-FreaK- Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 "sa il protejez cat de cat" ... banda izoliera si atentie la detalii...nu ar trebui sa dureze mult... e o idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 2, 2007 Autor Share Postat Martie 2, 2007 "sa il protejez cat de cat" ... banda izoliera si atentie la detalii...nu ar trebui sa dureze mult... e o idee... stiu ca nu ar trebui...am inceput tare, si deodata m-au prins altele din urma si lupt pe mai multe fronturi acum, te intreb, sa il vopsesc?in baie la nichelare nu l-as baga de teama sa nu se strice, pt ca fiind nituit nu pot scoate mecanismu de acolo,si cu izolarea compacta e cam greu pt ca trebuie sa intre sub gratarul din fata....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 2, 2007 Autor Share Postat Martie 2, 2007 in sfarsit piesele au plecat la cromat(desi cineva imi spunea de nichelare, batranul a trecut pe foaie CROMAT ca cica asta e ce vreau eu ) la Magura Vulturului, Iancului....pretul pt ce am dus=113RON(asa a calculat el, desi eu nu am verificat, dar din prima vedere pare sa fie bine ) adica destul de ieftin zic eu(daca treaba va fi buna)...aici multa lume mi-a spus ca ma pot tocmi cu ei sa o scot mai ieft, da culmea aceeasi lume mi-au spus ca li s-a facut treaba proasta, asa ca am optat pt incurajare, si vazand suma, am promis ca daca treaba va iesi cum trebuie, pe langa ce scrie pe foaie le va mai iesi si de o lada de bere baietilor cred ca conteaza astfel de atitudine, si nu mor pt 300 de mii daca imi va placea lucarea am atasat si bonul de comanda, pt unii care vor sa isi faca o idee despre pretul unor lucrari s-a continuat si pictarea la linii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Bafta la reconditionat si eu am unul de la radoo Daca am nevoie de detalii vb?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 Bafta la reconditionat si eu am unul de la radoo Daca am nevoie de detalii vb?! normal...spune doar si te ajut cum pot daca vrei sa o reconditionezi, spor la treaba, daca nu si vrei sa modifici, ai putea sa te lipsesti de protectiile alea de la carburator? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 (editat) chiar sunt curios cum iese... daca ti-e greu gandeste-te la placerea pe care o sa o ai cand o vei plimba.......iar dupa o vreme de plimbat, vei dori sa te apuci iar de reconditionat ceva. Editat Martie 3, 2007 de -FreaK- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Hai cu tata ca mai e putin. Bai tu vii pe la noi doar cand nu sunt eu acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 MR ORL.......daca nu e gata simsoneta pana la 1 aprilie........o sa iti stea capul unde iti sta picioarele... si asta nu-i o gluma....deja mi s-a lungit barba de atatea asteptari....si am ceva si fire albe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrulz_20 Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 acum, vorba lui radoo_mondialu, sa nu cada topicul, si sa moara dusmanii, sa nu zica lumea ca m-am puturosit, marturisesc ca pana azi dimineata la 4 am muncit la motor sa il asamblez(omorandu-l pe Alexrulz_20 la presarea arcurilor de la ambreiaj si nu numai ) dupa 2 pachete de tigari, suc, bere, apa minerala, biscuiti sarati si multe ore(din cauza nepotrivirii unor piese si al lipsei multora-am constatat doar la montare ca era destul de incomplet ,si ma refer la saibe si bolturi, la diverse porcarii, unul dintre motive fiind mama, care mi-a aruncat din greseala cutiute cu diverse ) s-a taiat cu flexul la ora 12 noaptea in balcon, s-a lucrat pe parchet in living(asta da service moto), s-a dormit putin, cca 3 ore, dupa care am plecat la ex la facultate, pe care ma bucur ca l-am luat(sa ma laud)....doi iepuri dintr-o lovitura @alexrulz_20: sa vezi cand o veni partea cu montatu cadrului ca te chem tot in living se va face ...ai iesit bine in poza, incercand sa montezi axul de la Radu cu grija fara sa iti scape bilele lasa omule bine ca am reusit sa avansam cu lucrarea in seara aia,cat de faza cu dormitul nu mai conteaza suntem tineri motoristi ce mai conteza 6 ore nedormite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 chiar sunt curios cum iese... daca ti-e greu gandeste-te la placerea pe care o sa o ai cand o vei plimba.......iar dupa o vreme de plimbat, vei dori sa te apuci iar de reconditionat ceva. faza e ca nu mi-e greu din cauza ei, ci din cauza altor treburi enumerate mai sus...abia astept sa termin sesiunea si sa termin si cu