Jump to content

Cel mai uscat asfalt in UK...unde?


citony2004
 Share

Recommended Posts

Pai, aproape tot anul as zice. Prin Decembrie-Ianuarie e mai frig noaptea si mai scade temperatura sub 0 grade. Depinde de iarna, dar asta nu se intampla foarte des. Eu sunt putin mai la sud, dar nu cred ca e diferenta mare la clima. Iarna temperaturile sunt cam pe la +7 la +10 grade (ziua) cele mai reci. Foarte rar scade sub valorile astea. De regula e in jur de +11 la +13 grade. In jur de 8-10 luni as zice? Iar daca te incapatanezi si ai ceva sistem de incalzire, poti merge tot anul. Zapada nu prea e. Eventual una-doua zile zapada de 10 cm blocheaza toata circulatia. Probabil ca in ziua aia oricum nu mergi la munca :)

 

In schimb trebuie sa te pregatesti cu echipament de ploaie. Oricand te poate prinde ploaia in drum.

 

Oficial nu ai voie sa pastrezi un vehicul inmatriculat pe o tara straina mai mult de o anumita perioada (6 luni, 1 an, nu mai stiu) . De verificat nu prea te verifica, si poti sa intri-iesi din tara pentru a-ti "reface" contoarul. Cu itp nu stiu cum ai putea sa rezolvi.

Edited by aship
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Merci mult de raspuns.

Am vazut pe accuweather ca decembrie-ianuarie au o medie de +6 grade (+/-) 4 grade, deci e posibil, chiar si fara un sistem de incalzire, daca as avea de mers max 10 km pana la munca.

La munca trebuie sa merg si daca e cutremur ;-) dar mai exista si transport in comun pana la urma, pt cazuri de forta majora.

 

Echipament de ploaie si frig. Nu stau prea rau la capitolul asta, dar nici perfect. O sa il ajustez si din mers poate.

 

Din ce am citit, ai voie 6 luni din 12, max 3 ani. Si da, daca nu dai in prea multe "controale" care sa te integistreze cumva (amenzi, parcari ilegale, etc) poti iesi-intra la cateva luni cu fery si esti acoperit cu chitantele. Avantajul e ca, daca sta pe Franta, nu are nevoie de ITP, cum ar avea daca ar fi pe Ro.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit, ai voie 6 luni din 12, max 3 ani. Si da, daca nu dai in prea multe "controale" care sa te integistreze cumva (amenzi, parcari ilegale, etc) poti iesi-intra la cateva luni cu fery si esti acoperit cu chitantele. Avantajul e ca, daca sta pe Franta, nu are nevoie de ITP, cum ar avea daca ar fi pe Ro.

De ce nu-ti treci motorul pe UK ca se fura ca-n codru motoare si ai mai mari sanse sa ti-l ia la ochi fiind cu numere straine.

Mai bine sa fii acoperit cu asigurare de UK, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Sistemul in comun cedeaza primul in caz de zapada. Taxi - o sa sune toata lumea si o sa fie foarte greu de gasit. Autobuze - circula prost si in zilele bune, cel putin in orasul meu. Mai fac si cate o oprire de vro juma de ora asa aleatoriu. Trenuri - nu prea stiu. Metro - probabil o optiune buna, daca ai asa ceva :)

dar mai exista si transport in comun pana la urma, pt cazuri de forta majora.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ce nu-ti treci motorul pe UK ca se fura ca-n codru motoare si ai mai mari sanse sa ti-l ia la ochi fiind cu numere straine.

Mai bine sa fii acoperit cu asigurare de UK, parerea mea.

