high_voltage_tm Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Motorul pornește fără probleme, relanti ok, stabil, sună foarte bine, răspunde prompt la accelerare/decelerare, practic pare perfect. În prima treaptă de vteză, „rupe” foarte foarte bine, la orice turație, de la relanti pana în limitare; am mai avut pe mână două F3-uri și un F2, dar nici unul nu era așa violent în a 1-a, ăsta țopăie imediat dacă-ți tremură mâna pe gaz. Daar, cum schimb treapta de viteză, lucrurile stau altfel. În a 2-a încă mai trage decent, deși de multe ori se bâlbâie, dar în celelalte trepte superioare (3-6), e mort! Orice aș face, oricum aș accelera și la orice turație aș schimba, dâ în nas rău de tot și nu se accelerează deloc; Defapt, nici nu prea pot urca mai sus de a 4-a, pentru că după aceea e aproape imposibil să-l mai mențin pornit, se bâlbâie până scade turația foarte mult și moare. Am facut un drum de 70 km în starea asta și am mers doar cu a 2-a, foarte turat, rar i-am mai dat 3-4, să văd dacă-și revine. Am înlocuit și filtrul de aer cu unul normal (de hârtie), de pe alt F3, cel care era montat pe el fiind un K&N extrem de colmatat; dar nici o diferență. Evacuarea este originală, nemodificată, buji NGK CR9EH9, pompa de benzină pare să funcționeze ok („balansorul” arată destul de bine). La carburatoare nu m-am uitat încă, dar după cum se comportă la relanti si in 1-2, nu par nici desincronizate nici înfundate... Vă rog niște sfaturi, păreri, eventual un checklist de urmat. Editat Martie 15, 2014 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Verifica sistemul de Air Vent Daca furtunele sunt la locul lor,blocate etc Verifica daca se alimenteaza,daca pompa mai functioneaza. Citeste manualul pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Pot alimenta carburatoarele direct de la rezervor, fără să mai trec cu traseul prin filtru + pompă benzină? M-am uitat la traseul de aer (fără să am manualul lângă mine, recunosc) și nu am observat nimic ciudat; toate furtunele sunt ok, filtrele alea secundare cu burete,nu sunt obturate, am verificat să nu fie vr-o conexiune slăbită, etc. Un detaliu ar fi că motocicleta este fără carenaj, bord, far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 sa fie aerul? incearca sa pui un filtru K&N curat, eu am avut simptome asemanatoare la al meu. aveam K&N, am pus filtru de hartie si de aici a inceput tot. Orice i-as fi facut, n-a vrut sa-si revina pana ce nu i-am pus din nou K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 e o problema de la vacumuri..verifica trasele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_ciocan Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Tot un F3 am si eu, si am avut aceesi problema ca si la tine, prima treapta tragea foarte bine, a 2a binisor... si apoi, lesinat; fiecare treapta are debitul ei de benzina. Problema a fost de la carburatoare -> trebuiesc curatate. (am avut rugina "pe instalatie", trasa din rezervor.. - 2 jiglere infundate bine de tot). Editat Martie 15, 2014 de alexandru_ciocan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) TNG se referea la furtunele care vin in gurile de aer din fata, sub far. Le ai acolo ori ba, din ce zici tu problema acolo e. Nu e nici o treapta cu debitul ei de benzina, nu are nici o treaba "debitul" pompei cu treapta in care se afla motocicleta, nici macar la injectie. Know your shit before you make a statement. Editat Martie 15, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Daca nu ai carena fata nu ai nici porturile de la airvent. Deci ai o problema cu acele furtune.....LIPSESC o parte din ele. Monteaza-le la loc si o sa-ti mearga moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Hmm, aveți dreptate TNG & ThunderByte, porturile acelea de sub far lipsesc; mă gândisem și la varianta asta ca posibilă sursă a problemei, dar nu am crezut că poate influența chiar așa mult lipsa sau repoziționarea acelor trasee. Eu am legat furtunurile respective undeva lângă radiator, dar posibil să nu fie suficient și presiunea/debitul de aer să nu fie ok; O să pun totul cum era inițial. Mulțumesc tuturor, revin cu detalii. Motorul a înviat! Am refăcut traseul original de air vent și acum totul funcționează perfect! Editat Martie 21, 2014 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.