alte cursuri si examene in care sunt bagat, si, in principiu, cum vin piesele de la nichelat ma apuc sa asamblez...sper sa iasa bine asa este, este super senzatia cand stii ca ai facut-o de la 0 si te plimbi cu ea stai linistit ca de gasit mi-am gasit de ce sa ma apuc...sa vad cum o fi cu actele pe nr vechi ca le radiaza astia si mi-e sa nu le mai pot inscrie, desi am auz ca se poate Hai cu tata ca mai e putin. Bai tu vii pe la noi doar cand nu sunt eu acasa. sa stii ca de cate ori vin acolo nu dau de tine sa bem o berica o sa mai ajung eu pe acolo, si poate te gasesc... chiar mai e putin, si ma bucur ca am scapat de greu... MR ORL.......daca nu e gata simsoneta pana la 1 aprilie........o sa iti stea capul unde iti sta picioarele... si asta nu-i o gluma....deja mi s-a lungit barba de atatea asteptari....si am ceva si fire albe.... m-am apucat aproape de decembrie de ea...daca nu asteptam 2 luni dupa piese acum eram gata dar, asta e...asteptarea e tot timp, si mobra e inca neterminata...o fac eu pana de 1 aprilie aaa...si voseste-ti parul ca nu te prinde bine bafta @:alexrulz_20: e bine ca am facut ala in seara aia....acu tre sa il desfac din nou ca am uitat sa fixez arcu ala infect de la pedalier...bine ca nu tre sa mai desfac ambreiaju ca imi blestemam zilele cu el carteru se da jos repede....multam de ajutor, si daca mai e nevoie, vorbim... uite si ce am trasat acum 3 zile, gata pictate...nu imi vine sa cred cat de bine mi-au iesit(sageata sapte de pe aripa si linia interioara de pe aripa protectoare de la lant...)... spre deosebire de datile trecute, acum pot spune ca am mai capatat ceva experienta la trasat linii cu pensula, si scurgerile in exterior pe sub scotch le-am rectificat relativ simplu: -indepartat scotchu cat inca e proaspata vopseaua(aprox 4 ore) si apoi, vopseaua scursa in exterior impinsa usor cu unghia acolo unde ii este locul, adica in line, sau, trasa definitiv din line, delimitand tot cu unghia...imi pare rau ca am invatat asta pe parcurs si liniile vechi trasate inainte de cele de azi au iesit cu unele denivelari(da ma gandesc sa le cai usor marginea iesita in afara cu un cutter) sper sa va placa cum ies, pt ca sincer, sunt singurele linii de care sunt multumit pana acum vad eu cum le modific si pe cele trasate inainte PS:cred ca sunt singuru nebun din tara asta care face asa ceva pe o simsoneta(nu ca nu ar mai fi aranjat frumos si alti camarazi asa motoreta dar pana si la detaliul liniilor trasate intai cu markerul si apoi cu pensula, nu am vazut prea multe facute )... bafta tuturor si acum, pot spune ca mai am de facut cutia in care vine acrul spate si rezervorul uishi mi lac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krane Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Felicitari. Imi place super mult cum a iesit aripa. Da sa nu te puna sfantu sa faci ce ai zis cu cutteru la celelalte ca strici vopseaua de dedesupt si mi-e ca iar tre vopsesti. Alea lasa-le asa sau du-le la vopsit si traseaza din nou. Bafta si sa-ti iasa toata motoreta asa frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 bai, nu sunt taran si stii ca am precizie de chirurg in ceea ce fac doar in exterior tai cu cutterul, fara sa afectez vopseaua...daca vezi pe viu ai sa te prinzi...bafta si multam de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 12, 2007 Autor Share Postat Martie 12, 2007 am sunat azi, ultima zi la magura vulturului sa vad daca sunt gata piesele....se pare ca aia chiar nu sunt punctuali, si maine dupamasa sunt gata initial aveam de gand daca imi faceau treaba buna sa le dau in plus, ca nu ma uit la bani in astfel de sit, da asa...tai sa vedem ce o fi iesit.... vestile or sa vina mai rar, deoarece sunt la sf de sesiune, schimb si job-ul si mai grav, mi s-a dus dracu calculatoru de acasa si nema net dar, asa cum am spus, nu am sa o las neterminata si va merge fericita si frumoasa pe strazile patriei multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 asadar, am fost azi dimineata de am luat fiarele de la magura vulturului au fost intai nichelate, apoi cromate, si au iesit super(argint pur...viu ) problema acum este ca piulitele intra greu pe filet datorita depunerilor, dar le dau la cheie fortat, sau, daca nu, bag filiera de aceeasi marime si le rezolv....au iesit superb, si sunt mandru de baieti, sincer acum, mai ramane doar de umblat putin la ea pe ici pe colo, trasat liniile pe rezervor si o linie pe cutia de la amortizorul spate si