Pe UK nu l-as trece, deocamdata, din cateva motive:

1. Fiind "de import" nu stiu cam cat se duc costurile si asigurarile [asigurarea tine cont de vechime permis, vechime in conducere (nu in UK, binenteles), varsta?];

2. E posibil sa ma intorc in 2-3 ani in Franta si nu stiu cum o sa mai fie acolo cu reinmatriculatul (poate nu o sa fie cazul, dar zic si eu);

3. Asigurarea mea include si furt, oriunde in UE, asadar nu vad o uriasa problema, deocamdata.

Pana la urma, daca ma uit si citesc mai bine ce am scris, nu sunt chiar motive intemeiate ;-) sa nu o inmatriculez in UK.

 

Sistemul in comun cedeaza primul in caz de zapada. Taxi - o sa sune toata lumea si o sa fie foarte greu de gasit. Autobuze - circula prost si in zilele bune, cel putin in orasul meu. Mai fac si cate o oprire de vro juma de ora asa aleatoriu. Trenuri - nu prea stiu. Metro - probabil o optiune buna, daca ai asa ceva :)

 

Distanta pana la serviciu va fi de cca 10-15 km (eu sper mai mica), si din ce stiu, doar autobuze circula pe acolo. Acum, daca o fi sa nu mearga, imi iau timp (1-2 ore) si merg pe jos. Asta e.

Vestea buna e ca se prognozeaza o iarna "blanda si calda" ;-)

Edited by citony2004
Link to comment
Share on other sites

nici cu trecutul unui motor pe UK nu e asa usor. trebuie sa-i modifici ceasurile din km/h in mph apoi mai e o taxa vamala calculata la nush ce valoare de import...

mi s-a parut mai usor sa-mi iau un alt motor deja cu numere de uk (aceeasi marca, an etc) si sa vand ce piese nu-mi mai trebuiesc din primul iar restul de piese le-am pastrat in caz ca pica ceva (am un motor intreg si toata instalatia electrica de ex).

Link to comment
Share on other sites

taxa vamala ai doar daca e adus din afara EU.

da,ceas in mile(desi am vazut si HD cu ceas doar in km/h), far sa bata stinga si numar la 45grade inclinatie.

da corect... VAT am vruts sa zic de fapt.

Link to comment
Share on other sites

Mda.. Pai sa vedem:

1. ceasurile in bord sunt deja in mile pentru ca e US Market

2. e inscrisa in Franta, deci e provenienta UE

3. mai ramane TVA-ul, asta daca se plateste, desi nu vad de ce, daca e a aceluiasi proprietar.

 

Pana la urma as lua si ceva de acolo dar nu stiu pe unde sa ma uit si daca sunt la preturi rezonabile. Si mai e chestia ca, daca am "noroc" sa iau una care plange dupa bani lunar...stiti voi ce vreau sa zic, mai bine ma lipsesc.

Eu va multumesc tuturor de ajutor. Fiecare parere a contat si conteaza mult pt mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pai sa revin cu cateva noutati.

Am venit din noiembrie dar fara mobra ca oricum venea iarna si aveam de facut pana la serviciu cca 150m. Nu se renta. Si oricum, acum "sufera" si cateva motificari vizuale, nu de "structura". (cand o sa fie gata o sa "updatez" si avatarul)

De la 1 aprilie ma mut la cca 10 km de serviciu si ma duc sa o iau.

Am o rampa (remorca) de 2 mobre, asadar mai pot aduce una pt cineva care e interesat si ne-om intelege cumva. Depinde de unde pana unde.

Vremea constat ca e destul de rece in perioada asta, dar am vazut in fiecare zi mobre si scutere pe sosele.

Ramane inmatriculata pana la inceputul lui iunie pe Franta si mai vad apoi. Permisul l-am pastrat de Romania si sper sa nu am probleme. Si masina o sa o tin tot pe Romania macar astea 6 luni, cat e legal.

Vreau sa va multumesc tuturor celor ca m-ati ajutat cu sfaturi intelepte si idei pretioase.

Si sper sa gasesc si pe aici (sunt sigur ca exista, doar sa dau eu de ei cumva), cum am gasit in Franta, mobristi de caracter cu care sa impart cu placere un pahar de ce-o fi.

