Sari la conținut

Suzuki TL1000s


c0sminel
 Share

Postări Recomandate

Sorry, nimic din cele de mai sus. In principiu mai am, dar trebuie sa verific:

cadru codita, roata fata si roata spate, disc frana spate, cuplaje roata, butuc cu tot cu foaie, scarite pasager, telescop fata (s-ar putea sa mai fie amandoua), capac monopost, sea pilot, carena spate si una din carenele fata, amortizor ghidon, ax roata fata si spate si ceva maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vreau sa spun si eu cateva cuvinte deaspre motocicleta asta suzuki tl 1000 s e o motocicleta pe cinste, o am de un an si am facut 10000 de kilometri pe ea sezonul asta...plusuri: trage bine din orce treapta poti sa dispari oricand ,cuplul e nemaipomenit in sensul ca nu prea uzeaza placutele eu trag de frana numai sa aprind becul in frana de motor o opresti imediat ,manevrabila vireaza mult in comparatie cu alte motociclete ; minusuri: consum mare de benzina ,pozitia in sea incomoda la drumuri lungi te cam amorteste , faptul ca pune la bataie cuplul de jos ,violenta la acceleratie, poate fi un minus ca daca te uita dumnezeu in gaz te cam surprinde si nu te iarta .

 

din pacate pentru mine sa cam terminat sezonul ieri dimineata mergand la servici a schimbat banda de mers si nu ma vazut si ma frecat un pic cu cauciucurile semiremorcii de pe partea dreapta multumesc lui dumnezeu ca sunt ok...



Te felicit. Am avut două TL uri in curte , unul roșu și unul negru. Soția nu a reușit sa se acomedeze cu bestia si am rămas doar cu cel negru ... soției achiziționându-i un virago :) . Dacă vreodată am să-l schimb , o să fie doar cu un SV de 1000 sau o Haiabusa. Atât.
Să ai drumuri bune și grijă la carnet prin oraș . La cuplul cel are ..... , eu tocmai am predat carnetul acum 2 săptămâni .... am lungit a 2-a cam mult in oras și i am arucat și treiul , când s-a aruncat in fața mea cel cu radarul din mcv :)

nu stiu ce raport de pinioane ai tu dar la mine 17-40 o a 3 a scurta inseamna 200 deci ufff!



Sorry, nimic din cele de mai sus. In principiu mai am, dar trebuie sa verific:

cadru codita, roata fata si roata spate, disc frana spate, cuplaje roata, butuc cu tot cu foaie, scarite pasager, telescop fata (s-ar putea sa mai fie amandoua), capac monopost, sea pilot, carena spate si una din carenele fata, amortizor ghidon, ax roata fata si spate si ceva maruntisuri.

mar interesa si pe mine ce mai ai la mine trebuie farul imbracamintea de la bord cea cu aspect de carbon...carenele amandoua radiatorul de apa si telescopul de ghidon numai telescopul fara suporti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa spun si eu cateva cuvinte deaspre motocicleta asta suzuki tl 1000 s e o motocicleta pe cinste, o am de un an si am facut 10000 de kilometri pe ea sezonul asta...plusuri: trage bine din orce treapta poti sa dispari oricand ,cuplul e nemaipomenit in sensul ca nu prea uzeaza placutele eu trag de frana numai sa aprind becul in frana de motor o opresti imediat ,manevrabila vireaza mult in comparatie cu alte motociclete ; minusuri: consum mare de benzina ,pozitia in sea incomoda la drumuri lungi te cam amorteste , faptul ca pune la bataie cuplul de jos ,violenta la acceleratie, poate fi un minus ca daca te uita dumnezeu in gaz te cam surprinde si nu te iarta .

 

din pacate pentru mine sa cam terminat sezonul ieri dimineata mergand la servici a schimbat banda de mers si nu ma vazut si ma frecat un pic cu cauciucurile semiremorcii de pe partea dreapta multumesc lui dumnezeu ca sunt ok...

 

nu stiu ce raport de pinioane ai tu dar la mine 17-40 o a 3 a scurta inseamna 200 deci ufff!

 

mar interesa si pe mine ce mai ai la mine trebuie farul imbracamintea de la bord cea cu aspect de carbon...carenele amandoua radiatorul de apa si telescopul de ghidon numai telescopul fara suporti ...

credeam ca sunt tot mai putini posesori de tl,oricum suntem putini abia de vro 6 am dat ;)),,,spor la reparat si sa gasesti toate piesele necesare..eu ca piese de schimb am un rezervor,pompa de benzina,buson rezervor si releu incarcare daca te ajuta cu ceva..

