mitic_azazel Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 salut! tocmai ce mi-am achizitionat semnale led(cu intentia sa le schimb pe cele normale) dar ma lovesc de o mare problema...de unde sa fac rost de releu pt ele???o groaza de oameni vand semnale care mai de care dar nici unul relee...categoric cel vechi(pt bec normal)nu va functiona,de aici dilema mea...de unde pot cumpara un releu pt semnalele mele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) salut! tocmai ce mi-am achizitionat semnale led(cu intentia sa le schimb pe cele normale) dar ma lovesc de o mare problema...de unde sa fac rost de releu pt ele???o groaza de oameni vand semnale care mai de care dar nici unul relee...categoric cel vechi(pt bec normal)nu va functiona,de aici dilema mea...de unde pot cumpara un releu pt semnalele mele??? Uita-te pe aici: http://www.louis.de/_10d7ee08ad13e13f736b0722d8c570b13e/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=490&wgr=410&anzeige=0&page=2 Editat Februarie 14, 2014 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nu stiu ce motor ai ca sunt pe mobil, si nu vad status.. Dar vezi ca Suzuki are si releul de pompa incorporat in releul de semnale. Deci fii atent ce cumperi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitic_azazel Postat Februarie 14, 2014 Autor Share Postat Februarie 14, 2014 Nu stiu ce motor ai ca sunt pe mobil, si nu vad status.. Dar vezi ca Suzuki are si releul de pompa incorporat in releul de semnale. Deci fii atent ce cumperi! un cbr f3,deci e o modificare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 salut! tocmai ce mi-am achizitionat semnale led(cu intentia sa le schimb pe cele normale) dar ma lovesc de o mare problema...de unde sa fac rost de releu pt ele???o groaza de oameni vand semnale care mai de care dar nici unul relee...categoric cel vechi(pt bec normal)nu va functiona,de aici dilema mea...de unde pot cumpara un releu pt semnalele mele??? Aproape toate releele de semnalizare noi sunt electronice si nu mai are importanta sarcina deci in principiu poti sa pui orice releu de scuter. Nu am probat niciun semnalizator cu leduri dar presupun ca sunt pe 12v. Eu am cumparat SMDuri pentru bord si nu a fost nicio problema cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Aproape toate releele de semnalizare noi sunt electronice si nu mai are importanta sarcina deci in principiu poti sa pui orice releu de scuter. Nu am probat niciun semnalizator cu leduri dar presupun ca sunt pe 12v. Eu am cumparat SMDuri pentru bord si nu a fost nicio problema cu ele. cat de noi? Eu am pus pe xt din 96 si fara rezistenta adaugata pe circuit nu merg la intervalul normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 cat de noi? Eu am pus pe xt din 96 si fara rezistenta adaugata pe circuit nu merg la intervalul normal. Nu stiu ce sa-ti spun, dupa ce am citit postul tau, de curiozitate am demontat ambele becuri de pe stanga si frecventa semnalizarii nu s-a schimbat (releul meu bipaie si am si martorul de la bord),deci la mine ar merge.Primele relee de semnalizare erau pe bimetal si de aceea cand ti se ardea un bec clipeau mai repede(si nu merg la LEDuri), daca al tau este electronic si face asa, porbabil are o detectie de sarcina si schimba frecventa daca ai un bec ars ca sa-ti dai seama si sa-l schimbi. In general cele cu bimetal au 2 contacte (practic se inseriaza pe circuit) iar cele electronice 3 (alimentare ,masa, semnal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) am led si cum intra apa la comanda de pe ghidon, releul sesizeaza si incepe sa lucreze... ce pot sa fac? sa pun pt halogen+ rezistenta? are acolo 3 contacti de cupru pe o placa de plastic, chiar si daca pui degetul releul incepe sa tacane. Nu stiu daca este releul original(dar asa pare, suportul de cauciuc pare exact pt), semnalizarile sigur nu sunt cele originale. Are si avarii, dar si ceva improvizatii, defapt 2 fire sunt legate direct la masa si baterie si numai un fir vine de la comanda de pe ghidon. 1sau2 fire de pe instalatia originala sunt anulate inainte de releu , am masurat si nu vine nimic pe ele. Asa am luat motoreta. Editat Februarie 14, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 am led si cum intra apa la comanda de pe ghidon, releul sesizeaza si incepe sa lucreze... ce pot sa fac? sa pun pt halogen+ rezistenta? are acolo 3 contacti de cupru pe o placa de plastic, chiar si daca pui degetul releul incepe sa tacane. Nu stiu daca este releul original(dar asa pare, suportul de cauciuc pare exact pt), semnalizarile sigur nu sunt cele originale. Are si avarii, dar si ceva improvizatii, defapt 2 fire sunt legate direct la masa si baterie si numai un fir vine de la comanda de pe ghidon. 