 

# Eliadar am o surpriza:

 

 

post-70846-0-72376100-1423100268_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

De ce te-ai muta din tropez in uk??

10xlike

» Post actualizat in 05 Feb 2015 19:02

cel mai uscat asfalt din uk e in Romania. cel putin asa simt eu, nu am nicio tragere de inima sa ma dau cu motoreta pe aici. nu am pers aproape de loc de placere, am plecat numai cu ea la servici si-napoi. da sa ma urc pe ea in vreo duminica sa ma dau, nu. o s-o aduc inapoi in ro in vara si o s-o tin acolo sa ma dau cu ea cand apuc.

 

eu a am aici de aproape 2 ani cu numere de ro si nu m-a intrebat nimeni de sanatate. aici in Londra nu te opreste nimeni daca nu faci ceva nasol rau. pe mine nu m-a oprit nimeni niciodata, cu masina, scuter, motoreta.... asta e bine si rau in acelasi timp pentru ca sunt o gramada care merg fara carnet, cu carnet necorespunzator (ex aia cu provisional merg singuri), fara asigurare/asigurare necorespunzatoare. iar cum se conduce aici depaseste orice imaginatie (numai cei care stau aici si merg in fiecare zi pot sa spuna)

 

de inscris se inscrie usor, dar problema e asigurarea. la un motor cumparat de aici nu e nici o problema dar daca vrei sa inscri unul din afara (de ex din ro) trece la categoria imported la asiguratori si chiar nu stiu cat va fi pretul. binenteles ca ai putea sa declari fals dar....

Link to comment
Share on other sites

Asigurarea nu e mai scumpa decat cea de Franta, undeva de la 170 lire (nu l-am inmatriculat inca in Romania si nici nu mai intentionez, pt ca nu voi circula prea mult cu el pe acolo si nu stiu cum se misca asiguratorii romani in caz de dauna in UE si nu vreau sa fiu tarat prin tribunale pt o prostie din asta) nici daca in simulare am pus import. Vad ca accepta usor si ca are o noua vopsea fata de cea originala, deci nu vad un impediment in a o face aici, imediat, mai ales ca voi primi inapoi de la asiguratorul francez lunile platite si nefolosite.

Nici nu imi place sa ma iau in gura cu politia pe aici, mai ales ca voir urma zilnic acelasi traseu traseu pana la serviciu si nu pot justifica ca sunt turist zilnic.

Acum studiez "Six wheel" de la Carol Nash, sper sa fie rentabil.

Acum nu stiu cum e considerata, provenienta UE sau nu, intrucat modelul asta e US Market si oficial nu s-au vandut in Europa, au fost doar aduse din State.

La ce autoritate as putea sa ma interesez?

 

P.S. Ce site-uri pt achizionat consumabile folositi voi?

Edited by citony2004
Link to comment
Share on other sites

ebay. Sau amazon.

 

bikersgearuk.com echipament bun si ieftin - noname, din Australia.

 

Mai e getgeared.co.uk unde mai sunt chestii.

 

J & S e un lant de magazine unde au echipamente si accesorii. Singurul magazin moto de la mine din zona. :)

 

 

 

 

P.S. Ce site-uri pt achizionat consumabile folositi voi?

Link to comment
Share on other sites

Acum nu stiu cum e considerata, provenienta UE sau nu, intrucat modelul asta e US Market si oficial nu s-au vandut in Europa, au fost doar aduse din State.

La ce autoritate as putea sa ma interesez?

Dpdv fiscal e provenienta UE deci nu platesti vama. Asta ai terminat cu HMRC (vama).

 

In ceea ce priveste inmatricularea nu as putea sa-ti spun. Avan in vedere ca motoreta nu a fost prima data inmatriculata in europa, s-ar putea ca astia sa-ti ceara un certificat de conformitate de la producatorul motoretei.... belea nu alta. Pe urma faruri si odometru (asta daca nu il ai deja in mile). E complicat, eu in locul tau as lasa-o imatriculata in franta.

