vlad58 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 shoby13 Nu esti nici primul nici ultimul care vrea sa construiasca o astfel de masinuta, Iustin Capra a facut o gramada de asemenea jucarii (fa matale zoom) 1. Inainte sa te apuci intereseaza-te cum este cu omologarea. 2 .Fa calculul ca trebuie sa ai cel mult 50kg/cp sa ai ceva demaraj si sa poti urca o panta de 11% , cam 7cp o sa prinzi 70-80 km/h, daca mergi pe tandem' O masina de clasa medie are cam 15kg/cp si ca sa prinda suta foloseste cam 26-29cp (depinde de cx) 3 Vezi ca sunt multe astfel de jucarii care se conduc de la 16 ani cu B1 inmatriculabile pe primarie asa ca nu-ti mai bate capul ca la un moment dat o sa-ti prinzi urechile si o sa-ti para rau de munca si de banii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Ampatament, my bad. Merci de corectura. Un kart de curse cu 1 loc si fara caroserie are suta de kile, deci proiectul asta dubios n-are cum sa aiba 50 de kile SI 2 locuri; Daca ajunge la 150 de kile, variatorul va avea viata foarte scurta, o sa aptineze in draci (cuplu resistent mare fata de cuplul motor mic). In rest, clujraider are perfecta dreptate (doar ca se cheama ampatament). Mai bine il face morgan in 3 roti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Februarie 6, 2014 Autor Share Postat Februarie 6, 2014 1: 4 roti, motor de scuter. O sa fie foarte funny in momentu` in care o sa trebuiasca sa dai in marsarier. As da bani ca sa te vad. 2: problema transmisiei. Una e sa ai lant la 2 roti, alta e sa ai lant la 4, cu ecartament si empatament X si Y. 3: problema sasiului. Orice elev de clasa a 5 a care are habar de fizica, are habar si de torsiune. Tu frate, n ai. Si un sasiu suficient de solid ca sa suporte 2 oameni, nu l faci din doua tevi sudate cum ti se orienteaza. Il faci din mai multe, calculand unghiurile in baza unor coeficienti. Ma rog, n are rost sa ti explic eu aici decat ca: VA FI GREU, mult peste 45 de kile cate crezi tu c o sa aiba. Sa plec de la ideea ca ai saptej` de kile, nevasta ta vreo 60. Ambii, 130. Ai idee ce sasiu iti trebuie la greutatea asta, in timp ce se misca cu 40 la ora? De inertie, forfecare si centrifuga, nu mai vorbesc. N am mai bagat caroseria si motorul si instalatia electrica si bateria si scaunele si comenzile si cate altele .... Btw, unde sudezi in argon un sasiu? Si la ce scoruri? Si de ce rectangular? E clar cum stai cu fizica, poate ar trebui sa ti aduca cineva aminte ca nu forma rectangulara e cea mai solida la impact. 4: franarea (vad ca s a mai discutat). Calculeaza te rog coeficientul de franare a 200 de kile plus 2 oameni (eu estimez ca tot obiectul ar avea undeva pe la 200 de kile sec, presupunand ca lucri cu fibra de carbon/sticla plus ceva OLC) pe roti inguste, la 40 de kilometri la ora, pe asfalt uscat. O sa te ingrozesti,afland ca distanta necesara pentru a te opri sub primul TIR, e mai mica decat iti imaginezi. Si franarea, cum? La pedala, cu cabluri de otel, ca la Daciile vechi? Is curios, cum o sa realizezi toata treaba, fara sa iti tataie posterioru` zilnic "oare ma tine cablul cand apas pedala?". De ce crezi ca motocicletele au frane independente? De ce crezi ca masinile au doua circuite de franare? Doar de pamplezir? Se numeste "siguranta". Si daca tu vrei sa crapi eroic pe drum, vrei s o iei si pe nevasta ta cu tine? 5: pe drumu` public in chestia asta? glumesti, mare maestru! vreau sa vad o autoritate in tara asta, ca ti omologheaza tie obiectu` si iti da dreptul sa te sinucizi impreuna cu nevasta, intr un cotet homemade, pe asfaltu` de pe DN1. Semnalizari, faruri cu doua faze, claxon, CENTURI DE SIGURANTA pe scaunele tale homemade, parbriz, oglinzi retrovizoare, lumini de frana. Un locas special pentru baterie, borne conforme si omologate pe cabluri omologate. 