gabyolty Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut am si eu o problema la un ktm exc 200. Cand merg prin padure in frana de motor sau la relanti mai mult timp imi uda bujia .... daca merg in full gaz nu are nimic ... stie cineva unde ar fii problema? Carburatorul dereglat sau muzicuta ma gandeam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 In primul rand trebuie verificat carburatorul, fara acceleratia "trasa" raportul benzina-aer depinde doar de reglajul surubului pt acest raport, pe cat posibil acest reglaj trebuie facut cu ceva aparat gen bujie de sticla sau aparat care masoara CO, reglajul de genul 3,5 ture inapoi de la max nu are sens, daca era un reglaj fix fabrica nu punea un surub. Mai merita de verificat nivelul in camera de nivel constant, daca este mare poate "uda" bujia cand motorul nu este accelerat. Ideea e ca primeste prea multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LES Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 poate fi si de reglajul de aer, vezi daca umbli la aer si relantiul se mareste atunci inseamna ca nu a fost bine, dupa aia reduci relantiul de la surubul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 sau poate ai amestec "bogat in ulei"...sau ulei de slaba calitate. incearca sa scazi cantitatea de ulei /litru cu 5ml si fa o proba inainte sa umbli in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Pai e normal ce patesti, nu se merge cu 2tp subturat, din motivele descrise de tine. E motor de turatie. Mansonul de gaz in a 2a jumatate a cursei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 22, 2014 Autor Share Postat Aprilie 22, 2014 am umblat la surubul de la aer si relantiul se mareste.... l-am pus la 1,5 ture dar nu e de ajuns la 2,5 ture merge mult mai bine nici nu mai scoate atata fum dar tot mai uda bujia daca il las sa se incalzeasca 5-10 minute si cand dau sa plec incepe scoata fum gurpa dupa care uda bujia..! ulei folosesc repsol inainte am folosit castrol dar la fel la un litru bag 20ml ! de cand am umblat la surubul de la aer cand revine la relanti scade in turatii neregulat.. !ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) il poti regle dupa "mersul tau",nu il mai lasa mult cu soclul tras pt incalzire ,trage socul ,porneste,apoi da socul inapoi usor si tinel putin din acceleratie asa se incalzeste fara gazul suplimentar de la soc..mai scade o marime la jiglerul de mers in gol(pilot jet) si mergi mai infipt ca nu e asa de speriat 200-tele....ce carburator ai?keihin pwk? Editat Aprilie 22, 2014 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 da! app stiti pe cineva care dezmembreaza un ktm exc ?as avea nevoie de axul de la schimbatorul de viteze si schimbatorul de viteze!azi am inceput cu repartiile.... am gasit si problema... fostul proprietar a infundat cu crengute furtunasele de supraplin de la carburator... ...o sa il dau unui mester ce se ocupa de carburatoare si sa ii regleze nivelu dupa care sa ii faca niste ajustari pe motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 ce tare! ...asa face cind sunt infundate supraplinurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.