Eu nu o inscriu aici pentru ca, cum am zis, nu prea am chef sa ma dau cu ea. Daca totusi as vrea as duce-o in ro sa-i fac itp si as aduce-o inapoi si tot cu nr de ro as merge.

Aaaa, autoritatea aici se numeste DVLA si poti sa-i suni (numar cu suprataxa, ca la hotline). Pe net sunt la www.gov.uk

Link to comment
Share on other sites

ebay, amazon,

 

bikersgearuk.com echipament bun si ieftin - noname, din Australia.

 

getgeared.co.uk si J & S

Ebay si amazon se pot lua in considerare pt chestii rare (dar au si consumabile).

 

Despre bikersgearuk.com citesc numai lucruri bune si vad ca au calitate la preturi f. bune. Pacat ca nu au, sau nu gasesc eu un magazin pe langa Londra, ca eu sunt ciudat la talie si as fi vrut sa probez. Multumesc de idee.

 

getgeared.co.uk si J & S cam scumpi pt buzunarul meu.

 

Dpdv fiscal e provenienta UE deci nu platesti vama. Asta ai terminat cu HMRC (vama).

 

certificat de conformitate de la producatorul motoretei.... belea nu alta. Pe urma faruri si odometru (asta daca nu il ai deja in mile). E complicat, eu in locul tau as lasa-o imatriculata in franta.

Eu nu o inscriu aici pentru ca, cum am zis, nu prea am chef sa ma dau cu ea. Daca totusi as vrea as duce-o in ro sa-i fac itp si as aduce-o inapoi si tot cu nr de ro as merge.

Aaaa, autoritatea aici se numeste DVLA si poti sa-i suni (numar cu suprataxa, ca la hotline). Pe net sunt la www.gov.uk

 

Certificat de conformitate am inteles ca se cere in orice situatie, fie ca e produsa in UE sau afara. Cica nu ar fi prea scump si ar dura 2-4 saptamani.

Farul poate sa fie o mica problema, dar odometru (care ar fi fost mai scump) e deja in mile, fiind US market.

 

Inmatriculatul in Franta imi aduce doua avantaje: fara MOT (ITP sau cum s-o numi) ca acolo nu se face si scap de alergatura.

 

Dezavantaje: MOT anual si ar mai fi "problema" cu politia, destul de scump zic eu. E greu sa justifici ca esti turist cand faci naveta zilnic. Intentia mea e sa o folosesc zilnic dus-intors la/de la serviciu, intr-un orasel mic, unde nu e multa politie dar nu poti sa zici nu sare in ochi sa vezi in fiecare zi o mobra de Franta, cu vopsea customizata tematic,etc, calarita de unul cu o casca verde fosforescent.

Apoi din moment ce asigurarea e aceeasi, ca valoare, nu vad de ce nu as face aici, mai ales ca in caz de Doamne-Fereste, una e sa comunic cu asiguratorul din Franta si poate alta cu cel de aici.

 

Va multumesc foarte mult de opinii.

Link to comment
Share on other sites

Ebay si amazon se pot lua in considerare pt chestii rare (dar au si consumabile).

 

Despre bikersgearuk.com citesc numai lucruri bune si vad ca au calitate la preturi f. bune. Pacat ca nu au, sau nu gasesc eu un magazin pe langa Londra, ca eu sunt ciudat la talie si as fi vrut sa probez. Multumesc de idee.

 

getgeared.co.uk si J & S cam scumpi pt buzunarul meu.

 

 

Certificat de conformitate am inteles ca se cere in orice situatie, fie ca e produsa in UE sau afara. Cica nu ar fi prea scump si ar dura 2-4 saptamani.

Farul poate sa fie o mica problema, dar odometru (care ar fi fost mai scump) e deja in mile, fiind US market.

