Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La banii aia,nu merita,CLAR!

Numa' daca n-ai furat banii... :) Daca-s munciti,pas!

nu e vb de bani. Cum am mai zis, piata e f mica si enorm de scumpa. Adica nu e vorba de bani in sensul ca toate motoarele sint peste orice pret din EU. In fine, am fost si era mai rupta decit se vedea in poze. Se vedea clar ca omul nu a avut absolut nici o grija de ea. Si asta doar ce era vizibil la ochi, deci imi pot inchipui cum arata motorul pe inauntru.

 

Din pacate, asta a fost cu pegaso-urile pe aici. Adica 2 in toata tara. Piese canci. Daca ar fi fost de comandat ceva ar fi trebuit sa caut in EU.

Va multumesc de sfaturi si va urez plimbari faine. Eu ma reprofilez pe alta marca/stil.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,clar ca e mai intelept asa.

 

Sa ne spui si noo ce ai ales pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, in cautarile emel pt o mobra am dat de Pegaso-ul cu minarelly. investigand ce si cum am dat evident si peste modificari

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?167471-Snorkel-mod!-The-Guide!&highlight=airbox

in caz ca va intereseaza.

ca fapt divers, cat de solid este rear frame-ul? pentru genti laterale cu suporti seriosi?

in afara de bord, pompa de benzina alte known issues?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raoulserban,eu nu am avut probleme nici cu bordul,nici cu pompa de benzina.

A fost intr-adevar o serie ce au avut defect la pompa de benzina(marca Bosch,deh,nici nemtii nu mai sunt ce-au fost...),dar au avut recall de fabrica si s-au schimbat.Din 2006 pana in 2007,daca nu ma insel.Daca o pompa cade peste 50-60.000 de km,sa-mi spui tu daca e posibil sau nu.Daca se intampla,eu spun ca asta nu-i un bai.

Legat de bord,unii au patit-o.Eu cunosc pe unii ce au spalat cu jetul de apa bordul...:)

Am mai fost o serie ce au avut probleme cu un fir de la blocul de contact al carui lipitura se dezlipea.Asta a fost singura problema ce a avut-o Aprilica mea,problema ce s-a rezolvat ulterior.

Nu stiu alte issues legate de propulsorul Minarelli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam aprilienii !!! Recent am achizitionat o Aprilia Pegaso Trail...2006...15000 km la bord ( da cred ca are mai mult !!! )...cam neingrijita ...dar o aducem la realitate cu siguranta....asta insemnand ca iarna ce vine...demontam tot... sa vedem ce rani mai are...ascunse...intrebarile mele sunt cateva....de unde se pot procura piese pt ele...cel mai bun site...sau pont ???....as vrea sa-i pun crash bar...si cric central in primul rand...da nu stiu unde gasesc....si restul...din ce am inteles din cele scrise de voi pe aici....ar fi contactul....cu firele ...mai sensibil....eventual iau unul nou sa fie la sacosa.....si o pompa de benzina noua sa nu avem surprize....in rest ce mai pica la ele ???...e cineva din RO care mai dezmebreaza de astea....poate mai gasim piese la SH....gen cric central...crashbaruri care am inteles ca se potrivesc de la modelele Strada...Factory ??? Apoi vad ca in stationare cu motorul oprit...clipeste mereu tringhiul rosu de avertizare....care se mai aprinde in mers in momentul cand turez prea mult si nu schimb viteza....banuiesc ca asta inseamna...in rest...toate cele bune ....sa ne gasim sanatosi pe drumurile patriei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit printre Aprilieni!

 

Banuiesc ca este vorba de Trail-ul ce era de vanzare in Mures si era adus din Spania.Gresesc?

De la speed la soft-enduro e un pas pe care l-ai facut...:)

 

Legat de piese nu cred ca vei avea nevoie,inafara de consumabile.Pompa de benzina e o consumabila,oricum n-am auzit sa pice vreuna inainte de 50.000 de km.

Crash bar si cric central am vazut ca se fac de Hepco-Becker,dar sunt cam scumpe.

In rest sa ne vedem sanatosi la Apriliana a 3 a de anul viitor si de ce nu,si pe sosele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie.

