Sari la conținut

gs 500 sau kawa er5?


Effect20CM
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti. Am un prieten care este in curs cu scoala moto cat A2 si doreste sa isi achizitioneze o mobra dupa ce termina cu scoala...are de ales dintre Suzuki gs 500 e si kawasaki er5 ...si am zis sa intreb si aici pe froum pentru fiecare motra pareri pro si contra fiabilitate , consum , intretinere etc.... Mentionez ca el are 185 inaltime si 90 kg...deci nu e tocmai micut...cu toate astea isi doreste unul din modelele astea nu altceva. Astept parerea voastra si in special a detinatorilor de aceste modele. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawa er5 am avut si am ramas cu o parere buna despre ea la capitolul fiabilitate, consum si intretinere.

INSA ESTE O MOTORETA MICA, CU BICICLETA PROASTA.

"Parere proprie si personala"

Mai bine cauta un cb 500 daca tot vrea un naked micut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am in Er5 si sunt foarte incantat de ea.

Consuma putin, daca mergi potol cu ea si am dat pana in 400 de lei pe a 2-a revizie, cu tot cu placute de frana.

 

Mie mi se pare ok ciclistica (am 1.82) desi mi-as dori ceva mai inalt. GS-ul e mai inalt, am avut in scoala.

 

Un punct foarte bun la mobra asta, e ca accleratia/cuplul e constant. Nu trebuie sa iti faci (mari) griji sa echilibrezi perfect gaz si ambreiaj.

Un mic minus la capitolul franare, dar poate am eu caciucurile vechi...

 

Overall, nu e mare diferenta intre cele 2. Sunt aproximativ la fel de fiabile si la fel de low maintenance.

 

...just my 2 cents :D Asfalt uscat!



@talibanu, se poate limita, e 40Euro un kit pe net ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

er5 nu prea se incadreaza la a2 are peste 35kw sau cat e norma la a2

 

Sunt scoli care au er5 pt A2.

 

CB 500 din cauza dimensiunilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi pe ER5.E racita pe apa si in oras gsu se cam chinuie,fiind racit pe aer...Daca stai sa te documentezi un pic,ai sa vezi ca motorul de ER5 are ceva istorie in spate,fiind pus pe gpz,kle,motociclete care au rezistat destul de bine peste ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele sunt niste gunoaie sinistre

 

mie imi consuma 8-9L er-5 u in Bucuresti

 

franeaza ca tiru incarcat... trebuie sa-ti iei distanta serioasa de oprire, daca mai iei si pasager poti sa opresti cu picioarele pe jos ca e acelasi lucru.

 

daca iesi din bucuresti tot consuma cat un miar, si de la 130 in sus astepti ore intregi sa accelereze,

astia care zic ca au scos 5L consum merg sub 90km/h iar in oras nu deschid in viata lor gazul mai mult de un sfert

 

 

n-as recomanda nici la dusmani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele sunt niste gunoaie sinistre

 

mie imi consuma 8-9L er-5 u in Bucuresti

 

franeaza ca tiru incarcat... trebuie sa-ti iei distanta serioasa de oprire, daca mai iei si pasager poti sa opresti cu picioarele pe jos ca e acelasi lucru.

 

daca iesi din bucuresti tot consuma cat un miar, si de la 130 in sus astepti ore intregi sa accelereze,

astia care zic ca au scos 5L consum merg sub 90km/h iar in oras nu deschid in viata lor gazul mai mult de un sfert

 

 

n-as recomanda nici la dusmani

 

hai ca esti Ispirescu, fara suparare. pot sa-ti zic ca eu ma duc destul de des afara la 140 (si trage foarte bine) iar in oras mai jos de 50 nu sta (decat daca o impune traficul), iar consumul, cand e sa plec la plimbare il calculez la 5% si ma intorc mereu cu ceva gaz in rezervor. nu vreau sa par genul "honda e honda", desigur, vorbind de kawasaki; adica nu incerc deloc sa o laud, asta e realitatea.

distanta de franare comparativ cu ce mobra ti se pare lunga? cu FZ1? ;)

iti dau dreptate la partea cu pasagerul, nu in sensul ca franeaza mai greu daca ai pasager, ca e logic sa se intample asa; insa si de tras trage mai greu, ceea ce iar e logic, dar banuies ca se intampa la toate mobrele "mai domestice".

 

omul a cerut o parere: intre ce sa aleg, GS sau ER5? raspunsul tau e ca sint niste mizerii. cu ce l-ai ajutat, odata ce a zis ca alte mobre nu-l intereseaza...

iar ma pui sa bag poze :D

post-69982-0-25986600-1396717545_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu zic tot CB 500. Toate astea 3 sunt moto mici, pentru un rider pana in 1.8 m sau chiar mai putin. Nu stiu cum scoate @superbec 8-9 l consum in oras la Kawa lui (mai fa-i nene o carburatie, un schimb de bujii, filtru aer, ca doar ai pretentii de mecanic p-aci pe forum), mie Honda imi ia 5,5 si nu merg deloc cuminte. Afara imi ia 4,5 mers in jur de 140. La peste 140 sare de 5.