apoi, asamblarea...am piesele acasa, deci, treaba e cam terminata legat de alergatura si altele, deci, va spun ca nu am sa ma grabesc, pt ca sunt cu examenele, si alea le iau ca prioritate...ca tot am scapat de greu, o sa ma ocup eu usor usor de asamblare si sper sa fie gata cat mai repede, si sa placa tuturor... va multumesc PS:le-am dus 72 de spite si am luat 71 nu mor eu pt o spita, pt ca mi-au facut treaba buna, dar unde gasesc sa cumpar noi?ca vr si de rezerva, just in case Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 ba nene da au iesit misto de tot!!! bravos "musiu" acush sa te vedem!!! recomand filiera de aceasi marime pentru spite, nu le forta ca se poate strica filetul spor la trebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) cristi tunaru avea piese noi de carpati(aduse porb din ucraina)...da-i un tel..e un topic cu piese comuniste pe aici unde gasesti numarul lui...lista de piese nu stiu daca se actualizeaza da el baga zilnic cate ceva in functie de piese...suna-l Carpati-ul rusesc este complet diferit de Carpati-ul romanesc care fost copiat dupa Simson Moped SR-2, cu urmatoarele schimbari.....pedalele si tot mecanismul lor, lantul de transmisie intern din cutie de la pedale la axul secundar al cutiei si la axul ce actioneaza frana spate..........pistonul majorat in alezaj de la 38 (simson) la 45 (carpati romanesc)..boltul mai lung la carpati, ochiul bielei mai lat la carpati si, implicit bucsa de bronz grafitat..........pinionul de la iesirea din cutia de viteze care antreneaza lantul de transmisie la roata motrice majorat are cu vreo 3 sau 4 dinti mai mult la carpati..........aprinderea la simsoneta are in magnetou acea bobina de aprindere interna care are, de fapt, 2 infasurari, una cu sarma CuEm de fi 0,6mm, de 155 spire, aflata la interior si infasurarea secundara, bobinata cu sarma CuEm de fi 0,07mm, de 12-14000 spire, izolate strat cu strat cu hartie de izolatie si impregnata in lac emailic; din aceasta infasurare, la exterior, iese direct fisa care se duce la bujie..........in timp ce la carpati, exista doar cele 155 spire de fi 0,6mm din care pleaca fir inspre bobina de inductie dar care trebuie sa fie de 6V si in nici un caz de 12V (merge si cu 12V dar scanteia lasa de dorit)..........si, ca a zis cineva ca se demagnetizeaza rotorul....eu am avut simsoneta din '59 si niciodata nu s-a magnetizat acel rotor.....este magnet permanent din pulbere de ferita si, ca sa mai contrazic pe cineva, in nici un caz, sub nici o forma nu seamana cu magnetoul de pe simson de 250 (care e in 4 timpi si are ditamai magaoaia de magnetou).....la simsoneta este un dinamo-magnetou, nu este un magnetou simplu..........daca ar fi avut rotorul demagnetizat, nu ar mai fi aprins in veci nici farul si lumina de pozitie din coada.......confunzi cu magnetoul de simson care are magnetul permanent din rotor facut din tole arc de cerc facute din FeSi a caror remanenta magnetica in timp lasa de dorit...........mare grija, daca vrei sa folosesti schema originala, ceea ce iti recomand cu toata caldura, mare grija caci, platina este pusa in asa fel incat sa scurtcircuiteze infasurarea primara (cea de 155 de spire), pentru ca, atunci cand platina este inchisa, sa induca in bobina un curent de scurtcircuit care este imens, inmagazinand astfel o cantitate mare de camp electromagnetic in miezul bobinelor, aceasta cantitate varsandu-se brusc prin infasurarea secundara si transformandu-se in energie electrica cu amplitudinea de 12-14000 V la un curent de circa 0,8 micro A, tensiune ce se varsa in bujie, atunci cand platina este deschisa..........sper ca ti-au fost de folos sfaturile mele....daca ai nevoie de ajutor, in limita timpului pe care il am, iti spun orice secret vrei tu despre simsoneta............mare grija cu semeringul ambielajului de pe partea cu ambreiajul pentru ca nu se gaseste.......eu l-am cautat vreo 3 ani si nu l-am gasit................daca motorul merge bine, iti recomand sa nu umbli in el...............chiulasa nu are garnitura, se monteaza fier pe fier...daca ii pui garnitura ii strici raportul de compresie...........grija si cu carburatorul, plutitorul daca e spart se cositoreste foarte usor, nivelul nu mai stiu de cat trebuia sa fie............dar, il poti regla cu saibe-distantier din stutul de intrare al benzinei care are si cuiul poantou in el...............sa te asiguri ca pinionul de la iesirea din cutie este foarte bine strans/presat de catre