Sari la conținut

Ce rol are contactul de ambreiaj?


pizzaru
 Share

Postări Recomandate

Din cauza programului de la munca tot aman de vre-o luna de zile sa duc mobra in service mai ales ca am urcat-o deja in casa dupa ce m-am luptat 2 etaje cu ea si nu e usoara deloc. in fine, problema este ambreiajul, nu mai debraiaza deloc, asta dupa ce am avut'o 2 luni intrun service in bucuresti fara sa-mi rezolve problema pt care o dusesem la ei. mai exact imi dadea in nas cand o acceleram" asa ca i-am curatat eu carburatoarele ca la carte, si merge ca uns motoru acum, insa nu-mi mai debraiaza ambreiajul deloc acum. de aici si intrebarea mea ce rol are contactul de ambreiaj din imagine.

Mentionez ca nu sunt incepator, merg pe mobre din 2002 dar la mecanica, electrica am lasat intodeauna partea asta celor care sunt facuti pt asa ceva, mai exact service-urile. dar acum ca tot am urcato in casa am zis ca, pana o duc la service sa-mi mai bag eu degetele prin ea seara cand ajung de la munca. :)) dar tot nu i-am dat de cap la ambreiaj, vroiam sa cumpar set nou dar ma gandesc ca il cumpar si alta sa fie buba.

Uitasem sa mentionez modelul Yamaha r6 2002

post-73208-0-27951800-1385748965_thumb.jpg

Editat de pizzaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rolul contactului ala este sa-ti opreasca motorul cand ea este in viteza, este pe capra sau pe piciorul lateral si tu vrei sa dai drumul la maneta de la abreiaj, un fel de siguranta sa nu o dai de pamant sau sa nu o poti porni in viteza, nu are nici o treaba cu faptul ca nu-ti mai debraiaza ambreiajul.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Este un senzor care nu iti da voie sa pornesti motocicleta fara ambreiaj " apasat/ tras "... pentru ca daca este in viteza si dai la automat si nu ar fi senzorul asta ti-ar putea cadea motoreta daca esti incepator :).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolul contactului ala este sa-ti opreasca motorul cand ea este in viteza, este pe capra sau pe piciorul lateral si tu vrei sa dai drumul la maneta de la abreiaj, un fel de siguranta sa nu o dai de pamant sau sa nu o poti porni in viteza, nu are nici o treaba cu faptul ca nu-ti mai debraiaza ambreiajul.

Ms Error, ma gandeam ca o fi din cauza lui, am zis sa o iau babeste sa elimim tot ce se poate pana dau de buba :P

 

Salut,

 

Este un senzor care nu iti da voie sa pornesti motocicleta fara ambreiaj " apasat/ tras "... pentru ca daca este in viteza si dai la automat si nu ar fi senzorul asta ti-ar putea cadea motoreta daca esti incepator :).

 

Bafta!

Ms pimP, la fel si tie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmareste cablul de ambreaj ...

 

Sa fie conectat intre oala si maneta ...

 

Si sa culiseze.

 

Daca e ok .. desfaci oala ...

 

si vezi ce si cum ...

Din cate inteleg ....

 

Ai dus-o la service pe roti ... si ai plecat cu ea impinsa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmareste cablul de ambreaj ...

 

Sa fie conectat intre oala si maneta ...

 

Si sa culiseze.

 

Daca e ok .. desfaci oala ...

 

si vezi ce si cum ...

Din cate inteleg ....

 

Ai dus-o la service pe roti ... si ai plecat cu ea impinsa ?

 

Urmareste cablul de ambreaj ...

 

Sa fie conectat intre oala si maneta ...

 

Si sa culiseze.

 

Daca e ok .. desfaci oala ...

 

si vezi ce si cum ...

Din cate inteleg ....

 

Ai dus-o la service pe roti ... si ai plecat cu ea impinsa ?

