ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Salut, am un gsxr din 2001 de 600 care mi-a descarcat o baterie nou....la service s-a verificat, releu, alternatorul si statorul si toate functioneaza bine...la relanti la 5000 incarca la 14, cu faza lunga la 5000 incarca tot 14 (am scos becul de pe scurta ca sa pot testa doar cu lunga)....cu faza scurta la 5000 incarca 12....banuieste cineva care ar fi problema? cum se poate verifica daca e de la fir? sau pe unde se pierde? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 xenon pe scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Eu banuiesc ca e o problema la instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 banii mei sunt pe segmenti ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 xenon pe scurta? nope Eu banuiesc ca e o problema la instalatia electrica. interesant...dar dezvolta..fir ciupit pe undeva? banii mei sunt pe segmenti ))) genial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Pentru faruri pleaca fir separat din releu, urmareste traseul lui, banuiesc ca nu face contact perfect pe mufa din releu. Verifica daca firele care pleaca din releu nu sunt incalzite, topite. Editat Noiembrie 19, 2013 de marcy89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 Firele din releu nu au nimic, a fost testat si masurat si chiar inlocuit cu altul...acelasi comportament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ai un scurt la comutatorul fazalunga/faza scurta sau pe traseul asta pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 deci trebuie sa iau la mana firul de faza scurta dar in prima instanta sa desfac comutatorul de pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Sau un bec de 100W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 testul a fost facut fara bec, nu ala e problema....scrie mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ai un scurt la comutatorul fazalunga/faza scurta sau pe traseul asta pe undeva. Daca era o problema de comutator, problema trebuia sa se manifeste si cu bec de faza scurta scos, ma gandesc. @initiatorul, unde ai masurat voltajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) la baterie...s-a facut si test sa se vada daca fura curent...nu s-a gasit nici o problema... Editat Noiembrie 19, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 testul a fost facut fara bec, nu ala e problema....scrie mai sus.. Cred ca am citit bine - cu bec de faza scurta incarca 12V, fara bec 14V, chiar daca este atunci aprins cea de faza lunga. Daca nu am inteles bine, imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 e bine, doar cu faza lunga incarca...cand e si faza scurta si lunga nu mai incarca cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Eu banuiesc ca e o problema la instalatia electrica. si noi care credeam ca are pana sau ceva... e bine, doar cu faza lunga incarca...cand e si faza scurta si lunga nu mai incarca cum trebuie... sa nu fi umblat pe acolo cineva sa le fi pus in serie desi cam slabe sanse. tot ceva fir/contact belit e mai probabil... cum te-a mai intrebat cineva, becul de cati w este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Daca erau puse in serie ar cade consumul. Si doar cu faza scurta pornita? Ce voltaj ai atunci? Am presupus ca tot 12V dar poate nu ai fost destul de explicit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 deci trebuie sa iau la mana firul de faza scurta dar in prima instanta sa desfac comutatorul de pe ghidon? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 12v 55w sunt becurile...am incercat si cu altele la fata locului....acelasi rezultat...posibil sa fie si de la imbinarea de mufe?nu neaparat pe lungimea cablului? am un manunchi de cabluri si mufe pe dreapta cum dau carena jos... Daca erau puse in serie ar cade consumul. Si doar cu faza scurta pornita? Ce voltaj ai atunci? Am presupus ca tot 12V dar poate nu ai fost destul de explicit. doar cu faza scurta...12 virgula ceva am atunci...oricum nu destul sa se incarce.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Orice ce ar fi un contact prost pe mufe intre baterie si bec ar rezulta intr-o resistenta crescuta in circuit si o scadere de consum. Asta nu are ca rezultat o scadere de voltaj la baterie. Daca intradevar doar cu faza scurta apara cand e montat un bec cu puterea corecta, si asta probat cu mai multe becuri, s-ar putea sa-ti fure ceva curent pe circuitele intre baterie si bec de faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 din cate stiu au facut si testul cu furat de baterie si nu s-a gasit acest fenomen...merci frumos de interes si raspunsuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 din cate stiu au facut si testul cu furat de baterie si nu s-a gasit acest fenomen...merci frumos de interes si raspunsuri.. Daca au fost verificate chestiile evidente, incearca-le si pe alea mai ciudate. Verifica comutatorul de lumini (scruteaza-l eventual). urmareste manunchiul de fire si unde poti departeaza firele intre ele, vezi sa fie uscate mufele, eventual da-le cu alcool izopropilic si sufla-le cu foehnul dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 merci frumos de ajutor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Poate au facut un test cu furt cu toate consumatori oprite, nu stiu cum s-a procedat. Ai putea sa incerci sa masori consumul de curent, in loc de siguranta care tine de becuri legi un multimetru (setat pe 20A) si vezi cat consuma fiecare configuratie (lunga, scurta, scruta + lunga), si apoi masori si fara bec de faza scurta. Daca ti-e greu sa scoti siguranta, poti sa desfaci si plus sau minus de la baterie si introduci tot asa in serie un multimetru setat pe ampere intre borna si cablu desfacuta, dar atunci ai grija sa nu pornesti motocicleta. Si sa nu faci vreun scurt Un bec de 55W la 12V are in mod normal un consum de 55/12 = 4.6A aproximativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Inainte de a intra in fire si comutator eu as incerca sa pun un consumator direct pe bornele bateriei (un bec, fara a mai aprinde nici o faza scurta sau lunga), masurand in acelasi timp tensiunea de incarcare (evident tot la bornele bateriei). Daca este ok, mai adaugi inca un bec urmarind caderea de tensiune. Astfel simulezi aprinderea celor doua faze (scurta si lunga) direct la baterie scotand din circuit comutatorul si cablajul luminilor. Daca in urma simularii constati ca nu incarca atunci nu are sens sa umbli in fire. Daca incarca ok, e clar ca problema este in fire. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.