Sari la conținut

Proiect nou: Recondiționare scuter Mbk Booster Rocket !


C_R_I_S_T_I
 Share

Postări Recomandate

Bun !


După cum spune şi titlul, noul meu proiect este recondiţionarea scuterului meu Mbk Booster Rocket de 50 cm3 din anul 1997 înmatriculat la primărie cu toate actele la zi şi care împarte cu mine teritoriul de aproape şase ani.


Momentan scuterul este demontat deoarece îmi este mai uşor aşa să lucrez individual la toate piesele pentru a le uni la final şi a obţine un scuter foarte bun din toate punctele de vedere.


Nu am în cap să îl modific, îmi doresc un singur lucru: să-l recondiţionez exclusiv cu piesele lui originale.


În primul rând am început să lucrez la cadru, odată ce am demontat aproape tot de pe el (Cricul este înţepenit şi nu am de gând să-l dau jos, iar contactul este capsat pe cadru) am început să periez tot cadrul până a ajuns alb complet, ca să zic aşa, perierea am făcut-o cu ajutorul a mai multor tipuri de perii de sârmă pentru bormaşină şi bineînţeles cu ajutorul unei bormaşini.


Motorul îl voi duce la service la Bucureşti pentru o verificare completă şi înlocuirea pieselor uzate (Nu vreau să mă apuc de motor pentru că nu am presă şi nu găsesc sub nicio formă pe niciun site pentru diametrul filetului interior de la magnetou şi plus de asta nu se compară o revizie la mine acasă cu una de la un service autorizat de scutere).


Instalaţia electrică o voi verifica odată ce voi achiziţiona o baterie nouă de 12V 4A.


Restul pieselor bineînţeles le voi recondiţiona cât pot şi eu de bine...


Ori de câte ori voi posta ceva nou ce am mai făcut pe la el voi posta şi poze cu respectiva lucrare.


După ce am renunţat la construirea go kart-ului (Bani cheltuiţi aiurea şi o grămadă de timp pentru ceva inutil cu care nu am voie să circul pe drumurile publice) şi la achiziţionarea unei Aprilia RS 125, (Am considerat că mai bine dau de AM, e mai ieftin decât A1, iar scuterul meu mă duce mai ieftin decât un RS 125 sau orice alt motor de 125 care mă duce mult mai scump) la primăvară am ales să rămân la scuterul meu care mă slujeşte de ani buni şi în care voi băga bineînţeles o sumă considerabilă de bani.


Aştept opinii, vă mulţumesc de acum celor ce mă veţi urmări şi sper să termin până la începerea noului sezon.


Numai bine şi asfalt uscat (Cât o mai ţine).


Baftă !

Editat de C_R_I_S_T_I
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu sincer nu pot citi ce ai scris, era sa scriu ceva mai urat dar m-am abtinut...

Dacă nu poţi citi uite aici versiunea normală:

Bun !

După cum spune şi titlul, noul meu proiect este recondiţionarea scuterului meu Mbk Booster Rocket de 50 cm3 din anul 1997 înmatriculat la primărie cu toate actele la zi şi care împarte cu mine teritoriul de aproape şase ani.

Momentan scuterul este demontat deoarece îmi este mai uşor aşa să lucrez individual la toate piesele pentru a le uni la final şi a obţine un scuter foarte bun din toate punctele de vedere.

Nu am în cap să îl modific, îmi doresc un singur lucru: să-l recondiţionez exclusiv cu piesele lui originale.

În primul rând am început să lucrez la cadru, odată ce am demontat aproape tot de pe el (Cricul este înţepenit şi nu am de gând să-l dau jos, iar contactul este capsat pe cadru) am început să periez tot cadrul până a ajuns alb complet, ca să zic aşa, perierea am făcut-o cu ajutorul a mai multor tipuri de perii de sârmă pentru bormaşină şi bineînţeles cu ajutorul unei bormaşini.

Motorul îl voi duce la service la Bucureşti pentru o verificare completă şi înlocuirea pieselor uzate (Nu vreau să mă apuc de motor pentru că nu am presă şi nu găsesc sub nicio formă pe niciun site pentru diametrul filetului interior de la magnetou şi plus de asta nu se compară o revizie la mine acasă cu una de la un service autorizat de scutere).

Instalaţia electrică o voi verifica odată ce voi achiziţiona o baterie nouă de 12V 4A.

Restul pieselor bineînţeles le voi recondiţiona cât pot şi eu de bine...

Ori de câte ori voi posta ceva nou ce am mai făcut pe la el voi posta şi poze cu respectiva lucrare.