puilita aceea cu hexagon de 14 mm si filet M8x1,75 pe stanga.......daca ai strangerea proasta iti foarfeca pana si iti strica si filetul.........sabotii originali sunt lipiti si nu nituiti si la mine nu au avut nevoie de inlocuire.....chiar si dupa peste 40 de ani erau in stare perfecta.......vei intampina probleme cu cablul de kilometraj care se rupe de la melcul de pe roata.....dar, poate gasesti sa-l schimbi........daca vrei sa am contactezi, gasesti id-ul meu de mesenger in pagina mea de profil.......si, daca se poate, vreau si eu sa cumpar o simsoneta......neaparat!.........eu si Marinesku73 vrem neaparat o simsoneta.....cine are de vanzare sa spuna..........dar, nu ne intereseaza absolut deloc cele cu fel de fel de modificari, imbunatatiri!......dispretuim oamenii care aduc asa-zise modificari simsonetelor! aaaaaa, scuza-ma, de-abia acum am citit si restul topicului si am vazut ca ai umblat si in motor/cutie....nu-i bai, e foarte, foarte simplu! pai cam asa s-a si facut, dar, fara grund...filler...bine ca mi-ai zis ca nu am citit pe bidon si stiam cum se pronunta vopseaua a iesit marfa rau...si picturile pe ea ies binisor... acum, vorba lui radoo_mondialu, sa nu cada topicul, si sa moara dusmanii, sa nu zica lumea ca m-am puturosit, marturisesc ca pana azi dimineata la 4 am muncit la motor sa il asamblez(omorandu-l pe Alexrulz_20 la presarea arcurilor de la ambreiaj si nu numai dupa 2 pachete de tigari, suc, bere, apa minerala, biscuiti sarati si multe ore(din cauza nepotrivirii unor piese si al lipsei multora-am constatat doar la montare ca era destul de incomplet ,si ma refer la saibe si bolturi, la diverse porcarii, unul dintre motive fiind mama, care mi-a aruncat din greseala cutiute cu diverse s-a taiat cu flexul la ora 12 noaptea in balcon, s-a lucrat pe parchet in living(asta da service moto), s-a dormit putin, cca 3 ore, dupa care am plecat la ex la facultate, pe care ma bucur ca l-am luat(sa ma laud)....doi iepuri dintr-o lovitura verificarea a fost frumoasa...am avut o super senzatie cand am montat aprinderea si am bagat magnetoul fara sa il prind in suruburi, provizoriu, am montat multimetru pe instalatia de lumini, si dupa invartire, am constatat ca electronii cuuurg prin conductor ...apoi, verificarea la inimioara facuta cu renumita bobina de inductie cu tot cu condensator de la sf gheorghe, si, SCATEIEEE cam mica, da creste ea cu una de 6v ca are sa fie alimentata mai bine bobina(pana la urma o las externa ca alea de mobra sunt mai lungi si nu intra in montaj, da o palmez ) cutia functioneaza bine, desi, la un moment dat, cand invart de ambreiaj, simt usor la mana ca intampina rezistenta(nesemnificativ pt mersul moorului, ca daca dau ceva mai tare nu are greturi) si m-am gandit sa nu am vro strambatura mica pe acolo(avand in vedere ca motorul a fost montat bine)... deci, show must go on @radoo_mondialu: iote axul tau ombre....multam mult inca odata @alexrulz_20: sa vezi cand o veni partea cu montatu cadrului ca te chem tot in living se va face ...ai iesit bine in poza, incercand sa montezi axul de la Radu cu grija fara sa iti scape bilele ce este chestia aia rosie care se prelinge pe capacul de la ambreiaj????.......sa nu te prind ca folosesti la etansare silicon la tub.....ala este pentru puturosi........garniturile se fac toate din carton de grosime maxima de 0,5mm, daca vrei, le poti unge cu orice fel de vopsea emaur sau cu lac tot de emaurca sa fii sigur de etansare.....inclusiv garnitura dintre cele doua cartere...... si eu la fel.. faza de cacao e ca sunt cu multe pe cap, cursuri, sesiune, serviciu muncesc cum pot...am facut rost de 2 aprinderi cu bobina pe magnetou, ambele mici, si ma gandesc sa adaptez doar bobina pe aprinderea mea, slefuind putin tolele sa intre fara sa frece in magnet...in poza, in stanga e aprinderea de era pe simson, si celelalte doua sunt italienestile pe care le-am luat sa le adaptez(ult fiind o ducati de mobra, deci, buna pt metrom ), dar magnetoul nu se potriveste pe ambielaj ma gandesc cum fac nu mai am multe linii de trasat, si dupa ce termin o sa asamblez cadrul cu aripi si totul, lasand doar rotile si motoru radoo mi-a dat pm...axul a venit inapoi la el...jegosii cu posta lor infecta sa vedem cum facem sa il punem pe un curier serios, si daca e, dupa el, le fac si p-astea doua stricate de le am, nu de alta da sa fie de rezerva...saptamana asta sau cealalta dau o tura la fabrica la timpuri noi sa dau piesele la nichelat