filip_rus Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Salut, am mai postat aici acum 3 ani cred cand mi-am prezentat motoreta, dar nu mai gasesc topicul, acum vreu sa postez pentru ca am reusit sa refac un YZF 750 de la 0 practic. Ca sa inceop logic, vorbim de un YZF 750 din '95 (i s-a mai zis si R7 la un moment dat). Eu l-am achizitionat ok, am facut 3 sezoane cu el, dar acum am reusti sa fac ceea ce imi doream de mult, si anume sa il reconditionez sa zic asa, aproape total. Ideea e ca l-am desfacut COMPLET, in 4 cutii si 3 pungi, si cam ce am gasit stricat am schimbat. Am gasit din intimplare un baiat in Valcea care a facut treaba asta cu al lui si , dupa ce am pus totul la cale, am pornit cu proiectul, si eu zic ca a iesit superb. Inainte sa ma apuc, deja aveam probleme mari cu pornitul la rece, consum de ulei si benzina enorm (13L/ 100Km si 1 L de ulei la 500 KM) sa nu mai vb de fum si relanti oscilant...fierbea apa..ce sa mai..multe belele. Asa ca dupa ce l-am desfacut, (o sa vedeti in poze cam cum arata), am facut urmatoarele. - in interiorul motorului , inafara de pistoane si axele cu came, am schimbat TOT.(segmenti, supape, semeringuri,etc..) - am facut luna inauntru, binenteles, curatat lacrima si curatat chiulasa, distributie...tot. - alte carburatoare, jiglere,ambreiaj,filtre, bobine, fise, bujii, tot ce inseamna lichide schimbate - placutele nu le-am schimbat ca sunt ok , mai merg cel putin un sezon, la fel si carenele nu le-am revopsit ca momentan nu este cazul, poate o sa mai adaug cate ceva pe ele sa mai ascund micile defecte. In rest, am poze si un filmulet cu ce a iesit ( e pe Facebook la Mircea Antonescu , mecanicul) si cand o aduc de la Valcea ( eu stau in Bucuresti) voi face un filmulet cu mai multe amanunte. Uite pun cateva poze sa va faceti o idee cum au decurs lucrurile. Sper sa avem un sezon superb.Bafta tuturor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Felicitări pentru ambiție. Să ne vedem cu bine prin trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 wow, nu am cuvinte sa descriu ce mult ma bucur sa vad o batranica refacuta de la zero, ai apucat sa dai o tura cu ea? sunt curios consumul de ulei cat e acuma, ai pus pe hartie cat ai investit? am in vedere sa fac acelasi lucru cu fzr-ul meu, orice info vizavi de proiectul tau, cred ca m-ar putea ajuta, sa ai parte ea! meriti din plin! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 Ca sa fiu sincer abandonasem ideea, ma gandeam ca o sa cheltui enorm de mult, si vroiam initial sa o vand asa dezmembrata, si sa imi iau ceva mai nou. Dar cum ce as fi vrut eu era peste 3000 Euro, am analizat problema cu sotia (ea iubeste la nebunie motoreta asta) si am hotarata ca mai binem facem un efort sa o refacem pe batranica iar marele meu noroc a fost sa gasesc mecanicul in Valcea care a mai facut inca 2 (un YZF ca al meu si un FZR 600 care il are si acum si care este superb si impecabil ptru varsta lui). Ca sa trag o linie , tot ce am facut pana acum m-a costat in jur de 1000 E. Mai am de lucru la partea estetica (stikere, piele ptru sei, mansoane, manete ca sunt uzate), dar nu cred sa mai cheltui mai mult de 6--700 ron. Va dati seama ca si eu sunt curios cum merge si ce s-a mai schimbat la ea, nu am apucat sa merg cu ea ca abia ieri a fost terminata, plus ca trebuie sa o aduc de la Valcea, si vremea nu este de calarit . Pentru cei interesati am sa va dau un telefon al mecanicului pe PM daca aveti de gand sa faceti ceva asemanator, mie mi-a placut maxim cum a lucrat baiatul, are sculele necesare si stie mecanica, mai ales la batranele d'astea. IN rest, asteptam caldura. Va stau la dispozitie pentru orice info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Foarte frumoasa , sa inteleg ca cu Mircea ai vorbit de la Valcea ca am vazut-o la el pe facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Felicitari! Ce anume mai precis ai inlocuit in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Sa o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 @ kamikaze_wtfDa, Mircea este mecanicul ei, el este cel ce a realizat practic proiectul, eu trebuie sa recunosc ca nu cunosc atata mecanica si nu am ce imi trebuie sa fac asa ceva . yo4hgx Am inlocuit semeringuri, supape, segmenti, lant distributie, ambreiaj si cam atat, ca nu a fost nevoie de altceva. Multumesc mult de urari si de aprecieri. Cu totii sa avem un sezon perfect, fara evenimente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) De ce nu ai umblat si la cuzineti daca tot ai desfacut tot? Ce nu imi place e atatea 'go!!!"