sisu2006 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Va salut. Zilele astea am curatat filtrul de aer la un Burgman An400 si am constatat ca am un furtunas crapat in mai multe parti. Am facut comanda la acest furtunas si o sa ajunga deabea peste 3 saptamani. Va rog care va pricepeti, din pozele alaturate, sa ma lamuriti si pe mine ce rol are acest furtunas? Interesant e ca nu am sesizat nici o problema in functionarea motorului, trage bine, sta la relantii frumos. Ma pot plimba fara acel furtunas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Un lucru e cert.Prin el trece aer.De ce nu te-ai dus la piese auto ca sigur gasea un furtun asemanator,Eventual mai scurtai din el.Schimba-l ca poate sa iti afecteze consumul sau turatia motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 sau iei de la un magazin de profil o bucata de furtun pe diametrul astuia si aia e... in orice bricostore, dedeman, hornbach sau magazin cu diverse de constructii gasesti. benzina nu cred sa treaca prin el, deci nu are nimic daca pui unul oarecare pana vine cel comandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisu2006 Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 Da, e clar ca trece aer prin el. Sunt doua furtunase acolo. Printr-unul vine de la filtrul de aer, acela e in stare buna, intra in acel "cilindru" ( care nu stiu ce rol are ) si iese din el alt furtunas, cel crapat si intra in motor. Functionarea motorului nu e afectata deloc, cel putin asa cred eu. Multumesc oricum de sfaturi. Stiu ca va place avatarul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Cred ca prin furtunul respectiv trec gazele care ajung in carter/chiulasa si se trimit in admisie. Cred... Exact ca la Dacie: furtunul care face legatura intre capacul culbutorilor si carburator. Posibil ca "cilindrul" respectiv sa aiba rolul de a nu lasa sa treaca vaporii de ulei in admisie. Nu se strica nimic daca mergi cu el asa, numai sa nu infunzi stutul care iese din motor. Trebuie lasat "sa respire" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 E un sistem de purjare. Chestia aia neagra in care iti intra furtunul pe care il inlocuiesti foarte probabil are o sita, ca un filtru. Asa am si la Honda mea. Dar exact pe unde umbla aerul ala inca nu m-am edificat nici eu. Ce spune colegul mai sus ar avea sens. Poate ne lamureste cineva mai luminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Nu e ceva complicat deci merita sa dai 20 de lei sa iei altu.Am avut si eu ceva asemanator la un Kymco de 250 si pana sa il schimb nu fugea mai mult de 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisu2006 Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 Furtunasul e deja comandat, e 17 lei. Normal ca merita avand in vedere ca e original. Problema e ca ajunge doar peste 3 saptamani, sper, iar vremea de plimbareli e tot mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Mergi asa cum ti s-a spus la un magazin de piese auto Dacia si sigur vei gasi ceva asemanator si la un pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 De preferat cumpara din acela cu inserite pentru ca,dupa cum se vede acolo va trebui mulat in asa fel incat sa vina.Daca e prea moale,se va cuta.Acum daca tot ai facut comanda...nu cred ca merita sa il desfaci de 2 ori ca sa il schimbi iarasi...Apropo,ce consum ai pe oras la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Nu te agita prea tare, este un simplu furtun din sistemul de recuperare de gaze si control al emisiilor(face legatura intre epurator si air box)...il poti bandaja pe cel rupt cu ceva banda(power tape, izolier ...etc)si il pui inapoi pina vine cel nou, sunt cativa baieti pe aici care au si care au si lucrat pe modelul ala de scuter si te pot lamuri mai exact decat mine.(sau la fel ca mine ) Sau , cum a spus un coleg mai sus...asteapta sa vina cel nou sa nu muncesti de doua ori... Spor Editat Martie 12, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisu2006 Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 Apropo,ce consum ai pe oras la el? Nu stiu exact....am luat maxiscuterul de o luna. Din cate am auzit undeva pe la 4,5-5l/100km. Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.