6: ca sa faci un obiect capabil sa se miste motorizat si sa iti pui fizicu` in el, in conditii de siguranta si cu sanse macar minime de a ajunge la o destinatie aflata cu 1 kilometru mai departe de locul unde te afli, trebuie sa pornesti de la plansa, calcule, cunoasterea fizicii si a coeficientilor de rezistenta ai materialelor pe care urmeaza sa le folosesti. Oleaca de matematica, un pic de fizica si un atelier bine garnisit. In nici un caz piese de pe cadavre de comuniste. Sa ma gandesc, daca mai e ceva... Da! "reporteaza ma" pentru faptul ca am indraznit sa iti critic modul defectuos de a gandi. Fratele meu, nu esti Jules Verne si nici un alt vizionar. Esti un incult complexat, care probabil viseaza noaptea si editeaza cu fonturi horror, ziua. E o tara destul de libera si democratica insa, ne insulti inteligenta si ai un mod de a deschide un thread, de a dreptul enervant. Daca nu era aia cu "report", poate mi tineam gura si faceam abstractie de faptul ca profesorul tau de romana din scoala generala si a facut studiile la stana. Insa, descoperind faptul ca insisti in prostie, scuza mi indrazneala: lumineaza mi ziua frate! DA TI FOC! P.S. prezenta blancului in locul cratimei, este acceptata prin Indreptarul Ortografic si Ortoepic al Limbii Romane, versiunea din 1997. Avand in vedere ca ma plictisesc, revin oleaca asupra "proiectului". Ideea e realmente "h@ndic@p@t@ " " si merita tratata ca atare. Solutii de racire bazate pe coolere PC, sunt culmea genialitatii (oricine stie ca atunci cand eram mici si ne ardeam, suflam repede pe deget, ca sa treaca buba) si terminologia de gen "patratos" si "maricel de zece~cinshpe litrii" e culmea dictionarului tehnic pe care oricare dintre noi, il avea pe la 10 ani, povestind despre ce a vazut in desene animate. Sunt realmente socat (si credeti ma, am vazut o gramada de chestii nasoale in viata mea) de colegu` nostru de forum si sunt siderat de simtul umorului de care da dovada. E chestie de bun simt din partea noastra sa il ajutam pe stimabilul nostru vizionar si sa propunem moderatorilor sa aiba in vedere decernarea de premii anuale, de genu` "Zmeura de aur", insa abordand un context mai motociclistic. Avem deja un posibil castigator si pana la sfarsitul anului dac oi mai trai, promit sa urmaresc threadul de fata in momentele in care o sa mi fie mai greu. Garantat, o sa ma imprastiu de ras, la fiecare lectura. Doamnelor... in primul rand tin cont de faptul ca macar jumatate din post a fost scris respectuos si o las balta cu tine ai dreptate fizica si matematica in chestia asta trebuie la greu ! Un sasiu nu se face din 4 tevi sudate stiu si eu de ramforsari si consolidari ! Cert este ca am facut la viata mea o groaza de minuni care mi-au iesit poate mai bine de cum imi plannuisem ! Ma bucur ca esti tu ok si cu capul pe umeri si sunt eu mai handicapat ! In tara noastra primesti omologare si pentru o roaba cu motor si 2 roti de carucior de la un carut din cora ! Un kart de curse cu 1 loc si fara caroserie are suta de kile, deci proiectul asta dubios n-are cum sa aiba 50 de kile SI 2 locuri; Daca ajunge la 150 de kile, variatorul va avea viata foarte scurta, o sa aptineze in draci (cuplu resistent mare fata de cuplul motor mic). In rest, clujraider are perfecta dreptate (doar ca se cheama ampatament). Mai bine il face morgan in 3 roti... Daca imi va permite timpul si portofelul probabil voi mai face ceva insanu venisem sa ma laud aici sau sa ma iau in gura cu unii.... Imi pare rau ca pe colegii mei ( unii dintre ei i-au deranjat stilul meu de scris incorect gramatical si in acelasi timp