu bag mana-n foc vis a vis de faptul ca evacuarea aia e CAP COADA Yoshimura... oricum TL ala e mai dotat decat restu la vanzare,insa asta nu inseamna ca face 2-3 mii. Are exact pretul care-l poate obtine in RO. vrei sa te mint ??!?!?!?? vorbesti de parca ti-am bagat mana in buzunar sa ti-l vand cu japca. mi-am adus aminte ca am remarcat unul din cauza la accesorii.(daca accesoriile montate ''are nevoie de servisare'' ce sa mai spunem despre piesele originale din 90) nu am fantezi sado sa caut istoricul la o conserva de cuie care nu ma atrage si nici un interes sa ii fac reclama. mai iesiti si voi din casa ca a iesit soarele....prea crispati sariti de c** Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 6, 2013 Autor Share Postat Octombrie 6, 2013 vrei sa te mint ??!?!?!?? vorbesti de parca ti-am bagat mana in buzunar sa ti-l vand cu japca. mi-am adus aminte ca am remarcat unul din cauza la accesorii.(daca accesoriile montate ''are nevoie de servisare'' ce sa mai spunem despre piesele originale din 90) nu am fantezi sado sa caut istoricul la o conserva de cuie care nu ma atrage si nici un interes sa ii fac reclama. mai iesiti si voi din casa ca a iesit soarele....prea crispati sariti de c** nu te aprinde aiurea chiar pe topicul meu. TL este foarte frumos(asi ca si al meu sa arate la fel) doar ca discutii o sa fie tot timpul.pana la urma nu are importanta cati km are atata timp cat a fost reparat si schimbate consumabilele la timp.dar cand vezi ca se da km inapoi ceva se ascunde si apar discutii. si o poza de la iesirea de ieri.ne oprisem la o ciorba fierbinte:D Cum soarele a rasarit si azi ne-am adunat si am plecat la o plimbare.Roman-Tg.Neamt-Coada Lacului-Baraj Bicaz-Bicaz-Piatra Neamt-Roman Piatra Neamt-Girov asfalt nou si cik il continua pana la Roman. Am avut o intalnire cu vacile in mijlocul drumului exact intr-o curba prin munti cu vizibilitate zero,eram sa ne urcam pe ele dar proprietarul radea la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 @ Metal Heart & celorlalti posesori de v2, uite o comparatie intre v-twin uri accesibile ca pret: Honda VTR 1000 F, Suzuki TL 1000S si Aprilia RSV Mille (destul de pertinent mini-review ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) @ Metal Heart & celorlalti posesori de v2, uite o comparatie intre v-twin uri accesibile ca pret: Honda VTR 1000 F, Suzuki TL 1000S si Aprilia RSV Mille (destul de pertinent mini-review ul) abia acum m-am incalzit si eu )a intrat putin frigul Tot TL e Fiara:)) A fost frumos azi si am zis sa fac si eu ceva.am vopsit capacul de pe stanga... pentru ca a fost o vreme foarte frumoasa am zis sa mai fac ceva mobrei,am schimbat presetupa,simeringul de ulei si tot ce mai era peacolo la pompa de apa ca plangea,dupa ce termin ma uitam eu asa la tobele mele "leo vince"(asa l-am cumparat) doar ca au amortizor de zgomot exact ca cel stock,,si cum ma uitam eu am vazut ca sus capacul e prins cu suruburi si jos e nituit,hai sa dau jos sa vad poate e de bine si hop ca se da jos.....nu pot explica in cuvinte rezultatul,,,tremura pus si simplu pamantul sub tine si acum sigur ma aud toti si se dau si ei frumos pe prima banda.. Editat Octombrie 6, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 cu "toba" aia daca ti-as fi vecin ti-as taia cauciucurile, serios! am si eu toba sport dar nu nesimti cu "toba" aia daca ti-as fi vecin ti-as taia cauciucurile, serios! am si eu toba sport dar nu nesimtire de aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) cu "toba" aia daca ti-as fi vecin ti-as taia cauciucurile, serios! am si eu toba sport dar nu nesimti cu "toba" aia daca ti-as fi vecin ti-as taia cauciucurile, serios! am si eu toba sport dar nu nesimtire de aia... acolo urma sa ii montez capacul,doar nu crezi ca a ramas asa? Editat Octombrie 31, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Daca n-are, trece pe lista si un amortizor de ghidon. Am eu ceva piese de TL1000S ramase. Daca stau bine sa caut cred ca am si amortizorul de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Am eu ceva piese de TL1000S ramase. Daca stau bine sa caut cred ca am si amortizorul de ghidon. am amortizor de ghidon.sruburi de carene si ornamente miar trebui ca eu am de aluminiu si sunt stricate si tot le schimb cand mai pind suruburi.busonul de la rezervor daca mai are arcul la clapita de la cheie ca al meu tremura acolo Editat Octombrie 31, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.