Vizitator Adrian Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 245 taicule pana in prezent, pe unde am fost in iulie... astept autostrada in septembrie ..in acest moment nu stiu daca o sa ma intrec cu cadranul de 340 ....ce sa demonstrez ca ajunge la 340, au demonstrat altii... dar pacat ca pentru unii s-a taiat si firul vietii Presupun ca iei si un GPS cu tine,nu doar bordu motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 Pana acum nu am in plan un GPS moto, recunosc ca este necesar in multe situatii. La nevoie ma ajuta telefonul mobil .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 E viteza reala bordul mobrei? Hmm :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 La top speed nu aveti nici un merit, sunteti ca un pasager pe un tren de mare viteza, atata tot. Ca o maimuta trimisa in spatiu intr-un space shuttle. Indiferent ca e vorba de ZX12, HayaBusa, Blackbird, ZX14, ce vreti voi.... Cand vine vorba de top speed, indiferent cat prindeti, e ceva total irelevant. In cel mai fericit caz e meritul celor care au gandit si fabricat propulsorul (cat si motocicleta ca ansamblu). pana si la drag-racing, e nevoie de ceva skill. La top speed, zero skill... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 La top speed nu aveti nici un merit, sunteti ca un pasager pe un tren de mare viteza, atata tot. Ca o maimuta trimisa in spatiu intr-un space shuttle. Indiferent ca e vorba de ZX12, HayaBusa, Blackbird, ZX14, ce vreti voi.... Cand vine vorba de top speed, indiferent cat prindeti, e ceva total irelevant. In cel mai fericit caz e meritul celor care au gandit si fabricat propulsorul (cat si motocicleta ca ansamblu). pana si la drag-racing, e nevoie de ceva skill. La top speed, zero skill... Am spus mai sus, nu am intentionez sa ating 340km/h, sunt 2 filme pe youtube cu asa ceva.....dar cu ,,zero skills '' ...nu sunt de acord. Sa stai in sa la 340km/h, si aici trebuie sa ai ,,abilitatea'' minima de a te mentine motocicleta .....Eu consider '' top speed'' si 130km/h, viteza legala in RO pe autostrada, acolo nu ai nevoie de abilitati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 am trait sa o aud si pe asta, ca ai nevoie de abilitati sa te tii de motoreta la topspeed..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 am trait sa o aud si pe asta, ca ai nevoie de abilitati sa te tii de motoreta la topspeed..... Daca ai fi citit cu atentie ce am scris mai sus, probabil ca ai fi inteles...but sorry...... daca vrei sa intelegi sau daca poti sa intelegi! In concluzie, nu tin cont ca ai titlul de ''EXPERT'' ... ..no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Tu visezi 340, asa i ? ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 Vizibil ma provoci, darcocbr !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 E o mobra misto, sa terminam cu offtopicul S-o stapanesti sanatos si fara incidente,asta e cel mai important, si nu daca prinde 300 sau 320 sau 340 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 13, 2014 Autor Share Postat August 13, 2014 Corect, acum esti un tip realist...multumesc si iti fac aceeasi urare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Si eu sunt de acord cu Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 De ce-ti cumperi 180 cai atunci cand ai de gand sa folosesti doar 50. Doar pentru a avea un penis de rezerva pe care sa-l fluturi in lipsa altor argumente in discutiile cu prietenii sau, mai rau, sexul opus? Stiu, o sa-mi spuna Adrian ca e dreptul oricui sa-si ia ce vrea, si uneori tind sa-i dau dreptate. Asta pana cand citesc aberatii de genul "mers la consum", "Viteza periculoasa" si alte astfel de nonsens-uri atunci cand te lauzi cu un "supersonic". Mobra asta a fost facuta sa sfideze niste reguli, sa fie o forta cu care te dai doar atunci cand stii ceea ce vrei. D-aia consuma de rupe, d-aia nu e prietenoasa sau comoda. La vremea ei a facut legea si a completat clasa Hypersport alaturi de Busa. E genul de mobra cu care te dai, nu e genul de mobra pentru "plimbari". Dar ce stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 De ce-ti cumperi 180 cai atunci cand ai de gand sa folosesti doar 50? Poate sa nu mai mesteci in cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 In cutie mesteci orice ar fi In plus, daca asta e argumentul tau pentru achizitia unui obiect high-end... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Nu neaparat, dar trebuie sa recunosti ca factorul subiectiv decide ce motor iti cumperi. Cand iti place un model tinzi sa vezi doar avantaje, iar `presupusele` dezavantaje parca se dizolva de la sine. Si da, pe mine chiar m-a enervat mestecatul in cutie la ZX6R-ul pe care l-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 De ce-ti cumperi 180 cai atunci cand ai de gand sa folosesti doar 50? Poate sa nu mai mesteci in cutie? alt mit eronat, cu mestecatul in cutie Ooo da, FIX de aia ai nevoie de 180 cai. Eu zic sa scoata motoare cu 210 cai, ca sa nu mai schimbam treapta deloc..........REALLY? » Post actualizat in 14 Aug 2014 06:47 Nu neaparat, dar trebuie sa recunosti ca factorul subiectiv decide ce motor iti cumperi. Cand iti place un model tinzi sa vezi doar avantaje, iar `presupusele` dezavantaje parca se dizolva de la sine. Si da, pe mine chiar m-a enervat mestecatul in cutie la ZX6R-ul pe care l-am avut. Ia-ti o Aprilia Mana, bro Acolo nu mai mesteci deloc Din pacate , tre sa fiu total de-acord cu postul anterior al lui Gixu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 14, 2014 Admin Share Postat August 14, 2014 (editat) Imi place scula ta. Prin 2004, cind am deschis ochii la ce inseamna motociclism, eram in stare sa dau in cap pentru un ZX12R! Asta este o mobra pentru pasionati, de tinut ever, cite zile ai..daca nu esti stramtorat cu banii iti recomand sa nu o vinzi..cit despre viteza maxima, daca poti folosi puterea sau nu, cit de greu se schimba bujiile..lucruri irelevante..bucura-te de legenda ta.. Editat August 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 14, 2014 Autor Share Postat August 14, 2014 Imi place scula ta. Prin 2004, cind am deschis ochii la ce inseamna motociclism, eram in stare sa dau in cap pentru un ZX12R! Asta este o mobra pentru pasionati, de tinut ever, cite zile ai..daca nu esti stramtorat cu banii iti recomand sa nu o vinzi..cit despre viteza maxima, daca poti folosi puterea sau nu, cit de greu se schimba bujiile..lucruri irelevante..bucura-te de legenda ta.. Da este o legenda...de 3 ani sunt cu ochii pe un zx 12 2005-2005, negru. Mi-am dorit ultima varianta si km la bord ''prietenosi'' . A aparut in decembrie 2013, acest zx 12 _2006, cel de sus din foto, fara ECU si chei, deci nepornit!!! dar cu ''asigurari'' ca este un motor de exceptie...L-am luat dintr-un depozit unde a stat din 2008 pana in dec 2013, in cinci minute m-am hotarat, fara comentarii.. Dupa cautari prin Europa am gasit ECU +chei+immobilizer system in Germania, montat si la primul start a pornit motorul..Cum te simti pe kaw 12 r..cine l-a condus poate sa spuna mai mult decat mine, daca incep sa prezint...vor zice ca ma laud. Cat CONSUMA?...CAT O LOCOMOTIVA,... sa nu va cumparati ZX12 R cei care tineti la bani si vreti sa faceti economii. Dar nu ma intereseaza...imi place motorul. Ce spune Adrian si Gixu, sunt opiniile lor, dar nu valabile pentru mine....Motorul acesta va ramane mult timp in garaj, chiar daca am primit propuneri avantajoase de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 si dupa atata timp asa discutii imfocate creaza motoreta asa Eu o am de 8 ani, am mers aproximati 45000 de km cu ea.O am te la Tomina. Acum are 53.000 pe ceas. Am avut doar probleme minore: cablajul de la regulatorul de tensiune (am eliminat mufele) si pompa frana fata (schimbata). Am avut si linie completa yosimura si power commander dar le-am dat jos pentru ca nu pur si simplu yosh nu a am reusit sa le fac sa mearga ca lumea. Acum este in configuratie complet stock cu exceptia pompei frana fata care este una radiala luata de pe un gsxr. Merge struna, porneste la sfert pe orce vreme,trage fenomenal, etc etc etc. Mansoane, scarite, sa, tot,nu au au aprape nici un semn de uzura. Sa spun ca e mai buna decat busa as manca cacao ca in prima istanta busa am vrut sa-mi iau. Orce alta motocicleta pe care am