planurile mele ! Probabil sunt unii care chiar nu au timp si ei de asa ceva sau idei si se razbuna pe cate unul care mai face cate o chestie d'asta ! O sa imi continui activitatea pe forumul acesta , ceva mai redus ce este drept , si am sa ma mut pe forumurile externe unde oamenii sunt mai civilizati mai respectuosi si incurajeaza "sinuciderile" de acest gen ! Probabil romania a devenit tara cu cei mai destepti oameni din lume iar nemtii italienii francezii au ramas in urma sau mai rau au devenit preistorici ! shoby13 Nu esti nici primul nici ultimul care vrea sa construiasca o astfel de masinuta, Iustin Capra a facut o gramada de asemenea jucarii (fa matale zoom) 1. Inainte sa te apuci intereseaza-te cum este cu omologarea. 2 .Fa calculul ca trebuie sa ai cel mult 50kg/cp sa ai ceva demaraj si sa poti urca o panta de 11% , cam 7cp o sa prinzi 70-80 km/h, daca mergi pe tandem' O masina de clasa medie are cam 15kg/cp si ca sa prinda suta foloseste cam 26-29cp (depinde de cx) 3 Vezi ca sunt multe astfel de jucarii care se conduc de la 16 ani cu B1 inmatriculabile pe primarie asa ca nu-ti mai bate capul ca la un moment dat o sa-ti prinzi urechile si o sa-ti para rau de munca si de banii dati. Iti spun sincer ca am un caiet plin cu calcule scheme sasiuri de la proiecte din trecut si proiecte de viitor toate sunt calculate si testate in primul rand virtual la scala de " real life " cu programe din domeniu concepute cu aceste scopuri undepui multe cifre selectezi structui rezistente duritati ( masurate in scara Rockwell etc. ! Prbabil daca am sa continui ceva va fi la scara mai mica 1 pers iar cu timpul dupa ce am sa fac binemeritatele teste probabil o sa existe si un prototip in 2 locuri cu un motor mai puternic P.S: Clujrider frane hidraulice (cu lichid de frana ) exista si pe scuter de prin 90 cam asa deci nu are treaba cablul de dacie cu franarea inculpatului (frane cu etrier (c a sa vezi ca mai sunt si de firma Brembo ) si placute de frane cu franare pe disc, nu cu saboti ca la dacie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu te sprijin total, vreau sa vad utilaju pe asfalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu-l mai contraziceti ca baiatul e meserias... are cel putin 2 proiecte mari in paralel. pe langa asta mai viseaza, pardon lucreaza, si la un buggy (cu motor de vw, chestii trestii) pe un alt forum, ca sa nu mai amintesc de nova cu usile spate sudate (pe care nu o are, dar le vrea sudate), audi a4 cu bot de altceva (nici pe asta nu-l are), vreo 2-3 muscle car-uri... pe care da, ati ghicit, nu le are... plus multe diplome. si asta la doar "douazeci si de ani" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 e "clujraider", diferenta intre "rider" si "raider" e substantiala da` sa revenim: zi i lu` nenea clujraider asta, daca intentionezi sa prinzi central (adica la un singur disc de frana), un etrier.... in ce il prinzi ca sa reziste la fortele exercitate pe el, concomitent, de catre 2 roti care franeaza? adica, daca s frane Versace, o sa faca fata? Ok, sa zicem ca ti iei frane Versace si prinzi etrieru` pe un..."ceva" facut la sasiu... apoi, etrierul sa stranga un disc de frana...(si asta e o enigma cum prinzi discu` pe osie, in asa fel incat sa nu cedeze cand se opreste brusc de la 40 la 0)... Buna idee, cum de nu mi a venit mie? Si ...de la podu` pedalier (unde bag sama ca totusi e o problema), iti duci furtune, nu? Si presupun ca pe fata, franezi cu praf de zane? Sau pui o pompa dublu circuit? Si ai rezolvat problema? Daca da, atunci deja iti trebuie numai vreo 4 etrieri...