yo4hgx Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Pare aer fals pe o admisie, verifica etanseitatea galeriilor de admisie - furtunul de vacuum inspre robinet, membrana robinetului si stut(urile)ul de sincronziare. Poti incerca sa dai din belsug cu niste spray de pornire in zona galeriilor de admisie (atentie sa nu intre si pe filtrul de aer) si daca se schimba mersul motorului, ai un indiciu despre cauza rateurilor. Ai mai putea izola galeriile si astupa orificiile si alimenta carburatoarele prin cadere libera, prin metoda "perfuziei". A nu se confunda rateurile, care au loc in evacuare sau admisie, cu detonatiile, care au loc in camera de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 furtunu de vacuum inspre robinet avea o ciupitura , l-am schimbat si am sigurante pe el membrana robinet curatata si probata cu gura , am suflat prin gaura unde intra furtunu de la carburator si nu scapa aer. stuturile de sincronizare deoarece am dus-o la un mecanic foarte bun de la mine din oras, a "uitat" omu sa imi mai puna un capac , am pus eu acum. Galeria de admisie , la partea cu probleme, mie mi se pare ca are o crepatura prin zona unde e surubu acela de tine plasticu sau ce o fi de bloc motor, iau azi un wd40 si dau cu niste spray sa vad . Chiar m-am saturat de dracia asta cu atatea probleme , si sper sa o duc pe linia de plutire pana e vremea asta urata, sa o pot scoate la niste km cand da vremea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Pai dupa ce ai pus capacul care lipsea de la sicronizare mai face? Pe acolo aveai aer fals in admisie ,deci amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 nustiu ca n-am mai pornit-o de atunci, insa capacu lipsea de la carburatoru de pe dreapta, mie imi face bujie neagra pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului. pentru profani asa pare logic, dar nu este ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 17, 2014 Autor Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) am pornit-o azi, dupa ce am pus capacu la stutu de la sincronizare , am schimbat bujiile intre ele, si am dat jos si galeria de evacuare + schimbat garnituri intre ele, am dat si cu spray de pornire pe la carburator , turatia la fel. In relanti nu mai da rateuri acum, nustiu cum o fi in frana de motor, caci e vremea urata si nu o pot scoate la o tura. Revin cu detalii dupa ce apuc sa dau o tura si sa vad cum latra. Multumesc celor care au lasat din treburile lor si au postat aici cu intentia de a ma ajuta. Editat Aprilie 17, 2014 de Sanim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 pentru profani asa pare logic, dar nu este ... tot ce-i posibil, n-am dat cu paru' in alta ordine de idei eu aveam probleme cu burgmanul de 250, din cauza garniturii metalice de pe evacuare cea care e intre cilindru si cotul de evacuare, daca apuca sa sufle cat de putin pe langa dadea rateuri in toba de toata frumusetea. posibil sa fie si asta o cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 18, 2014 Autor Share Postat Aprilie 18, 2014 alea le-am schimbat intre ele, sa vad cand da vremea buna daca mai da rateuri, si daca tot da cumpar doua garnituri noi si le pun acolo. la relanti nu imi mai facea figuri am scapat de rateuri . Cauza(e) , garniturile de la evacuare , cele dintre bloc motor si esapament, cea care imi dadea bujie neagra era slabita , am schimbat garniturile intre ele si nu am mai avut rateuri. Maine imi cumpar 2 garnituri noi, si le pun sus , merg sa vad si ce culoare au bujiile acum dupa ce-am facut cu ea 25 km . Multumesc tuturor de sfaturi. Culoarea la bujie insa a ramas la fel ... una neagra una gri. neagra tot pe partea stanga, am dat cu spray de pornire pe la carburator.. si se aude cum motoru se tureaza mai tare , insa pe ceas nu cu mult.. ceva 100rpm in + cand are spray pe langa admisia care intra in bloc motor. Sa desfact carburatoru si sa pun pe acolo silicon dinala ce rezista la 343 grade ? oare nu-l dizolva benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Sa desfact carburatoru si sa pun pe acolo silicon dinala ce rezista la 343 grade ? oare nu-l dizolva benzina ? NU PUNE SILICON "PE LA" CARNURATOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 18, 2014 Autor Share Postat Aprilie 18, 2014 vroiam sa spun pe la galeria de admisie(bloc motor si fluturasi), daca nu ce sa pun acolo caci sigur trage aer pe acolo . Insa sa-mi dea bujie neagra doar ca trage aer putin pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Da cu silicon si banda, si daca se modifica in bine, da comanda de flanse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Da cu silicon si banda, si daca se modifica in bine, da comanda de flanse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horvix Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Am exact aceeasi problema...pana la urma cum s-a rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.