davidsgs23 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Salut. Am de scurt timp o Aprilia RS125 din '07 modelul RD000 si am nevoie de putin ajutor daca se poate. Imi puteti recomanda: - kit de lant, - o bujie foarte buna (ma gandeam la un NGK iridium), - placute frana fata/spate, - filtru de aer (stock sau filtru sport?). Am urmatoarele probleme la ea: - Sistemul de iluminare merge doar pe faza scurta + flash-uri, - Butonasul de sub butonul de claxon, care presupun ca este de la bord (computer de bord.. daca ma exprim corect), nu functioneaza. Pe bord imi apare doar kilometrajul. - Am aprinse pe bord cheita de service, si EFI. EFI nu ar trebui sa fie un calculator pentru injectie? Motoreta este carburatie, iar sub saua pasagerului este un calculator cu un sticker pe care scrie EFI, care are mufele conectate. - Becul de NEUTRAL este aprins in orice viteza ar fi ea. Imi puteti spune unde este senzorul de Neutral, cum il pot desface si cum imi dau seama daca trebuie curatat sau schimbat? Cheita de pe bord de la ce ar putea sta aprinsa, iar acel EFI ce este mai exact si din ce cauza imi este aprins pe bord? Motoreta a avut evacuarea taiata, delimitata, si sudata la loc. Lucrul acesta mi l-a spus propietarul, care a spus si ca motoreta e foarte ok cand am cumparat-o.. evident pana am facut 10 km cu ea, cand au inceput sa apara problemele ). deci nu pot avea incredere in ce a spus el. Am avut urmatoarea problema cu ea: Cand am cumparat-o am plecat cu ea si totul era ok, pana la 2 semafoare inainte de casa, cand, daca stateam la semafor in 0 si trageam ambreiajul si bagam 1 pleca motoreta de sub mine usor (cu ambreiajul tras la maxim). Daca puneam frana murea motorul, iar daca o turam de 2 ori in 3-4000 de ture statea in viteza la relantiu fara nici o problema. In aceeasi zi incepea sa fuga din ce in ce mai tare de sub mine cand bagam in viteza si am mers la garaj unde un prieten a incercat sa imi regleze ambreiajul de jos din cutie, si cand a desfacut surubul de reglaj a vazut ca era bagat la japca.. cat sa stea. Filetul din urechea care este actionata de maneta de ambreiaj era varza. Am desfacut cutia, si aparent nici ambreiajul nu mai avea mult de trait.. era relativ destul de foarte varza. A2a zi am cumparat un ansamblu complet de ambreiaj, cu oala discuri ureche etc.. am montat-o, totul ok, am bagat motul gear 300 75W90. In momentul acesta a inceput sa faca din nou chestia asta (adica dupa 5 zile) doar daca pornesc motorul cu ea in viteza cu ambreiajul tras. E OK? Alta problema: pe partea stanga deasupra schimbatorului in spatele cadrului am un fir incolacit si legat cu un soricel care are la capat o placuta de plastic cu niste contacte (o sa revin cu o poza). Ar putea fi un senzor? Daca este un senzor este cel de Neutral sau de la cric? Pentru ca motoreta cu cricul pus intra in viteza, daca las cricul jos motorul merge in continuare (ea fiind in viteza). Imi puteti recomanda un service din Bucuresti cu preturi ok, cu un mecanic bun, care nu lucreaza in sila? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, as fi recunsocator daca m-ati putea ajuta, O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Scuze ca nu iti pot da sfaturi in legatura cu motoreta. Se pare ca ai cumparat un "gunoi sinistru" forjat,probabil accidentat si refacut "la japca" sa iti ia ochii la cumparare,descoperind problemele pe parcurs. Daca problemele persista sau apar altele,sfatul meu sincer e sa o dezmembrezi sau sa o vinzi ca defecta.Vei ajunge sa bagi in ea mai multi bani decat face,probabil in cel mai rau caz vei ajunge sa faci un total si iti va da cu virgula..adica vei ajunge in situatia in care toate piesele depasesc valoarea motoretei "de noua" Editat Noiembrie 17, 2013 de iFeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davidsgs23 Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 In fine, fata de altele care le-am gasit e foarte ok, ( si ca stare si ca pret). O sa incerc sa o fac usor usor. Cel mai mult ma intereseaza consumabilele in momentul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Pentru consumabile, ia legatura cu user-ul mexykanu, care are preturi decente. Pentru kit-ul de lant, iti recomand varianta ieftina de la Esjot (sub licenta RK) de la motovip.ro Filtru de aer e mai bine sa pui unul stock, pentru ca cel spor iti modifica amestecul carburant. Probleme le pe care le are mobra denota ca fostul propietar a mers cu ea pana a inceput sa pice una-alta, fara interventii. Becul de neutral ramane mereu aprins pt ca probabil este sonda defecta, iar firele care atarna langa schimbator au legatura cu un contact situat la maneta de ambreiaj, tocmai pentru a nu pleca de pe loc cu crick-ul lasat. Problema ambreiajului este de la cablul de ambreiaj si partile de ajustare ale acestuia. In principiu, un cablu nou, si