Sari la conținut

Carburator reglat prost sau...?


gigis
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Este vorba de un ZX6R 2002. Motocicleta a stat cam 2 ani si ceva. Dupa care a fost refacuta, curatata, reglata carburatia, nu stiu cat de bine, teoretic a fost. Zilele trecute am lasat-o cu farurile aprinse prea mult si a murit bateria. Am pus-o pe redresor toate bune. Porneste in putere, dar daca o accelerez mai tare de 6000 sau dintr-o data mult, se opreste. Are cam 2 luni de cand e luata din service si nu mi-a mai facut probleme.

 

Care ar fi solutia? Sa fie de la carburator? Sa fie de la baterie (desi odata pornita, nu prea mai are treaba). Sa incerc sa o plimb asa la turatii joase poate se mai unge?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din baterie nu poate fi vorba dar nah speranta moare ultima ... dar la carburatie mai multa atentie poate sa traga aer fals si sa il omoare ... sau de la electrice mai verificati si voi cablurile ca se mai oxideaza si ale si fac figuri cand o ia vibratile ...

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Are filtru de aer sport? L-ai uns? Ceva asemănător pățea un prieten, după ce a curățat și uns filtrul nu a mai făcut probleme. Poate nu asta-i problema și sunt pe dinafară, dar o idee nu cred că strică. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are filtru de aer sport? L-ai uns? Ceva asemănător pățea un prieten, după ce a poponeataățat și uns filtrul nu a mai făcut probleme. Poate nu asta-i problema și sunt pe dinafară, dar o idee nu cred că strică. Baftă!

nu, e stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga o baterie de proba.. daca e pornit motoru, asta nu inseamna ca merge fara baterie.. e dependent de baterie, merge la ralanti fara baterie, dar daca il accelerezi moare.. pentru ca are nevoie de tensiune suplimentara din baterie, daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile.. tine bateria mai mult pe redresor si incearca dupa aceea ceva manevre de genul pe care l`ai descris in post. Poate e supta bateria si nu mai are proprietati bune de incarcare si stocare. De la carburator, nu cred. Pentru ca ziceai ca, cum treci de 6000 e problema, pai in momentul in care il turezi benzina nu curge toata odata in carb, astfel incat sa`l omoare! Eu inclin 80% ca bateria e de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga o baterie de proba.. daca e pornit motoru, asta nu inseamna ca merge fara baterie.. e dependent de baterie, merge la ralanti fara baterie, dar daca il accelerezi moare.. pentru ca are nevoie de tensiune suplimentara din baterie, daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile.. tine bateria mai mult pe redresor si incearca dupa aceea ceva manevre de genul pe care l`ai descris in post. Poate e supta bateria si nu mai are proprietati bune de incarcare si stocare. De la carburator, nu cred. Pentru ca ziceai ca, cum treci de 6000 e problema, pai in momentul in care il turezi benzina nu curge toata odata in carb, astfel incat sa`l omoare! Eu inclin 80% ca bateria e de vina.

problema e ca n-am redresor de baterie mica, am pentru masina si nu e reglabil. am tinut-o 3 ore, mi-e sa nu se prajeasca. ma gandeam sa merg cu ea sa o incarce alternatorul. bateria e noua Yuasa. a fost cumparata in Septemrie 2013, dar din pacate toata iarna n-a fost scoasa de pe borne. In martie am pus-o pe redresor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Poți să o lași maxim 25 min pe redresor și apoi încă 10-20 min cu motorul pornit (3 ore mi se pare foarte mult). Nu a început să fiarbă? Eu așa am făcut cu a mea, era moartă total (becurile se mai aprindeau, dar nu mai avea forță să învârtă). Totuși tind să cred că nu este de la baterie! Întreabă un mecanic ceva înainte de a încerca să ieși așa cu ea, să nu se defecteze și alceva. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

deci, bateria e buna e incarcata cum trebuie, nu pierde curent, alternatorul e bun, releul la fel... ramane carburatia, probabil prost reglata. alta intrebare ar fi: posibil sa aiba legatura cu bujiile? alea chiar n-am idee de cand n-au mai fost curatate sau schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat eu pare o problemă de carburaţie, probabil filtru de aer prea permisiv pentru că pe măsură ce se încălzea motorul întreruperea la accelerare se manifesta la o turaţie tot mai mare.

Pare a fi simptomul de amestec sărac-motor rece, moare la accelerări bruşte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile..

Nu stiu unde ai citit tu asta, dar intotdeauna tensiunea de incarcare creste cu turatia motorului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...