Effect20CM Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Salut baieti. Am un prieten care este in curs cu scoala moto cat A2 si doreste sa isi achizitioneze o mobra dupa ce termina cu scoala...are de ales dintre Suzuki gs 500 e si kawasaki er5 ...si am zis sa intreb si aici pe froum pentru fiecare motra pareri pro si contra fiabilitate , consum , intretinere etc.... Mentionez ca el are 185 inaltime si 90 kg...deci nu e tocmai micut...cu toate astea isi doreste unul din modelele astea nu altceva. Astept parerea voastra si in special a detinatorilor de aceste modele. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 kawa er5 am avut si am ramas cu o parere buna despre ea la capitolul fiabilitate, consum si intretinere. INSA ESTE O MOTORETA MICA, CU BICICLETA PROASTA. "Parere proprie si personala" Mai bine cauta un cb 500 daca tot vrea un naked micut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 si eu mi-am pus aceeasi intrebare gs 500 sau kawa er5 si mi-am cumparat hornet ...dar dintre cele 2 as opta pentru gs 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 er5 nu prea se incadreaza la a2 are peste 35kw sau cat e norma la a2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu am in Er5 si sunt foarte incantat de ea. Consuma putin, daca mergi potol cu ea si am dat pana in 400 de lei pe a 2-a revizie, cu tot cu placute de frana. Mie mi se pare ok ciclistica (am 1.82) desi mi-as dori ceva mai inalt. GS-ul e mai inalt, am avut in scoala. Un punct foarte bun la mobra asta, e ca accleratia/cuplul e constant. Nu trebuie sa iti faci (mari) griji sa echilibrezi perfect gaz si ambreiaj. Un mic minus la capitolul franare, dar poate am eu caciucurile vechi... Overall, nu e mare diferenta intre cele 2. Sunt aproximativ la fel de fiabile si la fel de low maintenance. ...just my 2 cents Asfalt uscat! @talibanu, se poate limita, e 40Euro un kit pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Honda CB 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 er5 nu prea se incadreaza la a2 are peste 35kw sau cat e norma la a2 Sunt scoli care au er5 pt A2. CB 500 din cauza dimensiunilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mergi pe ER5.E racita pe apa si in oras gsu se cam chinuie,fiind racit pe aer...Daca stai sa te documentezi un pic,ai sa vezi ca motorul de ER5 are ceva istorie in spate,fiind pus pe gpz,kle,motociclete care au rezistat destul de bine peste ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 ambele sunt niste gunoaie sinistre mie imi consuma 8-9L er-5 u in Bucuresti franeaza ca tiru incarcat... trebuie sa-ti iei distanta serioasa de oprire, daca mai iei si pasager poti sa opresti cu picioarele pe jos ca e acelasi lucru. daca iesi din bucuresti tot consuma cat un miar, si de la 130 in sus astepti ore intregi sa accelereze, astia care zic ca au scos 5L consum merg sub 90km/h iar in oras nu deschid in viata lor gazul mai mult de un sfert n-as recomanda nici la dusmani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 vromeo ,imi poti da mai multe detalii despre kitul de limitare la cb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Da, si eu zic tot CB 500. Toate astea 3 sunt moto mici, pentru un rider pana in 1.8 m sau chiar mai putin. Nu stiu cum scoate @superbec 8-9 l consum in oras la Kawa lui (mai fa-i nene o carburatie, un schimb de bujii, filtru aer, ca doar ai pretentii de mecanic p-aci pe forum), mie Honda imi ia 5,5 si nu merg deloc cuminte. Afara imi ia 4,5 mers in jur de 140. La peste 140 sare de 5. In fine, cele 2 moto sunt cam la acelasi nivel. CB500 s-ar zice ca e putin peste ambele. Pana la urma conteaza cum a fost intretinuta/exploatata fiecare. Altfel, sunt atat de similare incat comparatia nu prea are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 hai ca esti Ispirescu, fara suparare. pot sa-ti zic ca eu ma duc destul de des afara la 140 (si trage foarte bine) iar in oras mai jos de 50 nu sta (decat daca o impune traficul), iar consumul, cand e sa plec la plimbare il calculez la 5% si ma intorc mereu cu ceva gaz in rezervor. nu vreau sa par genul "honda e honda", desigur, vorbind de kawasaki; adica nu incerc deloc sa o laud, asta e realitatea. distanta de franare comparativ cu ce mobra ti se pare lunga? cu FZ1? iti dau dreptate la partea cu pasagerul, nu in sensul ca franeaza mai greu daca ai pasager, ca e logic sa se intample asa; insa si de tras trage mai greu, ceea ce iar e logic, dar banuies ca se intampa la toate mobrele "mai domestice". omul a cerut o parere: intre ce sa aleg, GS sau ER5? raspunsul tau e ca sint niste mizerii. cu ce l-ai ajutat, odata ce a zis ca alte mobre nu-l intereseaza... iar ma pui sa bag poze mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune... eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,... @ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Sunt mai multe topicuri pe tema asta., parerea mea e ca Suzuki, Kawasaki sau Honda, astea 3 sunt cam acelasi lucru ( mar refer la Suzuki GS 500, Kawasaki ER5 si Honda CB500 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune... eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,... @ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul... Bine zis .Un Burgman de 400 cred ca e mult mai potrivit.Eu am avut Kymco de 250 si atingea 150 destul de repede(in limita bunului simt...) si in oras nu sarea de 5,orice i-as fi facut.La capitolul franare,pot sa zic sa statea destul de bine ca puteai pune simultan si frana spate,pentru ca avea altfel centru de greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 5, 2014 Autor Share Postat Aprilie 5, 2014 kawa er5 am avut si am ramas cu o parere buna despre ea la capitolul fiabilitate, consum si intretinere. INSA ESTE O MOTORETA MICA, CU BICICLETA PROASTA. "Parere proprie si personala" Mai bine cauta un cb 500 daca tot vrea un naked micut. cb 500 nu se incadreaza la A2... cred ca am uitat sa specific ca face A2.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 atunci er5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune... eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,... @ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul... Mai, sa stii ca la mine ghidonul nu se invarte, e fix. Eventual mansonul se invarte. Si nu pe stanga, ci pe dreapta. Pe cuvant Ma gandesc ca poate o solutie sa reduci consumul ar fi sa incerci sa nu mergi doar in viteza 1 . E o chestie pe partea stanga a mobrei cu care schimbi vitezele. Ia incearca, o sa ramai surprins. Nu de alta, dar consum de 9 in oras nu au nici vitezanele de 600. Haidi pa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) lol Editat Aprilie 7, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.