stulewa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 .... eu cand am zis am zis! felicitari tuturor finalistilor, toti au depus un efort titanic pentru a ajunge la finish, toti sunt castigatorii Dakarului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Coma. E randul lui. Nu vad motive foarte serioase sa se intoarca. La urma, Cyril a fost tradat de ,,mana'' in primele etape nu si de motor. A avut o singura problema mecanica (40 min), lucru ce se putea intampla si daca era la KTM (vezi cazul abandonului lui Chaleco Lopez sau inlocuirea de motor a lui Coma). Are un an la dispozitie sa se cunosca mai bine noua mobra si sa dezvolte cu ea o relatie de dragoste, ca de platit sigur e mai bine ca la KTM. Sper doar ca la anul sa fie ceva mai animata cursa si cei trei favoriti sa aiba si alti rivali pt victoria finala pana in ultima etapa. A...da...si mai sper sa nu revina Nani Roma la sectiunea moto. Daca revine, Coma, Cyril si Bort vor fi ,,suport bikes'' :-) . Omul primeste donatii Chaleco a cazut rau. D-aia s-a stricat mobra. La Coma si Viladoms asa a fost tactica din capul locului: schimbarea motorului in ciuda penalizarii de 15 min. Ar fi mai interesant daca, de la anul, pt schimbarea motorului sa se dea minim o ora penalizare. PS Se prea poate ca si Yamaha sa fi schimbat motorul. Si poate toate echipele oficiale, de la clasa superioara, G1. Editat Ianuarie 19, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Dupa rezultat [primele 2 locuri KTM si urmatoarele 2 locuri Yama] cred ca a fost o cursa ok. In special pt Yama. Ma astept ca la anul sa fie mult mai animata cursa. Si eu as da o penalizare mult mai mare pt schimbarea motorului. Sau sa si-l schimbe riderul singur singurel cu manutza lui si cat ii ia atat sa fie penalizarea . Cat despre Nani Roma am un cuvant compus care desrie foarte bine situatia JENIBIL. Poate se duce la snooker, acolo e locul lui printre impotentii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Dupa rezultat [primele 2 locuri KTM si urmatoarele 2 locuri Yama] cred ca a fost o cursa ok. In special pt Yama. Ma astept ca la anul sa fie mult mai animata cursa. Si eu as da o penalizare mult mai mare pt schimbarea motorului. Sau sa si-l schimbe riderul singur singurel cu manutza lui si cat ii ia atat sa fie penalizarea . Cat despre Nani Roma am un cuvant compus care desrie foarte bine situatia JENIBIL. Poate se duce la snooker, acolo e locul lui printre impotentii aia. fix pix, dureaza 25-30minute sa schimbi un motor, poate chiar mai putin... Editat Ianuarie 19, 2014 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Pai asta e ideea: sa vedem daca le mai da mana sa schimbe motorul daca iau penalizare 1 - 1.5 ore. 15 min le recuperezi usor dar peste o ora devine problematic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Cat despre Nani Roma am un cuvant compus care desrie foarte bine situatia JENIBIL. Poate se duce la snooker, acolo e locul lui printre impotentii aia. Pedeapsa o sa i-o ofere timpul. Cum o sa spui tu nepotilor tai ca ai fost cel mai bun in cea mai grea cursa din lume, cand 2 colegi ai tai au tras pe marginea drumului ca sa treci tu - marele campion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Din pacate peste cativa ani nu mai conteaza doar statistica asa ca la fel ca in aproape toate competitile sportive avem si campioni de genul asta.(de c..cat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 "Six stage victories –five for Joan Barreda- in which the team was constantly in podium positions until the penultimate stage, as well as being the only team to have completed the entire competition without changing a single engine, are just some of the notable points that TEAM HRC can highlight after two tough and intense weeks of racing in the Rally Dakar 2014." sursa http://world.honda.com/Dakar/2014/dakar-finalpodium/race/index.html Sunt curios daca peste 3ani scot un model de serie de adventure bazat pe CRF. Ar fi ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Degeaba n-au schimbat ei nici un motor, daca nici o mobra nu a termiat, nu mai vb ca una a luat foc. O mobra adventure care sa plece de la una de Dakar ar fi mobra pe care o asteapta juma' de planeta, dar cumva se pare ca nu o sa vedem asa ceva prea curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Asa era in anii 80-90.Un singur motor cap coada.Cel mai bine e sa nu se schimbe motoarele deloc;sa le repaare pe alea in caz de pica ceva la ele.Atunci se vad si mecaniciii si logistica de echipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 "Six stage victories –five for Joan Barreda- in which the team was constantly in podium positions until the penultimate stage, as well as being the only team to have completed the entire competition without changing a single engine, are just some of the notable points that TEAM HRC can highlight after two tough and intense weeks of racing in the Rally Dakar 2014." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 "Six stage victories –five for Joan Barreda- in which the team was constantly in podium positions until the penultimate stage, as well as being the only team to have completed the entire competition without changing a single engine, are just some of the notable points that TEAM HRC can highlight after two tough and intense weeks of racing in the Rally Dakar 2014." sursa http://world.honda.com/Dakar/2014/dakar-finalpodium/race/index.html Sunt curios daca peste 3ani scot un model de serie de adventure bazat pe CRF. Ar fi ceva.. S-a ajuns sa se faca blat si cu acest raliu; motoare schimbate ce e cu aiureala asta ? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Blat a fost la auto. Schimbarea motorului este stipulata in regulamentul pe care il stia toata lumea si care a fost aplicat pentru toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Asa era in anii 80-90.Un singur motor cap coada.Cel mai bine e sa nu se schimbe motoarele deloc;sa le repaare pe alea in caz de pica ceva la ele.Atunci se vad si mecaniciii si logistica de echipa exista clasa maraton (castigata de Mani la ultima participare) unde nu ai voie sa schimbi motorul depinde la ce clasa alergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.