Sari la conținut

Honda 954


PiLiF
 Share

Postări Recomandate

Daca arborele si cuzinetii sunt noi si corect alesi, teoretic si practic nu sunt probleme. Se presupune ca n-ar fi probleme cu carterul si de cele mai multe ori nu sunt (am intalnit un singur carter ovalizat in lagare - motorul era deja stricat dar nu se stia asta si a fost testat pe dyno. A murit pe bancul de probe, apoi a fost reparat - cuzineti noi, vilbrochen nou. Peste un an a cedat din nou).

Cu arborele deja folosit (chiar si afectat foarte usor ) nu mai stii daca ai jocul corect in ajustaj.

la asta foloseste plastigage -ul.

 

la fel de folositor este sa masori cu plastigage si daca se prelucreaza arborele si se pun alti cuzineti pe alta cota.

 

E foarte greu sa obtii dimensiunile, cotele, ajustajele si tolerantele fabricantului asa ca se recurge la o metoda inversa, masurarea cu plastigage.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibrochen din fonta!? o_O

Bucatile alea nu sunt de cuzinet,dar ca idee cand incepe sa aiba bataie in palier are si uzura in arbore desi teoretic nu ar trebui,vibrochenul este din fonta,cuzinetii sunt placati cu un material mai moale tocmai pentru a nu face uzura in vibrochen,dar in majoritatea cazurilor in care apare bataie acolo se produce si ovalizarea palierului.

Bucati mici metalice se mai gasesc prin motoare desi nu este normal...ale tale sunt cam maricele,eu folosesc buson cu magnet sa colecteze eventualele particule metalice.

Hondele au motoare fiabile,pacat ca incap pe mana romanilor care uita sa le faca schimbul de ulei si filtre la timp..un ulei BUN,de calitate pastreaza motorul km foarte multi,am un amic are un 929 cu 87.000km,nu are nici cea mai mica bataie sau consum de ulei peste limita admisa.

Editat de dude123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX.

O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o.

de ce mi faci asta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibrochen din fonta!? o_O

"Arborii se executa din otel sau fonta. Alegerea materialului se face si in functie de procedeul de fabricatie si de dimensiunile arborelui. Arborele cotit se confectioneaza prin doua procedee: prin forjare si prin turnare. Arborii forjati se realizeaza din otel prin forjare libera sau in matrita cand lungimea arborelui nu depaseste 2 m. Pentru turnarea arborelui cotit se foloseste in special fonta care s-a dovedit foarte avantajoasa. Cu toate ca are o rezistenta mica la incovoiere, utilizarea fontei este posibila atribuind fusurilor si bratelor dimensiuni mai mari si rezemand fiecare cot pe doua fusuri paliere ceea ce corespunde cu tendinta de rigidizare a arborelui cotit. Arborii cotiti turnati prezinta anumite particularitati in raport cu cei forjati. Prin turnare se obtine semifabricatul cu o forma mai adecvata din punct de vedere al solicitarilor. Semifabricatul este mai precis, ceea ce determina micsorarea volumului de prelucrari mecanice, reducerea consumului de material si reducerea duratei de fabricatie. Datorita prezentei grafitului, arborii turnati din fonta sunt putin sensibili la concentrarea tensiunilor, au o rezistenta la oboseala ridicata. Incluziunile de grafit confera fontei calitati mai inalte de amortizare a oscilatiilor torsionale. Tot prezentei grafitului i se datoreaza si calitatile antifrictiune superioare ale fontei, din care cauza fusurile au o rezistenta mai mare la uzura."(Citat dintr-un articol copiat de pe internet)

 

Am scris intr-un post anterior ca nu am fost nevoit pana acum sa-mi desfac vreun motor de motocicleta si nu stiam ca la motociclete se foloseste varianta din otel,am desfacut ateva motoare de masini de epoca pe care le-am reconditionat (am fost cu arborii la rectificat)si erau din fonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arborele cotit se confectioneaza prin doua procedee: prin forjare si prin turnare.