calarit-o a parut un minibike in comparatie cu asta. Faptul ca o am de atata timp vorbeste de la sine despre fiabilitatea ei. A fost intertinuta corect si condusa tare. Cineva a zis ca numai motorul e special: adevatat, dar nici nu mai e nevoie de altceva! Se poate obtine consum de 6.5 pe autostrata la o viteza de 130-140. In oras e cam insetata: 10-12 L /100. Momentan o am cu mine in Anglia (am venit pe ea) dar la anul o aduc inapoi in Romania unde ii este si locul. O sa o conduc cand vin in vacanta, asta daca nu ma intorc si eu. Cele mai bune drumuri de zx12 tot in Romania sunt (si Bulgaria). Am amintiri de neuitat cu ea. Sper sa nu o vand niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 17, 2014 Autor Share Postat August 17, 2014 Bravo ! Scurt si la obiect . Ai zis in 14 randuri mai mult decat in 8 pagini din acest topic . Sa o stapinesti sanatos in continuare si sa te bucuri de ea. si dupa atata timp asa discutii imfocate creaza motoreta asa Eu o am de 8 ani, am mers aproximati 45000 de km cu ea.O am te la Tomina. Acum are 53.000 pe ceas. Am avut doar probleme minore: cablajul de la regulatorul de tensiune (am eliminat mufele) si pompa frana fata (schimbata). Am avut si linie completa yosimura si power commander dar le-am dat jos pentru ca nu pur si simplu yosh nu a am reusit sa le fac sa mearga ca lumea. Acum este in configuratie complet stock cu exceptia pompei frana fata care este una radiala luata de pe un gsxr. Merge struna, porneste la sfert pe orce vreme,trage fenomenal, etc etc etc. Mansoane, scarite, sa, tot,nu au au aprape nici un semn de uzura. Sa spun ca e mai buna decat busa as manca cacao ca in prima istanta busa am vrut sa-mi iau. Orce alta motocicleta pe care am calarit-o a parut un minibike in comparatie cu asta. Faptul ca o am de atata timp vorbeste de la sine despre fiabilitatea ei. A fost intertinuta corect si condusa tare. Cineva a zis ca numai motorul e special: adevatat, dar nici nu mai e nevoie de altceva! Se poate obtine consum de 6.5 pe autostrata la o viteza de 130-140. In oras e cam insetata: 10-12 L /100. Momentan o am cu mine in Anglia (am venit pe ea) dar la anul o aduc inapoi in Romania unde ii este si locul. O sa o conduc cand vin in vacanta, asta daca nu ma intorc si eu. Cele mai bune drumuri de zx12 tot in Romania sunt (si Bulgaria). Am amintiri de neuitat cu ea. Sper sa nu o vand niciodata. In 2006, Scarborough_UK, am condus pentru prima data un kaw 12, varianta 2004. Am prins lipici la motorul acesta....Pe kawasakiword sunt zeci de englezi care detin kaw 12 si care-l apreciaza, dar cei mai multi sunt cei din SUA ! Multi km in continuare pe zx 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Pe kawasakiword sunt zeci de englezi care detin kaw 12 si care-l apreciaza, dar cei mai multi sunt cei din SUA ! Multi km in continuare pe zx 12 sigur.aia merg in linie dreapta.e zx12 ...cuplu bun de jos,putere,sunet ....e zx12! dar! ...nu va mai [cuvant urat] pe voi ,orice miar mai potent o ridiculizeaza pe linie dreapta.pe curbe nu mai vorbesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 orice miar mai potent o ridiculizeaza pe linie dreapta.pe curbe nu mai vorbesc . Probabil ca si aia cu miarele au motivele lor pt. care isi iubesc mobrele. Fii mai calm, ma mir ca nu l-ai si injurat pe colegu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 17, 2014 Autor Share Postat August 17, 2014 sigur.aia merg in linie dreapta.e zx12 ...cuplu bun de jos,putere,sunet ....e zx12! dar! ...nu va mai [cuvant urat] pe voi ,orice miar mai potent o ridiculizeaza pe linie dreapta.pe curbe nu mai vorbesc . Salut...cu aceasta expresie se intra pe forum ........ Ai o dovada la ceea ce ai scris ma sus ..te referi la raport greutat/putere, sa te auzim...poate ai greutatea de 45,7 kg si rastorni situatia! ? Inca nu am discutat de teste, dar vezi ca trebuie sa o incadrezi intr-o clasa, zx 12 se poate compara f. bine cu haya, atunci mai putem discuta. Sorry....nu am observat ca ai R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Am spus miar mai potent R1 ii da peste bot pe curbe.Fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.