Effect20CM Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Salut tuturor...vin cu o intrebare probabil banala pentru unii dintre voi dar eu sincer nu stiu...am un cbr 125 in 4 timpi si cand l-am luat aveam problema cu axa cu came si culbutorii care erau duse...am shimbat piesele...ulterior am aflat ca s-au dun din cauza ca sita din sorbul pompei de ulei era fff infundata si nu a mai urcat ulei in rampa...bun acum am facut cam 400 km de cand am facut-o dar ma confrunt cu urmatoarea intrebare....cum imi dau seama daca pompa de ulei baga ulei in rampa la culbutori si la axa? daca nu baga si se duc si astea ? cum as putea sa verific? astept un sfat orice....stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) La 125-urile astea exista un surub de purjare, care trebuie desfacut dupa fiecare schimb de ulei si verificat daca vine ulei acolo. Deasemenea acolo poti conecta un manometru de ulei si vezi exact ce presiune ai. Suruburile astea sunt undeva pe blocul motor, pa partea dreapta, sub chiulasa. Verifica daca ai asa ceva. Editat Martie 15, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 DAca pui ulei de calitate si il schimbi mai des nu mai se infunda sita. Odata la cateva schimburi de ulei mai desfaci iar si cureti sita, pana iti dai seama cum se prezinta situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Surubul e cel cu rosu. La Yamaha e chiar in chiulasa. La Honda s-ar putea sa fie la fel. Editat Martie 15, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Porneste-o cu capacul de chiulasa scos (ar ajuta multe cirpe prin jur) si stai pregatit s-o inchizi imediat. Iti cam dai seama imediat daca ajunge ulei acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Surubul e cel cu rosu. La Yamaha e chiar in chiulasa. La Honda s-ar putea sa fie la fel. OIL.JPG la honda nu exista asa ceva din pacate... Porneste-o cu capacul de chiulasa scos (ar ajuta multe cirpe prin jur) si stai pregatit s-o inchizi imediat. Iti cam dai seama imediat daca ajunge ulei acolo da este o idee si asta...o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 la honda nu exista asa ceva din pacate... da este o idee si asta...o sa incerc Odata cind am pus inapoi capacul de chiulasa la a mea s-a deplasat una din garniturile de la bujii fara sa-mi dau seama (trebuie facute niste manevre extrem de scirboase cind pui capacul inapoi pt. ca e foarte putin spatiu intre chiulasa si cadru). Crede-ma, m-am prins imediat ce-am pornit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Eu fiind mai cioban, la masina, dadeam jos capacul de la culbutori, porneam motorul, si vedeam cum tasneste acolo. Sau nu. Mai bine ar fi un check bolt, daca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Odata cind am pus inapoi capacul de chiulasa la a mea s-a deplasat una din garniturile de la bujii fara sa-mi dau seama (trebuie facute niste manevre extrem de scirboase cind pui capacul inapoi pt. ca e foarte putin spatiu intre chiulasa si cadru). Crede-ma, m-am prins imediat ce-am pornit-o ok o sa incerc asta la mine e relativ usor sa dau capacul jos...dau carenele laterale jos apoi dau radiatorul intr-o parte si am ajuns la capac care se scoate spre roata fata ca motorul e putin inclinat in fata...o sa chem un prieten sa ma ajute...el sa o porneasca si eu sa fiu atent acolo...Multumesc de sfat... P.s: se pierde mult ulei in momentul cand o sa "tasneasca" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Depinde de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Poţi să o învârţi fără pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 mucesti toata motocicleta cu ulei. pune pe stander, baga in viteza si invarte roata cu mana. tre sa vezi ulei relativ repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.