-uri pe vopsea, in rest, (si cel mai important din cauza ca tehnic e ok), place! Bravo si sa te bucuri de ea in continuare! Editat Februarie 10, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 De ce nu ai umblat si la cuzineti daca tot ai desfacut tot? Ce nu imi place e atatea 'go!!!"-uri pe vopsea, in rest, (si cel mai important din cauza ca tehnic e ok), place! Bravo si sa te bucuri de ea in continuare! pe la constanta altii scriu harley pe vulcan si nu se mai supara nimeni frumoasa motoreta !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 @ DaSchmutz Pe undeva ai dreptate. sa fiu sincer cand am vopsit-o prima data acum 3 ani, am vrut sa iasa o replica cat de cat la Yamaha lui Rossi , cu sponsorul Gouloises, si am vb cu vopsitorul sa caute sa iasa cat mai aproape de aia...dar nu a iesit EXACT cum am vrut, si cand am vazut-o...era cam tarziu sa o revopsesc, pus ca costa iar banuti. asa ca am decis sa o las asa...pana la urmatoarea vopsire. Nu este chiar rau daca o vezi live...... Iar la partea cu morotul, am mers pe mana mecanicului si am schimbat doar ce mi-a zis el...asa ca probabil la cuzineti nu era cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Felicitari!! Sa te bucuri de ea si sa ne salutam prin trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Multam mult, multa bafta si voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (i s-a mai zis si R7 la un moment dat). Am facut niste ochi mari mari cand am citit in titlul R7, pt ca stiu ca sunt extrem de rare, dar... surpriza Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Nici eu nu stiam, dar am fost prin Bucuresti la un service (la My Moto cred ) si un mecanic de acolo mi-a zis...si la fel zicea ca au fost destul de rare si nu prea le stie lumea . Cred ca de aia am si decis sa ii perlungesc viata .. Bafta si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 R7 a fost scoasa doar in 500 de exemplare, cu scopul de a primi aprobarea FIM pt a concura in WSBK Te-as invidia sincer din tot sufletul daca ai detne un asemenea exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Si tu acuma...ce imi arati tu aici e de pe alta planeta. Eu doar ti-am zis ce mi-a zis mecanicul respectiv, nu am nascocit eu. Probabil ca o fi fost si varianta de strada...sau nu. Oricum titulatura asta chiar nu e asa importanta...am mobra care se vede si sunt mandru foc de ea..poate multe fata de altele mult mai noi. Putea sa se numeasca si R0..nu asta e important. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Toata stima . Felicitari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) pe la constanta altii scriu harley pe vulcan si nu se mai supara nimeni frumoasa motoreta !!!!! Nu am vazut, dar ce e drept, nu prea ies in lume, eu ma dau pe forum :crack:As fi inteles sa fi scris vulcan pe harley, dar invers...ma depaseste Nu m-a deranjat si nici suparat ca scrie go!!!, am zis doar ca nu imi place, tine de gusturi (a nu se considera atac), dimpotriva chiar mi-a placut ca in primul rand colegul a avut grija de starea tehnica! @Filip: calitatea vopselei se vede si in poze, imi place ca nu e iesita coaja de portocala, cum au unii obiceiul sa ti-o dea inapoi. Si daca zici ca are deja 3 ani vopseaua, chiar arata f bine! Editat Februarie 10, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Sper sa nu-ti stric bucuria dar daca nu ai schimbat si lantul Hy-Vo sau de transmisie primara, cum mai este uneori denumit, intr-un oarecare rastimp motorul o sa inceapa sa sune la relanti ca un diesel si sa troncane ca un tractor pe deceleratii.. Aceasta este problema specifica la acest tip de motoare deoarece saracia asta de lant nu are intinzator. Beleaua e ca nu are nici cheie de impreunare astfel ca, pentru a ajunge la el trebuie sa dai motorul pe din doua. Odata ajuns acolo, e pacat