 

In fine, cele 2 moto sunt cam la acelasi nivel. CB500 s-ar zice ca e putin peste ambele. Pana la urma conteaza cum a fost intretinuta/exploatata fiecare. Altfel, sunt atat de similare incat comparatia nu prea are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca esti Ispirescu, fara suparare. pot sa-ti zic ca eu ma duc destul de des afara la 140 (si trage foarte bine) iar in oras mai jos de 50 nu sta (decat daca o impune traficul), iar consumul, cand e sa plec la plimbare il calculez la 5% si ma intorc mereu cu ceva gaz in rezervor. nu vreau sa par genul "honda e honda", desigur, vorbind de kawasaki; adica nu incerc deloc sa o laud, asta e realitatea.

distanta de franare comparativ cu ce mobra ti se pare lunga? cu FZ1? ;)

iti dau dreptate la partea cu pasagerul, nu in sensul ca franeaza mai greu daca ai pasager, ca e logic sa se intample asa; insa si de tras trage mai greu, ceea ce iar e logic, dar banuies ca se intampa la toate mobrele "mai domestice".

 

omul a cerut o parere: intre ce sa aleg, GS sau ER5? raspunsul tau e ca sint niste mizerii. cu ce l-ai ajutat, odata ce a zis ca alte mobre nu-l intereseaza...

iar ma pui sa bag poze :D

mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune...

eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus

 

mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare

 

astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin

 

oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,...

 

@ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune...

eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus

 

mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare

 

astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin

 

oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,...

 

@ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul...

 

Domnu'...

1) cine a deschis topicul a zis ca vrea pareri despre (dăcât) GS si ER;

2) daca tu preferi un scuter in locul unei motociclete: no comment. asta cu fun pe scuter si loc de depozitare ma lasa rece...

3) "totul este IEFTIN" nu ma deranjeaza, ti-o zic asa, ca la pretenu' meu;

4) sa spui ca oricare din categoria 600 e mai motocicleta decat una din categoria 500, e intr-un mare fel;

5) spune-mi in care post din topicul asta mi-am laudat eu mobra, ca sa zici ca am fost subiectiv... am incercat sa ofer cat mai multe informatii despre ER5 (ca de GS500 nu stiu multe) si sa corectez ideea ca ambele capre de care a intrebat initiatorul topicului ar fi niste gunoaie... atata tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune...

eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus

 

mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare

 

astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin

 

oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,...

 

@ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul...

Bine zis :10: .Un Burgman de 400 cred ca e mult mai potrivit.Eu am avut Kymco de 250 si atingea 150 destul de repede(in limita bunului simt...) si in oras nu sarea de 5,orice i-as fi facut.La capitolul franare,pot sa zic sa statea destul de bine ca puteai pune simultan si frana spate,pentru ca avea altfel centru de greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawa er5 am avut si am ramas cu o parere buna despre ea la capitolul fiabilitate, consum si intretinere.

INSA ESTE O MOTORETA MICA, CU BICICLETA PROASTA.

"Parere proprie si personala"

Mai bine cauta un cb 500 daca tot vrea un naked micut.

cb 500 nu se incadreaza la A2...:( cred ca am uitat sa specific ca face A2....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi si tu cu alte mobre, pana si choperele au in general performante mai bune...

eu le compar cu mobre din acelasi segment de pret, adica poti cumpara mult mai multa motocicleta cu 100-200E in plus

 

mai bine un scuter de 250> decat oricare din segmentul 500cc, iesi mai bine la orice, consum, consumabile, protectie la vant, chiar si fun + ai spatiu de depozitare

 

astea sunt doar niste commutere, un fel de n-ar mai fi, cand au fost facute au avut in cap un singur gand IEFTIN, totul este ieftin

 

oricare din segmentul 600 e de zeci de ori mai motocicleta decat glumele astea, SV, hornet, bandit,...

 

@ahilep invarte frend' de ghidonul drept, o sa-ti consume tot atat .. da io cred ca tu invarti de stangul...

 

Mai, sa stii ca la mine ghidonul nu se invarte, e fix. Eventual mansonul se invarte. Si nu pe stanga, ci pe dreapta. Pe cuvant :) Ma gandesc ca poate o solutie sa reduci consumul ar fi sa incerci sa nu mergi doar in viteza 1 :blink: . E o chestie pe partea stanga a mobrei cu care schimbi vitezele. Ia incearca, o sa ramai surprins. Nu de alta, dar consum de 9 in oras nu au nici vitezanele de 600.

 

Haidi pa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...