deci, nu ma dau eu batat, stati linistiti tot ce vreau, este sa iasa bine nu face adaptari de prost gust!.......auzi?......ce are bobina originala?.......ai pus ohmetrul pe infasuarea secundara sa vezi ce rezistenta are?......e intrerupta?....are cativa kohmi?....7-8 kohmi....daca da, e buna!......nu face adaptari ca nu-ti iese......daca pilesti din miez iti strici reluctanta magnetica.....si se duce cu scanteia!...crede-ma..........chiar stiu bine despre ce inseamna chestiile astea! culmea, chiar am muncit ceva la motorisca, dar nu mi-a mers calcu acasa sa pot pune poze...asadar... am curatat ce mai era de curatat pt dat la cromat, adica teava de esapament atat interior cat si exterior....cotul de la teava de esapament nu stiu daca il cromez pt ca nu am chef sa il vad negru de la arderi, asa ca l-as prefera bronzat am facut cumparaturile de la vopsitorie(vopsea, pensule, scotch, etc) si de la cristi tunaru(segmenti, oglinzi, o casca, mansoane pt ghidon, etc)...am desfacut frumos spitele de pe jante, si seaua, pt a le avea stranse sa le duc la cromat... inca astept axul ala, si pana o veni, ma apuc sapt asta sau cealalta sa trag liniile alea pe aripi...le fac manual, cu pensula...sper sa iasa ceva frumos...deci, uite ca nu m-am dat batut si ma apropii de completarea tuturor pieselor pt a o putea remonta frumos...daca ajunge axul ala de la Radu mai repede, ramane doar sa iau piesele de la cromat, sa trag liniile si sa ma apuc sa montez multumesc de sprijin tuturor PS:am luat casca aia pt ca, desi am casca nazi nu risc sa imi rup capul, dar nu va speriati, casca aia nu o sa ramana chinezarie cum e acum...va primi linia motoretei...ma gandesc inca la design segmentii vin foarte bine, cel putin asa reiese din poza........sa fii atent sa nu aiba joc mare in canalele din piston.......... am uitat sa verific cilindrul....stiu ca pot sa pund e carpati si fuge si mai repede...da acu am alta belea..ingrozitoare in urma unei cazaturi imbracat in lacul plumbuita incercand sa fac poze, s-a dus recu si aparatul pe care tocmai mi-l cumparasem de pe forum de la andreisamoil( /index.php?...4168&st=290 ) si tel n-gage qd ...erau pornite, si sper sa nu se fi ars..le desfac si le bag la mine la munca la tehnic sa se uite mosii aia la ele daca dupa ce le curat nu emrg paguba e enorma, avand in vedere ca am si datorii...plus un moto de facut horror...sper sa reusesc cu toate daca pui de carpati, strici si ambielajul......de fapt, biela, ii rupi ochiul de sus (am patit-o eu punand un ambielaj de simson pe carpati)..........si, in plus, la carpati are alta distanta intre prezoane si gaura mai mare in cartere........imi pare tare rau ca nu am vazut acest topic de la inceput, de cand s-a lansat.....ufffff Editat Martie 14, 2007 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 nene esti tatic!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 multam mult magic4ace @bogdanawo: asadar, ombre, mare dreptate ai avut in ceea ce ai spus acolo...sa iti raspund in mare, stiu diferentele, si am avut mare grija la motor cand am umblat in el, si ambele(ca am si de rezerva) se prezinta in stare buna.... problema era ca nu aveam axul de la pedale, dar m-a ajutat mult radoo_mondialu si cicloburu nu stiam exact detaliile de la spirele bobinei de inductie, si ma bucur ca le-ai pus aici, ca sunt de pret...legat de polizarea tolelor si alte smecherii, stiu despre ce e vb, ca am spus si eu, am bobinat ceva motoare si transformatoare din pasiune si ai dreptate, scade tensiunea si deci, scanteia...beleaua e alta, ca tot ai spus sa masor bobina ei originala....veleaua e ca daca ar fi sa o masor, as masura o maaaare bobina de dacie de sf gheorghe daia tot caut si ma zbat...am gasit 3 aprinderi la radoo una, de la nazi si din targ...beleaua e ca doua sunt de mobra si nu se potrivesc(dar sunt bune aici pt ca merg si la minimobra ), iar cea de la radoo e modificata cu bobina simpla care sa genereze tensiune mica tot pt o bobina de inductie externa rezolvarea momentan ar fi: -pun una micuta externa palmata undeva -bobinez eu una, dar din cate stiu, la astfel de tensiuni nu merge bobinat manual genul hai sa invartim, pt ca se duce... legat de magnetou, doamne fereste sa mearga ala de 425-uri ...adica, era bine ca gaseam mai repede, cred ma mira faza cu garnitura la chiulasa eu chiar eram nervos ca nu aveam ... semeringurile, norocul meu, sunt bune si bine ca mi-ai zis ca pe ala il gasesc greu, sa am grija legat de