 

3 "procedee" - ti-a scapat unul.

 

Parerea mea, ar fi ca, daca nu esti foarte sigur pe tine sa nu deschizi discutiile.

 

Arbore masinat din prefabricat. Fara turnare sau forjare.

IMG_4369.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, ar fi ca, daca nu esti foarte sigur pe tine sa nu deschizi discutiile.

 

 

IMG_4369.jpg

Tu vorbesti?..ma faci sa rad habarnistule,cine nu te cunoaste chiar te crede vreun destept.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pricep ce legatura are cu tine ,cu mine sau cu subiectul topicului postul tau cu filme de pe youtube!!!???

 

In primul rand eu cand am facut o postare nu am spus bazaconii,am relatat doar din putinul pe care il stiu din experienta mea de intretinere a motoarelor sau masinilor proprii

 

"3 "procedee" - ti-a scapat unul.

Parerea mea, ar fi ca, daca nu esti foarte sigur pe tine sa nu deschizi discutiile."

 

Eu nu am scris nicaieri ca exista 1,2,3, procedee,acolo erau niste ghilimele iar mai jos scria ca este un citat copiat de pe net,nu era afirmatia mea,

Dar tu in betia ta de a face posturi cat mai multe pentru a racola vreun nepriceput sa faca reparatii la serviceul tau nici macar nu-ti pasa la ce dai reply atata timp cat ai ocazia de a-ti face reclama cu un post in plus.

 

Eu stiu ca esti habarnist in urma cu vreo 2 ani am fost cu un prieten sa te stranga de gat ca ti-a dat o gramada de bani sa-i servisezi furca si curgea de 3 ori mai rau decat inainte..si de atunci am mai auzit vreo 4 bunatati despre tine,care nu te recomanda deloc.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu manager Adriean, cu doua facultati, era vorba despre o discutie pe un forum, nu despre insulte si amenintari pe PM.

 

Nu te cunosc nici pe tine, nici pe presupusul prieten. Se pare ca doar zici ca ati venit "sa ma strangeti de gat". Cu siguranta nu as fi uitat un asemenea episod :)

 

Eu te stiu doar din episodul jantelor Hamman (in care il denigrai cu harnicie pe Sirius) si din cateva pagini pe 4tuning.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o inventie si nu a venit sa se ia la bataie cu tine,doar sa constati ca desi i-ai servisat furca continua sa curga,chiar mai rau decat inainte iar una din jambe era mult mai moale decat cealalta si nu concepea cum s-a putut intampla asta la o mobra relativ noua..eu eram iesit doar la plimbare cu el,nici macar nu am deschis gura la ce aveati voi de discutat,am stat langa mobra mea pana a-ti terminat de vorbit.

Putin imi pasa ce reparatii faci,cati sunt mutumiti si cati nu,este afacerea ta si iti doresc sa-ti mearga...dar tu ca si persoana ai un carcter infect si din mesajele private pe care le primesc de cand am intrat in polemici cu tine observ ca nu sunt singurul de pe forum care are parerea asta despre tine.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sucit-o ca la Ploiesti :) Pana la urma nu s-a lasat cu gatuit, doar cu discutii. Bine ca s-a rezolvat.

 

Esti sigur ca vrei sa intri in "afacerea" mesajelor private? Nu de alta dar de pe la pranz ma bombardezi cu PM-uri de amenintare pe sistem interlop :)



Sanatate, mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loool iar a inceput revolutia pe forum :)