(ups, stai ca deja vorbim de o masina) Sau franezi cu magia sarbatorilor de iarna? Cu rugaciuni? Cu ce? Destul, m am plictisit. Fratele meu de la alta mama, te rog sa iti faci un consult de specialitate, urmeaza un tratament prescris de un medic specialist si ai grija la educatia progeniturii, daca o sa te reproduci, evident. P.S: Clujrider frane hidraulice (cu lichid de frana ) exista si pe scuter de prin 90 cam asa deci nu are treaba cablul de dacie cu franarea inculpatului (frane cu etrier (c a sa vezi ca mai sunt si de firma Brembo ) si placute de frane cu franare pe disc, nu cu saboti ca la dacie ! Mai exista materiale scrise de catre originalul nostru vizionar? nu-l mai contraziceti ca baiatul e meserias... are cel putin 2 proiecte mari in paralel. pe langa asta mai viseaza, pardon lucreaza, si la un buggy (cu motor de vw, chestii trestii) pe un alt forum, ca sa nu mai amintesc de nova cu usile spate sudate (pe care nu o are, dar le vrea sudate), audi a4 cu bot de altceva (nici pe asta nu-l are), vreo 2-3 muscle car-uri... pe care da, ati ghicit, nu le are... plus multe diplome. si asta la doar "douazeci si de ani" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Mai exista materiale scrise de catre originalul nostru vizionar? Sigur ca da, Jules Verne era mic copil pe langa el... Citez: Introducere : Salutare , sunt un anar bucurestean in varsta de douazeci si de ani pasionat de auto/moto si detin o imaginatie bogata ! De'a lungul anilor mei am mai facut mici prostioare modificari si alte rabaturi insa zilele trecute mi-a trecut prin cap o bomba , sincer sunt putin optimist pt ca stiu ca dezamagirile v-or curge siroaie ! De 2 ani de zile imi caut un proiect am incercat restaurarea unor masini n'am gasit masinile pe care le visam doream sau nu aveam buget-ul larg ! Insa m-am gandit sa imi confectionez singur ceva pe care mai apoi sa l omologhez Despre ce este vorba ? Analizand umpic internetul , zilele trecute , am dat buzna peste un videoclip cu un buggy interesant , unul de agrement cu un v12 incredibil de puternic si 4x4 cu suspensie independenta si multe minunatii ce e urca pe o rampa cu unghi de inclinare 80%-85% , d aproape pe un perete drept... Si a inceput sa imi placa am urmarit mai multe videoclipuri i am vazut ( desi stiam ) ca multi sunt cei care fabrica asa ceva . Am stat si m-am gandit si mi-am zis ca ce as pierde daca n'as incerca ? Ce am de gand sa fac... Folosind mai multe masini donatoare v-oi incerca sa imi confectionez un buggy impecabil , RWD si sa incerc sa il omologhez ( pentru ca toti stim ca atunci cand vine vorba de omologare si de numele tarii noastre ne cam dam flegme....) Daca nu voi reusi aici sigur am sa reusesc in alta tara asta nu v-a fi o piedica prea mare ( buggy inmatriculat pe bg sau italia sau dc nu marea britanie ! ) De ce ne spui noua ? Nu vreau sa ma laud cum ca as face sa ceva , nu vreau sa va incurc , nu vreau sa va intorc impotriva mea , din start va rog sa ma incurajati pentru ca as avea nevoie de asa ceva , as avea nevoie doar de parei , de sfaturile voastre si evident (repetare ) de incurajari ! Bun treci la subiect si spune tot ! Este vorba de un buggy stradal sport cu ceva putere transmisie pe spate (RWD) cu garda la sol mica jenti frumoasa evacuare normala ( pana trecem de rar ) 2 louri sistem centuri 4 puncte scaune sport mic interior finut un mic portbagaj in spate uneori cabrio , cu alte cuvinte un vw buggy sau un smart roadster cu un design mai violent cu performante mai mari si as dori sa folosesc piese de la alte masini ca sa confectionez jucaria ! In imagine este o masinuta de jucarie insa mi-a placut aspectul de aceea o dau drept exemplu ! Intrebari: - Stie cineva adresa de E-mail de la RAR ? - Stie cineva ce conditiii de siguranta trebuie sa indeplineasca masinuta