Sari la conținut

IJ(IZH)reconditionare


Cola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bravo tata !

Felicitari !

Ce tip de vopsea ai folosit la tobe ?

 

Vopsea termorezistenta merge la toba, am folosit si eu la a mea si e ok, pe langa faptul ca arata bine are o aderenta excelenta.

 

Frumoasa a iesit. Felicitari !

Editat de stfan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci !

Dar cum ii spune ? Gasesc la brico sau unde ?

 

Am cumparat la spray (nu mai stiu cum se numea) dintr-un magazin de piese auto dar cu siguranta vei gasi si la brico sau altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine are nevoie,pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare.

 

Ce anume ai reconditionat ? Eu nu inteleg. Nici motocicleta ca un tot si nici piesele nu sunt reconditionate ci doar ciopartite si/sau vopsite.

 

Pentru ce ai facut topicul ? Doar pentru a arata motocicleta ce o detii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine are nevoie,pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare.

Nu vreau să supăr, e de apreciat efortul, dar nu înţeleg în ce constă recondiţionarea? Aici văd doar o dezasamblare, vopsire cu culori nepotrivite, reasamblare. Dacă e primul tău motor "recondiţionat", votez cu o bilă albă pentru entuziasm şi elanul muncitoresc dar în acelaşi timp votez cu o bilă neagră pentru "curajul" de a da sfaturi în recondiţionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.

P.S. Nu a-ţi avut la îndemână două genţi de scule de acelaşi model? Sau poate aşa a cerut clientul?

nu stiu de ce dar carcotasi sunt multi (cred ca asa au fost pe motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce dar carcotasi sunt multi (cred ca asa au fost pe motor)

Nu sunt cărcotaş. Criticile în general sunt constructive şi de folos dacă le iei în seamă (nu mă refer doar la crticile mele). Eu la 19 ani (1995) mi-am restaurat primul IJ, şi chiar dacă par laudăros, crede-mă că arăta mai bine decît majoritatea celor "recondiţionate" de aici, la care mulţi se şi cred meşteri mari în a le "restaura" şi pe ale altora. Dacă găsesc pe undeva fotografia, o scanez şi o prezint.

Dacă prezinţi pe un forum public o motocicletă şi aştepţi păreri, trebuie să poţi accepta şi părerile negative, nu doar laudele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tata !

Felicitari !

Ce tip de vopsea ai folosit la tobe ?

Ambele nuante,metal si negru mat de la SINTO special pentru tobe.Am testat rezistenta la temperatura cu o cursa Tg-Jiu Obarsia Lotru pe ruta Transalpina si inapoi dupa care a urmat o spalare cu solutie de motoare pentru a ma convinge ca nu exista decolorare ori exfoliere.Este foarte rezistenta si la zgariere.Testul este motivat deoarece multe modele vechi aveau tobele vopsite si nu nichelate.Alt motiv este faptul ca eu nu gasesc oglinda tobelor nichelate la motoarele antice,atragatoare.(Arata ca un nomad care beleste fasolea la soare).

 

Nu asta il aveai la vanzare cu 4.500 de euro?

Da.Se sacrifica pentru cele ce asteapta operate.

 

Ce anume ai reconditionat ? Eu nu inteleg. Nici motocicleta ca un tot si nici piesele nu sunt reconditionate ci doar ciopartite si/sau vopsite.

 

Pentru ce ai facut topicul ? Doar pentru a arata motocicleta ce o detii ?

Pentru a ajuta cu sfaturi si procurarea de componente compatibile si originale posesorii de motociclete socialiste,asa cum mentionez in topic.

 

ce gunoi! doamne ce tiganeala! cate mii de euro vrei pe troaca asta mizerabila? :))))))

Troaca poate iesi din mizerie oricand,pe cand tu nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a ajuta cu sfaturi si procurarea de componente compatibile si originale posesorii de motociclete socialiste,asa cum mentionez in topic.

 

Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ?

Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ?

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să supăr, e de apreciat efortul, dar nu înţeleg în ce constă recondiţionarea? Aici văd doar o dezasamblare, vopsire cu culori nepotrivite, reasamblare. Dacă e primul tău motor "recondiţionat", votez cu o bilă albă pentru entuziasm şi elanul muncitoresc dar în acelaşi timp votez cu o bilă neagră pentru "curajul" de a da sfaturi în recondiţionare.