modificarile motorului, schimbarea pistonului si altelor fiare sa cresc cc la ea, nu fac eu asa ceva, pt ca vr sa o aduc cat mai arpoape de original, si promit ca nici furca de pegas nu ai sa vezi pe ea, pt ca asta ar insemna sa imi bat joc, nu? motor de carpati o sa iau, complet, si daca o sa fie vrodata de un drum lung pt un fest, ceva, se monteaza provizoriu...e mai bine legat de etansare, da...era etansat cu silicon(2+2), si eu l-am etansat tot cu dala...eu sunt multumit de siliconu asta, pt ca il folosesc si pe masina(citroen), si pe metrom, si am pus si la un minsk, si s-a descurcat de minune...avea tata niste material pt facut garnituri, recomandat de "specialisti", dar nu mai are, si stiu si de carton, dar am zis ca stiind cum merge cu silicon daca e dat bine si curatat la exterior, nu-i bai....oricum ma mai gandesc, pt ca tre iar sa il desfac(am uitat sa fixez arculetu ala de pe axul pedalier in carter ) si vad atunci ce si cum... cablu de kilometraj nu am, si beleaua e ca nu am nici kilometraj....e de carpati(cand am citit pe el UMP Bucuresti imi venea sa urlu), dar am gasit...oricum, ala se pune si dupa montarea motorului... alta belea e cu portbagajul, ca e varza...adica, era...l-am adus sa arate binisor, si, pana gasesc unu in stare buna, care o sa pateasca la fel, m-am gandit sa il imbrac in piele, frumos lucrata, pt ca mare lucru nu schimba la aspect, si imi pastreaza si vopseaua intreaga daca pun bagaj(eu cred ca e util si nu strica, nu?) oricum, multumesc de sfaturi, pt ca imi sunt utile atat mie cat si celor iubitori de astfel de motoare, si stai linistit ca nu vor fi improvizatii stupide si alte lucruri, pt ca, motoreta am luat-o in mare originala, chiar daca era in starea in care era(prefer sa fie un morman de fiare, toate originale sa le fac, decat sa fie intretinuta si pe jumatate)...totusi, avand in vedere ca in mare, munca am facut-o singur(baietii m-au ajutat sa desfac si sa asamblez motoru), ce zici?cum ti se pare pana acum?m-am descurcat bine?eu cei mai multi peri albi mi i-am facut cu liniile alea infecte dar, arata demential cu ele trasate(pt ca am vazut muuulte simsonete aranjate, dar putine cu liniile supa original)... inca odata, multam mult, si, daca e ceva, am sa te caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 multam mult magic4ace @bogdanawo: asadar, ombre, mare dreptate ai avut in ceea ce ai spus acolo...sa iti raspund in mare, stiu diferentele, si am avut mare grija la motor cand am umblat in el, si ambele(ca am si de rezerva) se prezinta in stare buna.... problema era ca nu aveam axul de la pedale, dar m-a ajutat mult radoo_mondialu si cicloburu nu stiam exact detaliile de la spirele bobinei de inductie, si ma bucur ca le-ai pus aici, ca sunt de pret...legat de polizarea tolelor si alte smecherii, stiu despre ce e vb, ca am spus si eu, am bobinat ceva motoare si transformatoare din pasiune si ai dreptate, scade tensiunea si deci, scanteia...beleaua e alta, ca tot ai spus sa masor bobina ei originala....veleaua e ca daca ar fi sa o masor, as masura o maaaare bobina de dacie de sf gheorghe daia tot caut si ma zbat...am gasit 3 aprinderi la radoo una, de la nazi si din targ...beleaua e ca doua sunt de mobra si nu se potrivesc(dar sunt bune aici pt ca merg si la minimobra ), iar cea de la radoo e modificata cu bobina simpla care sa genereze tensiune mica tot pt o bobina de inductie externa rezolvarea momentan ar fi: -pun una micuta externa palmata undeva -bobinez eu una, dar din cate stiu, la astfel de tensiuni nu merge bobinat manual genul hai sa invartim, pt ca se duce... legat de magnetou, doamne fereste sa mearga ala de 425-uri ...adica, era bine ca gaseam mai repede, cred ma mira faza cu garnitura la chiulasa eu chiar eram nervos ca nu aveam ... semeringurile, norocul meu, sunt bune si bine ca mi-ai zis ca pe ala il gasesc greu, sa am grija legat de modificarile motorului, schimbarea pistonului si altelor fiare sa cresc cc la ea, nu fac eu asa ceva, pt ca vr sa o aduc cat mai arpoape de original, si promit ca nici furca de pegas nu ai sa vezi pe ea, pt ca asta ar insemna sa imi bat joc, nu? motor de carpati o sa iau, complet, si daca o sa fie vrodata de un drum lung pt un fest, ceva, se monteaza provizoriu...e mai bine legat de etansare, da...era etansat cu silicon(2+2), si eu l-am etansat tot cu dala...eu sunt multumit de siliconu asta, pt ca il folosesc si pe masina(citroen), si pe metrom, si am pus si la un minsk, si s-a