si ce standarde ? - Stie cineva cat costa (aproximativ) ? o omologare ( avand in vedere ca o taxa de poluare ajunge 1500 de euro... ) - A mai facut cineva asa ceva ? ( eu stiu pe cineva , chiar de aici de pe forum insa mi-e cam aiurea sa il bag in seama insa am sa incerc ) - Poate spune cineva de ce am nevoie ? Ca si acte sau ca si atestari ! Am citit undeva ca daca am omologare la jucarie si mai am 3-4 acasa pot sa le inmatriculz direct ! Daca imi iese am sa fac si o mica affacere din asta una evident pentru romani si ieftin si am sa incerc sa fie si bun dar pana acolo macar sa primesc omologarea ! Standardele jucariei v-or fi asa : Sasiu : format din teava rectangulara galvanizata cu inatarituri si ranforsari , rollcage teava rotunda galvanizata iar toate sudurile in v-or fi in autogen ! Motor : Ma gandeam sa incerc cu motoare din grupul Vag ( skoda opel vw audi ) vreau un motor pe benzina 1.6 sau 1.4 obligatoriu benzina ! Mi-as fi dorit ca motorul sa fie pozitionat in spatele caroseriei pentru a imi simplifica transmisia (sa folosesc o punte fata cu planetare pusa normal insa nu stiu cum as putea rezolva cu motorul pentru ca nu as vrea sa imi ocupe cu tot cu cutie de viteze prea mult din "spatele masinii" ) Deci astept o parere despre tot ce inseamna motor si transmisie ca sa imi ocupe putin loc si sa nu piarda nici prea multa putere , iar daca nu v-oi gasi nimic am sa incerca o transmisie prin cardan ( de la o masina rwd eventual un BMW/Mercedes) sau lant ! Sistemul de franare : va fi compus din discuri fata spate cu actionare hidraulica Roti : mi-ar placea sa folosesc sistemul 4x100 ( ca se gasesc multe frumoase si ieftine jentile pe 4x100 ) ceva pe 13"-14" pentru inceput ceva de tabla Instalatia electrica refactua de pe masina donatoare de organe Suspensie : v-oi incerca o suspensie sport cu arcuri si amortizoare intarite care sa micsoreze garda la sol ! Daca imi va iesi ma gandesc sa fac o micuta affacere din asta, stiti cumva daca imi trebuie ceva neaparat vre-o diploma de constructor automobile sau mai stiu eu ce ? Si daca v-oi reusi sa omologhez si sa imi incep o mica productie primele 3-4 modele v-or fi doar la pret de materiale ! Cumpar bmw e21 su e30 Scurt si la obiect starea masinii nu ma intereseaza actele sa fie ok ! Sa fie din bucuresti ( sau din alte orase dar transportul nu ma priveste ) ! Comentariile rautacioase si sau offtopic vor ajunge la admini ! Ofer pret corect dar sub 500 de euro ! Astept pm-uri sau oferte aici ! Sa fie coupe obligatoriu ! [CUMPAR] Sportiva sau novaCumpar sportiva pentru reconditionare nu ma intereseaza starea estetica sau tehnica insa cu cat mai bun cu atat mai bine ! Actele sa fie ok sa nu avem probleme cu seriile ! Ori ce informatie care ajuta la cumpararea unuia v-a fi recompensata cu o bere/suc ! Dupa cum spune titlu : NOVA GTi sau Dacia sport doar din bucuresti ! Multumesc anticipat ! Astept oferte si preturi decente ! Salutare ma intreb daca este dificil si cat de dificil este sa faci conversie la botul de A4 B5 la Botul de A3 2005 ! Este o modificare clean ( nu un tuning nu stiu cat de arogant si chiar sunt interesat de aceasta modificare ! Vreau sa stiu in ce consta ( adica trebuie sa cumpar tot faruri capota ariapa grila bara ) sau pot sa ma joc cu cele de la B5 si sa cumpar doar faruri grila si bara de A3 ! Va las mai jos niste poze sa vedeti despre ce vorbesc Primul este modelul de A3 "donator" al 2-lea este o tentativa nereusita ( din punctul meu de vedere ) al 3-lea este un proiect reusit exceptand combinatia de culori: 1: 2: 3: Astept cu nerabdare niste raspunsuri ( si sper din suflet sa nu fiu dezamagit ) Si daca cineva poate sa imi aproximeze niste costuri