Plecam la munca intr'o dimineata si am oprit la "mol" sa bag benzina, dupa ce am iesit din benzinarie la 3-400m a inceput sa-mi dea nas si mi-am dat seama ca a prins gunoi sau apa, era de la carburatoare, dar am ajuns asa cu ea la munca si acolo l-am sunat pe respectivul care mi-a tinut-o in "service" 2 luni fara sa faca nimic la ea pe motiv ca sunt neserios, cand l-am sunat i-am zis exact ce sa intamplat si ce cred eu ca ar trebuii facut, si mi-a trimis pe cineva cu duba sa o ia spunand ca o face, si cand am sunat sa intreb cum stau lucrurile mi-a zis ca nu sa apucat de ea si ca tre sa dau "MAIL" cu ce anume vreau sa-mi faca la ea pt ca el asa lucreaza, asta dupa ce i-am repetat ca nu prea am timp de mail pt ca lucrez zi de zi si nu am pc la indemana, i-am mai spus odata buba si ce ar trebuii facut si de aici a mai trecut o saptamana timp in care eu plecasem pe litoral la munca si cand m-am intors, mobra avea deja 2 luni in acel service, si ma sunat sa vin sa o iau ca nu-mi face nimic, am luat-o seara cu duba si a doua zi am vazut ca aveam cablu ambreiaj taiat, manete si bidonasul de la frana fata inlocuit cu unele de fzr model foarte vechi, releul de incarcare lipsa si surpriza ambreiajul care nu mai debraiaza. dupa ce l-am sunat a zis ca nu a inlocuit nimic "el" a specificat, iar releul de incarcare a zis ca nu mi la luat ci doar la dat jos ca atarna intrun surub, releul nou nout, avea nici 2 luni de cand il luase, montat la service-ul lui alex de la monster garaje in vara ce-a trecut. in fine mi-a zis ca mi-l da inapoi si cand l-am sunat a zis ca pleaca din bucuresti si sa-l caut atunci, iar acum nu mai rasp la tel.

Editat de pizzaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omului nu ii mai debraiaza .a dus-o la un mecanicos cu faima pe aici a tinut-o 2 luni ,in final si-a luat mobra inapoi fara problema rezolvata +piese lipsa de pe mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uat-o seara cu duba si a doua zi am vazut ca aveam cablu ambreiaj taiat, manete si bidonasul de la frana fata inlocuit cu unele de fzr model foarte vechi, releul de incarcare lipsa si surpriza ambreiajul care nu mai debraiaza. dupa ce l-am sunat a zis ca nu a inlocuit nimic "el" a specificat, iar releul de incarcare a zis ca nu mi la luat ci doar la dat jos ca atarna intrun surub, releul nou nout, avea nici 2 luni de cand il luase, montat la service-ul lui alex de la monster garaje n vara ce-a trecut. in fine mi-a zis ca mi-l da inapoi si cand l-am sunat a zis ca pleaca din bucuresti si sa-l caut atunci, iar acum nu mai rasp la tel.

 

 

Ce e asa greu ...

 

Te duci la politie frumusel .. si spui ca ai fost furat ...

 

Daca amiabila nu tine ...

 

Cum frate ...

 

Iti trag baietii teapa ... si acum ceri sfaturi pe forum si vrei sa devii tu mecanic ...

 

Ma bufneste rasul ....

 

Si acum nu vrei sa spui ce service e neserios ...

 

Ca sa mai luam si noi teapa ...

 

DAR DE ALTFEL VREI AJUTOR SI SFATURI ....

 

Cateodata unii merita sa ia o teapa ... oare esti si tu unul din ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e asa greu ...

 

Te duci la politie frumusel .. si spui ca ai fost furat ...

 

Daca amiabila nu tine ...

 

Cum frate ...

 

Iti trag baietii teapa ... si acum ceri sfaturi pe forum si vrei sa devii tu mecanic ...

 

Ma bufneste rasul ....

 

Si acum nu vrei sa spui ce service e neserios ...

 

Ca sa mai luam si noi teapa ...

 

DAR DE ALTFEL VREI AJUTOR SI SFATURI ....

 

Cateodata unii merita sa ia o teapa ... oare esti si tu unul din ei ?

 

Ce e asa greu ...

