dedant68 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut, Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut, Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok ! Pai atunci de ce nu iei sonda lamnda pt ecu sa fie toate pentru aceeasi natie, DACA doar asta e difereta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 Da buna intrebare,... dar nu are sonda Lambda, am discutat..Tot caut un catalog pentru Asia, am trimis mesaj la Akashi Kawasaki -Japonia, ei ma trimit la dealer local Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Sincer personal am impresia ca te complici un pic, de cele mai multe ori fiecare senzor are cate o intrare separata in ECU, compara schema instalatiei electrice la ambele modele si vezi care unde vine. Chiar daca nu are firele in mufa ai locul pentru papuci, faci instalatia pentru sonda separat. Editat Aprilie 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut, Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok ! Daca este doar problema de sonda se poate anula. La majoritatea hayabuselor care le-am softat se anuleaza sonda lambda pentru a nu mai interveni in corectie. Daca nu sunt compatibile cu instalatia electrica atunci se complica treaba. Am reusit sa-ti gasesc tot ce se poate cumpara online acum dupa ani... De la 2001 pana la 2006... Mai mult nu stiu ce sa-ti zic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 Inteleg ce vrei sa spui, dar schema de Europa si schema pentru Asia, greu...de unde? caut pe net ceva de 0037 si nu gasesc nimic pentru a compara . Am manual pentru 2001-2004, nu dau de 2006, si sigur cei 60 de pini cu interconectarea la senzori, actuatori, sursa, etc este identica. Problema este de plaja de valori in cazul parametrilor si semnalele le care pleaca din ECU care actuatori. Posibil o scadere a puterii, varianta de Europa 0028 este pentru motor limitat la 280 km/h. Daca este problema cu sonda, in catalog OEM iau o sonda pentru Europa. Dar numai sonda sa fie? Caut totusi varianta originala, am gasit un site din Tokio si am ceva sanse .. Daca este doar problema de sonda se poate anula. La majoritatea hayabuselor care le-am softat se anuleaza sonda lambda pentru a nu mai interveni in corectie. Daca nu sunt compatibile cu instalatia electrica atunci se complica treaba. Am reusit sa-ti gasesc tot ce se poate cumpara online acum dupa ani... De la 2001 pana la 2006... Mai mult nu stiu ce sa-ti zic.. Multumesc pentru informatii TNG, asa am gasit si eu..practic acel 21175-0037 pe care l-am gasit pe motor( dar gaurit si fara un microprocesor, MADE IN ROMANIA) nu imi apare pe nicio cautare, iar pe catalog care imi cere seria de caroserie VIN, cazul de 12 caractere nu este valid..normal este cu 17. Un ECU nou cu cheie master este in jur de 700 -750 euro, iar sistemul gasit de mine complet, este 450 fix. Sper in Tokio sa gasesc, am trimis mesaj, astept sa vad ce apare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Inteleg ce vrei sa spui, dar schema de Europa si schema pentru Asia, greu...de unde? caut pe net ceva de 0037 si nu gasesc nimic pentru a compara . Am manual pentru 2001-2004, nu dau de 2006, si sigur cei 60 de pini cu interconectarea la senzori, actuatori, sursa, etc este identica. Problema este de plaja de valori in cazul parametrilor si semnalele le care pleaca din ECU care actuatori. Posibil o scadere a puterii, varianta de Europa 0028 este pentru motor limitat la 280 km/h. Daca este problema cu sonda, in catalog OEM iau o sonda pentru Europa. Dar numai sonda sa fie? Caut totusi varianta originala, am gasit un site din Tokio si am ceva sanse .. Multumesc pentru informatii TNG, asa am gasit si eu..practic acel 21175-0037 pe care l-am gasit pe motor( dar gaurit si fara un microprocesor, MADE IN ROMANIA) nu imi apare pe nicio cautare, iar pe catalog care imi cere seria de caroserie VIN, cazul de 12 caractere nu este valid..normal este cu 17. Un ECU nou cu cheie master este in jur de 700 -750 euro, iar sistemul gasit de mine complet, este 450 fix. Sper in Tokio sa gasesc, am trimis mesaj, astept sa vad ce apare. Nu cred ca au modificat senzorii/valorile lor, mai ales la productia de serie, cand se pot juca cu modul in care interpretaza ECU valorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 Ai dreptate, nu modifica parametrii senzorilor de la tara la tara sau regiune, sunt cred cateva variabile care tin de norme de poluare. In Europa clar, suntem la fel ..este posibil ca in tarile asiatice sa fie alte valori, poate mai stricte..decat la noi, de aici si seria diferita. Ex 0038 este pentru SUA, variantele de kaw 12r sunt fara immobiliser, americanii pierd repede cheile sau poate nu se fura motocicletele ca in Europa. Au comandat fara immobiliser, si bine au facut..probleme mai daca ai pierdut toate cheile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 7, 2014 Admin Share Postat Aprilie 7, 2014 Sunt putin confuz, daca mergi la United Motors cu seria mobrei nu-ti pot aduce piesa originala sau este vorba de costuri mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 Am discutat la UM, ei cauta in catalog de Europa, au contract cu un furnizor din Olanda, seria mea VIN are 12 caractere si nu este valida in catalog, voi aveti pe motoare sigur VIN cu 17 caractere. Cauta in continuare pentru a rezolva ..au trimis mesaje mai departe. Pretul am spus mai sus, in jur de 750 euro, ar sunt sigur ca nu sunt probleme. Varianta care am gasit-o pe net, este mai ieftina, dar cu anumite riscuri. Mai astept si mai fac sapaturi.. ... Ea este persoana in cauza care merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.