totale ar fi mai mult decat ROZ ! Consiliere achizitie "muscle car"Salutare ! As vrea sa imi iau ceva pentru reconditionare o masina coupe care sa para muscle car gen ford capri etc... Nu vreau sa dau multi bani evident ca ori ce roman insa as vrea sa caut ceva cat mai apropiat de stilul muscle car..ce masini de acest gen cunoasteti ? eu stiu de ford capri mai este un opel in spatele blocului meu nu stiu ce model este in 2 usi lat si foarte ...."american" Astept pareri ! Masini cu tractiune spate !Vreau sa imi cumpar o masina ( pentru un proiect ) si vreau neaparat sa aiba tractiune spate deoarece v-a fi un proiect de drift ! Vreau sa flu ce masini sunt fabricate cu tractiune spate ma intereseaza modelele vechi precum E21 E30 36 eu mai stiu de mercedes ford taunus opel rekord ! Vreau o masina ieftina pe care sa mi-o iau sa mi-o fac si sa circul cu ea la diverse event-uri ! Ce masini mai stiti cu tractiune spate ? Instalare 2x subwoofer pe 1 masina Salutare ! Vreau sa cumpar 2 subwoofere si sa le instalez in portbagaj ! In principiu as vrea 2 tuburi ( unul in stanga unul in dreapta ) ! Trebuie sa cumpar o statie speciala ( cu doua iesiri pentru subwoofer ) sau pot sa le amplific de pe o singura statie ? Nu am nimic momentan ( nici statie nici subwoofere) insa sunt gata gata sa ma apuc de micul meu cadou de craciun si acela este sigur un portbagaj care sa contina 2 subwookere ! Nu vreau sa cumpar o cutie cu 2 pentru ca as vrea ca atunci cand mai am nevoie de spatiu sa imi calc pe inima si sa renunt la unul dar unul sa ramanda mereu ! Si m-ar mai interesa ceva as vrea pe spate niste difuzoare care sa fie ok pe partea de BASS am vazut la un prieten 2 difuzoare Magnat si au ceva bass ma intreb ceva cat de cat ok si mai bazate pe bass ce recomandati ? Se merita o investitie si intr-un DVD ? [Cumpar] BMW 3-- ! Pret de criza ! Cumpar BMW 316 sau 318 urgent ! Doar BUCURESTI ! Poate fi usor avariat (sau cu mici probleme reparabile) / neinmatriculat (fara taxa de 1000 si ceva de euro) ! Sa aiba acte ok ca sa pot sa o trec pe numele meu si sa o inmatriculez in romania ! Ursulet sau Pisicuta ! PRIORITATE AU CELE COUPE ! Astept PM-uri ! Multumesc ! pret : sub 800e ! Cei care doresc sa vanda sub pretul acesta si au jante scaune muzica mai stiu eu ce nebunii sa se gandeasca daca v'or sa o dea fara ca n'am nevoie ! Masina cumparata o cumpar in interes personal pentru reconditionare totala ! Starea actelor sa fie buna ca sa pot sa circul intr-un fel cu ea ! E legal sa sudez portierele spate la o super nova sau la o masina care are 4 portiere este legal sa le sudez ? comenteaza cineva ceva ? Am mai vazut asa ceva in oras... Ce ma framanta pe mine este legal ? Cei de la itp comenteaza ca pe facebook ? Cap de creta ? Astept cu interes parerile voastre... Desigur ca toate topicurile a cerut sa fie inchise, fara sa existe o finalizare concreta... doar viseaza la ele. Nu, nu si-a cumparat nici nova, nici muscle car, nici audi, nici buggy, nici woofere... si mai are cateva, dar mi-e lene sa le caut pe toate. Toate topicurile sunt facute cam in aceeasi perioada, oct-dec 2013, probabil atunci a descoperit internetul ) Cu exceptia celui cu buggy-ul, pe care l-a deschis cam in acelasi timp cu asta. Editat Februarie 7, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Suntem peste 7 miliarde de indivizi umani pe Pamant . Matematic ( statistic ) vorbind, e firesc sa existe si tipi ciudati, in diverse sensuri , respectiv fizic ori mental ori in ambele sensuri . Unii pot fi FOARTE ciudati si ajung repede la circ , academie , puscarie sau ospiciu . Insa marea majoritate a ciudatilor sunt inofensivi si simpatici . Dintre ei , cativa ajung sa faca