Sari la conținut

ECU kaw.12r/compatibilitate/Europa-tari asiatice


Postări Recomandate

Salut,

Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok !

Pai atunci de ce nu iei sonda lamnda pt ecu sa fie toate pentru aceeasi natie, DACA doar asta e difereta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da buna intrebare,... dar nu are sonda Lambda, am discutat..Tot caut un catalog pentru Asia, am trimis mesaj la Akashi Kawasaki -Japonia, ei ma trimit la dealer local

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer personal am impresia ca te complici un pic, de cele mai multe ori fiecare senzor are cate o intrare separata in ECU, compara schema instalatiei electrice la ambele modele si vezi care unde vine. Chiar daca nu are firele in mufa ai locul pentru papuci, faci instalatia pentru sonda separat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma confrunt de cateva zile cu o problema privind un ECU/CDI pentru un kawasaki zx 12 r din 2006(cu immobiliser) varianta nelimitata 340km/h Motocicleta a fost adusa din Japonia in 2006, de Tomina. S-au pierdut cheile, s-a incercat fabricarea unei chei si programarea, dar in final ECU a fost distrus, asa am cumparat-o anul trecut, stiam de sitiuatie, plus alte lipsuri pe care le-am rezolvat. Seria de caroserie/VIN are 12 caractere, am descoperit ca a fost produsa pentru Malaezia si este imposibil in catalogul de Europa sa se recunoasca ECU pentru VIN cu 12. Atunci merg pe ideea/metoda ca seria de pe ECU este cea corecta(21175-0037). Dar in catalogul OEM pentru 2006, este si varianta pentru UK cu seria 21175-0028( precizez varianta cu immobiliser). Am identificat pe un site un ECU(0028)+contact +3 chei+ incuietoare rezervor si sa, set complet pentru 2005. Este posibil ca ECU 0028(fabricat pentru UK) si instalat pe un motor fabricat pentru tari asiatice, sonda Lambda sa nu fie compatibila, rezultand un mers neregulat cu un consum marit. Are cineva informatii mai vaste privind compatibilitatile ECU pentru Europa si tari asiatice. Cred ca nu vor fi probleme la pornire, dar este posibil sa fie anumite setari pentru cativa parametrii. ok !

Daca este doar problema de sonda se poate anula.

La majoritatea hayabuselor care le-am softat se anuleaza sonda lambda pentru a nu mai interveni in corectie.

Daca nu sunt compatibile cu instalatia electrica atunci se complica treaba.

Am reusit sa-ti gasesc tot ce se poate cumpara online acum dupa ani...

De la 2001 pana la 2006...

 

Mai mult nu stiu ce sa-ti zic..

post-15340-0-22147900-1396896481_thumb.jpg

post-15340-0-93068000-1396896489_thumb.jpg

post-15340-0-97225400-1396896498_thumb.jpg

post-15340-0-69978100-1396896506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce vrei sa spui, dar schema de Europa si schema pentru Asia, greu...de unde? caut pe net ceva de 0037 si nu gasesc nimic pentru a compara . Am manual pentru 2001-2004, nu dau de 2006, si sigur cei 60 de pini cu interconectarea la senzori, actuatori, sursa, etc este identica. Problema este de plaja de valori in cazul parametrilor si semnalele le care pleaca din ECU care actuatori. Posibil o scadere a puterii, varianta de Europa 0028 este pentru motor limitat la 280 km/h. Daca este problema cu sonda, in catalog OEM iau o sonda pentru Europa. Dar numai sonda sa fie? Caut totusi varianta originala, am gasit un site din Tokio si am ceva sanse ..



Daca este doar problema de sonda se poate anula.

La majoritatea hayabuselor care le-am softat se anuleaza sonda lambda pentru a nu mai interveni in corectie.

Daca nu sunt compatibile cu instalatia electrica atunci se complica treaba.

Am reusit sa-ti gasesc tot ce se poate cumpara online acum dupa ani...

De la 2001 pana la 2006...

 

Mai mult nu stiu ce sa-ti zic..

Multumesc pentru informatii TNG, asa am gasit si eu..practic acel 21175-0037 pe care l-am gasit pe motor( dar gaurit si fara un microprocesor, MADE IN ROMANIA) nu imi apare pe nicio cautare, iar pe catalog care imi cere seria de caroserie VIN, cazul de 12 caractere nu este valid..normal este cu 17. Un ECU nou cu cheie master este in jur de 700 -750 euro, iar sistemul gasit de mine complet, este 450 fix. Sper in Tokio sa gasesc, am trimis mesaj, astept sa vad ce apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce vrei sa spui, dar schema de Europa si schema pentru Asia, greu...de unde? caut pe net ceva de 0037 si nu gasesc nimic pentru a compara . Am manual pentru 2001-2004, nu dau de 2006, si sigur cei 60 de pini cu interconectarea la senzori, actuatori, sursa, etc este identica. Problema este de plaja de valori in cazul parametrilor si semnalele le care pleaca din ECU care actuatori. Posibil o scadere a puterii, varianta de Europa 0028 este pentru motor limitat la 280 km/h. Daca este problema cu sonda, in catalog OEM iau o sonda pentru Europa. Dar numai sonda sa fie? Caut totusi varianta originala, am gasit un site din Tokio si am ceva sanse ..

 

Multumesc pentru informatii TNG, asa am gasit si eu..practic acel 21175-0037 pe care l-am gasit pe motor( dar gaurit si fara un microprocesor, MADE IN ROMANIA) nu imi apare pe nicio cautare, iar pe catalog care imi cere seria de caroserie VIN, cazul de 12 caractere nu este valid..normal este cu 17. Un ECU nou cu cheie master este in jur de 700 -750 euro, iar sistemul gasit de mine complet, este 450 fix. Sper in Tokio sa gasesc, am trimis mesaj, astept sa vad ce apare.

 

Nu cred ca au modificat senzorii/valorile lor, mai ales la productia de serie, cand se pot juca cu modul in care interpretaza ECU valorile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, nu modifica parametrii senzorilor de la tara la tara sau regiune, sunt cred cateva variabile care tin de norme de poluare. In Europa clar, suntem la fel ..este posibil ca in tarile asiatice sa fie alte valori, poate mai stricte..decat la noi, de aici si seria diferita. Ex 0038 este pentru SUA, variantele de kaw 12r sunt fara immobiliser, americanii pierd repede cheile sau poate nu se fura motocicletele ca in Europa. Au comandat fara immobiliser, si bine au facut..probleme mai daca ai pierdut toate cheile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am discutat la UM, ei cauta in catalog de Europa, au contract cu un furnizor din Olanda, seria mea VIN are 12 caractere si nu este valida in catalog, voi aveti pe motoare sigur VIN cu 17 caractere. Cauta in continuare pentru a rezolva ..au trimis mesaje mai departe. Pretul am spus mai sus, in jur de 750 euro, ar sunt sigur ca nu sunt probleme. Varianta care am gasit-o pe net, este mai ieftina, dar cu anumite riscuri. Mai astept si mai fac sapaturi.. ...



Ea este persoana in cauza care :peace: merita efortul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...