sa nu verifici macar starea cuzinetilor si a vibrochenului... surprizele nefiind excluse. Din curiozitate, ce uzura si respectiv ovalizare a cilindrilor a gasit mecanicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 Sper sa nu-ti stric bucuria dar daca nu ai schimbat si lantul Hy-Vo sau de transmisie primara, cum mai este uneori denumit, intr-un oarecare rastimp motorul o sa inceapa sa sune la relanti ca un diesel si sa troncane ca un tractor pe deceleratii.. Aceasta este problema specifica la acest tip de motoare deoarece saracia asta de lant nu are intinzator. Beleaua e ca nu are nici cheie de impreunare astfel ca, pentru a ajunge la el trebuie sa dai motorul pe din doua. Odata ajuns acolo, e pacat sa nu verifici macar starea cuzinetilor si a vibrochenului... surprizele nefiind excluse. Din curiozitate, ce uzura si respectiv ovalizare a cilindrilor a gasit mecanicul? Uite o sa il intreb pe Mircea despre ce zici tu...sa vedem care e parerea lui. Mai ce sa zic...sunt constient ca puteau fi facute muuult mai multe..dar trebuie sa fiu realist...nu ma dau banii afara din casa...asa ca a trebuit sa ma incadrez intrun buget...asta e situatia. Eu zic ca pentru inca 2..3 sezoane ma pot baza pe ea asa cum este . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Bugetul asta... stiu cum e. Problema este ca iesi mult mai scump cand nu le faci pe toate deodata. Oricum, reconditionarea completa a unui motor din aceasta generatie iti cam gaureste buzunarul. Vestea buna esta ca lantul ala nu reprezinta un pericol major, daca nu te deranjeaza zgomotul se poate merge multi km asa. In alta ordine de idei, ia in consideratie cateva lucruri pe care va trebui sa le schimbi intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat. In primul rand membranele vacuumatice din carburatoare. Datorita varstei si ciclurilor de incalzire/racire, cauciucul imbatraneste si incepe sa se fisureze. Cam acelasi lucru este valabil si pentru restul componentelor di cauciuc, garnituri si O-ringuri. In al doilea rand, tuburile emulsoare si acele de dozaj care se uzeaza destul de rapid, mai ales daca motorul este folosit in regim de croaziera. Care sunt primele impresii, cum suna motorul, cum e relantiul si cum se comporta la blip-uri... chiar doar pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 Am vorbit cu Mircea...tot ce trebuia schimbat s-a schimbat, (membranele la carburatoare sunt schimbate de mine cam acum 2 ani, sunt perfecte, la fel si corpul intreg de carburatoare cu tot ce au pe langa, dar nu am scris chiar tot ce am schimbat, am pus doar esentialul.). De auzit motorul se aude superb, nu are oscilatii..se aude ca unul tanar si plin de viata., are reactie perffecta la cea mai fina tragere de acceleratie. Avand in vedere ca anul trecut asa cum era el obosit , ma tragea pe circuit foarte bine, acum ma astept la cu totul alte senzatii si binenteles la alti timpi . Acuma tu esti putin rau...eu am zis "aproape" de la 0, ce imi zici tu aici e acelasi lucru cu a cumpara o motoreta din showroom. Eu nu asta am urmarit, cum ziceam, bugetul a fost limitat si ce urmaresc eu este sa am o motoreta care sa ma mai dau 2-3 ani. Daca aveam bani sa schimb fiecare piulita si sarma , imi luam alta si terminam cu balamucul. Dar ideea a fost sa ma descurc momentan cu ce am cat mai bine. Si eu zic ca a iesit o treaba buna. Tu imi poti insirui mie 4143423412 de piese, nu are rost. Motoreta a iesit exact asa cum speram si imi doream. Cat o sa tina, numai Scaraoschi stie, cum mi-o fi norocul. S-auzim de la excelent in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Observ o nota de iritare in tonul tau, imi pare rau, nu asta a fost intentia mea. Eu doar am incercat sa-ti impartasesc din cunostintele si experienta mea cu acest motor. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filip_rus Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 Stai calm..nici pe departe...incercam sa te fac sa intelegi ce am urmarit. Suntem oameni mari ....discutam ..impartasim pareri...uite de la tine am aflat multe, conteaza.Inca o data...suntem ok...de aia am pus topicul, pentru schimburi de experienta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.