Zuga Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 sal! Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine ca de 2 saptamani ma chinui sa fac o motocicleta Yamaha dt 80(am6) sa mearga. Am cumparat motoreta de la un prieten de la zarnesti sa ma misc vara asta cu ea prin oras ca are consum supermic... Tipu asta I a schimbat setul, I a pus de 50 pt a o putea inscrie pe primarie. Am luat motoreta acum 2 sapt de la el, moto nemearsa din iarna(nu pornea cum trebuie...). I am desfacut eu carburatorul si acolo, ce credeti???? viermii mai lipseau, era o mizerieeee. Toate bune, am spalat, am curatat, am pornit, dadea cu ulei mult pe toba(amestecul), carburatorul era chinezesc..... Am sunat la un cetatean , am luat un carburetor dellorto pt 50 , am dat jos muzicuta, am verificat o , am schimbat bujia, am schimbat cdi, am verificat bobina, I am scos toba de tot(m am gandit ca poate e infundata) si NIMIC!!!!! Cu carburatorul dellorto porneste impecabil, cu mana, nici nu treie sa ajunga pedala la jumate si a pornit , pe loc trage in ture grav de tot, nu mai da cu ulei pe toba, cu viteza 1 trage bine, iar in momentul in care I am dat o pe a doua GATA, s a terminat, a decedat....2,3,4,5,6 32 KMH!!!!!!! Am tot sunat pe la "mecanici experti in motoare in 2t care mi au zis: FRATE TREBUIE SA VAD, SA O AUD, SA O SIMT EU, SA TI PUN EU BUJIA DE LA MINE, SA TI PUN EU UN ALT CDI, SA TI PUN EU ALT CARBURATOR, ALTA MUZICUTA, POATE MERGE CU ALE MELE CA NU ARE CE SA FIE ALTCEVA.... " povesti de adormit copii, de genu vino la mine , da mi 500-600 lei si poate o reparam... Daca aveti vreo idee sau a mai patit cineva asa ceva v as fi foarte recunoscator... Multam fain! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 sal! Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine ca de 2 saptamani ma chinui sa fac o motocicleta Yamaha dt 80(am6) sa mearga. Am cumparat motoreta de la un prieten de la zarnesti sa ma misc vara asta cu ea prin oras ca are consum supermic... Tipu asta I a schimbat setul, I a pus de 50 pt a o putea inscrie pe primarie. Am luat motoreta acum 2 sapt de la el, moto nemearsa din iarna(nu pornea cum trebuie...). I am desfacut eu carburatorul si acolo, ce credeti???? viermii mai lipseau, era o mizerieeee. Toate bune, am spalat, am curatat, am pornit, dadea cu ulei mult pe toba(amestecul), carburatorul era chinezesc..... Am sunat la un cetatean , am luat un carburetor dellorto pt 50 , am dat jos muzicuta, am verificat o , am schimbat bujia, am schimbat cdi, am verificat bobina, I am scos toba de tot(m am gandit ca poate e infundata) si NIMIC!!!!! Cu carburatorul dellorto porneste impecabil, cu mana, nici nu treie sa ajunga pedala la jumate si a pornit , pe loc trage in ture grav de tot, nu mai da cu ulei pe toba, cu viteza 1 trage bine, iar in momentul in care I am dat o pe a doua GATA, s a terminat, a decedat....2,3,4,5,6 32 KMH!!!!!!! Am tot sunat pe la "mecanici experti in motoare in 2t care mi au zis: FRATE TREBUIE SA VAD, SA O AUD, SA O SIMT EU, SA TI PUN EU BUJIA DE LA MINE, SA TI PUN EU UN ALT CDI, SA TI PUN EU ALT CARBURATOR, ALTA MUZICUTA, POATE MERGE CU ALE MELE CA NU ARE CE SA FIE ALTCEVA.... " povesti de adormit copii, Nu sunt de loc povesti de adormit copii! Un motor in 2 timpi este foarte fragil in echilibrul ,amestec,evacuare,volum aer...etc tu ai facut o gramada de modificari acolo si este normal ca nu merge cum trebuie. Acum cum crezi ca cineva virtual, chiar si mecanic fiind(dintre cei care iti