 

Inmatriculatul in Franta imi aduce doua avantaje: fara MOT (ITP sau cum s-o numi) ca acolo nu se face si scap de alergatura.

 

Dezavantaje: MOT anual si ar mai fi "problema" cu politia, destul de scump zic eu. E greu sa justifici ca esti turist cand faci naveta zilnic. Intentia mea e sa o folosesc zilnic dus-intors la/de la serviciu, intr-un orasel mic, unde nu e multa politie dar nu poti sa zici nu sare in ochi sa vezi in fiecare zi o mobra de Franta, cu vopsea customizata tematic,etc, calarita de unul cu o casca verde fosforescent.

Apoi din moment ce asigurarea e aceeasi, ca valoare, nu vad de ce nu as face aici, mai ales ca in caz de Doamne-Fereste, una e sa comunic cu asiguratorul din Franta si poate alta cu cel de aici.

 

Va multumesc foarte mult de opinii.

 

auzi, la cati nebuni sunt aici eu zic ca treci neobservat. Astia (politia) au alte probleme decat sa mai urmareasca vehicule straine. Si in Anglia nu exista oresel mic, peste tot sunt puhoaie de masini si chiar treci neobservat. Eu ma vazut motorete de franta, italia, polonia, romania etc sa nu mai vorbim de masini. Am vazut chiar scutere de italia si franta (de aia nu mai zice nimeni ca sunt turisti). Dar acum depinde de fiecare cum sta linistit. Pe mine nu ma streseaza sa conduc cu nr de ro dar ma streseaza limitele de viteza si ce s-ar putea intampla daca esti prins, eu nu stiu si nu pot sa merg incet....nu ai unde opri tu pe dreapta (stanga de fapt) nicaieri.... asa ca o duc inapoi in ro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bikersgearuk.com echipament bun si ieftin - noname, Australia :)

Merci inca o data.

 

Intr-adevar bun ce vand baietii astia (mai exact fata, pt era o Rachel la telefon). Amabili din cale afara si foarte deschisi.

Am luat de la ei niste pantaloni si o geaca (care era la un superpret pe amazon pt ca e de iarna).

Multumit de calitate. Pantalonii, Made in Pakistan, dar bine facuti si par rezistenti, cu kevlar si protectii soft iar pe geaca nu scrie unde e facuta dar intruneste ceea ce am eu nevoie.

 

Stiu ca ceea ce intreb eu pe aici poate sa para prostesc, dar nestiind toate detaliile vietii si administratiei pe aici, ma bucur tare cand unii dintre voi isi fac timp si ma mai ajuta cu cate o idee (care poate foloseste si altora). Alte intrebari "stupide":

 

1. Ma uitam pe gumtree pt o masina. Greu de decis cand vrei sa intruneasca si utilitate si economicitate si practica, ieftina si ea dar si la taxe, etc. Ma rog, intrebarea era de ce in unele anunturi, apare specificat nr. placii de inmatriculare (ex. "54 plate") ca fiind ceva deosebit? Reprezinta doar anul de fabricatie, din ce am observat eu, sau are si alta semnificatie?

 

2. Este legal sa transporti copii pe mobre, folosind un scaun special, cum este in Franta?

 

3. Este legal sa transporti copii pe scaunul din fata de la masina folosind un scaun special, evident?

 

Merci

Edited by citony2004
Link to comment
Share on other sites

Cu placere. Eu mi-am luat geaca de piele si blugi kevlar de la ei - pe atunci erau 25 de lire. Acum vad ca au mai scumpit :) Dar, ma bucur ca ti-a fost de folos.

 

1. Mai exact, acela este anul primei inmatriculari. Si mai exact, 54 inseamna ca a fost inmatriculat in a 2-a jumatate a anului 2004. Si atat. (04 e prima jumatate)

 

2. Nu m-am interesat in mod special. Eu stiam ca doar le trebuie casca si trebuie sa le ajunga picioarele la pedale. In rest, ii duci asa. Scaun special pe moto n-am vazut niciodata, si crede-ma, ma uit dupa fiecare moto pe care o vad. O deviatie de a mea, probabil :D

 

3. Nu stiu sigur, mai bine nu zic.

 

Merci inca o data.