Consumabile gasesti pe net, daca citesti paginile din urma o sa vezi ca s-a vorbit de revizii.

Accesorii gasesti pe ebay la preturi bune, La noi e mai greu cu dezmembrarile deoarece sunt putine ele pe drum,dar la dezmembrat.

La contact nu are rost sa umblii, defectul este defapt un cablu mai scurt,care cu timpul se dezlipeste si trebuie cositorit.( cel putin asa am gasit si eu pe net)

Pompa de benzina pica sau nu pica. Este recomandat sa nu mergi cu rezervorul gol, Pentru ca racirea pompei se face cu ajutorul benzinei.

 

In alta ordine de idei : Din Bucuresti, iese vre un Aprilian/sau nu, la plimbare maine ? Eu pornesc in jur de 7-8 de pe centura,A1, spre Transfagarasan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

In alta ordine de idei : Din Bucuresti, iese vre un Aprilian/sau nu, la plimbare maine ? Eu pornesc in jur de 7-8 de pe centura,A1, spre Transfagarasan.

Nu din Bucuresti,daa' din Cluj,io plec sambata sosea si duminica legheleu.:)

Distractie sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de tot baieti !!! Moto este din Italia...am luat-o de la Reghin...15000 km arata in bord ( dar sunt sceptic....ori italianul s-a purtat cam rau cu ea...in fine...o aducem la normalitate.... sa speram )...2300 euro pret ( acu nu stiu....mult...putin...asa e in tenis !!!...vorba unui mare actor )....iar de trecut nu am trecut de la vreun gen de moto la altul...cand cu una...cand cu alta...depinde de genul de calatorie...tura etc

Cum e pana la urma cu martorul din bord ....cel rosu de avertizare ??? Imi clipeste mereu cand e moto in repaus in garaj...cu motorul oprit....si apoi se aprinde in mers...daca e motorul turat...si nu am schimbat viteza la timp....asa e si la voi ??? sau la mine are vreo setare...bagata de vechiul proprietar ? Toate cele bune...weekend cu soare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e motorul oprit este doar un martor. Cand turezi motorul peste 5000rpm sa zicem, iti indica faptul ca trebuie sa schimbi treapta. Turatia la care se aprinde poate fi modificata din meniu. Gasesti in manual. La ce turatie se aprinde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de tot baieti !!! Moto este din Italia...am luat-o de la Reghin...15000 km arata in bord ( dar sunt sceptic....ori italianul s-a purtat cam rau cu ea...in fine...o aducem la normalitate.... sa speram )...2300 euro pret ( acu nu stiu....mult...putin...asa e in tenis !!!...vorba unui mare actor )....iar de trecut nu am trecut de la vreun gen de moto la altul...cand cu una...cand cu alta...depinde de genul de calatorie...tura etc

Cum e pana la urma cu martorul din bord ....cel rosu de avertizare ??? Imi clipeste mereu cand e moto in repaus in garaj...cu motorul oprit....si apoi se aprinde in mers...daca e motorul turat...si nu am schimbat viteza la timp....asa e si la voi ??? sau la mine are vreo setare...bagata de vechiul proprietar ? Toate cele bune...weekend cu soare !!!

Banuiam ca e aia din Reghin,Jud.Mures.

 

Clipitul ledului rosu e facut sa-ti aminteasca la cate rpm-uri trebuie sa schimbi viteza.Asta tu iti setezi din meniul computerului.

Repet,in rest in repaus,clipitul indica faptul ca imobiliserul functioneaza.

Cheia de contact(cheile)sunt cu cip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care pe unde ati iesit azi cu mobrele?

» Post actualizat in 29 Aug 2016 06:36

O mica plimbare pe TF : 530 km - 5.2% - 2 pers.

Vremea a fost frumoasa, trafic lejer pentru motociclit. Seara pe Sinaia - Comarnic a fost ceva mai aglomerat.

Doua clipuri :

 

post-14712-0-61965700-1472326075_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e motorul oprit este doar un martor. Cand turezi motorul peste 5000rpm sa zicem, iti indica faptul ca trebuie sa schimbi treapta. Turatia la care se aprinde poate fi modificata din meniu. Gasesti in manual. La ce turatie se aprinde?