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai am un rezervor putin lovit cu pompa injecție ok. Comenzile stanga dreapta.Cadrul de bord , regulatorul de tensiune , telescopul de voblaj ....ceva scărițe. ... daca interesează ceva pe cineva..... Acum sunt posesor de TLR :)

cum e ambreiajul hidraulic de la TLR? ca vreau sa pun si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca sunt tot mai putini posesori de tl,oricum suntem putini abia de vro 6 am dat ;)),,,spor la reparat si sa gasesti toate piesele necesare..eu ca piese de schimb am un rezervor,pompa de benzina,buson rezervor si releu incarcare daca te ajuta cu ceva..

ms mult dar nu ma ajuta ...cat despre posesori de tl-uri sun 2 in braila al meu si al unui prieten si mai stiu unul in bucuresti ...

 

cum e ambreiajul hidraulic de la TLR? ca vreau sa pun si eu.

te rog lasa un pm cu numarul de telefon telescopul de voblaj ma-r interesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce te complici tu cu ambreiaj hidraulic...baga bani in altceva mai bine..

nici eu nu stiu de ce ma complic.dar gata nu mai vreau.....ma intereseaza din ce in ce mai mult sa schimb amortizorul spate

 

cum ar fi in gume

gumele o sa vina si ele

 

azi am montat o alarma si dupa ce am terminat totul am zis sa masor incarcarea ca nu am masurat-o niciodata,surpriza 19-20v am zis asta este ca mai aveam unul in garaj dar si ala duce pana la 21v

 

sa dovedit a fi prost aparatul de masura pt ca avea bateria descarcata,dar cu toate ca la relanti incarca 13.5-13.8 in turetii scadea pana la 13.........curentul masurat la iesirea din releu era de 14.2 se pierde asa mult pe traseu?...

 

Si o plimbare scurta,cu riscul de a ramane fara curent am zis sa o scot la o ultima tura

 

 

Am facut bordul cu lumina alba:D

post-68972-0-73742100-1384180523_thumb.jpg

post-68972-0-39320100-1384180531_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ei hai sa nu ne k.k.m pe noi putin la faza cu next level hayabusa :) Eu la orice ora as alege TLR ,intre TLR si Hayabusa.

..... nu stii ce vorbești . Scuza-ma. Tocmai am specificat mai sus , sunt fost posesor de TL-uri , 2 la numar , unul roșu si unul negru . Am trecut la next level , e in vopsitorie noul TL ... al treilea dar de data asta e îmbrăcat si are un R in coadă. Si acum ce vreau să zic de fapt , intre timp am achiziționat si o Haiabusa....ma repet , nu cred ca stii ce vorbești. E cutremurătoare senzația . Nu se compară cu TLS urile ce le am avut si nici cu TLR ul măcar. Te asigur de asta , de aceea o să si plece de la mine si imi tin TLRul. Deci cu ocazia asta zic ca si e de vânzare la preț fix . 3500 euro din 2000 modelul nelimitat cu 350 pe ceas si 48000 km reali .

DECI , Haiabusa e mult mai orice , decât un TL . Poate chiar mult prea mult .... de aceea rămân la TLR .

 

Iar vis a vis de ambreiaj pe cablu vs. hidraluic,eu am vauzut suficiente ambreiaje pe cablu mai usor de tras decat al meu hidraulic.......

 

 

Ei hai sa nu ne k.k.m pe noi putin la faza cu next level hayabusa :) Eu la orice ora as alege TLR ,intre TLR si Hayabusa.

 

Iar vis a vis de ambreiaj pe cablu vs. hidraluic,eu am vauzut suficiente ambreiaje pe cablu mai usor de tras decat al meu hidraulic.......

