Sari la conținut

Proiect nou: Recondiționare scuter Mbk Booster Rocket !


C_R_I_S_T_I
 Share

Postări Recomandate

acea rotita este este tinuta fix de acele sigurante.acolo se pune cat de multa vazelina dupa care acel capac pe vare vine montat statorul.magnetoul are o pozitie fixa pe ambielaj care este fixata cu ajutorul unei pene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

acea rotita este este tinuta fix de acele sigurante.acolo se pune cat de multa vazelina dupa care acel capac pe vare vine montat statorul.magnetoul are o pozitie fixa pe ambielaj care este fixata cu ajutorul unei pene.

Multumesc mult pentru ajutor.

Dar cum este angrenata pompa de acea rotita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis si colegul se pune vaselina dupa care vine o garnitura de protectie dupa care pui statotul, volanta nu ai cum sa o pui gresit findca are un loc pe ambielaj unde vine o pana de metal care intra in volanta.

Pune pompa de ulei in carter si acea rotita de plastic ci tit cu acel bolt pe ambielaj si invartel sa iti dai seama cum functioneaza, pe tine te deruteaza canelurile acelea din rotita de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru ajutor !

Acum alta problema !

Dupa ce am pus noii rulmenti pe ambielaj si am imbinat carterele (Intre ele silicon 2+2 rosu) am pus si semeringurile, oare sunt bine puse semeringurile cum sunt acum ?

Si ce rol are acel distantier incercuit ? Face o distanta intre ambielaj si coroana de la la autopornire ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. ( De pus te pui la WC.) Rulmentii i-ai montat, simeringurile le-ai montat bine. Pe axul canelat (partea stinga a motorului) nu ai ambreiajul centrifugal, s-au variatorul? Distantierul se monteaza acolo ptr. a tine partile canelate ale variatorului in portiunea canelata de pe axul ambielaj. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara acel distantier iti freaca bendixu de carter. Ambielajul se roteste usor cu mana ?

Siliconul ala rosu e e prea bun, daca vrei silicon bun cauta Victor Reintz in ambalaj albastru silicon negru la aproximativ 25 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara acel distantier iti freaca bendixu de carter. Ambielajul se roteste usor cu mana ?

Siliconul ala rosu e e prea bun, daca vrei silicon bun cauta Victor Reintz in ambalaj albastru silicon negru la aproximativ 25 lei

Cum adica nu e prea bun ?

 

Tine 343 grade C ? Tine ! ! !

 

La cartere acolo jos cred ca nici 100 nu sunt.

 

Plus de asta l-am aplicat conform instructiunilor si macar pana la vara sper sa ma tina.

 

Ambielajul se invarte usor cu noii rulmenti, am uns tot inainte de a monta,am strans totul cu o limita (Daca crapa vreun filet din cele 6 eram terminat), dar nici cat sa se desfaca de la vibratii.

 

Ce parere aveti de urmatoarea configuratie ?

 

Carburator de 17.5 cu main jet 86 si pilot jet 40 ? E bun sau ? Pe filtru de aer original NOU.

 

Am set de 50 cc DR cu compresie buna, toba sport cu cot si vata de sticla din finala schimbata, toba este suflata si curatata cu benzina prin interior, se sufla cu gura foarte usor prin ea.

 

Role Malossi 4.8 gr. Pe variator, curea si ambreiaj stock dar in stare ireprosabila.

 

Benzina Efix 98 cu Motul Scooter Expert.

 

Ce mai ramane e sa configurez carburatorul in asa fel incat sa am electrodul la bujie de o culoare cat de cat caramizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina 95 daca vrei sa te tina pana la vara ! Pune benzina 98 daca vrei sa te tina 2 saptamani ! Se ard garniturile cat despre gradele de la carter ai fi surprins ! Lasa scuteru pornit 10 minute sa se incalzeasca si dute la un drum de 30 de min 1 h apoi pune mana in spatele rotii la mijlocul carterului pe imbinare si vezi cum e !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carter o sa iti tina siloconul (merge si fara silicon) dar eu ma refer ca e mai de calitate cel de care ziceam, daca o sa ai ocazia sa il folosesti ai sa vezi. Ca bagi benzina de 95 sau 98 nu te ajuta cu nimic decat sa cheltui mai multi bani in rest eu nu ii vad rostu.

Carburatorul dupa ce il cureti bine il reglezi in felul urmator:

  • Dai relantiu pana la 3000 rpm aproximativ sau sa stea mai turat
  • Insurubezi surubul de la aer de tot
  • Desurubezi surubul de la aer cate jumatete de tura pana auzi ca motorul sta cel mai turat (cat mai sus in rpm)
  • Acolo te opresti si il insurubezi o jimatate de tura
  • Scazi relantiu pana crezi ca e indeajuns
  • Gata carburatorul ar trebui sa fie reglat bine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

benzina 95 daca vrei sa te tina pana la vara ! Pune benzina 98 daca vrei sa te tina 2 saptamani ! Se ard garniturile cat despre gradele de la carter ai fi surprins ! Lasa scuteru pornit 10 minute sa se incalzeasca si dute la un drum de 30 de min 1 h apoi pune mana in spatele rotii la mijlocul carterului pe imbinare si vezi cum e !

Si cum ar trebui sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca la un scuter Mbk Booster Rocket '97 cu urmatoarele specificatii:
-Cartere stock
-Ambielaj stock
-Rulmenti Top Performance noi cu semeringuri Top Performance noi
-Toba sport
-Set motor 50 cc DR cu distanta intre capetele la segmenti pusi pe camasa mai mica de 1 mm
-Aprindere stock
-Transmisie stock
-Grup stock
-Toate piesele sunt bune, curatate si verificate
1. Ar fi bine sa pun un carb. Dell'Orto de 19 sau 21 mm nou complet ?
2. Fiindca imi arunca ulei cu benzina pe la carburator ma gandeam sa schimb si muzicuta si cu ocazia asta sa schimb si flansa/gatul de admisie, ce-mi recomandati ?
3. O fi bine sa pun la chiuloasa, la admisie, la blocul motor si la evacuare silicon rosu pe langa garniturile noi care le are ?
4. As vrea sa renunt la tot ansamblul de ungere cu rezervor de ulei si pompa, cati ML ar trebui pusi de ulei la 1 L de benzina ? Am Motul Scooter Expert pentru 2T.
5. Cam ce vascozitate trebuie la uleiul de la grupul de pe spate ? Eu am ales un ulei cu vascozitatea 15W-40 cumparat din reprezentanta JCB.
6. O bujie normala trebuie sa aiba culoare caramizie pe electrod, ce reglaje la cuiul dozator si surubul de aer presupune acest lucru.
Multumesc anticipat !


Ma poate ajuta cineva ?

Ma poate ajuta cineva ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...