descurcat de minune...avea tata niste material pt facut garnituri, recomandat de "specialisti", dar nu mai are, si stiu si de carton, dar am zis ca stiind cum merge cu silicon daca e dat bine si curatat la exterior, nu-i bai....oricum ma mai gandesc, pt ca tre iar sa il desfac(am uitat sa fixez arculetu ala de pe axul pedalier in carter ) si vad atunci ce si cum... cablu de kilometraj nu am, si beleaua e ca nu am nici kilometraj....e de carpati(cand am citit pe el UMP Bucuresti imi venea sa urlu), dar am gasit...oricum, ala se pune si dupa montarea motorului... alta belea e cu portbagajul, ca e varza...adica, era...l-am adus sa arate binisor, si, pana gasesc unu in stare buna, care o sa pateasca la fel, m-am gandit sa il imbrac in piele, frumos lucrata, pt ca mare lucru nu schimba la aspect, si imi pastreaza si vopseaua intreaga daca pun bagaj(eu cred ca e util si nu strica, nu?) oricum, multumesc de sfaturi, pt ca imi sunt utile atat mie cat si celor iubitori de astfel de motoare, si stai linistit ca nu vor fi improvizatii stupide si alte lucruri, pt ca, motoreta am luat-o in mare originala, chiar daca era in starea in care era(prefer sa fie un morman de fiare, toate originale sa le fac, decat sa fie intretinuta si pe jumatate)...totusi, avand in vedere ca in mare, munca am facut-o singur(baietii m-au ajutat sa desfac si sa asamblez motoru), ce zici?cum ti se pare pana acum?m-am descurcat bine?eu cei mai multi peri albi mi i-am facut cu liniile alea infecte dar, arata demential cu ele trasate(pt ca am vazut muuulte simsonete aranjate, dar putine cu liniile supa original)... inca odata, multam mult, si, daca e ceva, am sa te caut ba e chiar recomandat sa bobinezi de mana acea bobina, dar sa fii foarte atent ca, daca nu o izolezi strat cu strat se strica repede, din cauza diferentelor mari de tensiune intre straturi, adica sunt multe spire pe un strat si, asta inseamna si o cadere mare de tensiune pe strat....si vei constata ca iti da scanteie, dar, in loc sa fie la bujie e in bobina ...........se mai intampla..........daca vrei, e un atelier de bobinaj.unde lucreza doi mosulici......undeva pe unde e poligonul ilioara.........dar aia sunt tatici, tatici........cei mai buni bobinatori pe care i-am vazut vreodata......si fac niste izolatii de te sparg.......serios.....si mai lucreaza si ieftin........si repede.........omule, in alta ordine de idei, ce sa-ti spun, esti bolnav cu liniile alea......bravo tie si felicitari...........auzi, nu-mi pictezi si mie un vultur pe rezervorul de la Moto Guzzi?.........vulturul din sigla........vroiam sa pun colant, dar ar da mult mai bine pictat....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 ba e chiar recomandat sa bobinezi de mana acea bobina, dar sa fii foarte atent ca, daca nu o izolezi strat cu strat se strica repede, din cauza diferentelor mari de tensiune intre straturi, adica sunt multe spire pe un strat si, asta inseamna si o cadere mare de tensiune pe strat....si vei constata ca iti da scanteie, dar, in loc sa fie la bujie e in bobina ...........se mai intampla..........daca vrei, e un atelier de bobinaj.unde lucreza doi mosulici......undeva pe unde e poligonul ilioara.........dar aia sunt tatici, tatici........cei mai buni bobinatori pe care i-am vazut vreodata......si fac niste izolatii de te sparg.......serios.....si mai lucreaza si ieftin........si repede.........omule, in alta ordine de idei, ce sa-ti spun, esti bolnav cu liniile alea......bravo tie si felicitari...........auzi, nu-mi pictezi si mie un vultur pe rezervorul de la Moto Guzzi?.........vulturul din sigla........vroiam sa pun colant, dar ar da mult mai bine pictat....... hehe....vorbeam cu nenea ala gras si batran de la ilioara de la poligon despre cei doi batranei de care zici...cica le-a cam pierit chefu da, stiu, sunt meseriasi da, au imbatranit si ei sa stau sa bobinez 12-14000 de spire?...hmmm....de asta chiar nu prea m-as apuca ...da nu se stie niciodata, nu? cu liniile am boala pt ca tin la ele...m-as apuca si de a ta, da nu sunt eu inca meserias si sigur pe ceea ce fac si pana nu imi mai trec cateva ale mele prin mana sa stiu, nu ma risc la altcineva ca e pacat...dar, vedem noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 hehe....vorbeam cu nenea ala gras si batran de la ilioara de la poligon despre cei doi batranei de care zici...cica le-a cam pierit chefu da, stiu, sunt meseriasi da, au imbatranit si ei sa stau sa bobinez 12-14000 de