 

nu stii ce vorbești . Scuza-ma. Tocmai am specificat mai sus , sunt fost posesor de TL-uri , 2 la numar , unul roșu si unul negru . Am trecut la next level , e in vopsitorie noul TL ... al treilea dar de data asta e îmbrăcat si are un R in coadă. Si acum ce vreau să zic de fapt , intre timp am achiziționat si o Haiabusa....ma repet , nu cred ca stii ce vorbești. E cutremurătoare senzația . Nu se compară cu TLS urile ce le am avut si nici cu TLR ul măcar. Te asigur de asta , de aceea o să si plece de la mine si imi tin TLRul. Deci cu ocazia asta zic ca si e de vânzare la preț fix . 3500 euro din 2000 modelul nelimitat cu 350 pe ceas si 48000 km reali . DECI , Haiabusa e mult mai orice , decât un TL . Poate chiar mult prea mult .... de aceea rămân la TLR .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

nu stii ce vorbești . Scuza-ma. Tocmai am specificat mai sus , sunt fost posesor de TL-uri , 2 la numar , unul roșu si unul negru . Am trecut la next level , e in vopsitorie noul TL ... al treilea dar de data asta e îmbrăcat si are un R in coadă. Si acum ce vreau să zic de fapt , intre timp am achiziționat si o Haiabusa....ma repet , nu cred ca stii ce vorbești. E cutremurătoare senzația . Nu se compară cu TLS urile ce le am avut si nici cu TLR ul măcar. Te asigur de asta , de aceea o să si plece de la mine si imi tin TLRul. Deci cu ocazia asta zic ca si e de vânzare la preț fix . 3500 euro din 2000 modelul nelimitat cu 350 pe ceas si 48000 km reali . DECI , Haiabusa e mult mai orice , decât un TL . Poate chiar mult prea mult .... de aceea rămân la TLR .

 

Ai dreptate,sunt un prost, n-am calarit decat o singura motocicleta in viata mea,si aia era o Honda CBR 600F...

 

Nu stiu daca enumerarea asta de TL-uri + Hayabusa ar trebui sa-mi starneasca vreun sentiment sau sa trag vreo concluzie..

 

Cel care nu stie ce vorbeste,aparent,esti tu.

 

Eu am specificat ca as alege intre TLR si Hayabusa, TLR ul. As alege cam si un SV 1000 intre SV 1000 si Hayabusa.

Busa nu e genul meu de motor. Este o vaca mare, grea, cu multi cai si cuplu.

 

Nu stiu ce-ti place tie dar pe mine nu ma excita deloc vacile mari,masive cu multi cai. (gen ZZR 1400, etc etc).

 

un 600 ,chiar si 4L, generatie noua, face legea pe viraje. Nu stiu,mie personal imi da o senzatie maxima cu ciclistica ,cu usurinta cu care se manevreaza si cu masa mica.

 

Iar la V uri imi place senzatia de V pur si simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai dreptate,sunt un prost, n-am calarit decat o singura motocicleta in viata mea,si aia era o Honda CBR 600F...

Intradevar .... se pare ca enumerarea mea ti-a starnit interes !

Nu stiu daca enumerarea asta de TL-uri + Hayabusa ar trebui sa-mi starneasca vreun sentiment sau sa trag vreo concluzie..

 

Cel care nu stie ce vorbeste,aparent,esti tu.

 

Eu am specificat ca as alege intre TLR si Hayabusa, TLR ul. As alege cam si un SV 1000 intre SV 1000 si Hayabusa.

Busa nu e genul meu de motor. Este o vaca mare, grea, cu multi cai si cuplu.

 

Nu stiu ce-ti place tie dar pe mine nu ma excita deloc vacile mari,masive cu multi cai. (gen ZZR 1400, etc etc).

 

un 600 ,chiar si 4L, generatie noua, face legea pe viraje. Nu stiu,mie personal imi da o senzatie maxima cu ciclistica ,cu usurinta cu care se manevreaza si cu masa mica.

 

Iar la V uri imi place senzatia de V pur si simplu.

Intradevar .... se pare ca enumerarea mea ti-a starnit interes !

Oricum se pare ca nu ai fost deloc atent! Tocmai spuneam ca Haiabusa e la vanzare si imi tin TLR- ul . Dar cum la români invidia e mare.... nu ai reușit să vezi esentialul . Si nu , nicidecum nu te-am facut PROST . Tu ai făcut-o. I rest my case. Imi pare rău că am intervenit in cunoștință totală de cauză . Scuze :) . Cele bune .

Ps : sper să ne putem opri aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nokiaccr

mar interesa si pe mine ce mai ai la mine trebuie farul imbracamintea de la bord cea cu aspect de carbon...carenele amandoua radiatorul de apa si telescopul de ghidon numai telescopul fara suporti ...

 

Am doar telescopul de ghidon. Am si carena stanga, dat este rupta o bucata din partea de sus. Scuze pentru intarziere, dar am fost plecat.