Nu cred ca confunzi o reconditionare cu restaurarea.Daca faci un zum pe foto,care este la o rezolutie foarte mare vei observa ca a fost desfacuta fiecare spita,vopsita separat,roti centrate,spitate si tensionate,iar ce nu se vede a-ti pot spune.Piston,segmenti,bolt,sigurante,rulmenti ambielaj,semeringuri,discuri ambreiaj,lant,pinioane,burdufi lant,mansoane sunt de planeta5 si se gasesc dupa cum sti noi.Bucsi la telescoape spate sunt de timoneria dacia.Segmenti amortizoare facuti din teflon.Ghidaje jambe din duramida.Rulmenti roti NTN 6203,poti monta si SKF versiunea mai ieftina se gasesc pe toate drumurile.Aprinderea electronica cu senzor inductiv (de MINK),dinam 12v/95w de la lolo instalatia electrica aderizata si hidroizolata cu materiale import polonia (TME) cadru,bascula sablate cu alice,aripi rezervor capace,ornamente sablate cu nisip de qartz,vopsite electrostatic,liniate manual.lacuite in triplu strat.Geometrie ajustata si adaptata enduro cu centru de greutate recalibrat,e.t.c.Daca ai nevoie de ajutor an interventii tehnice te ajut cu placere.

 

Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ?

Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ?

Le dau numarul tau de telefon.

 

Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ?

Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ?

Nu stiu unde vezi tu cadru ciopartit!Eu nu vand componente,nici nu lucrez pentru altii,doar ajut cu sfaturi oameni care au capacitatea de a intelege si alege..Bineinteles,GRATIS.

 

ij reconditionat la cererea clientului cum a vrut el George doar cu munca de la motor,instalatie electrica la vopsitorie si seii piele

 

Este foarte important ce poate si ce garantie se ofera decat cum arata.Culorile se schimba dupa preferinte.Daca-mi amintesti am sa pun si eu un film cu IJ-ul adaptat enduro pe vaile cernei din Gorj.

 

Ij - ul din reclama are 27 CP? E tunat motorul?

Are montat in capacul din stanga un generator HHO care creste puterea si scade consumul cu 35%.Un randament mai bun am optinut pe K750.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le dau numarul tau de telefon.

 

Nu e nevoie. Au numarul meu de telefon. Multumesc.

 

Nu stiu unde vezi tu cadru ciopartit!Eu nu vand componente,nici nu lucrez pentru altii,doar ajut cu sfaturi oameni care au capacitatea de a intelege si alege..Bineinteles,GRATIS.

 

Reazemul seii spate unde este ?
Suportii pompei de umflat rotile unde sunt ?
Suportul si suspensia seii fata unde e ?

 

Are montat in capacul din stanga un generator HHO care creste puterea si scade consumul cu 35%.Un randament mai bun am optinut pe K750.

 

Nu ai cum sa dublezi caii putere ai unui motor atat de vechi nici cu cel mai performant generator. Motorul ala e fabricat intre 1956 si 1958 si are doar 14 cp.

 

Din cate observ nici macar nu sti ce motocicleta ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

 

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

 

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie. Au numarul meu de telefon. Multumesc.

 

 

Reazemul seii spate unde este ?
Suportii pompei de umflat rotile unde sunt ?
Suportul si suspensia seii fata unde e ?

 

Dupa cum spuneam,motocicleta nu este restaurata dupa original,ci adaptata enduro fara reazem la seaua de spate pe care nu o are cum nu au nici BOBBER-urie,nu are suporti de pompa si nici pompa cum nu au motoarele ENDURO iar suspensia iseii de fata sunt sub sea,suporti elastici semirigizi,sasiul fiind recalibrat destinatiei motorului.

 

Nu ai cum sa dublezi caii putere ai unui motor atat de vechi nici cu cel mai performant generator. Motorul ala e fabricat intre 1956 si 1958 si are doar 14 cp

.

Orice motor este primitiv pana la pistoane,cilindri si segmenti.Performantele vin din comprimare ,combustibil,detenta.(explozie mai puternica=putere mai mare. Asta o face hidrogenul an amestec cu oxigenul si particule de combustibil.(HHO)

 

Din cate observ nici macar nu sti ce motocicleta ai.

Multumesc.

 

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

 

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

 

Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock.

Te inteleg.Nu toata lumea simte la fel.Eu inteleg si pe cei ce apreciaza originalitatea,dar uneori poti coafa o motocicleta sa ramana tot ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...