Serjvrs Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 care procent ar trebui sa se intoarca inapoi in cilindru ....sau macar o parte din acel procent, cel putin teoretic....la urmatoarea cursa a pistonului, dar daca tu vrei sa-l arzi la gura tobei...de fun...trebuie sa te astepti si la o cresterea consumului. nesemnificativa zic eu ...o nimica toata. oricum iti doresc succes cu modificarile. bafta. mersi mult:) consumul nu ma prea intereseaza..oricum,cum ai spus si tu,cred ca e nesemnificativ ce ard eu acolo.. btw,manca doar de 99 benzina .la rezervor scrie minim de 98 sa bag.. ceva de genu' .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoss91 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Gazele care se reflecta si intorc o parte din amestec inapoi in cilindru nu ajung la iesirea din toba ca altfel nu s-ar mai reflecta , deci consumul cel mai probabil nu va creste . Eu zic mai bine sa renunti la kitsch-ul asta ca nu isi are locul pe un scuter cu sunet de drujba si motorul cat o doza de cola , chiar daca ai reusi sa o faci cum trebuie , e exact ca si cum ai tuna cu abtibilduri dacia din '70 . In schimb poti avea alte idei mult mai creative decat o flacara la c*r . Un sistem compressor , un drag-scooter , poti sa-i pui motor mai mare , sau daca vrei ceva vizual fa-i ceva frumos cu aerograful . La 2 roti cel putin e o linie foarte subtire intre un tuning cocalaresc si o personalizare frumoasa Editat Martie 18, 2014 de dragoss91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Nu se mai intoarce nici un procent inapoi in cilindru pentru ca ostilitatile decurg in felul urmator: dupa explozie (ardere cum vreti voi) pistonul coboara si prima fereastra care se deschide este evacuarea are loc eliminarea majoritatii gazelor din cilindru a doua fereastra care se deschide la aceeasi coborare este admisia are loc aceesul amestecului carburant in cilindru (acesta fiind impins de pistonul ce coboara) si evacuarea a ceea ce a mai ramas din ardere pistonul incepe sa urce inchide admisia si pe urma evacuarea in acest timp o parte din amestec iese pe evacuare el nu va mai fi absorbit in cilindru pentru ca asa cum am mentionat urmatoarea etapa este deschiderea din nou a evacuarii si eliminarea gazelor de ardere. Din aceste considerente putem deduce importanta majora a esapamentului la 2T, daca este prea permisiv creste puterea pentru ca cilindrul se umple mai bine dar creste si consumul prin marirea procentului de amestec pierdut, daca este obturat cilindrul nu se umple satisfacator si puterea scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serjvrs Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Nu se mai intoarce nici un procent inapoi in cilindru pentru ca ostilitatile decurg in felul urmator: dupa explozie (ardere cum vreti voi) pistonul coboara si prima fereastra care se deschide este evacuarea are loc eliminarea majoritatii gazelor din cilindru a doua fereastra care se deschide la aceeasi coborare este oadmisia are loc aceesul amestecului carburant in cilindru (acesta fiind impins de pistonul ce coboara) si evacuarea a ceea ce a mai ramas din ardere pistonul incepe sa urce inchide admisia si pe urma evacuarea in acest timp o parte din amestec iese pe evacuare el nu va mai fi absorbit in cilindru pentru ca asa cum am mentionat urmatoarea etapa este deschiderea din nou a evacuarii si eliminarea gazelor de ardere. Din aceste considerente putem deduce importanta majora a esapamentului la 2T, daca este prea permisiv creste puterea pentru ca cilindrul se umple mai bine dar creste si consumul prin marirea procentului de amestec pierdut, daca este obturat cilindrul nu se umple satisfacator si puterea scade. mersi.. si totusi..ce as putea face pt 'kitsch-ul ce vreau sa.l fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ce poti sa faci? Ori faci zoom sau ca Edison 10% inspiratie si 90% transpiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serjvrs Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Ce poti sa faci? Ori faci zoom sau ca Edison 10% inspiratie si 90% transpiratie. nu esti deloc interesant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Merci pentru consideratie prima si ultima sugestie care ti-o dau pentru proiectul tau ianinte de a achizitiona bujia, bobina, reductia (ca in clip) este sa incerci sa faci aceeasi figura cum ai facut-o cu bricheta cu flacara cu o bricheta de aragaz cu tija la care ai oprit gazul i-ai scos capacelul ca sa fie acces la scanteie si vezi daca arcul electric iti aprinde gazele (bum) daca nu probabil nici o bujie nu va reusi si ca sa-i faci flacara de veghe e mai complicat.In clip ca sa scoata flacari motorului i se mai taiau din scantei in asa fel incat sa ajunga amestec neaprins in esapament. La tine nu e cazul pentru ca ai deja dar nu se stie daca poti sa-l aprinzi cu scanteie. Deci fa testul si pe urma daca merge incearaca faza cu bujia si bobina de inductie care sigur o sa-ti dea scanteie dar fiind data odata cu cea de la motor s-ar putea sa nu mearga momentul aprinderii fiind opus evacuarii, pasul urmator ar fi un generator de ianlta tensiune care sa dea scanteie permanent in bujia de la esapament.Iata inspiratia iti revine transpiratia. Editat Martie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 uite alt model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serjvrs Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Merci pentru consideratie prima si ultima sugestie care ti-o dau pentru