gigis Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Salut. Este vorba de un ZX6R 2002. Motocicleta a stat cam 2 ani si ceva. Dupa care a fost refacuta, curatata, reglata carburatia, nu stiu cat de bine, teoretic a fost. Zilele trecute am lasat-o cu farurile aprinse prea mult si a murit bateria. Am pus-o pe redresor toate bune. Porneste in putere, dar daca o accelerez mai tare de 6000 sau dintr-o data mult, se opreste. Are cam 2 luni de cand e luata din service si nu mi-a mai facut probleme. Care ar fi solutia? Sa fie de la carburator? Sa fie de la baterie (desi odata pornita, nu prea mai are treaba). Sa incerc sa o plimb asa la turatii joase poate se mai unge? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) din baterie nu poate fi vorba dar nah speranta moare ultima ... dar la carburatie mai multa atentie poate sa traga aer fals si sa il omoare ... sau de la electrice mai verificati si voi cablurile ca se mai oxideaza si ale si fac figuri cand o ia vibratile ... Editat Aprilie 27, 2014 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Are filtru de aer sport? L-ai uns? Ceva asemănător pățea un prieten, după ce a curățat și uns filtrul nu a mai făcut probleme. Poate nu asta-i problema și sunt pe dinafară, dar o idee nu cred că strică. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Verifica si pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 Are filtru de aer sport? L-ai uns? Ceva asemănător pățea un prieten, după ce a poponeataățat și uns filtrul nu a mai făcut probleme. Poate nu asta-i problema și sunt pe dinafară, dar o idee nu cred că strică. Baftă! nu, e stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 baga o baterie de proba.. daca e pornit motoru, asta nu inseamna ca merge fara baterie.. e dependent de baterie, merge la ralanti fara baterie, dar daca il accelerezi moare.. pentru ca are nevoie de tensiune suplimentara din baterie, daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile.. tine bateria mai mult pe redresor si incearca dupa aceea ceva manevre de genul pe care l`ai descris in post. Poate e supta bateria si nu mai are proprietati bune de incarcare si stocare. De la carburator, nu cred. Pentru ca ziceai ca, cum treci de 6000 e problema, pai in momentul in care il turezi benzina nu curge toata odata in carb, astfel incat sa`l omoare! Eu inclin 80% ca bateria e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 baga o baterie de proba.. daca e pornit motoru, asta nu inseamna ca merge fara baterie.. e dependent de baterie, merge la ralanti fara baterie, dar daca il accelerezi moare.. pentru ca are nevoie de tensiune suplimentara din baterie, daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile.. tine bateria mai mult pe redresor si incearca dupa aceea ceva manevre de genul pe care l`ai descris in post. Poate e supta bateria si nu mai are proprietati bune de incarcare si stocare. De la carburator, nu cred. Pentru ca ziceai ca, cum treci de 6000 e problema, pai in momentul in care il turezi benzina nu curge toata odata in carb, astfel incat sa`l omoare! Eu inclin 80% ca bateria e de vina. problema e ca n-am redresor de baterie mica, am pentru masina si nu e reglabil. am tinut-o 3 ore, mi-e sa nu se prajeasca. ma gandeam sa merg cu ea sa o incarce alternatorul. bateria e noua Yuasa. a fost cumparata in Septemrie 2013, dar din pacate toata iarna n-a fost scoasa de pe borne. In martie am pus-o pe redresor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Poți să o lași maxim 25 min pe redresor și apoi încă 10-20 min cu motorul pornit (3 ore mi se pare foarte mult). Nu a început să fiarbă? Eu așa am făcut cu a mea, era moartă total (becurile se mai aprindeau, dar nu mai avea forță să învârtă). Totuși tind să cred că nu este de la baterie! Întreabă un mecanic ceva înainte de a încerca să ieși așa cu ea, să nu se defecteze și alceva. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Mai 7, 2014 Autor Share Postat Mai 7, 2014 deci, bateria e buna e incarcata cum trebuie, nu pierde curent, alternatorul e bun, releul la fel... ramane carburatia, probabil prost reglata. alta intrebare ar fi: posibil sa aiba legatura cu bujiile? alea chiar n-am idee de cand n-au mai fost curatate sau schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 carburatoare curatate temeinic,verificat starea bujiilor,filtru aer in buna stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Din ce am observat eu pare o problemă de carburaţie, probabil filtru de aer prea permisiv pentru că pe măsură ce se încălzea motorul întreruperea la accelerare se manifesta la o turaţie tot mai mare. Pare a fi simptomul de amestec sărac-motor rece, moare la accelerări bruşte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 daca masori incarcarea ai sa vezi ca cea mai mare tensiune de incarcare e la ralanti, incarcarea nu creste cu turatiile.. Nu stiu unde ai citit tu asta, dar intotdeauna tensiunea de incarcare creste cu turatia motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.