 

Te duci la politie frumusel .. si spui ca ai fost furat ...

 

Daca amiabila nu tine ...

 

Cum frate ...

 

Iti trag baietii teapa ... si acum ceri sfaturi pe forum si vrei sa devii tu mecanic ...

 

Ma bufneste rasul ....

 

Si acum nu vrei sa spui ce service e neserios ...

 

Ca sa mai luam si noi teapa ...

 

DAR DE ALTFEL VREI AJUTOR SI SFATURI ....

 

Cateodata unii merita sa ia o teapa ... oare esti si tu unul din ei ?

Bogdane nu e vb de alex de la Monster Garage, el e serios, am avut doua servisari la el.

Unu la mana nu eram acasa ca sa va pot raspunde la mesaje si in al doilea rand speram sa se rezolve treaba amiabil intre mine si cel cu service-ul nu ca am eu "SECRETISME" si am zis sa nu-i fac public numele in speranta ca poate imi recuperez macar releul ca sa nu mai dau banii pe altul. nu ca mi-ar fi rusine sau frica, iar cele care mi-a tinut motorul 2 luni in service este cunoscut drept un mecanic super de nota 10 Florin-v, la care am ajuns tot prin recomandarile unora de aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa-i fac rau sa-i trimit baietii buni pe cap sau sa-l decad in fata voastra, pentru ca raul il facem repede,, cand m-am certat cu el la telefon tot el era cel care ma ameninta cu politia ca sa vedeti culmea tupeului :)



O sa incerc maine seara cand ajung acasa. dar care ar fi motivul lipirii placilor intre ele? trebuie sa fie un motiv,, ulei insuficient, stat mobra 2 luni fara a mai fi macar pornita? posibil? Intreb doar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ambreiaj ai placile lipite,se mai intampla si nu este vina nimanui. Incearca ceva zis baiatul piciorul pe frana bagi in viteza si eliberezi usor ambreiajul, o sa se desfaca.

Legat de intrerupatorul de la maneta:

Pentru motoatele pe carburatie face parte dintr-un sistem care nu te lasa sa sau sa pornesti moto daca esti cu cricul lasat/sau in viteza,motive de siguranta.

Pentru cele pe injectie acel intrerupator mai are o functie,prin el ECU o sa acceseze harta de benzina si avans de neutral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce-mi spui tu, poate nu stiu eu sau nu m-am exprimat bine. ambreiajul nu lucreaza deloc. uite pun o poza din manual sa explic mai bine problema.

Placa de presiune cea incercuita cu rosu sau cum se numeste,cea pe care se prind cele 6 suruburi si arcuri nu lucreaza sau nu se decupleaza atunci cand apas ambreiajul, Exemplu' cu motorul nepornit o bag in viteza si daca vreau sa imping mobra 1m in fata nu pot pentru ca este in viteza "logic" dar daca apas ambreiajul ar trebuii sa decupleze si sa-mi dea voie sa o imping, la mine nu se intampla asa, tot blocata ramane :)

post-73208-0-07182000-1385787566_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca stiu perfect care este componenta ambreiajului.

Din pacate tu nu stii ca un ambreiaj moto nu se comporta ca unul de auto.Adica daca ai bagat in viteza nu o sa poti sa impingi moto pentru ca ambreiajul moto are o gramada de placi de ferodo si metal care sunt in frictiune indirecta datorita vascozitati uleiului chiar daca tu ai debraiat.

Cu cat uleiul este mai rece sau W mai mare cu atat efectul asta va fi mai intens.

Daca ai fi inceput in istoria ta cu "am bagat in viteza si nu pot sa imping moto"fara sa deduci tu ca ai probleme la ambreiaj...atunci ti-as fi spus sa stai linistit ca AMBREIAJUL TAU NU ARE NIMIC!

Pentru linistea ta demonteaza busonul la ulei si actioneaza maneta de ambreiaj,si o sa vezi ca placa de presiune se deplaseaza. Daca nu face asta atunci ai o problema cu cablul, maneta,sau jocul gresit la maneta.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...