spire?...hmmm....de asta chiar nu prea m-as apuca ...da nu se stie niciodata, nu? cu liniile am boala pt ca tin la ele...m-as apuca si de a ta, da nu sunt eu inca meserias si sigur pe ceea ce fac si pana nu imi mai trec cateva ale mele prin mana sa stiu, nu ma risc la altcineva ca e pacat...dar, vedem noi ei, nu-i bai, ca daca nu iese bine il revopsesc si-i pun abtibilduri............ca e foarte usor de dat rezervorul jos la mine ..........da' de ce sa nu ai rabdare sa bobinezi?...............io mi-am facut singur o bobina de inductie...........pe un miez de ferita ca vroiam sa bag frecventa mare in ea sa fie multiscanteie.......si am bobinat vreo 2 zile la ea.....e drept, era pe 12V..........iar la vreo aproape 10000 de spire am renuntat ca asa ajunsesem.....dar, culmea, a functionat.........asa ca, spor la treaba........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 ei, nu-i bai, ca daca nu iese bine il revopsesc si-i pun abtibilduri............ca e foarte usor de dat rezervorul jos la mine ..........da' de ce sa nu ai rabdare sa bobinezi?...............io mi-am facut singur o bobina de inductie...........pe un miez de ferita ca vroiam sa bag frecventa mare in ea sa fie multiscanteie.......si am bobinat vreo 2 zile la ea.....e drept, era pe 12V..........iar la vreo aproape 10000 de spire am renuntat ca asa ajunsesem.....dar, culmea, a functionat.........asa ca, spor la treaba........ hehe...am vazut in poze vulturul ala si la prima vedere am observat ca are amestec de culori, lucru mai greu de facut pe un rezervor(ca nu sunt pictor ), dar, daca ai o poza detaliata cu ce ar trebui sa iasa bag-o sa arunc un ochi, si vedem... faza cu bobina si bobinatu e cam naspa ca sunt si in sesiune, fac si niste cursuri de retele care ma solicita cu examene saptamanal, am si serviciu de plec dimineata si vin seara, si mai tre sa acord atentie si prietenei si familiei de cand cu toate astea am ajuns sa dorm 4-5 ore pe noapte si sa mananc o masa pe zi, dar, va trece greul, si sper ca va iesi ceva bun si va merita efortul asta nebunesc am vazut ca esti din bucuresti...poate vb sa ne vedem in weekend la o bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 hehe...am vazut in poze vulturul ala si la prima vedere am observat ca are amestec de culori, lucru mai greu de facut pe un rezervor(ca nu sunt pictor ), dar, daca ai o poza detaliata cu ce ar trebui sa iasa bag-o sa arunc un ochi, si vedem... faza cu bobina si bobinatu e cam naspa ca sunt si in sesiune, fac si niste cursuri de retele care ma solicita cu examene saptamanal, am si serviciu de plec dimineata si vin seara, si mai tre sa acord atentie si prietenei si familiei de cand cu toate astea am ajuns sa dorm 4-5 ore pe noapte si sa mananc o masa pe zi, dar, va trece greul, si sper ca va iesi ceva bun si va merita efortul asta nebunesc am vazut ca esti din bucuresti...poate vb sa ne vedem in weekend la o bere... da, in Bucuresti stau si lucrez, dar eu sunt din Buzau........in week-end-ul asta nu stiu daca se poate caci as vrea sa plec la Bz sa dau o tura cu Guzzanca sa stabilesc un nou record de viteza ......poate in poponeata saptamanii......ia sa caut eu o poza cu vulturul...........eu nu-l vreau colorat.........doar alb cu negru sau eventual gri.......atat.........alb -negru este toata motocicleta.....ma rog, alb, negru si crom sau nickel si piele maro......asa as vrea sa fie si siglele.......simple din punct de vedere al culorilor, retro ca si stil si o combinatie de eleganta amestecata cu un aer rebel, rau, agresiv....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 da, in Bucuresti stau si lucrez, dar eu sunt din Buzau........in week-end-ul asta nu stiu daca se poate caci as vrea sa plec la Bz sa dau o tura cu Guzzanca sa stabilesc un nou record de viteza ......poate in poponeata saptamanii......ia sa caut eu o poza cu vulturul...........eu nu-l vreau colorat.........doar alb cu negru sau eventual gri.......atat.........alb -negru este toata motocicleta.....ma rog, alb, negru si crom sau nickel si piele maro......asa as vrea sa fie si siglele.......simple din punct de vedere al culorilor, retro ca si stil si o combinatie de eleganta amestecata cu un aer rebel, rau, agresiv....... bun asa...daca ai sigla pe acasa, baga si vedem cum facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 bun asa...daca ai sigla pe acasa, baga si vedem cum facem uite cam asta ar fi sigla: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.