 

Cand e motorul oprit este doar un martor. Cand turezi motorul peste 5000rpm sa zicem, iti indica faptul ca trebuie sa schimbi treapta. Turatia la care se aprinde poate fi modificata din meniu. Gasesti in manual. La ce turatie se aprinde?

 

Cand e motorul oprit este doar un martor. Cand turezi motorul peste 5000rpm sa zicem, iti indica faptul ca trebuie sa schimbi treapta. Turatia la care se aprinde poate fi modificata din meniu. Gasesti in manual. La ce turatie se aprinde?

multumesc inca odata pt sfaturi / info....mai citesc aici...cele 90 pagini...sa mai invat din experienta voastra ....toate cele bune !

» Post actualizat in 04 Sep 2016 16:21

Banuiam ca e aia din Reghin,Jud.Mures.

 

Clipitul ledului rosu e facut sa-ti aminteasca la cate rpm-uri trebuie sa schimbi viteza.Asta tu iti setezi din meniul computerului.

Repet,in rest in repaus,clipitul indica faptul ca imobiliserul functioneaza.

Cheia de contact(cheile)sunt cu cip.

 

Banuiam ca e aia din Reghin,Jud.Mures.

 

Clipitul ledului rosu e facut sa-ti aminteasca la cate rpm-uri trebuie sa schimbi viteza.Asta tu iti setezi din meniul computerului.

Repet,in rest in repaus,clipitul indica faptul ca imobiliserul functioneaza.

Cheia de contact(cheile)sunt cu cip.

 

Banuiam ca e aia din Reghin,Jud.Mures.

 

Clipitul ledului rosu e facut sa-ti aminteasca la cate rpm-uri trebuie sa schimbi viteza.Asta tu iti setezi din meniul computerului.

Repet,in rest in repaus,clipitul indica faptul ca imobiliserul functioneaza.

Cheia de contact(cheile)sunt cu cip.

multumesc mult de tot...toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari de achizitie, bine ai venit in grupul nostru. Si eu am tot Trail, din 2006, cu 34000 km in bord, cumparata cu 2000 Euro. Eu zic ca pretul cu care ai luat-o e ok.

Vezi ca manualul de service e facut cam aiurea, si mai are si greseli in el, sa nu crezi tot ce scrie acolo. O buna resursa e forumul din UK http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?52-2006-Pegaso-Trail-Strada-Factory

O alta resursa, sunt colegii de pe forum, astia putini care suntem :)

 

Multe drumuri frumoase, fara incidente, alaturi de Aprilia! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut alta destinatie,cu masina.

Oricum cu motocicleta nu ajungeam nici pana la BV. Deoarece aveam montat un cablu de ambreiaj cu 5 -10 fire rupte :)).

In functie de cum vor fi vremurile la anul care vine si de locatia aleasa,stam de vorba:).

 

Ps. In weekend urmeaza sa imi montez noul cablu si diverse reglaje, strans suruburi.

Apoi pe 27 August vreau sa plec pe Transfagarasan.. Merge cineva, e timp de gandire.

https://www.louis.de/en/artikel/nipple-repair-kit/10019100?list=83568707&filter_article_number=10019100

asta asa de rezerva in trusa de scule pt acceleratie si ambreaj

» Post actualizat in 05 Sep 2016 06:10

O alta resursa, sunt colegii de pe forum, astia putini care suntem :)

 

Multe drumuri frumoase, fara incidente, alaturi de Aprilia! :peace:

http://www.xt660.com/site/

pt motorul minarelli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) karma... Iasi si cluj sunt aproape unu de altu. Bucurestiu e prea departe.

Vad ca Bucurestiu oricum nu raspunde, o fi calare pe mobre :D.

 

Cum repar mobra, iesim cu mare placere, stimate coleg aprilian bucurestean si din acelasi sector cu mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum repar mobra, iesim cu mare placere, stimate coleg aprilian bucurestean si din acelasi sector cu mine :)

Mno,asa da!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...