Sari la conținut

Problema CBR125


Postări Recomandate

Salut tuturor...vin cu o intrebare probabil banala pentru unii dintre voi dar eu sincer nu stiu...am un cbr 125 in 4 timpi si cand l-am luat aveam problema cu axa cu came si culbutorii care erau duse...am shimbat piesele...ulterior am aflat ca s-au dun din cauza ca sita din sorbul pompei de ulei era fff infundata si nu a mai urcat ulei in rampa...bun acum am facut cam 400 km de cand am facut-o dar ma confrunt cu urmatoarea intrebare....cum imi dau seama daca pompa de ulei baga ulei in rampa la culbutori si la axa? daca nu baga si se duc si astea ?:( cum as putea sa verific? astept un sfat orice....stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 125-urile astea exista un surub de purjare, care trebuie desfacut dupa fiecare schimb de ulei si verificat daca vine ulei acolo.

Deasemenea acolo poti conecta un manometru de ulei si vezi exact ce presiune ai.

Suruburile astea sunt undeva pe blocul motor, pa partea dreapta, sub chiulasa.

Verifica daca ai asa ceva.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul e cel cu rosu. La Yamaha e chiar in chiulasa. La Honda s-ar putea sa fie la fel.

 

attachicon.gifOIL.JPG

la honda nu exista asa ceva din pacate...:(

 

Porneste-o cu capacul de chiulasa scos (ar ajuta multe cirpe prin jur) si stai pregatit s-o inchizi imediat. Iti cam dai seama imediat daca ajunge ulei acolo :)

da este o idee si asta...o sa incerc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la honda nu exista asa ceva din pacate... :(

 

 

da este o idee si asta...o sa incerc

Odata cind am pus inapoi capacul de chiulasa la a mea s-a deplasat una din garniturile de la bujii fara sa-mi dau seama (trebuie facute niste manevre extrem de scirboase cind pui capacul inapoi pt. ca e foarte putin spatiu intre chiulasa si cadru). Crede-ma, m-am prins imediat ce-am pornit-o ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fiind mai cioban, la masina, dadeam jos capacul de la culbutori, porneam motorul, si vedeam cum tasneste acolo. Sau nu.

Mai bine ar fi un check bolt, daca exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata cind am pus inapoi capacul de chiulasa la a mea s-a deplasat una din garniturile de la bujii fara sa-mi dau seama (trebuie facute niste manevre extrem de scirboase cind pui capacul inapoi pt. ca e foarte putin spatiu intre chiulasa si cadru). Crede-ma, m-am prins imediat ce-am pornit-o ;)

ok o sa incerc asta la mine e relativ usor sa dau capacul jos...dau carenele laterale jos apoi dau radiatorul intr-o parte si am ajuns la capac care se scoate spre roata fata ca motorul e putin inclinat in fata...o sa chem un prieten sa ma ajute...el sa o porneasca si eu sa fiu atent acolo...Multumesc de sfat...

P.s: se pierde mult ulei in momentul cand o sa "tasneasca" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...