Sari la conținut

Problema cbr 125r nu ai dau de cap


Postări Recomandate

Salut tuturor , sunt nou pe forum si vreau in primul rand sa multumesc adminilor ca mi-au acceptat cererea pentru cont , detin o honda cbr 125 r din 2005 abia achizitionat cu un pret modic si are o problema care nu ai dau de cap si am zis sa cer cateva pareri si aici, prima problema fura scanteie pe la fisa si a remediat asta dar acum nu "trage" in vitezele 5-6 mai mult de 7 mii de ture abia abia urca...in celelalte viteze este ok dar dupa 80 hm/h abia urca...carburator curatat reglat etc. plus de asta pe liber sau in primele viteze urca pana in 8 mii de ture ok apoi turatia o ia razna se duce in 10 mii si "ai da in nas" coboara in 8 mii apoi iar urca in 10 ..e o fluctuatie totala un fel de intreupere.. nu ajunge pe rosu si parca zici ca ceva ai taie benzina sau ceva de genu...astept parerile voastre , am atasat si un clip cu simtomele exacte astept parerile voastre , multumesc !

 

Link cu clipul :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o problema la fel cu RS-ul meu , m-am chinuit 5 luni sa-i dau de cap .

Cel mai sigur e ca de vina sa fie magnetoul care ori a tras din cauza temperaturii de afara ( ziua destul de cald iar seara ger ) , ori fisa . Cel mai probabil e magnetoul , ia un spray de contacte , curata toate contactele iar apoi incearca din nou .

Pierderea de putere este datorata aerului fals tras, asa aveam si eu o bujie crapata si nu trecea de 7000 iar cand am schimbat-o ajungea pana la 13000 , verifica bine pe acolo sa nu traga aer fals .

Editat de Aprilia Rs125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o problema la fel cu RS-ul meu , m-am chinuit 5 luni sa-i dau de cap .

Cel mai sigur e ca de vina sa fie magnetoul care ori a tras din cauza temperaturii de afara ( ziua destul de cald iar seara ger ) , ori fisa . Cel mai probabil e magnetoul , ia un spray de contacte , curata toate contactele iar apoi incearca din nou .

Pierderea de putere este datorata aerului fals tras, asa aveam si eu o bujie crapata si nu trecea de 7000 iar cand am schimbat-o ajungea pana la 13000 , verifica bine pe acolo sa nu traga aer fals .

aer fals nu trage sigur am verificat tot circuitul de benzina si aer deci nu e problema din alimentare , treaba cu magnetoul nu are treaba deoarece magnetoul la motorul in 4 timpi este in ulei ca si ambreiajul deci exclus sa traga...nu este ca la 2t...oricum o sa incerc si alta bujie ...

 

schimba bobina si fisa cu una noua. si eu am avut o problema asemanatoare si cum am pus alta bobina + fisa nu mai fura curent / intrerupea

o sa incerc si asta , multumesc pentru sfat , momentan moto i-am dat uleiul jos pentru schimb o sa incerc treaba cu bobina dupa ce fac schimbul ...apropo de asta ce ulei se recomanda? in carte am observat ca scrie 10w30 dar as baga unul putin mai gros deoarce motorul are 28 de mii de km si nu stiu sigur daca sunt reali sau nu...

 

alta parere sfat ceva ? nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta poate avea cel putin doua cauze:

 

Electrica: bobina, fisa, pipa, bujie (pune-i tipul de bujie specificat in manual), aprindere (putin probabil) sau contacte defectuoase

 

Alimentare: Pompa de benzina (daca are), nivelul din carburator(prea mic), aer fals pe undeva.

 

Verifica metodic.

 

PS Pune-i uleiul specificat in carte. Uleiul nu se pune dupa cati km are motorul ci in functie de temperatura mediului in care functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pompa de benzina inainte de carb? sau supapa de vacuum? Cand se strica pompa de benzina cam asa face. Sau daca pierde vacuum si se gatuie benzina.

A doua idee: ar putea fi o limitare electronica la 10.000 de rpm, sa taie scanteia peste? Fiindca vad in specificatii 13.30 HP (9.7 kW)) @ 10000 RPM

 

Nu mi se pare de aprindere, aia ar merge neregulat, aici variatia e periodica deci ceva cu lichide, vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pompa de benzina inainte de carb? sau supapa de vacuum? Cand se strica pompa de benzina cam asa face. Sau daca pierde vacuum si se gatuie benzina.

A doua idee: ar putea fi o limitare electronica la 10.000 de rpm, sa taie scanteia peste? Fiindca vad in specificatii 13.30 HP (9.7 kW)) @ 10000 RPM

 

Nu mi se pare de aprindere, aia ar merge neregulat, aici variatia e periodica deci ceva cu lichide, vacuum.

pompa de benzina nu are , dar are supapa de vacum care nu cred ca ar creea probleme...am mers vro 50 km si schimbam numai la 8 mii acolo si nu am avut probleme...ea face figuri doar dupa aceasta turatie :( , nu ar fi problema ca ar fi limitare electronica la 10 mii pt ca la mine nu se limiteaza acolo daca s-ar limita din cate stiu eu si ce am mai avut turatia sta constanta la o anumita turatie respectiv 10 mii....la mine fluctueaza tare intre 8 si 10 mii ba creste ba scade....si cand scade zici ca ceva ai da in nas...si merge in "suturi" ori nare benzina ori scanteie asta e simtomul....

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...