proiectul tau ianinte de a achizitiona bujia, bobina, reductia (ca in clip) este sa incerci sa faci aceeasi figura cum ai facut-o cu bricheta cu flacara cu o bricheta de aragaz cu tija la care ai oprit gazul i-ai scos capacelul ca sa fie acces la scanteie si vezi daca arcul electric iti aprinde gazele (bum) daca nu probabil nici o bujie nu va reusi si ca sa-i faci flacara de veghe e mai complicat.In clip ca sa scoata flacari motorului i se mai taiau din scantei in asa fel incat sa ajunga amestec neaprins in esapament. La tine nu e cazul pentru ca ai deja dar nu se stie daca poti sa-l aprinzi cu scanteie. Deci fa testul si pe urma daca merge incearaca faza cu bujia si bobina de inductie care sigur o sa-ti dea scanteie dar fiind data odata cu cea de la motor s-ar putea sa nu mearga momentul aprinderii fiind opus evacuarii, pasul urmator ar fi un generator de ianlta tensiune care sa dea scanteie permanent in bujia de la esapament.Iata inspiratia iti revine transpiratia. mersi frumos..puteai spune asa de la inceput ) ..pai scanteia de la bujie(daca pun),nu e mai puternica decat cea de la bricheta de aragaz? + ca,daca as pune as vrea sa ii pun un buton,sa 'declansez' cand vreau eu..nu sa mearga tot timpul.. si daca trag socul, (castigand mai multa benzina,diminuand cantitatea de aer),ar trebui sa aprinda oricum scanteia zic eu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoss91 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Nu se mai intoarce nici un procent inapoi in cilindru pentru ca ostilitatile decurg in felul urmator: dupa explozie (ardere cum vreti voi) pistonul coboara si prima fereastra care se deschide este evacuarea are loc eliminarea majoritatii gazelor din cilindru a doua fereastra care se deschide la aceeasi coborare este admisia are loc aceesul amestecului carburant in cilindru (acesta fiind impins de pistonul ce coboara) si evacuarea a ceea ce a mai ramas din ardere pistonul incepe sa urce inchide admisia si pe urma evacuarea in acest timp o parte din amestec iese pe evacuare el nu va mai fi absorbit in cilindru pentru ca asa cum am mentionat urmatoarea etapa este deschiderea din nou a evacuarii si eliminarea gazelor de ardere. Din aceste considerente putem deduce importanta majora a esapamentului la 2T, daca este prea permisiv creste puterea pentru ca cilindrul se umple mai bine dar creste si consumul prin marirea procentului de amestec pierdut, daca este obturat cilindrul nu se umple satisfacator si puterea scade. Eu doar i-am raspuns la intrebarea daca ii va creste consumul daca da foc la gazele care ies pe teava , si-am zis ca nu , deoarece gazele care au ajuns in toba finala sunt ca si pierdute . Permisivitatea esapamentului la 2T este data de camera de expansiune sau de reflexie a gazelor cum se mai spune ca in rest e o simpla teava , si intradevar poate nu se intorc in motor dar sunt tinute de acea relexie sa nu se piarda o partea prea mare din amestec . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 mersi frumos..puteai spune asa de la inceput ) ..pai scanteia de la bujie(daca pun),nu e mai puternica decat cea de la bricheta de aragaz? + ca,daca as pune as vrea sa ii pun un buton,sa 'declansez' cand vreau eu..nu sa mearga tot timpul.. si daca trag socul, (castigand mai multa benzina,diminuand cantitatea de aer),ar trebui sa aprinda oricum scanteia zic eu .. Hai fi atent ca sunt bun cu tine si iti vand niste ponturi ! Nu da banii aiurea pe bobin fisa etc ca o sa le ti in mana si o sa e uiti la ele ! nu ai la ce sa le conectezi ca aprinderea aia are doar o iesire pentru o bujie ( o bobina ) plus ca pe langa bobina aia imi amintesc ca iti trebuie si cdi-u ala care adunate mai bine ti-ai lua o toba sport.... si cel putin ai face performanta ! In schimb te duci la magazin frumos iti cumperi asa ceva : Ma gandeam eu ca nu sti de existenta lor ! Sunt bujii pentru drujbe si sunt foarte mici ! Cauti pe sub lemnele alea un cablu cu sarma nu cu lita cu sarma de cupru si iei si tu o srma 2 faci o impletitura scoti fisa de la bujia de pe motor pui srma pe cabu bujiei pui fisa si legi capatu celalalt la bujia asta micuta care nu are cerinte prea mari ! Si poti sa gauresti unde vrei sa o ascunzi ca e micuta inainte de toate o sa i faci si tu o grnitura din carton nu ? ca sa nu se auda ca dracu ! Si tot odta cauti si un surub care sa aibe diametru filetului de la bujie ca atunci cand te saturi de ea sa nu lasi toba gaurita ! Bun acum ca ti-am explicat hai sa iti zic eu la ce nu te-ai gandit : 1 ori ce bujie ai pune-o trebuie sa o dai seara jos dupa o zi de utilizare sa o cureti de calamina ( ulei ars in caz ca nu sti ) 2 ori ce consumator in plus iti scade din puterea scanteii ! daca ai da jos de pe scuter toata instalatia electrica si pompa de ulei ai fi placut surprins ! 3 in loc sa faci tuning mioritica mai bine ai intreba cum ai putea sa cresti performanta motorului sa te dai si tu cu baietii sa fi cel mai tare din gasca nu cum sa scoti flacari pe qur scuze toba.... Ai 15 ani si ai descoperit filmele FNF sau ce ? scuze de reinvierea topicului dar nu m-am putut abtine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Este posibil sa dai foc cuiva,scuterului sau tie. Te-ai fript vreodata la toba? A cazut vreodata moto cu toba incinsa pe picior? Pana nu te frigi,n'ai cum sa stii cum e. Abia dupaia ai sa inveti ce NU trebuie sa faci cu o moto. In fine,chiar daca ai sa reusesti..o sa omori motorul. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.