lucruri foarte bune la un moment dat , tocmai pentru ca vad altfel lucrurile . Un exemplu foarte bun il constituie poetii ... Deseori acesti ciudati au un ego supradimensionat . Eu cred ca aici avem de-a face cu un mic poet bantuit de o forma primitiva de exacerbare dogmatica a rolului tehnicii mecanice in viata pustilor de liceu . E doar simpatic . Daca va lua Bac-ul si reuseste sa ajunga la o scoala superioara tehnica , probabil ca va inventa surubul fara filet sau piulita fara gaura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 aia cu Nova, e priceless. De ce ar suda cineva portierele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ca sa nu cada sacii de cartofi cand sunt transportati in spate . Eu cred ca e o norma internationala de siguranta pasiva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Intre timp, am citit manualul de utilizare al autovehicolului Dacia Supernova, varianta adaugita si revizuita. Scrie negru pe alb in Anexa 2: "in cazul in care activitatile dvs. de zi cu zi, au ajuns sa va plictiseasca, va puteti apropia de portiera din dreapta spate (*nota) , cu aparatul de sudura. Operatiunea de sudare a portierei trebuie sa inceapa din coltul din stanga jos si sa ia sfarsit in cel din dreapta sus, osciland linia de sudura cu atentie, pentru a nu strica curbura pe care portiera o face la aripa din spate. Repetati operatiunea si la portiera stanga. La sfarsitul operatiunii, nimeni de pe planeta nu va fi capabil sa defineasca ce este in capul dvs. insa, veti fi fericitul posesor al unui tomberon cu care puteti cara cartofi. Colectivul uzinei noastre atrage atentia asupra operatiunii de incarcare, respectiv descarcare a vehicolului, aceasta trebuind sa se desfasoare cartof cu cartof, fiindca sacii nu incap pe geam. Va dorim succes nemasurat la numarat cartofi, colectivul U.A.P." (*nota = Atentie la busonul rezervorului de benzina, acesta trebuie sa stea in pozitia deschis atunci cand va distrati cu sudura pe langa el) Incheiat citatul : "Manual de utilizare si sudura a portierelor din spate la autovehicolul Dacia Supernova, editie revizuita si corectata de academician doctor inginer shoby13" Anexa II, pagina 4. ca sa nu cada sacii de cartofi cand sunt transportati in spate . Eu cred ca e o norma internationala de siguranta pasiva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 clujrAider: atv-urile de ce oare au central disc si totusi tractiune pe lant si sunt si de 250cc ? cat despre nova cine a zis ca am vrut eu sa sudez nu mai stiu e un mare b*u ! Am intrebat daca este legal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 E si mai grav . Tu ai intrebat daca e legal sa sudezi portierele la o masina de competitii care este, dealtfel , modificata in proportie de 70% ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Se poate inchide acest topic unde a tunat si a adunat numai si numai batuti in cap ! Cu mcii exceptii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Iti multumim pentru aprecieri Le meritam, altfel n am fi aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Si totusi cum a ramas cu proiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 La atatea pareri contra.....nu vad cum cineva se mai poate apuca de construit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 cauta-i postarile si o sa te lamuresti si tu de ce sunt atatea pareri contra... contra lui, nu contra unui proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saxofan Postat Octombrie 16, 2020 Share Postat Octombrie 16, 2020 Buna bafta,apreciez planurile tale. Eu am construit una si pot sa-ti spun ca nu este asa de usor de realizat acest proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.