@ Cesar la indrumarea multor prieteni am venit la tine si ghici ce ?:) mi-a placut de tine, vorbesti mult, ai ceva idee, ai scule am apreciat asta DAR nu il mai lua pe NU STIU in brate pentru ca pe mine mai convins si mai facut sa cred ca nu iti dai interesul destul pentru un client la cata reclama iti faci sau iti fac altii. Am rezolvat ST`ul si ghici ce nu am avut nici o problema electrica, nici un calculator nici un TPS, nimic de genul si ai cuvantul meu ca daca ai fi studiat un pic sau ti`ai fi dat interesul maxim asa cum ma asteptam rezolvai sigur dilema motorului meu sunt foarte sigur de asta atata timp cat a fost o problema mecanica si cu acceptul tau o detaliez ! DAR fiind o motorizare noua pt tine asa cum ai spus de la inceput l`ai luat pe nu stiu in brate si acolo te`ai oprit :) avand in vedere ca aveai si manualul de service si cu cunostintele tale acum cand stiu ce a avut motorul nu cred ca nu ai fi rezolvat problema atata timp cat eu am intrebat/studiat si descoperit problema cu un prieten in spatele blocului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cuvantul meu ca din descrierea simptomelor si din ce am testat la ea nu mi-am dat seama care e problema. Nici eu nici Sorin care a incercat diagnosticarea pe interfata electronica nu ne-am dat seama ce are.

Toate indiciile duceau catre o problema electrica sau electronica. Acu scrie si tu cum facea si ce-am verificat - nu de alta dar poate se mai confrunta cineva cu asemenea problema si simptome ciudate si nu stie de unde sa se apuce de lucrare. Recunosc ca eu nu mi-am dat seama de ce facea asa cum facea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a inceput sa se limiteze la inceput undeva la 5500-6000 poate 7000 RPM in orice viteza si chiar si pe neutru nu avea o stabilitatea anume, banuiesc ca depindea cum trageai si de gaz , dar doar banuiesc, apoi cu timpul poate dupa inca 1000 de km nu am tinut socoteala, simptomele au inceput sa apara mult mai devreme 3500-4000 RPM si deja pt mine devenise enervant ca o puteam comite mai ales pe depasiri, vreau sa sublinez aici ca motocicleta pornea sfert rece/cald si mergea in mintile ei pana cand intervenea limitarea in orice viteza, de ex ST`u la 4000 RPM in viteza a 5a ( nu are 6) are 120 de km deci puteam sa ma plimb lejer atata timp cat ma incadram in plaja de turatii. Majoritatea au banuit fiind o problema elctronica/electrica, calculator/TPS sau alti senzori sincer si eu la fel dar problema a fost de fapt mecanica ! Si anume PAM-PAM distributia sarita de la punct si aici intervine Performance Polutions cu parerea lui despre Honda dar nu recunoaste ca toate motocicletele ajunse in tara de pe afara nu sunt cu kilometrii reali si in ziua de astazi nu mai sti ce cumperi ....in fine lanturile actuale de pe motor erau cu aproape o za mai lungi decat cele noi OEM, ceva uzura pe patine dar nu foarte mare si ceva uzura pe pinionul de pe vibrochen, adevarat ca nu foarte mare dar l`am schimbat fara a mai sta pe ganduri. Distributia fiind sarita de la punct dupa spusele mecanicului cu cate o za pe lant ....senzorii : CAM PULSE si IGNITION PULSE GNERATOR nu mai citeau cum trebuie ( si aici sa detalieze cine este in cunostinta de cauza, eu nu ). S-au schimbat lanturile de distributie, intinzatoarele, patine si acel pinion si uite asa s`a rezolvat problema motorului meu care a pus pe foarte multi pe ganduri, inclusiv pe mine ca pe unde ajungem cu el nu ajungeam la o concluzie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al naibii ST, pornea si cu distributia sarita de la puncte :D

Total atipic, nici un moment nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi distributia. Tot ce am vazut pana acum cu distributie sarita, nu pornea. In plus nu se auzea nici un zgomot de lant de distributie :(

Imi reprosez ca nu am luat in calcul numarul relativ mic de km din bordul motocicletei corelat cu faptul ca motorul consuma destul de mult ulei.

Asta e, va trebui sa fiu mult mai atent pe viitor la astfel de aspecte.

Multumesc pentru detalii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...