campers Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut motoreta s-a stricat acum vreo 2-3 ani , si de atunci sta pe dreapta s-a oprit din mers , intr-o depasire cat am surubarit-o vreo 2-3 zile , s-a uzat bateria , electromotorul , bendixul si coroana cam toate deodata ..si nu am vrut sa investesc bani in astea doar pentru a vedea mai departe ce a cauzat oprirea din mers . Acum am nevoie de bani , si as vrea sa o vand , si chiar m-au intrebat vreo cativa insi de ea ..drept urmare vroiam sa o pornesc. Am suflat un pic carburatorul cu aer comprimat , am schimbat benzina , bujia , si am luat-o la impins . Intr-un final a inceput sa dea semne ca ar porni . Dupa care , chiar am reusit sa o pornesc , dar fiind cablu de ambreaj dereglat , nu decupla total si am reusit cu greu sa o opresc dupa ce am pornit-o . A mai mers putin pe loc , dupa care s-a oprit . (ca in filmele cu prosti , cand a pornit , nu mai reuseam sa o opresc ..fugeam pe langa ea si incercam sa o tin pe loc .) . Acum deja eram obositi morti , si eu si prietenul care am tot impins-o , si am legat-o de masina . Am tras-o , dadea sa porneasca dar se oprea imediat si apoi ramanea roata blocata (asta nu suna prea bine ) . Cat timp am facut treburile cu impinsul , am vazut ca imi dadea benzina afara pe la un furtun care este conectat pe fundul paharului , asa ca l-am luat si l-am bagat intr-un supraplin . Nu mai tin minte exact ordinea ..daca intai am pornit-o si apoi am vazut treaba asta , sau invers . Este dotata cu un carburator phbh28rd . Cuiul pontou isi face treaba , dar nu stiu exact plutitorul cum sa il reglez . Are un surub cu gaura pe care intra cuiul pontou . Stie cineva , de acolo ii pot regla inaltimea plutitorului ? Ma gandesc ca din cauza plutitoarelor se intampla treaba asta , altfel nu vad de ce s-ar intampla asta . Oricum e chinul naibii sa scot tija care tine plutitoarele , dar macar sa stiu daca sa mai insist p-acolo sau nu .. vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 cum ti s-a oprit? "a cazut in nas" ? :-? ai simtit deodata ca se infraneaza motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Dat fiind ca e o motocicleta destul de rara nu cred ca ai sa gasesti manual, in schimb la italience de genu cagiva, aprilia, gilera, etc de multe ori un motor(inclusiv carburator, etc) e folosit pe mai multe motociclete produse de diferite marci. Afla ce tip de motor are si ai sanse fie sa gasesti doar manualul motorului fie sa gasesti manualul altei motociclete pe care a mai fost montat acelasi tip de motor. Pe el il intereseaza acum de ce are probleme cu carburatorul nu motorul in sine ... Editat Aprilie 21, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 21, 2014 Autor Share Postat Aprilie 21, 2014 da , a murit brusc ca si cum as fi luat contactul am gasit eu un manual , dar nu este foarte detaliat teoretic ar trebui sa fie la fel 90% la fel cu primele mito , si parca chiar au si acelasi carburator din cate am inteles , dell'orto asta era cam favoritul pe vremea aia , ar trebui sa il mai gasesc si pe alte marci am cautat un manual al carburatorului , cu reglajele lui , dar nu am gasit nimic exact speram sa gasesc pe cineva care a mai avut de-a face cu acest model de carburator voi relua cautarile in noaptea asta sau maine dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Uite aici: sectiune G24 este carburatorul Este de Mito dar nu sunt diferenta la motor intre ele. Si eu am avut o Freccia in tinerete,si am reusit sa-i gripez motorul pe la 100km/h dar a fost in linie dreapta si nu s-a lasat cu cazatura. Problema fost de la nerespectarea vascozitati uleiului de amestec,care la putin frig nu a mai curs cum trebuie prin pompa de ulei amestec. De ce ti-am spus asta : Posibil sa ai si tu probleme similare un inceput mic de gripaj,secmenti blocati in canal,si compresie scazuta,fapr pentru care motorul nu o sa mai porneasca. Nu strica sa incerci un test de compresie pana sa te apuci de carburator.Carburator care este destul de simplu,cu cunostinte minime de mecanica nu ar trebui sa-ti puna probleme. Si o poza cu a mea...2001 PS Imi pare rau dar nu am putut incarca tot manualul ,daca vrei imi dai o adresa de mail si ti-l dau pe tot. Section D.pdf Section G Part 2.pdf Editat Aprilie 21, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 22, 2014 Autor Share Postat Aprilie 22, 2014 multumesc tng ,e suficienta partea asta de manual , o sa arunc o privire azi ! cat a mers , am fost extraordinar de multumit de ea , pt o asa babuta ..cat a indurat si cat si cum a mers ..chiar n-am ce ii reprosa .. arata superb a ta ! Dar vad ca nici a ta nu mai avea semnalizarile in oglinzi . Si a mea arata f bine , dar fiind prima motoreta mai puternica ..in vreo 2 veri nu a mai aratat chiar asa bine compresie nici nu are , nici are ..cam 7,5-8 ..ar trebui totusi sa mearga .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.