alinixovici Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salut, Stie cineva pe unde as putea curata+regla o carburatie de F650 clasic (1997). Multumesc de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salut , daca ai completa datele despre tine te-ar ajuta cineva. Degeaba iti zic eu de cineva din Iasi de exemplu daca tu nu esti din judet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinixovici Postat Noiembrie 11, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2013 Corect, Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Fiind monocilindru, nu prea ai ce regla ( a se citi sincroniza ). Eventual doar surubul pilot pentru reglarea amestecului. Poti merge la orice mecanic dotat cu 2 chei si niste cunostinte de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Fiind monocilindru, nu prea ai ce regla ( a se citi sincroniza ). Eventual doar surubul pilot pentru reglarea amestecului. Poti merge la orice mecanic dotat cu 2 chei si niste cunostinte de baza. Asta ca si pegaso-ul e mai smecher si are 2 carbelitoare. Cica ar fi necesara si acolo o mana fina ca sa mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Asta ca si pegaso-ul e mai smecher si are 2 carbelitoare. Cica ar fi necesara si acolo o mana fina ca sa mearga bine. Poate sa aibe si 4 carburatoare fiind mono cilindru nu ai ce sa sincronizezi ( adica cilindri pt ca face vacum de la un cilindru ). Ce poti sa faci este sa-l reglezi fiind un singur carburator cu dual stage. Unul mecanic si unul vacumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Ti le fac eu. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Fiind monocilindru, nu prea ai ce regla ( a se citi sincroniza ). Eventual doar surubul pilot pentru reglarea amestecului. Poti merge la orice mecanic dotat cu 2 chei si niste cunostinte de baza. Reglatul carburatiei nu inseamna sincronizare. Exista multe alte operatii (reglat nivel benzina, reglat amestecul in ralanti, reglat amestecul in sarcina, reglat cursa clapetelor si pozitiile opritorilor, Reglat circuitul de imbogatire a amestecului la rece (socu ) etc. ). Bineinteles nu toate operatiunile sunt necesare pentru orice tip de carburator. Acum: Ar fi interesant sa spuna fiecare unde anume a reusit sa regleze cu succes si la bani putini o mobra de soiul asta. Bineinteles in cazul celor care au service moto ar fi foarte frumos sa spuna un pret pentru servicii si, bineinteles, ce anume fac la o asemenea operatiune, cat dureaza, ce garantie ofera, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Ieri am facut o carburatie la un BMW F 650 ST. La o astfel de operatiune noi facem urmatoarele: - demontat carburatoarele de pe motocicleta - demontat fiecare carburator, fara a le desprinde intre ele, si curatarea pieselor demontate; - montajul pieselor demontate anterior si efectuarea reglajelor - aici verificam pozitia acelor de dozaj, starea mambranelor, inlocuim O-ring-urile imbatranite,verificam jet-urile si pozitia surubului de amestec pilot; verificare sincronizarii mecanice a clapetelor (da, se face si la un monocilindru daca are 2 carburatoare) - masurarea nivelului de benzina din carburatoare; - verificarea functionarii cablului de acceleratie si a cablului de soc; - reglarea ralanti, verificarea functionarii motorului si interpretarea culorii bujiei; O astfel de operatiune este extrem de laborioasa, presupune demontarea carenelor laterale, airbox-ului, bateriei, tobei de esapament. Manopera estimata este in jur de 4 ore. Pretul este 35 ron/ora.Garantie 1 an. Toate astea la Zenklawa Garage, in Piata Victoriei, Bucuresti. Editat Noiembrie 11, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Treaba cu "extrem de laborioasa" e discutabila. Depinde de indemanarea fiecaruia. Cand mi-am schimbat garniturile de la carburatoare, in Iasi, mie mi-au dat jos carburatoarele fara a demonta toba de exapament/airbox-ul. Sau cel putin asa imi amitesc. De reglat, nu a avut ce regla intrucat totul era ok. Cert e ca n-a durat mai mult de 1 ora. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Poate nu vorbim de adcelasi lucru. Uite, la ST, ce zice la demontare: Noi am reusit sa demontam carburatoarele fara sa demontam rezervorul. Dar nu inseamna ca nu te chinui putin. Oricum, fiecare demonteaza cum vrea, eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 manualul vietii... in afara de datele de unde pornesti un reglaj sau cupluri nici un mecanic cu mai mult de 2 clase n-o sa se ia mot-a-mot dupa manual. in manual nu-s descrise operatiile specifice, au pozele de la demontare si le baga pe alea. nu trebuie data jos nici o toba. si se face si sincronizare... sertarasele se uzeaza diferit, cuiele la fel, etc. de aia se sincronizeaza. si nu sincronizare "de banc"... chiar daca e monociclindru si vacuumul e acelasi, amestecul nu va fi! dar nah, am mai spus-o, mi-e mila de astia care se duc la "mecalnicul de motonciclete" alex_en de la kaka garage... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Noi suntem mecanici cu 18 respectiv 16 clase asa ca ne luam dupa manual. Asta e, fiecare cu clasele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capu Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 alex, nu te pune cu toti needucatii... Ai dat omului raspunsul la problema, daca vrea bine. Oricum mie mi-a luat o zi intreaga sa fac carburatia la a mea nu 4 ore, dar probabil ca voi sunteti mai multi. Iar pretul (4x35) este extrem de mic, la ce ii faci tu acolo. Ca idee: de unde iau o-ringurile de la scaunele cuielor pointou? (unele care sa nu se umfle la benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Baza tehnica alfa, pe Calea Plevnei vis.a vis de CSM. Iti aduc oric o.ring vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capu Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Senq sir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.