1sau2 fire de pe instalatia originala sunt anulate inainte de releu , am masurat si nu vine nimic pe ele. Asa am luat motoreta. Nu prea am inteles din descrierea ta ce vrei sa spui dar daca un circuit este prea sensibil trebuie sa-l sugrumi punand o rezitenta de 10kohm( ar trebui sa fie suficienta).Cum o pui? Simplu. Inteleg ca ai depistat firul sau firele sensibile dar mai trebuie sa determini la ce sunt sensibile la masa sau la alimentare asa ca plimba rezistaenta intre cele trei contacte si alimentare sau masa deci 6 incercari, vezi la care varianta merge normal. rezistenta apoi o lipesti indififerent unde intre firul gasit si masa sau plus asa cum ti-a reiesit din teste(vreau sa spun ca nu trebuie s-o lipesti la comanda de la ghidon ci in partea dinspre cadru, etc unde duce) .Cred ca-ti intra apa la comanda sau faci condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nu prea am inteles din descrierea ta ce vrei sa spui dar daca un circuit este prea sensibil trebuie sa-l sugrumi punand o rezitenta de 10kohm( ar trebui sa fie suficienta).Cum o pui? Simplu. Inteleg ca ai depistat firul sau firele sensibile dar mai trebuie sa determini la ce sunt sensibile la masa sau la alimentare asa ca plimba rezistaenta intre cele trei contacte si alimentare sau masa deci 6 incercari, vezi la care varianta merge normal. rezistenta apoi o lipesti indififerent unde intre firul gasit si masa sau plus asa cum ti-a reiesit din teste(vreau sa spun ca nu trebuie s-o lipesti la comanda de la ghidon ci in partea dinspre cadru, etc unde duce) .Cred ca-ti intra apa la comanda sau faci condens.Ignora ^^^ Ar trebui sa pui o rezistenta de citeva zeci sau sute de ohmi in paralel cu semnalele. Totusi, o intrebare: cind spui ca tacane e la modul propriu? E releu din ala care tacane ca la Dacie si se aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Ignora ^^^ Ar trebui sa pui o rezistenta de citeva zeci sau sute de ohmi in paralel cu semnalele. Totusi, o intrebare: cind spui ca tacane e la modul propriu? E releu din ala care tacane ca la Dacie si se aude? Rezistenta unui bec de 10w/12v este de 14 ohmi(la cald) deci una de sute sau zeci poate sa simuleze un bec de 10w Nu din cauza semnalizatoarelor pleaca aiurea releul ci din cauza udarii contactelor de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Mi-am propus sa ma abtin de la discutii de genul, ultima data cind am explicat cu detalii o treaba cineva a dat verdictul ca e tiganie, deci ma intelegi.<br />Ideea e sa aiba cadere de tensiune mica pe semnale. Fiind legate serie-paralel, au nevoie de citiva volti buni ca sa mearga (7-8 chiar). Functie de cit e rezistenta pe care o formeaza apa din contactul de pe ghidon, acea rezistenta de pe semnale ar face sa nu se mai aprinda. Dar asta doar in ideea ca e un releu cu 2 contacte, la releu cu 3 nu se mai merge.<br />Daca e cu 3 si merge pe varianta ta e posibil ori sa se declanseze si cu acea rezistenta de 10k, ori sa nu se mai declanseze deloc.<br />Dar deja e prea multa despicare a firului in 14, ori o ia prin incercari, ori cheama pe cineva sa-l rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 (editat) mi`am pus singur leduri pe fata la motorul vechi si nu a fost nevoie de releu, doar ca palpaia putin mai des decat stoc...la fel si la stopul spate cu semnale incluse...deci poti sa incerci si fara releu - 600rr 2003 Editat Februarie 15, 2014 de cristilvk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Modificarile se vad in poza, de cate ori spal motorul, se aide ca tacane releul, ajung acasa, desfac mufa si pana a 2 a zi ii trece. Am desfacut comanda, este originala, nu are modificari, probabil apa care intra nu este sesizata de semnalizarile halogen sau de vina sunt legaturile directe la masa si + . Contactul de pe comanda este sigur vinovat pt ca l-am desfacut. Dar poate ca anularea firului original este o cauza... nu ma pricep la electrica. Pe firul anulat nu vine curent... am pus aparatul. Ciudat este ca din instalatie vin 2 fire si din mufa ieseau 3, din care 2 anulate cum se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Pe firul anulat nu vine curent... am pus aparatul. Ciudat este ca din instalatie vin 2 fire si din mufa ieseau 3, din care 2 anulate cum se vede Ce inseamna nu vine curent? Poate e omasa si asta o vezi punand aparatul pe ohmi pe cea mai mica scala si masurand intre fir si cadru.