Jump to content

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

intrebare umpic prosteasca sau m-ai bine zis de lene...:Cand am montat furca dupa servisare am pus tuburile la nivelul jugului adica nu ies in afara 3,2 mm cum zice in manual...intrebarea este:Stric ceva cu treaba asta sau imi dauneaza cu ceva lucru asta? in mers nu simpt mare diferenta dar totusi as vrea sa stiu ca nu m-as mai apuca acum sa desfac dinou ...mie nu imi sunt ca si in poza ci la nivelul jugului

post-88027-0-25402200-1433439651_thumb.jpg

Edited by teby05
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

intrebare umpic prosteasca sau m-ai bine zis de lene...:Cand am montat furca dupa servisare am pus tuburile la nivelul jugului adica nu ies in afara 3,2 mm cum zice in manual...intrebarea este:Stric ceva cu treaba asta sau imi dauneaza cu ceva lucru asta? in mers nu simpt mare diferenta dar totusi as vrea sa stiu ca nu m-as mai apuca acum sa desfac dinou ...mie nu imi sunt ca si in poza ci la nivelul jugului

Ideea e sa fie puse ambele la acelasi nivel.

A mea cand a venit din afara,era la fel,cu amorizoarele un pic coborate.Asta pentru ca o avusese o tanti care era cam mica de inaltime.

Link to comment
Share on other sites

Adica jugurile coborate, nu? Se schimba un pic geometria, teoretic ajuta la schimbarea mai rapida a directiei. Dar discutia e lunga in functie de setari inclusiv a amortizorului spate. Mai bine te intorci la configuratia recomandata de constructor pentru mersul pe strada pentru o experienta cat mai agreabila in ceea ce te priveste.

Link to comment
Share on other sites

Prinderea de la carena stanga este rupta,acolo unde se prinde bug-spoiler-ul.Aveti vreo idee cum as putea improviza o prindere similara? Multumesc

Cleme/clipsuri improvizate din agrafe sau capse pentru capsator,apoi fibra de sticla prinsa bine de gura veche(daca o mai ai).

In caz contrar,te duci la bricostore/dedeman/praktiker si iei o bucata de fasie din aluminium ca sa iti faci tu o noua prindere.

 

Nu stiu cat ai inteles din ce am povestit,dar ma grabesc s-o tai acasa cat mai repede :alcy:

Link to comment
Share on other sites

Cleme/clipsuri improvizate din agrafe sau capse pentru capsator,apoi fibra de sticla prinsa bine de gura veche(daca o mai ai).

In caz contrar,te duci la bricostore/dedeman/praktiker si iei o bucata de fasie din aluminium ca sa iti faci tu o noua prindere.

 

Nu stiu cat ai inteles din ce am povestit,dar ma grabesc s-o tai acasa cat mai repede :alcy:

Am inteles..incerc acum sa imi fac o idee..mersi mult pt sfat :peace:

» Post actualizat in 05 Jun 2015 19:42

Am incercuit locul de unde lipseste pronderea.

» Post actualizat in 10 Jun 2015 06:31

Cleme/clipsuri improvizate din agrafe sau capse pentru capsator,apoi fibra de sticla prinsa bine de gura veche(daca o mai ai).

In caz contrar,te duci la bricostore/dedeman/praktiker si iei o bucata de fasie din aluminium ca sa iti faci tu o noua prindere.

 

Nu stiu cat ai inteles din ce am povestit,dar ma grabesc s-o tai acasa cat mai repede :alcy:

Alte idei,careva? Multumesc

post-79152-0-54397700-1433533361_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am si eu una daca te intereseaza


» Post actualizat in 13 Jun 2015 04:31

Dupa servisata etriere,aerisit zile intregi ,legat frana nopti la rand ,schimbat schema furtunelor metalice cu doua direct din pompa la fiecare etrier m-am consolat cu ideea ca problema elasicitatii vine de la pompa de frana ...acuma intrebarea suna in felu urmator :Ce pompa de frana imi recomandati fara a scimba maneta?de pe ce model de gsxr ?sa iau una second de srad nu cred ca are debitul potrivit ,asa ca m-as indrepta catre o pompa de pe un model m-ai nou K?astept sfaturile dumneavoastra

Link to comment
Share on other sites

am si eu una daca te intereseaza

» Post actualizat in 13 Jun 2015 04:31

Dupa servisata etriere,aerisit zile intregi ,legat frana nopti la rand ,schimbat schema furtunelor metalice cu doua direct din pompa la fiecare etrier m-am consolat cu ideea ca problema elasicitatii vine de la pompa de frana ...acuma intrebarea suna in felu urmator :Ce pompa de frana imi recomandati fara a scimba maneta?de pe ce model de gsxr ?sa iau una second de srad nu cred ca are debitul potrivit ,asa ca m-as indrepta catre o pompa de pe un model m-ai nou K?astept sfaturile dumneavoastra

Bremo daca vrei ceva calumea.

Am mers pe una care avea una de 19 si am ramas uimit,cum reusea sa franeze.

Mai incearca inca o chestie,inainte sa schimbi pompa de frana.

Fa rost de o seringa mare,gen din aia cu care se spala in urechi pe vremea lu' ceasca(nu rad deloc) si incearca sa incarci instalatia de franare,pe jos,prin etrieri.Cauta pe youtube reversebleeding si o sa intelegi despre ce vorbesc.

