C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Ca o nouă achiziţie: ce scuter îmi recomandaţi de 49 cc adică să se încadreze la AM ? Mă gândeam la ceva cu răcire pe apă şi nu pe aer deoarece răcirea cu apă se face mult mai bine, la aer se mai pierde din aerul rece la izolaţii proaste. M-aş axa spre ceva în 2 T pentru că îmi place mult sunetul şi puterea lor şi pentru că sunt mai uşor de reparat şi modificat. Aş merge pe cele italieneşti pentru că din câte am auzit sunt cele mai reuşite faţa de cele japoneze... Acum sper să mă îndrume cineva care le are mai bine ca mine în acest domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Ceva care sa aiba motor minarelli orizontal La piaggio pompa de ulei e actionata de o curea,daca se rupe.... Tot la piaggio ca sa schimbi pompa de apa tre' sa despici motorul in 2.Pompa de apa la minarelli e montata in partea dreapta exterior pentru minarelli se fabrica cele mai multe piese de tunning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Ceva care sa aiba motor minarelli orizontal La piaggio pompa de ulei e actionata de o curea,daca se rupe.... Tot la piaggio ca sa schimbi pompa de apa tre' sa despici motorul in 2.Pompa de apa la minarelli e montata in partea dreapta exterior pentru minarelli se fabrica cele mai multe piese de tunning Deci un Yamaha Aerox ar fi cel mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Vrei ceva economic sa te duca de la A la B atunci iti recomand motor in 4 timpi.Daca vrei mai fasnet atunci iti iei cu motor in 2 timpi dar sa te impaci cu sunetul si consumul de ulei ,plus un consum mai mare de benzina. Un motor in 4T japonez garantez ca tine mai mult ca un 2T italian. Stabileste intai ce vrei exact de la el si apoi te documentezi, nu cumpara doar din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Vrei ceva economic sa te duca de la A la B atunci iti recomand motor in 4 timpi.Daca vrei mai fasnet atunci iti iei cu motor in 2 timpi dar sa te impaci cu sunetul si consumul de ulei ,plus un consum mai mare de benzina. Un motor in 4T japonez garantez ca tine mai mult ca un 2T italian. Stabileste intai ce vrei exact de la el si apoi te documentezi, nu cumpara doar din auzite. Vreau să zbârnâie prin oraş, să se audă ca un 2 T, să aibă ceva viteză şi să nu coste prea mult. Iar Yamaha Aerox ar fi cel mai potrivit. Găsesc piese de schimb. găsesc piese de tuning, nu costă prea mult SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 La motor orizontal este f.greu sa umbli la el,trebuie sa salti scuterul pe o rampa sau sa te pui pe burta. Pompa de apa mai pica,deci eu pe aer iti recomand si motor vertical. Eu schimb setul in 30 minute. Yamaha slider. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Deci e mai greu cu un orizontal decat cu cilindru vertical. Demontezi ,,burta'' scuterului si e foarte usor.nemaipunand la socoteala ca orizontalul e mai performant,nu degeaba au modificat arhitectura motorului Inca mai am un scuter cu motorizare minarelli,e aruncat intr o magazie de 4 ani.carenele au fost vopsite penal si nu le-am mai dus la alt vopsitor ca sareau de gahoz cu scoruri de peste 500roni.Drept urmare scuterul asteapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Deci mă voi axa clar pe um Yamaha Aerox. Dacă prind ceva full tuning la maxim 1500 euro mă bag. Decât kart să bag în el banii ăştia şi să nu pot circula cu el mai bine într-un scuter care e ieftin la întreţinere, am deja cască Lazet LZ-6 Katana şi mănuşi Vanucci şi e şi economic, pun sacul de tărâţă imediat jos la picioare. ) Editat Decembrie 17, 2013 de C_R_I_S_T_I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 un derbi senda xtrem drd din 2011 nu vrei ? ...vand ieftin are 2500 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 un derbi senda xtrem drd din 2011 nu vrei ? ...vand ieftin are 2500 km Neah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Deci e mai greu cu un orizontal decat cu cilindru vertical. demontezi burta scuterului si apoi te asezi pe burta sa ai acces la set motor. am patit-o. Este MULT mai simplu la cel vertical, stai pe scaun si umbli la set, nu trebuie sa demontezi nici o carena. Performantele sunt subiective, Yamaha booster este f. fiabil si performant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 demontezi burta scuterului si apoi te asezi pe burta sa ai acces la set motor. am patit-o. Este MULT mai simplu la cel vertical, stai pe scaun si umbli la set, nu trebuie sa demontezi nici o carena. Performantele sunt subiective, Yamaha booster este f. fiabil si performant. Dar de ce crezi că este chiar atât de importantă schimbarea unuo set motor la un motor cu cilindru orizontal odată ce schimbarea se face odată la câţiva ani dacă motorul are tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Daca vrei fiabilitate ia ceva stock ce are cat mai putini kilometri , alea tuning is mai mult de hobby decat transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 demontezi burta scuterului si apoi te asezi pe burta sa ai acces la set motor. am patit-o. Este MULT mai simplu la cel vertical, stai pe scaun si umbli la set, nu trebuie sa demontezi nici o carena. Performantele sunt subiective, Yamaha booster este f. fiabil si performant. Nu compara merele cu perele. Cum poti sa spui ca performanta nu e subiectiva dupa care lovesti