 

Intr-adevar bun ce vand baietii astia (mai exact fata, pt era o Rachel la telefon). Amabili din cale afara si foarte deschisi.

Am luat de la ei niste pantaloni si o geaca (care era la un superpret pe amazon pt ca e de iarna).

Multumit de calitate. Pantalonii, Made in Pakistan, dar bine facuti si par rezistenti, cu kevlar si protectii soft iar pe geaca nu scrie unde e facuta dar intruneste ceea ce am eu nevoie.

 

Stiu ca ceea ce intreb eu pe aici poate sa para prostesc, dar nestiind toate detaliile vietii si administratiei pe aici, ma bucur tare cand unii dintre voi isi fac timp si ma mai ajuta cu cate o idee (care poate foloseste si altora). Alte intrebari "stupide":

 

1. Ma uitam pe gumtree pt o masina. Greu de decis cand vrei sa intruneasca si utilitate si economicitate si practica, ieftina si ea dar si la taxe, etc. Ma rog, intrebarea era de ce in unele anunturi, apare specificat nr. placii de inmatriculare (ex. "54 plate") ca fiind ceva deosebit? Reprezinta doar anul de fabricatie, din ce am observat eu, sau are si alta semnificatie?

 

2. Este legal sa transporti copii pe mobre, folosind un scaun special, cum este in Franta?

 

3. Este legal sa transporti copii pe scaunul din fata de la masina folosind un scaun special, evident?

 

Merci

Edited by aship
Link to comment
Share on other sites

1. Ma uitam pe gumtree pt o masina. Greu de decis cand vrei sa intruneasca si utilitate si economicitate si practica, ieftina si ea dar si la taxe, etc. Ma rog, intrebarea era de ce in unele anunturi, apare specificat nr. placii de inmatriculare (ex. "54 plate") ca fiind ceva deosebit? Reprezinta doar anul de fabricatie, din ce am observat eu, sau are si alta semnificatie?

 

2. Este legal sa transporti copii pe mobre, folosind un scaun special, cum este in Franta?

 

3. Este legal sa transporti copii pe scaunul din fata de la masina folosind un scaun special, evident?

 

Merci

 

1. S-a raspuns mai sus de aship si multumim.

 

2. Da, este legal, si intr-adevar trebuie sa ajunga la pedale, sau dupa caz sa ajunga pedalele la ei (adica se accepta si modificarea/prelungirea pedalelor atat cat sa se poata folosi de ele).

Exista si exceptia modificarii pedalelor cand se foloseste un astfel de scaun, dotat cu sisteme de fixare a picioarelor si cred ca si centuri de siguranta

http://www.motobuykers.com/product/scooter-child-seat-s650/

 

Sursa: http://www.sussex.police.uk/help-centre/ask-us/roads,-driving-and-cycling/is-there-a-legal-age-limit-for-being-a-pillion-passenger

 

3. Da, este legal, daca masina nu are alte scaune in spate, ci are doar 2-3 locuri (van, smart, etc) si doar cu scaun aferent varstei/greutatii copilului:

 

Sursa: https://www.gov.uk/rules-drivers-motorcyclists-89-to-102/seat-belts-and-child-restraints-99-to-102

 

https://www.gov.uk/child-car-seats-the-rules

 

Mentiune: Sursele prezente aici nu sunt rezultatul cautarilor mele, ci mi-au fost soptite prieteneste de un "inger", motiv pt care ii multumesc si pe aceasta cale (mi-a salvat poate, ore de cautari). De asemenea mi-a mai fost sugerat un link foarte util, avand in vedere ca ma saturasem sa vad peste tot (NINO, companii de asigurari, dvla, imobiliare, etc) doar numere cu 08xx. Asadar folositi cu incredere link-ul (e testat de mine si functioneaza perfect):

 

http://www.saynoto0870.com/search.php

 

Si chiar daca toate astea sunt "putin" off-topic, fiind topic-ul meu, imi asum (mai ales ca inca voi lua in considerare toate recomandarile de relocare in UK, intrucat, peste 6 luni vreau sa fac un alt pas in acest sens).