Iti zic asta pentru ca stiu pe cineva care a facut asta la un TL,motor care are cam acelasi sitem de franare si dupa procedeul asta,a scapat de "elasticitatea" manetei de frana.

Spor la treaba :alcy:

Link to comment
Share on other sites

Am asa ceva deja acasa 19x20 problema ii ca trebe sa astept dupa un senzor de frana hidraulic cel de pe srad nu am cum sa il pun si caut in continuare disperat o maneta pentru ea pentru ca cea de pe ea este crepata (daca sti ceva da un semn )

post-88027-0-80647500-1434371616_thumb.jpg

post-88027-0-07967200-1434371621_thumb.jpg

post-88027-0-21165300-1434371625_thumb.jpg

post-88027-0-41454900-1434371629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am si eu una daca te intereseaza

» Post actualizat in 13 Jun 2015 04:31

Dupa servisata etriere,aerisit zile intregi ,legat frana nopti la rand ,schimbat schema furtunelor metalice cu doua direct din pompa la fiecare etrier m-am consolat cu ideea ca problema elasicitatii vine de la pompa de frana ...acuma intrebarea suna in felu urmator :Ce pompa de frana imi recomandati fara a scimba maneta?de pe ce model de gsxr ?sa iau una second de srad nu cred ca are debitul potrivit ,asa ca m-as indrepta catre o pompa de pe un model m-ai nou K?astept sfaturile dumneavoastra

eu am scos si pistonasele din etrier...ce am gasit nu e de spus in cuvinte. inca nu le-am pus inapoi pe motocicleta ca sa iti spun daca s-a intarit maneta. eu iti recomand sa faci acelasi lucru si sa schimbi si garniturile din pompa de frana. cu siguranta va fi suficient. de ce ai aerisit nopti la rand?

Link to comment
Share on other sites

pentru ca ziua munceam la servici :))) daca citeai posturile anterioare vedeai ca am scimbat garniturile din etrieri ,schema furtunelor ,am pus metalice pe fiecare etrier ,acum urmeaza pompa so scimb cu brembo de mai sus si sper sa iasa ceva bun .....daca nici asa nu franeaza ca la carte ii dau foc si imi fac selfie langa el cand arde

Link to comment
Share on other sites

pentru ca ziua munceam la servici :))) daca citeai posturile anterioare vedeai ca am scimbat garniturile din etrieri ,schema furtunelor ,am pus metalice pe fiecare etrier ,acum urmeaza pompa so scimb cu brembo de mai sus si sper sa iasa ceva bun .....daca nici asa nu franeaza ca la carte ii dau foc si imi fac selfie langa el cand arde

Dupa ce pui pompa,sigur o sa fi multumit.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

problema sau "asa fac toate " ? gasesc urme de ulei foarte fine in airbox si pe partea stanga a airboxului ...si ar m-ai fi o intrebare :mi-a papat in jur de 200 ml ulei in 1500 km este normal ?(uleiu folosit repsol sintetico 10w40 ) fum zero ,facut test compresie (ok) ,deci pierderea ar fi c-am pe acolo dupa parerea mea l-a care se adauga 71000 km ai motorului

Edited by teby05
Link to comment
Share on other sites

problema sau "asa fac toate " ? gasesc urme de ulei foarte fine in airbox si pe partea stanga a airboxului ...si ar m-ai fi o intrebare :mi-a papat in jur de 200 ml ulei in 1500 km este normal ?(uleiu folosit repsol sintetico 10w40 ) fum zero ,facut test compresie (ok) ,deci pierderea ar fi c-am pe acolo dupa parerea mea l-a care se adauga 71000 km ai motorului

A mea nu halea deloc ulei in 6-7000 km facuti intre schimburi.

4 ani cat a stat la mine,a mers numai cu 7100.

Legat de uleiu din airbox,mai gaseam si eu un pic...

Link to comment
Share on other sites

nici asta ....ieri cand verificasem mi s-a parut ca a scazut putin nivelu de acolo am dedus ca a papat umpic ....dar inainte dadusem standerele pe care sta moto unui prieten si azi cand am dat-o jos am observat ca cel spate este indoit deci moto nu statea dreapta cand am verificat m-am panicat degeaba

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, imi vand mobra (GSXR600 SRAD). Pt cine este interesat aveti mai jos link-ul:

 

/index.php?/topic/728400-vand-suzuki-gsxr-600-srad/?p=4003313

 

Multumesc.

Spor la vanzare,dar sti ca la pretul ala nu se va anunta nimeni si n-o zic rautacios.

Eu am scapat de a mea la 1300e si daca atasez o poza ca sa iti faci o idee cum arata si upgradeuri avea pe ea,o sa iti schimbi parerea.

Ma rog,fiecare cere cat doreste

Link to comment
Share on other sites

Spor la vanzare,dar sti ca la pretul ala nu se va anunta nimeni si n-o zic rautacios.

Eu am scapat de a mea la 1300e si daca atasez o poza ca sa iti faci o idee cum arata si upgradeuri avea pe ea,o sa iti schimbi parerea.

Ma rog,fiecare cere cat doreste

 

si eu o sa scot srad-ul la vanzare spre toamna...sper sa reusim sa le mai dam colegu...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...