(trebuie sa dea 0 daca este masa) De unde vine mufa? De la releu? Vad ca este anulat un singur fir. Dupa ce ti-ai pus semnalizatoarele cu leduri iti mergeau normal sau cu o frecventa mai mare decat cele pe becuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) asa am cumparat mobra , de aia intreb , original (modelul) are semnale cu halogen... din poza se vad 2 fire legate pe direct , verde la baterie si negru la cadru , si 2 fire anulate, la iesire din mufa sunt 3 fire, din care 2 taiate, probabil o ramificartie ... habar nu am. Maro este anulat, maro-alb merge pana in releu Editat Februarie 16, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Man, eu iti propun o solutie nebuneasca dar cu efect garantat: intoarce-te la varianta stock (releu si semnale cu incandescenta). Problema ta e banala dar daca spui ca nu te pricepi deloc la electrice, de la distanta si cu poze nu chiar elocvente poate deveni complicat. Poti sa incerci sa pui o rezistenta de 820 ohmi (valoarea minima ca sa nu se prajeasca dumneaei) intre intrarea de comanda a releului si masa, sperind ca va forma cu rezistenta apei din contact un divizor rezistiv incit sa nu declanseze decit cind e apasat butonul. Poate mere, poate nu. Sau cheama un amic care se pricepe. Ce patesti tu acolo imi aminteste o lectie pe care am invatat-o pe pielea mea: pina si modificarile relativ banale la agregat pot avea efecte greu de banuit. Poti sa fii sigur ca producatorul, chiar daca a pus acolo cel mai ieftin releu si cele mai ieftine semnale, le-a testat si in conditii neoptime, cum ar fi functionare pe ploaie. In pretul motocicletei e inclusa si garantia ca n-o ia razna la prima picatura. Se pare ca cei care au produs releul pe care-l ai tu n-au facut asta. Sau poate e original si s-au gindit cei de la Yamaha sa faca un enduro-touring doar pt. conditii perfecte de drum. Gindeste-te ca semnalizarile pot fi accesorii cruciale daca te trezesti in situatia care face diferenta. Vrei sa-i dai conservarului scuza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Mobra ta a avut releu clasic cu 2 contacte(am dat peste niste scheme de xtz660) deci a fost modificata pentru ca ai acolo releu electronic cu trei contacte, mai mult ca sigur o rezolvi daca pui o rezistenta de 1-10 kohmi la 1w(pentru robustete ) pe releu intre firul verde(+) sau firul negra(masa) si firul maro . Nu stiu sigur daca la masa sau la plus pentru ca exista electronice care au sarcina la + si ar trebui sa-l pui la masa si invers cu sarcina la masa si ar trebui s-l pui la +. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Man, eu iti propun o solutie nebuneasca dar cu efect garantat: intoarce-te la varianta stock (releu si semnale cu incandescenta). Problema ta e banala dar daca spui ca nu te pricepi deloc la electrice, de la distanta si cu poze nu chiar elocvente poate deveni complicat. Poti sa incerci sa pui o rezistenta de 820 ohmi (valoarea minima ca sa nu se prajeasca dumneaei) intre intrarea de comanda a releului si masa, sperind ca va forma cu rezistenta apei din contact un divizor rezistiv incit sa nu declanseze decit cind e apasat butonul. Poate mere, poate nu. Sau cheama un amic care se pricepe. Ce patesti tu acolo imi aminteste o lectie pe care am invatat-o pe pielea mea: pina si modificarile relativ banale la agregat pot avea efecte greu de banuit. Poti sa fii sigur ca producatorul, chiar daca a pus acolo cel mai ieftin releu si cele mai ieftine semnale, le-a testat si in conditii neoptime, cum ar fi functionare pe ploaie. In pretul motocicletei e inclusa si garantia ca n-o ia razna la prima picatura. Se pare ca cei care au produs releul pe care-l ai tu n-au facut asta. Sau poate e original si s-au gindit cei de la Yamaha sa faca un enduro-touring doar pt. conditii perfecte de drum. Gindeste-te ca semnalizarile pot fi accesorii cruciale daca te trezesti in situatia care face diferenta. Vrei sa-i dai conservarului scuza? Semnalele originale nu mai exista, releul nu stiu daca se potriveste... ma gandesc sa iau masa de undeva dupa Contactul cu cheie, pt ca avariile oricum nu sunt vitale... presupun ca nu-i prea bine sa iau un plus care trece prin contact. Eventual sa vad ce-i cu ala maro anulat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 ma gandesc sa iau masa de undeva dupa Contactul cu cheie Eu zic sa-ti chemi un prieten care chiar stie ce face pentru ca,scuza-ma, esti in plus la subiectul asta.Prin catactul cu cheie,la orice mobra sau masina, trece numai plusul asa ca firul verde este musai de dus acolo.Tu nu citesti ce ti se scrie pentru ca mai sus ti-am spus ca ai instalatia electrica modificata pentru releu elctronic.La solutiile care ti s-au dat trebuia deja sa fi rezolvat problema dar nu ne-ai dat nici un feed-bak cu ce ai descoperit.Asa dupa vorbe fara sa incerci ce ti s-a propus si sa comunici rezultatele mobra nu se face singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.