cu..... booster e fiabil si performant, Da au fost cele mai performante baraitori cand au aparut pe piata,in mare datorita greutatii foarte scazute.Pana si rezervorul e subdimensionat,vreo 2.5 sau 3.5l Inainte de a cumpara scuterul in urma cu 6 ani.Jumatate din timpul petrecut la pc era dedicat informatiilor despre scutere,vreo 5 luni mi-am rupt ochii in monitorul calculatorului facand munca de ,,cercetare'' si cautand ceva care sa imi placa,mi-am cumparat un Malaguti F15 twin disk,cea mai buna alegere .A urmat ceva modificari aduse motorului si ajungea la 120 pe ceas.Mi-a placut mult bestiuta aia de 49.Intr-o zi am sa-l scot iar la plimbare dupa ce il vopsesc Am ales cea mai buna varianta pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Mbk booster am avut si eu. Imi pare rau ca l-am vandut, si sunt sigur ca imi voi lua aalt scuter de 50cc candva, chiar daca am moto, mi-a placut f mult sa merg cu baraitoarele ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Parerea mea , este sa nu iti iei in 2 t . Daca ai un buget bun iti poti lua un 4t foarte frumos ,si aproape nou , care iti garantez ca va rezista de n ori mai mult decat 2t. Partea buna e ca cel in 4t nu scoate fum ca cel 2t , nu se aude ca o drujba , atat ca in loc de 80-90 cat ia cel in 2t el ia 70-75 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 La un Speedfight 2 nu te-ai uitat? Sun ok si ca fiabilitate si ca consum si in plus arata chiar bine. Sau daca vrei ceva italienesc o Gilera Runner. Mie personal aeroxul mi se pare cam mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 omg 1500 euro pt un scuter, pai la banii astia iti poti lua cateva scutere si vezi care este mai bun ) sfat de la mine; NU CHINEZESTI , been there done that, bad choise ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 sau un peugeot ; in 4 t http://mercador.ro/oferta/scuter-viva-city-2-ID16Fyb.html#9241f77631 daca tot zici ca ai bugetul mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 e in 2t, nu in 4. in anunt scrie ca rezervorul de ulei are 1,2 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Ai probat vreodata Aprilia arena ? il urci pe o roata la 70/h ....si merge... Si Busterul de la Yamaha cel din 95/ 98 sint putine care-l debasesc fie la demaraj sau la viteza. Am unul , pe linie dreapta fara sa fi umblat in motor face 96 la /h ...carburator de 25 Editat Ianuarie 8, 2014 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Dupa mine motorizarea piaggio e cea mai performanta fata de minarelli sau morini dar are si un consum de benzina putin mai mare decat un minarelli si pompa de apa tine mult si bine daca ii bagi antigel nu apa de la robinet. Sa nu cumperi motor cu motorizare morini ca o sa iti para rau sau injectie in 2T. Ceva modele care imi plac si mie sunt: Piaggio nrg mc3 (am si eu unu), Piaggio nrg mc4, Aprilia sr2 (motorizare minarelli sau piaggio), Aprilia sr3 si Gilera runner. Sunt si altele dar astea imi plac mie mai mult plus ca daca mai cumperi un set motor de 70 cc Top performance de fonta care e mai ieftin si rezistent si o toba Leo vince zx sau ceva asemanator merge super bine chiar si cu carburator de 12 sau 17 dar te cam lasa fara benzina in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Deaia are minarelli cele mai multe piese tunning,ca e piaggio mai performant piaggio are carb din fabrica de 17.5,minarelli are carb de 12.Daca e vreo diferenta la top speed e strict de la diferenta aia dintre carburi Atunci cand piaggio renunta la actionarea pompei de ulei sa nu fie facuta de o curea(ghici ce de intampla daca se rupe,am auzit ceteva cazuri) si la pompa de apa din carter.Imi cumpar un scuter cu motorizare piaggio Pana atunci,nu cumpar un piaggio folosit de un distrus care nu a avut bani de antigel si a bagat apa chioara in sistemul de racire.Eu trag lozul castigator pentru despicarea motorului in 2,pentru schimbrea pompei de apa carela minarelli o schimbi in juma de ora cu efort minim si fara demontarea motorului de pe scuter si a motorului(complect) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Salut ! Revin cu o altă întrebare. Am un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997, este de 50 cc şi are răcire pe aer cu cilindru Minarelli vertical. Am nevoie la motor de un set motor nou, ambielaj nou, rulmenţi cu semeringuri de ambielaj noi, set de garnituri la motor noi, eventual role noi, ferodou la ambreajul centrifugal. Asta la motor. Vreau să cumpăr aceste piese cu un maxim de 600 de RON. Ce site îmi recomandaţi să iau aceste piese mai de calitate, adică să mă ţină măcar un an. La restul scuterului bineînţeles mai am nevoie şi de o baterie, de un releu de pornire, şi câteva mărunţişuri. Am sunat la cei de la Racing-Planet şi am întrebat despre setul motor de 70 cc Airsal, mi-au spus că este fabricat în Barcelona, Spania şi că este din aluminiu. Referitor la ambielaj mi-au spus că trebuiesc schimbaţi rulmenţii cu unii noi Top Performance şi lăsat ambielajul original dacă nu are joc la bielă în lateral. Plus un debit mărit la pompa de ulei (Mai adaug 10 ML de ulei la 1 L de benzină în rezervor plus ce mai dă şi pompa de ulei şi aia e ungerea optimă). Ce spuneţi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 ce sa spunem? cumpara-le si gata...Daca nu ai bani ia sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.