Edited by citony2004
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ramasesem dator cu poze dupa "renovare". in sfarsit, "din nou impreuna"...

...si stiu, e tematica, ceea ce nu multi accepta...

parerile sunt totusi binevenite, desi nu se mai poate face nimic acum ;-) ...dar promit sa tin cont de ele data viitoare.

 

post-70846-0-27882500-1427321346_thumb.jpgpost-70846-0-64110800-1427322440_thumb.jpgpost-70846-0-92686600-1427321728_thumb.jpgpost-70846-0-24301200-1427321734_thumb.jpgpost-70846-0-05218000-1427321735_thumb.jpgpost-70846-0-39711700-1427321737_thumb.jpgpost-70846-0-99068100-1427321745_thumb.jpgpost-70846-0-41881700-1427321749_thumb.jpgpost-70846-0-13987900-1427321750_thumb.jpgpost-70846-0-56145500-1427321752_thumb.jpgpost-70846-0-10707900-1427321851_thumb.jpgpost-70846-0-25098600-1427321854_thumb.jpgpost-70846-0-07033600-1427321855_thumb.jpgpost-70846-0-00655300-1427321857_thumb.jpgpost-70846-0-74276100-1427321859_thumb.jpgpost-70846-0-84100900-1427321862_thumb.jpgpost-70846-0-19731700-1427321865_thumb.jpgpost-70846-0-62231400-1427321869_thumb.jpgpost-70846-0-05577300-1427321872_thumb.jpgpost-70846-0-36250600-1427321878_thumb.jpg


» Post actualizat in 25 Mar 2015 22:47


» Post actualizat in 07 Apr 2015 08:28

Stiu ca nu e sectorul adecvat (daca deranjez rog sa se stearga) dar poate e cineva interesat de ceva de aici.

/index.php?/topic/725000-urgent-echipament-moto-ieftin-fetebaieti-geaca-jacheta-ghete-pantofi/

Daca aveti intebari lasati aici un mesaj si va caut de dupa week-end, cand revin in Anglia.

Multumesc.

Edited by Blackrider
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Salut,

Pentru cei care mi-au urmărit topicul acum vreo doi ani, am promis că revin când o sa am noutăți.

De vreo 8 luni m-am mutat in Sudul Spaniei și de vreo 6 luni lucrez in Gibraltar. Distanța de serviciu 23km ceea ce face plăcută naveta la muncă.

Nu pot sa spun că e raiul pe Pământ de trăit, dat de dat cu mobra chiar e.

Regret doar câțiva dintre cei pe care îi cunoscusem in Anglia, dar asta e viața.

Cineva mă rugase să las mesaj dacă vin și dacă e de lucru în domeniul medical.

Eu as zice să nu ocupăm topicul și site-ul aiurea, și să mă contacteze prin mesaj privat cine ar dori mai multe detalii.

Pot sa spun că am găsit cel mai uscat asfalt in UK: e GIBRALTAR

Link to comment
Share on other sites

Eu as zice să nu ocupăm topicul și site-ul aiurea, și să mă contacteze prin mesaj privat cine ar dori mai multe detalii.

Pot sa spun că am găsit cel mai uscat asfalt in UK: e GIBRALTAR

 

Hai las-o-n papusoi... e ca si cum ai spune cel mai uscat asfalt din Olanda e in St. Maarten (caraibe)... chiar m-am enervat cu vremea asta din NW UK!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...