Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

nu fii trist, daca nu reusesti sa o dai inapoi sa-mi spui ca poate ma intereseaza...

Nu stiu daca s-ar potrivi la tine, acum am vazut o treaba ciudata. Mufele de la bord sunt ca format identice cu cele de la modelul meu, adica 2 mufe cu 10 pini fiecare. Modelul 90-93 sunt tot 2 dar cu 6 pini fiecare. In manual la modelul de dupa 93, nu da decat un tip de instalatie, nu e precizat nicaieri de vreo diferenta intre instalatii de la un an la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thunderbyte, cat ai dat pe toate chestiile pe care le-ai bagat in motocicleta aia?

 

Uite aici, sub 1000 euro, vfr97 tzatza de matza - are niste zgarieturi pe ici pe colo. Eu nu inteleg de ce-ti bati capul cu aia. :D

 

http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/763047-vfr-750-f.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca instalatia de pe motoreta ta sa nu fie originala.

Sunt sigur ca e originala, corespunde din toate punctele de vedere cu ce zice manualul.

 

S-ar putea sa mai fie si diferente la acelasi an in functie de tara in care s-a vandut prima data motocicleta.

De obicei e specificat in manual.

 

Thunderbyte, cat ai dat pe toate chestiile pe care le-ai bagat in motocicleta aia?

 

Uite aici, sub 1000 euro, vfr97 tzatza de matza - are niste zgarieturi pe ici pe colo. Eu nu inteleg de ce-ti bati capul cu aia. :D

 

http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/763047-vfr-750-f.html

Mie VFR-ul imi place ca motorizare, nu si ca look. Daca as lua altul cu siguranta l-as modifica :D , mi-am pus problema de a-mi lua alt motor dar imi place prea mult al meu. Alta motocicleta inca nu am gasit sa imi placa ca model, parca un Z m-ar tenta, dar ce mi-as permite eu ar fi primul model, ori ala nu ma atrage cu nimic in afara de look. Polizoarele nu imi plac desi au farmecul lor, prefer ceva cu putere si cuplu, dar 2V-urile mi se par diesel-uri (cuplu mare dar nu foarte multe ture => nu foarte multa putere). Un RSV m-ar tenta dar nu consider ca am ajuns atat de "bun" incat sa imi iau unul, am mers cu el si e ok dar la experienta si cerintele mele actuale, e un pic peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' cum treci de ITP fara carene si aspectul original?



Ti-am zis de vreo 10 ori, verifica pin cu pin mufa CDI din harness. Tu nu, tu ai comandat harness... cat iti ia sa iei mufa aia pin cu pin la puricat? Misca de fiecare fir, masoara pt continuitate cand misti, indoie izolatia exact unde e prinsa de pin. Acolo se strica.



Am patit la transalp, 2 zile am injurat, CDI-uri noi, imi dadea in nas. Imi venea sa le trimit inapoi. Din prostie am verificat si 2 fire aveau litele pe interior rupte chiar langa pin. Mufele din harness, la transalp sunt 2. Cand te uitai la ele aratau ok, trageai de ele, ok, ca se tineau in izolatie.. da cand am indoit de ele am vazut imediat cu se separa litele de plastic pe interior si ramane izolatia goala.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

motocicleta n-are sens sa o vinzi. Ai stat prea mult dupa fundul ei sa o customizezi/modifici ca sa o dai pe nimic....

 

In cel mai prost caz, iei un motor cu totul pt ea,cum am facut si eu la RSV...

 

Eu nu cred ca nu o sa-i dai de cap pana in primavara...n-are cum, ca doar nu-i magie neagra frate....

 

Iar cu RSV ul,fii serios, nu ai nici o treaba pe el,e foarte ok,ti-am mai zis...nu te musca.... (decat daca esti prost si te dai pe o roata, cum a facut un bou :) )

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nefericire ai fost neinspirat. trebuia intrebat de niste elemente cheie inainte de a comanda, cum e contactul de care spui. nu vreau sa spui ca dupa razboi multi viteji ... ca si eu mi-am luat teapa tot dintr-o neinspiratie asemanatoare. :D noroc ca e iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nefericire ai fost neinspirat. trebuia intrebat de niste elemente cheie inainte de a comanda, cum e contactul de care spui. nu vreau sa spui ca dupa razboi multi viteji ... ca si eu mi-am luat teapa tot dintr-o neinspiratie asemanatoare. :D noroc ca e iarna :)

 

Nici prin cap nu mi-a trecut, stiam ca modelul 94-97 e identic, manualul nu zice nimic de instalatii diferite, nici macar la o tara la alta.