Editat de Musta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nokiaccr

mar interesa si pe mine ce mai ai la mine trebuie farul imbracamintea de la bord cea cu aspect de carbon...carenele amandoua radiatorul de apa si telescopul de ghidon numai telescopul fara suporti ...

 

Am doar telescopul de ghidon. Am si carena stanga, dat este rupta o bucata din partea de sus. Scuze pentru intarziere, dar am fost plecat.

lasa pm numar de telefon sa discutam despre telescop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Intradevar .... se pare ca enumerarea mea ti-a starnit interes !

Oricum se pare ca nu ai fost deloc atent! Tocmai spuneam ca Haiabusa e la vanzare si imi tin TLR- ul . Dar cum la români invidia e mare.... nu ai reușit să vezi esentialul . Si nu , nicidecum nu te-am facut PROST . Tu ai făcut-o. I rest my case. Imi pare rău că am intervenit in cunoștință totală de cauză . Scuze :) . Cele bune .

Ps : sper să ne putem opri aici :)

 

Iti place ca te bagi in seama neintrebat si te comporti ulterior de parca eu m-am luat de tine :))

 

Mi-ai dat quote la un text care nu-ti era adresat. ii era adresat lui Emylyo, vis a vis de ce zicea el de Busa.

 

Prietene nu mai pot eu de cate motoare detii tu si ce-ti place tie. Din punctul tau de vedere poate Busa e the ultimate bike si la ea juiseaza toti pustanii corditi care au permis de 1 an...

 

eu respect hayabusa dpdv tehnologic si pt ceea ce a reprezentat si ce reprezinta...

 

Nu dau doi bani pe cine o detine si se faleste cu ea...

 

Orice,dar te rog nu te umfla in pene ca un papagal si nu te imbata cu apa ca mi-ai starnit nu stiu ce interes cu replicile tale sterile..

 

chiar nu cred ca-i nevoie sa ne contrazicem intr-un stil imbecil pe topicul asta.

 

o intrebare pusa de sper viitor posesor v1000 Este adevarat ca in jur de 30 000 km trebuie umblat in motor la tl?

 

pot doar sa-mi dau cu parerea......si sa tind sa cred ca e doar...un basm. Dar posesorii iti pot confirma/infirma mai bine.

 

Stiu ca erai interesat ba de RSV ba de SV intr-o vreme..

 

Nu te-ai mai hotarat?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iti place ca te bagi in seama neintrebat si te comporti ulterior de parca eu m-am luat de tine :))

 

Mi-ai dat quote la un text care nu-ti era adresat. ii era adresat lui Emylyo, vis a vis de ce zicea el de Busa.

 

Prietene nu mai pot eu de cate motoare detii tu si ce-ti place tie. Din punctul tau de vedere poate Busa e the ultimate bike si la ea juiseaza toti pustanii corditi care au permis de 1 an...

 

eu respect hayabusa dpdv tehnologic si pt ceea ce a reprezentat si ce reprezinta...

 

Nu dau doi bani pe cine o detine si se faleste cu ea...

 

Orice,dar te rog nu te umfla in pene ca un papagal si nu te imbata cu apa ca mi-ai starnit nu stiu ce interes cu replicile tale sterile..

 

chiar nu cred ca-i nevoie sa ne contrazicem intr-un stil imbecil pe topicul asta.

 

 

 

pot doar sa-mi dau cu parerea......si sa tind sa cred ca e doar...un basm. Dar posesorii iti pot confirma/infirma mai bine.

 

Stiu ca erai interesat ba de RSV ba de SV intr-o vreme..

 

Nu te-ai mai hotarat?

@ Adrian tu se pare ca nu reușești și nu poți sa te oprești . Încearcă si tu . ... stii proverbul .... Eu te las in lumea ta .... am observat ca te contrezi cu toata lumea pe forum....si de fapt tu esti cel ce se baga aiurea . Eu discutam ca posesor de TL ( motocicleta din topic !!!) si de Haiabusa....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pusa de sper viitor posesor v1000 Este adevarat ca in jur de 30 000 km trebuie umblat in motor la tl?

nu are nici o treaba atata timp cat o lasi sa se incalzeasca la plecare ii schimbi uleiul la timp ar trebui sa faci 100000 km fara sa umbli la ceea ce inseamna parte de motor vibrochen segmenti ...punctul meu de vedere

oricum suzuki se aude a lada de scule ca asa se aud ele se mai pune problema pastilelor de la culbutori alea se mai uzeaza capata joc dar in rest eu nu am auzit motor de tl faramat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...