un surub de reglaj al manetei de ambreiaj iti rezolva problema, iar investitia este de max 100 ron. Indicatorul de EFI este de la powervalve, daca zici ca e pe carburatie. De obicei se aprinde cand reglajul sau amestecul de carburant al alimentarii nu e in parametrii normali, iar in cazul tau, modificarea la toba poate fi cauza. La partea de mecanica, iti recomand sa mergi la un service mai mic, nu la reprezentanta, pentru ca nu iti vei permite costurile reparatiei. Totul depinde de locatia in care stai, sa-ti fie cat de cat aproape. Cauta in sectiunea in care ai postat, si vei gasi user-i sau service-uri de incredere. Editat Noiembrie 17, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davidsgs23 Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Mersi frumos pt sfaturi. Mai astept si altele. Ai putea sa imi recomanzi un service din Bucuresti? http://www.motovip.ro/produse/110/17/40%20-%20kit%20lant%20RK%20%20520SO,%20Aprilia%20RS125%202006-2011_3599.htm acesta este singurul kit de la motovip Editat Noiembrie 17, 2013 de davidsgs23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Cu placere. Sincer, nu stiu ce sa-ti recomand, pt ca eu imi repar motocicletele singur. Vezi ca mai era o discutie pe tema mecanicilor aici. Oricum, user-i precum stulewa, TNG, sau altii sunt foarte priceputi, si te pot ajuta mai mult. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Salut, te pot ajuta eu cu reparatiile. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Pentru kit-ul de lant, iti recomand varianta ieftina de la Esjot (sub licenta RK) de la motovip.ro Sunt niste lanturi facute in China, nu au nici o legatura cu producatorul japonez RK. Pe ambalajul lantului scrie RC (nu RK) - e o pacaleala maxima. Pinioanele Esjot sunt printre cele mai slabe calitativ din cate am vazut. Nu recomand! Aveti grija ce va cumparati pentru motociclete dar mai ales ce recomandati. Editat Noiembrie 17, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Sunt niste lanturi facute in China, nu au nici o legatura cu producatorul japonez RK. Pe ambalajul lantului scrie RC (nu RK) - e o pacaleala maxima. Pinioanele Esjot sunt printre cele mai slabe calitativ din cate am vazut. Nu recomand! Aveti grija ce va cumparati pentru motociclete dar mai ales ce recomandati. Se poate sa ai dreptate, insa eu am avut montat un Esjot timp de un an de zile, pana am vandut mobra, cam 3.000 km, si am fost multumit. In concluzie, nu am recomandat ceva fara a si proba inainte, mai ales ca un kit de lant din asta e mai ieftin cu cel putin 200 ron decat unul "de firma". Pun si cateva poze, dupa curatare si gresare... Decizia este a lui, cu achizitiile pe care le face. Editat Noiembrie 17, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Repet - Esjot nu face lanturi. Am pus si eu mana pe asa ceva si pana si vaselina cu care sunt use cand sunt noi este execrabila. Nici eu nu fac afirmatii fara sa stiu despre ce e vorba. Despre pinioanele Esjot am spus ce aveam de spus cu alta ocazie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davidsgs23 Postat Noiembrie 18, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salut. Am descoperit o alta problema.. care dupa parerea mea e mai majora decat celelalte. Cand o "coxez" dau 1 2 3 si cand sunt pe la jumatatea cursei vitezei a3a motoreta brusc nu mai accelereaza, se tureaza in 9000 ture. Face exact ca si cum as trage ambreiajul fara sa iau mana din gaz in timpul mersului. Nu face mereu.. am patit odata seara asta si odata ieri seara. Ar putea fi de la altceva in afara de cutia de viteze? O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Iti patineaza ambreiajul. Esti sigur ca in cutie ai pus tipul de ulei corect ? Ai verificat manualul ? Ambreiajul e lubrifiat de uleiul din cutie, nu e uscat. Daca nu ma insel, la tine in cutie trebuie un ulei de motor de motocicleta, nu ulei de transmisie. Vezi in manual. Editat Noiembrie 19, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davidsgs23 Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 Am pus exact ce trebuie. Motul gear 300 sae 75w90. Exact 600 ml cat scrie pe capacul cutiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Mda, tineam minte gresit. Inseamna ca, pe langa toate problemele descoperite inainte, ai si ambreiajul pe duca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Inseamna ca, pe langa toate problemele descoperite inainte, ai si ambreiajul pe duca... ...sau cablul de ambreiaj prea intins, si patineaza ambreiajul in suprasarcina, cand ii intra power-valve.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Soc si groaza ... A murit site ul manualedereparatie.info ... Ce necaz mare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 O fi fost o problema temporara sau locala. La mine merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.