Sari la conținut

deformare gemulet verificare lichid frana


Postări Recomandate

Am observat ca gemuletul de observare lichid frana rezervorul dreapta este deformat,bombat inspre exterior si fisurat. Cel stanga e ok. De ce oare s-a deformat? caldura? nivelul lichidului este mediu,la ambele rezervoare.

Mentionez ca cel dreapta-deformat corespunde franei fata, folosita mai rar dar intens.

post-10059-0-11219400-1382859922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica folosita mai rar dar intens? Vorbim de o motocicleta aici sau despre ce? Bombat poate fi din fabrica, insa daca e fisurat, e timpul sa-l schimbi, sa n-ai surpriza sa-ti plesneasca la o frana. De ce s-a fisurat: cicluri repetate cald-frig si imbatranirea materialului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum adica folosita mai rar dar intens? Vorbim de o motocicleta aici sau despre ce? Bombat poate fi din fabrica, insa daca e fisurat, e timpul sa-l schimbi, sa n-ai surpriza sa-ti plesneasca la o frana. De ce s-a fisurat: cicluri repetate cald-frig si imbatranirea materialului.

cel mai probabil scuter,si nu e foarte greu de inteles de ce mai rar dar intens...de obicei lucra cu cea spate si doar in situatii critice o foloseste pe cea fata. Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba pentru mine e foarte greu de inteles cum pe 2 roti se foloseste mai des frana spate... chiar daca e scuter si are greutate pe spate si tine frana mai bine. Totusi 70% din eficienta de franare ti-o asigura fata. E o chestiune de reflex sa te inveti sa folosesti atat fata, cat si spatele simultan, astfel incat intr-o situatie de urgenta (cand ai nevoie de frana fata) reflexul sa te ajute sa franezi si cu fata. Dar ma rog, fiecare piloteaza cum se pricepe.

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica folosita mai rar dar intens? Vorbim de o motocicleta aici sau despre ce? Bombat poate fi din fabrica, insa daca e fisurat, e timpul sa-l schimbi, sa n-ai surpriza sa-ti plesneasca la o frana. De ce s-a fisurat: cicluri repetate cald-frig si imbatranirea materialului.

 

am si eu o intrebare, de unde gasesc astfel de "gemulet" ? sau cumper tot rezervorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu se pune problema de piesa de schimb,am deja tot rezervorul, ma intereseaza cauza care a produs efectul de bombare si fisurare.

Este vorba de maxiscuterul de la semnatura,la franare dau drumul la acceleratie, frana de motor, actionez frana spate si daca este cazul si frana fata. Franeaza de ingheata si te da in cap, de aceea spun ca o folosesc rar si doar pt scurt timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa stii ca ..e cam reala.

de exemplu, frana se foloseste in 2 cazuri( din pacate slaba calitate de soferi a dus la folosirea total improprie ) -

1. cand ai de evitat un pericol

2. ca sa opresti de tot - la 0 km / h

 

daca ai nevoie de frana si o apesi mai mult decat cele 2 cazuri..e naspa

 

ma rog, cazul3- esti pe circuit

 

 

frana de motor e cea mai ok din toate punctele de vedere, iar la motociclete e chiar de baza dar nu intru in teorii aici

 

@ intiator - situatia ta am intalanit o si la niste suctere noi dar care au stat ani de zile afara, in ploaie, zapada.etc

ba chiar mai nasol - a curs lichidul de frana pe platice, carene etc.-

 

la tine pare o imbatrinire nesimetrica( daca celalat e ok ), nu are treaba cu regimul de exploatare.

 

la o honda din 98 de ex , pana anul asta arata ca noi ambele gemulete. deci ..daca n ai avut accident si sa se fi schimbat cu o chinezarie..aia e.

 

recomand inlocuirea ca nu stii cand o sa te lase

 

si tot offtopic - la scuter honda cu cbs franez cu spatele de numa numa, are disc si acolo. deci lasati cliseele cu frana fata etc, daca nu va cheama rossi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Teoretic fiind monocilindru are o frana de motor puternica...practic avand o cutie cu transmisie automata si ambreiaj centrifugal banuiesc ca elimina frana de motor din ecuatie.

exista si practic,nu doar teoretic,acea frana de motor

@performance sa pripit oleaca cu afirmatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic fiind monocilindru are o frana de motor puternica...practic avand o cutie cu transmisie automata si ambreiaj centrifugal banuiesc ca elimina frana de motor din ecuatie.

 

 

nu o elimina de tot. dar sa spui ca folosesti frana de motor la un scuter e ca si cand ai spune ca o folosesti la o motoreta de 50 cc 2t. e aproape inexistenta. te plictisesti pana incetineste. bine, acum depinde si cum esti obisnuit sa mergi...

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic fiind monocilindru are o frana de motor puternica...practic avand o cutie cu transmisie automata si ambreiaj centrifugal banuiesc ca elimina frana de motor din ecuatie.

deloc, ambreiajul " se decupleaza" doar pe undeva pe la 20..25 km/h . de asta am spus ca e nevoie de frana un pic sa ajungi la 0. dar pana la valoarea aia ( 20 . 25 e la mine, laaltele poate e un pic diferita), are frana de motor daca stii s o folosesti. sigur , emult mai slaba ca la un motor de capacitate mare .

 

si , foarte corect, depinde si cum obisnuiesti sa mergi - adica UNDE! de ex in bucale e criminal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...