 

Corect e iarna, dar e frustrant ...

 

Da' cum treci de ITP fara carene si aspectul original?

 

Ti-am zis de vreo 10 ori, verifica pin cu pin mufa CDI din harness. Tu nu, tu ai comandat harness... cat iti ia sa iei mufa aia pin cu pin la puricat? Misca de fiecare fir, masoara pt continuitate cand misti, indoie izolatia exact unde e prinsa de pin. Acolo se strica.

 

Am patit la transalp, 2 zile am injurat, CDI-uri noi, imi dadea in nas. Imi venea sa le trimit inapoi. Din prostie am verificat si 2 fire aveau litele pe interior rupte chiar langa pin. Mufele din harness, la transalp sunt 2. Cand te uitai la ele aratau ok, trageai de ele, ok, ca se tineau in izolatie.. da cand am indoit de ele am vazut imediat cu se separa litele de plastic pe interior si ramane izolatia goala.

Trec si cu supracontrol de la RAR, culmea fara spaga, pe aia am dat-o dupa, de la obraz.

 

Mufa am verificato cu aparatul si am tras si de fire, imediat ce mi-ai recomandat asta, nu stiu de ce traiam cu impresia ca am postat rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca ai schimbat acolo, dar pipele ai zis ca nu s-au potrivit...daca te rog sa verifici cu un ohm-metru ce valori ai pe bobine masurat PRIN pipe, se poate? si sa compari cu valorile manualului. trebuie sa fie in jur de 50 kO...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu au aceleasi valori ca in carte..tot trebuie sa mearga bine...mai ales in turatii mari...

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam asa zic si eu. am observat la al meu ca daca scot o fisa de la o bujie (adica nu e in contact mecanic fisa cu bujia), atit timp cit pipa se afla suficient de aproape de bujie, acel cilindru tot merge. ceea ce se simte clar in turatie si sunetul motorului. nu zic, poate la turatii mari se schimba treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal problemele cu pipe strapunse sau care scapa curent sau bobine care nu mai au valorile din manual..se vad cel mai bine la ralanti...si pe masura ce cresti turatia se acopera scurgerile de curent sau contactele imperfecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum e motocicleta aia de VOODOO ma gandesc la orice ce nu a schimbat. Stiu ce-am spus anterior, dar..asta nu inseamna ca nu poate fi exact acolo unde nu ne gandim ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum e motocicleta aia de VOODOO ma gandesc la orice ce nu a schimbat. Stiu ce-am spus anterior, dar..asta nu inseamna ca nu poate fi exact acolo unde nu ne gandim ...

categoric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific weekendul asta, pana una alta ma bate gandul sa o bag in apartament, dar cum nu pot pe scari singura varianta ar fi sa o pun pe un palet si sa o ridic cu motostivuitorul la nivelul geamului, apoi sa o cobor pe o rampa in casa :D . Dupa problema cu instalatia parca mai degraba as desface-o pe asta, si asa vreau sa elimin firele care veneau in mod normal la bordul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o urci in casa la cat de instabila e vremea in zona risti sa nu te mai plimbi niciodata, ca pana faci pregatirile de coborare incepe sa ploua :crack:

Atunci ma dau prin bucatarie, cum fac uneori si cu bicicleta ... noroc ca bucataria e relativ mare :f_biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator Adrian

Ceva stiri noi despre mobra? Is curios daca ai rezolvat sau daca te-ai apropiat de identificarea problemei...

 

nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:lol: Daaaaaaa....

 

 

Pai si in cazul lui Thunderbyte, eu cred ca problema vine de undeva din exterior, motorul face asa dintr-o cauza externa, nu intrinseca, i.e. - carburi (asta e parerea mea)

 

Punand un motor nou in cadru cu aceleasi carburatoare/instalatie electrica - ar produce cam aceleasi simptome. :D

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...