Cola Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Pentru cine are nevoie,pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 imi place mult cum l-ai facut! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Bravo tata ! Felicitari ! Ce tip de vopsea ai folosit la tobe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Nu asta il aveai la vanzare cu 4.500 de euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Bravo tata ! Felicitari ! Ce tip de vopsea ai folosit la tobe ? Vopsea termorezistenta merge la toba, am folosit si eu la a mea si e ok, pe langa faptul ca arata bine are o aderenta excelenta. Frumoasa a iesit. Felicitari ! Editat Noiembrie 11, 2013 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Vopsea termorezistenta merge la toba, am folosit si eu la a mea si e ok, pe langa faptul ca arata bine are o aderenta excelenta. Merci ! Dar cum ii spune ? Gasesc la brico sau unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Eu am gasit la Hornbach. Este in versiunile neagra sau argintie, parca vreo 25 de lei e un spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Eu am gasit la Hornbach. Este in versiunile neagra sau argintie, parca vreo 25 de lei e un spray. Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Merci ! Dar cum ii spune ? Gasesc la brico sau unde ? Am cumparat la spray (nu mai stiu cum se numea) dintr-un magazin de piese auto dar cu siguranta vei gasi si la brico sau altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Pentru cine are nevoie,pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare. Ce anume ai reconditionat ? Eu nu inteleg. Nici motocicleta ca un tot si nici piesele nu sunt reconditionate ci doar ciopartite si/sau vopsite. Pentru ce ai facut topicul ? Doar pentru a arata motocicleta ce o detii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 ce gunoi! doamne ce tiganeala! cate mii de euro vrei pe troaca asta mizerabila? ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Pentru cine are nevoie,pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare. Nu vreau să supăr, e de apreciat efortul, dar nu înţeleg în ce constă recondiţionarea? Aici văd doar o dezasamblare, vopsire cu culori nepotrivite, reasamblare. Dacă e primul tău motor "recondiţionat", votez cu o bilă albă pentru entuziasm şi elanul muncitoresc dar în acelaşi timp votez cu o bilă neagră pentru "curajul" de a da sfaturi în recondiţionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 ij reconditionat la cererea clientului cum a vrut el George doar cu munca de la motor,instalatie electrica la vopsitorie si seii piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Interesant. P.S. Nu a-ţi avut la îndemână două genţi de scule de acelaşi model? Sau poate aşa a cerut clientul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Interesant. P.S. Nu a-ţi avut la îndemână două genţi de scule de acelaşi model? Sau poate aşa a cerut clientul? nu stiu de ce dar carcotasi sunt multi (cred ca asa au fost pe motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Nu asta il aveai la vanzare cu 4.500 de euro? http://www.classic-bike.net/motociclete-clasice/vanzari/bk-dkw-izh-epoca-socialista-colectie-clasica_i143 !!! ??? "reclama" !!! ??? Editat Noiembrie 13, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Ij - ul din reclama are 27 CP? E tunat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 nu stiu de ce dar carcotasi sunt multi (cred ca asa au fost pe motor) Nu sunt cărcotaş. Criticile în general sunt constructive şi de folos dacă le iei în seamă (nu mă refer doar la crticile mele). Eu la 19 ani (1995) mi-am restaurat primul IJ, şi chiar dacă par laudăros, crede-mă că arăta mai bine decît majoritatea celor "recondiţionate" de aici, la care mulţi se şi cred meşteri mari în a le "restaura" şi pe ale altora. Dacă găsesc pe undeva fotografia, o scanez şi o prezint. Dacă prezinţi pe un forum public o motocicletă şi aştepţi păreri, trebuie să poţi accepta şi părerile negative, nu doar laudele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cola Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 Bravo tata ! Felicitari ! Ce tip de vopsea ai folosit la tobe ? Ambele nuante,metal si negru mat de la SINTO special pentru tobe.Am testat rezistenta la temperatura cu o cursa Tg-Jiu Obarsia Lotru pe ruta Transalpina si inapoi dupa care a urmat o spalare cu solutie de motoare pentru a ma convinge ca nu exista decolorare ori exfoliere.Este foarte rezistenta si la zgariere.Testul este motivat deoarece multe modele vechi aveau tobele vopsite si nu nichelate.Alt motiv este faptul ca eu nu gasesc oglinda tobelor nichelate la motoarele antice,atragatoare.(Arata ca un nomad care beleste fasolea la soare). Nu asta il aveai la vanzare cu 4.500 de euro? Da.Se sacrifica pentru cele ce asteapta operate. Ce anume ai reconditionat ? Eu nu inteleg. Nici motocicleta ca un tot si nici piesele nu sunt reconditionate ci doar ciopartite si/sau vopsite. Pentru ce ai facut topicul ? Doar pentru a arata motocicleta ce o detii ? Pentru a ajuta cu sfaturi si procurarea de componente compatibile si originale posesorii de motociclete socialiste,asa cum mentionez in topic. ce gunoi! doamne ce tiganeala! cate mii de euro vrei pe troaca asta mizerabila? ))))) Troaca poate iesi din mizerie oricand,pe cand tu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Pentru a ajuta cu sfaturi si procurarea de componente compatibile si originale posesorii de motociclete socialiste,asa cum mentionez in topic. Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ? Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ? Editat Noiembrie 13, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cola Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 Nu vreau să supăr, e de apreciat efortul, dar nu înţeleg în ce constă recondiţionarea? Aici văd doar o dezasamblare, vopsire cu culori nepotrivite, reasamblare. Dacă e primul tău motor "recondiţionat", votez cu o bilă albă pentru entuziasm şi elanul muncitoresc dar în acelaşi timp votez cu o bilă neagră pentru "curajul" de a da sfaturi în recondiţionare. Nu cred ca confunzi o reconditionare cu restaurarea.Daca faci un zum pe foto,care este la o rezolutie foarte mare vei observa ca a fost desfacuta fiecare spita,vopsita separat,roti centrate,spitate si tensionate,iar ce nu se vede a-ti pot spune.Piston,segmenti,bolt,sigurante,rulmenti ambielaj,semeringuri,discuri ambreiaj,lant,pinioane,burdufi lant,mansoane sunt de planeta5 si se gasesc dupa cum sti noi.Bucsi la telescoape spate sunt de timoneria dacia.Segmenti amortizoare facuti din teflon.Ghidaje jambe din duramida.Rulmenti roti NTN 6203,poti monta si SKF versiunea mai ieftina se gasesc pe toate drumurile.Aprinderea electronica cu senzor inductiv (de MINK),dinam 12v/95w de la lolo instalatia electrica aderizata si hidroizolata cu materiale import polonia (TME) cadru,bascula sablate cu alice,aripi rezervor capace,ornamente sablate cu nisip de qartz,vopsite electrostatic,liniate manual.lacuite in triplu strat.Geometrie ajustata si adaptata enduro cu centru de greutate recalibrat,e.t.c.Daca ai nevoie de ajutor an interventii tehnice te ajut cu placere. Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ? Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ? Le dau numarul tau de telefon. Pai cum ai putea face asta daca pe motocicleta ai piese de pe motociclete IJ 56 din ani diferiti si cadru ciopartit ? Sa mai vorbesc de piese de pe alte modele/marci de motociclete ? Nu stiu unde vezi tu cadru ciopartit!Eu nu vand componente,nici nu lucrez pentru altii,doar ajut cu sfaturi oameni care au capacitatea de a intelege si alege..Bineinteles,GRATIS. ij reconditionat la cererea clientului cum a vrut el George doar cu munca de la motor,instalatie electrica la vopsitorie si seii piele Este foarte important ce poate si ce garantie se ofera decat cum arata.Culorile se schimba dupa preferinte.Daca-mi amintesti am sa pun si eu un film cu IJ-ul adaptat enduro pe vaile cernei din Gorj. Ij - ul din reclama are 27 CP? E tunat motorul? Are montat in capacul din stanga un generator HHO care creste puterea si scade consumul cu 35%.Un randament mai bun am optinut pe K750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Le dau numarul tau de telefon. Nu e nevoie. Au numarul meu de telefon. Multumesc. Nu stiu unde vezi tu cadru ciopartit!Eu nu vand componente,nici nu lucrez pentru altii,doar ajut cu sfaturi oameni care au capacitatea de a intelege si alege..Bineinteles,GRATIS. Reazemul seii spate unde este ? Suportii pompei de umflat rotile unde sunt ? Suportul si suspensia seii fata unde e ? Are montat in capacul din stanga un generator HHO care creste puterea si scade consumul cu 35%.Un randament mai bun am optinut pe K750. Nu ai cum sa dublezi caii putere ai unui motor atat de vechi nici cu cel mai performant generator. Motorul ala e fabricat intre 1956 si 1958 si are doar 14 cp. Din cate observ nici macar nu sti ce motocicleta ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cola Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 Nu e nevoie. Au numarul meu de telefon. Multumesc. Reazemul seii spate unde este ? Suportii pompei de umflat rotile unde sunt ? Suportul si suspensia seii fata unde e ? Dupa cum spuneam,motocicleta nu este restaurata dupa original,ci adaptata enduro fara reazem la seaua de spate pe care nu o are cum nu au nici BOBBER-urie,nu are suporti de pompa si nici pompa cum nu au motoarele ENDURO iar suspensia iseii de fata sunt sub sea,suporti elastici semirigizi,sasiul fiind recalibrat destinatiei motorului. Nu ai cum sa dublezi caii putere ai unui motor atat de vechi nici cu cel mai performant generator. Motorul ala e fabricat intre 1956 si 1958 si are doar 14 cp . Orice motor este primitiv pana la pistoane,cilindri si segmenti.Performantele vin din comprimare ,combustibil,detenta.(explozie mai puternica=putere mai mare. Asta o face hidrogenul an amestec cu oxigenul si particule de combustibil.(HHO) Din cate observ nici macar nu sti ce motocicleta ai. Multumesc. Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Consider ca arata foarte bine, ca s-a lucrat mult si ca s-au bagat destui bani. Daca prin 97 aveam asa un motor eram miezzu! Perfectionistii muzeologi cu inclinatii spre elemente stock sunt rautaciosi. Personal nu-mi place nimic stock. Te inteleg.Nu toata lumea simte la fel.Eu inteleg si pe cei ce apreciaza originalitatea,dar uneori poti coafa o motocicleta sa ramana tot ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.