După ce am renunţat la construirea go kart-ului (Bani cheltuiţi aiurea şi o grămadă de timp pentru ceva inutil cu care nu am voie să circul pe drumurile publice) şi la achiziţionarea unei Aprilia RS 125, (Am considerat că mai bine dau de AM, e mai ieftin decât A1, iar scuterul meu mă duce mai ieftin decât un RS 125 sau orice alt motor de 125 care mă duce mult mai scump) la primăvară am ales să rămân la scuterul meu care mă slujeşte de ani buni şi în care voi băga bineînţeles o sumă considerabilă de bani.

Aştept opinii, vă mulţumesc de acum celor ce mă veţi urmări şi sper să termin până la începerea noului sezon.

Numai bine şi asfalt uscat (Cât o mai ţine).

Baftă !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

La ce antecedente ai,eu unul prefer sa imi arati un proiect terminat.Nu 2 anuntate cu surle sitrambite...care au murit mai repede decat purceaua din cotetz

 

Am si eu cateva fiare,ceva tabla din care vreau sa imi fac un 250 GTO,am o combinatie tare si ii pun motorizare de U650(tractor pentru cine nu stie),stay tuned..acu' l am anuntat insa nu stiu cand demarez proiectul

Succesuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...

Mâine voi lucra la o presă pentru magnetou, m-am hotărât în legătură cu motorul, e mai sigur să-l fac eu, nu costă nimic manopera şi măcar ştiu ce fac în motor, la service poate-mi pun rulmenţi şi semeringuri uzate care merg o scurtă perioadă de timp.

Aşa că zilele astea voi posta o poză cu presa şi motorul desfăcut când va fi gata presa.

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba sta in felul urmator, am desfacut aproape tot de pe carterele motorului scuterului meu si m-am decis sa tunez motorul prin:

-set motor de 70 sau 80 Malossi/Polini/Airsal sau orice altceva

-ambielaj racing + rulmenti si semeringuri pentru ca ambielajul original nu suporta turatiile setului de 70 sau 80

-carburator de 17.5 sau 21 Dell'Orto

-gat admisie Malossi

-muzicuta cu lame din carbon

-variator Malossi

-curea Malossi

-ambreaj Malossi

-e nevoie si de aprindere Malossi cu tot cu CDI, bobina de inductie, magnetou si stator la acest set ? Sau e suficient un CDI racing cu o bobina racing ?

Astept pareri.

Multumesc.

Editat de C_R_I_S_T_I
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Toba o cumperi doar dupa achizitionarea setului motor.Daca montezi un kit fonta de 70 nu e cazul sa cumperi o toba pentru cilindrii care dezvolta 20+ cai.Trebuie o toba care sa fie compatibila cu setul motor

De asemenea reglajul transmisiei(arcuri si role) e foarte important la montarea tobei

e o intreaga nebunie tuningul unui scuter de 49 si trebuie sa faci multe setari pana gasesti compromisul ideal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar o serie de piese pentru scuterul meu Mbk Booster Rocket de pe site-ul Racing Planet, ce parere aveti de acest site si de urmatoarele piese, acest site ar fi cam singurul ca preturi de unde imi pot cumpara si eu toate acestea, bugetul meu nu este unul de sute de euro, ma incadrez undeva la maxim 1500 RON si daca si aceste piese ar fi de caliate si durabile ar fi perfect. Astept pareri:

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/-Kit-cilindru---set-motor-complet-Airsal-70cc--Sport----Minarelli-vertical-AC-

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Rulmenti-Minarelli-Top-Performance

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Ambielaj-racing-Minarelli-vertical-

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Carburator-Minarelli-soc-manual-17-5mm

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/Variator-racing-sport---Minarelli-AC---LC

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/Bujie-Champion------NGK-BR7HS--

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Bobina-inductie-racing-1-pin-

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-CDI-racing-Minarelli-engines

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Motul-engine-oil-2-stroke-Scooter-Expert-2T-semi-synthetic-1-liter-

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Toba-System-Giannelli-Silencer-Minarelli-vertical-

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

foarte tare,cu exceptia kitului airsal si a tobei jianelli,sunt numai bombe

Pai am vorbit cu cineva de la Racing Planet (Am luat numarul de telefon de pe site) si spunea ca Airsalurile sunt fabricate in Spania si ca Airsal concureaza cu Malossi/Polini. Poate a spus asa doar ca e marfa lor si ca vor sa-si faca vanzare... De ce nu sunt bune setul cu toba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe toate alea scrie ''made in China''. De ce nu cauti Minarelli sh dar originale?

Da, dar cum Mbk Booster nu prea sunt pentru dezmembrari eu as vrea sa iau ceva nou... Sa stiu naibii ce cumpar. Sa vad de ce bani mai fac rost si cred ca ramane la primavara ca sa fac destui bani pentru un full tuning Malossi/Polini de pe easyparts.nl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...