Sari la conținut

Carburatie BMWF650 clasic


alinixovici
 Share

Postări Recomandate

Fiind monocilindru, nu prea ai ce regla ( a se citi sincroniza ). Eventual doar surubul pilot pentru reglarea amestecului. Poti merge la orice mecanic dotat cu 2 chei si niste cunostinte de baza.

Asta ca si pegaso-ul e mai smecher si are 2 carbelitoare. Cica ar fi necesara si acolo o mana fina ca sa mearga bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ca si pegaso-ul e mai smecher si are 2 carbelitoare. Cica ar fi necesara si acolo o mana fina ca sa mearga bine.

Poate sa aibe si 4 carburatoare fiind mono cilindru nu ai ce sa sincronizezi ( adica cilindri pt ca face vacum de la un cilindru ). Ce poti sa faci este sa-l reglezi fiind un singur carburator cu dual stage. Unul mecanic si unul vacumatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind monocilindru, nu prea ai ce regla ( a se citi sincroniza ). Eventual doar surubul pilot pentru reglarea amestecului. Poti merge la orice mecanic dotat cu 2 chei si niste cunostinte de baza.

Reglatul carburatiei nu inseamna sincronizare. Exista multe alte operatii (reglat nivel benzina, reglat amestecul in ralanti, reglat amestecul in sarcina, reglat cursa clapetelor si pozitiile opritorilor, Reglat circuitul de imbogatire a amestecului la rece (socu ) etc. ). Bineinteles nu toate operatiunile sunt necesare pentru orice tip de carburator.

 

 

Acum:

Ar fi interesant sa spuna fiecare unde anume a reusit sa regleze cu succes si la bani putini o mobra de soiul asta.

Bineinteles in cazul celor care au service moto ar fi foarte frumos sa spuna un pret pentru servicii si, bineinteles, ce anume fac la o asemenea operatiune, cat dureaza, ce garantie ofera, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o carburatie la un BMW F 650 ST. La o astfel de operatiune noi facem urmatoarele:

- demontat carburatoarele de pe motocicleta

- demontat fiecare carburator, fara a le desprinde intre ele, si curatarea pieselor demontate;

- montajul pieselor demontate anterior si efectuarea reglajelor - aici verificam pozitia acelor de dozaj, starea mambranelor, inlocuim O-ring-urile imbatranite,verificam jet-urile si pozitia surubului de amestec pilot; verificare sincronizarii mecanice a clapetelor (da, se face si la un monocilindru :P daca are 2 carburatoare)

- masurarea nivelului de benzina din carburatoare;

- verificarea functionarii cablului de acceleratie si a cablului de soc;

- reglarea ralanti, verificarea functionarii motorului si interpretarea culorii bujiei;

O astfel de operatiune este extrem de laborioasa, presupune demontarea carenelor laterale, airbox-ului, bateriei, tobei de esapament.

 

Manopera estimata este in jur de 4 ore. Pretul este 35 ron/ora.Garantie 1 an.

 

Toate astea la Zenklawa Garage, in Piata Victoriei, Bucuresti.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu "extrem de laborioasa" e discutabila. Depinde de indemanarea fiecaruia. Cand mi-am schimbat garniturile de la carburatoare, in Iasi, mie mi-au dat jos carburatoarele fara a demonta toba de exapament/airbox-ul. Sau cel putin asa imi amitesc. De reglat, nu a avut ce regla intrucat totul era ok. Cert e ca n-a durat mai mult de 1 ora.

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu vorbim de adcelasi lucru. Uite, la ST, ce zice la demontare:

post-13388-0-25526200-1384249001_thumb.jpg

Noi am reusit sa demontam carburatoarele fara sa demontam rezervorul. Dar nu inseamna ca nu te chinui putin.

Oricum, fiecare demonteaza cum vrea, eu asa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul vietii... in afara de datele de unde pornesti un reglaj sau cupluri nici un mecanic cu mai mult de 2 clase n-o sa se ia mot-a-mot dupa manual. in manual nu-s descrise operatiile specifice, au pozele de la demontare si le baga pe alea. nu trebuie data jos nici o toba. si se face si sincronizare... sertarasele se uzeaza diferit, cuiele la fel, etc. de aia se sincronizeaza. si nu sincronizare "de banc"... chiar daca e monociclindru si vacuumul e acelasi, amestecul nu va fi!

 

dar nah, am mai spus-o, mi-e mila de astia care se duc la "mecalnicul de motonciclete" alex_en de la kaka garage...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

alex, nu te pune cu toti needucatii... Ai dat omului raspunsul la problema, daca vrea bine. Oricum mie mi-a luat o zi intreaga sa fac carburatia la a mea nu 4 ore, dar probabil ca voi sunteti mai multi. Iar pretul (4x35) este extrem de mic, la ce ii faci tu acolo. Ca idee: de unde iau o-ringurile de la scaunele cuielor pointou? (unele care sa nu se umfle la benzina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...