spun povesti) iti poate spune corect care este problema ta? Acum dupa cate ai facut si tot nu merge, nu crezi totusi, ca chiar este nevoie sa se uite cineva calificat la ace motor? Eu iti dorecsc bafta la reparatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Nu sunt de loc povesti de adormit copii! Un motor in 2 timpi este foarte fragil in echilibrul ,amestec,evacuare,volum aer...etc tu ai facut o gramada de modificari acolo si este normal ca nu merge cum trebuie. Acum cum crezi ca cineva virtual, chiar si mecanic fiind(dintre cei care iti spun povesti) iti poate spune corect care este problema ta? Acum dupa cate ai facut si tot nu merge, nu crezi totusi, ca chiar este nevoie sa se uite cineva calificat la ace motor? Eu iti dorecsc bafta la reparatie! +1. Du-l la cineva care macar are habar de reparatii,poate s-au aliniat segmentii sau au fost pusi gresit...sau...sau...,spor la treaba! Editat Mai 31, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Daca i-ai micsorat cilindreea cu aproape 40% e normal sa nu mai traga cum trebuie pt ca rapoartele de transmisie au fost gandite pt motorul de 80. Toba care-i f importanta la motorul 2T daca e cea originala nu mai e acordata corect cu setul de 50. Probabil si avansul aprinderii e nepotrivit. Ai zis ca ai schimbat cdi-ul, cu ce l-ai schimbat? ce fel de cdi? Daca zici ca porneste usor dar nu trage eu prima data as incerca sa maresc avansul, apoi as incepe sa ma joc cu setarile carburatorului, nivel, pozitie ac dozaj, jigleoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 am pus alt cdi de la un rx 50, insa eu simt ca nu s ar alimenta correct . ma duc sa mai umblu sa vad cum sunt pusi segmentii.... va mai anunt diseara ce mai fac... e correct ceea ce spui tu insa in urma cu vreo 3 ani cand am avut 1000rr repsol am avut ceva probleme cu incarcare si am cosultat o groaza de mecanici de renume de prin bucuresti. problema reala si unica a motoretei a fost statorul!!! toti ceilalti m au pus sa schimb magneto complet, releu, baterie, etc.... tot ce era electric..... M am lecuit de mecanicii profeionisti!!! singurul capabil si putin nebun e Balamuc cu care chiar faci treaba, dar acum e plecat la panonia. in ultima instanta, daca nu reusesc sa o fac de capul meu pana sapt viitoare cand se intoarce o sa merg la el... si mai e ceva : eu sunt prost! e motoreta , o stric eu , asta e, dar sa dau bani sa merg la unu si sa o strice el!??!!!!!! cum e???"si futut si banii luati..." va multumesc pentru sfaturi, merg acum sa verific segmentii si sa mai incerc ceva reglaje la carburetor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Ai o logica cel putin dubioasa, la mecanici nu vrei sa te duci ca ti se pare ca te jupoaie..., motorul zici ca-ti porneste usor , tu simti ca nu se alimenteaza dar primul lucru pe care vrei sa-l verifici sunt segmentii.... Daca tu ai dat peste mecanici jepcari si/sau nepriceputi asta nu inseamna ca toti sunt la fel. Daca te documentezi putin pe forum ai sa vezi ca sunt si mecanici buni de care lumea e foarte multumita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 am pus alt cdi de la un rx 50, insa eu simt ca nu s ar alimenta correct . ma duc sa mai umblu sa vad cum sunt pusi segmentii.... va mai anunt diseara ce mai fac...e correct ceea ce spui tu insa in urma cu vreo 3 ani cand am avut 1000rr repsol am avut ceva probleme cu incarcare si am cosultat o groaza de mecanici de renume de prin bucuresti. problema reala si unica a motoretei a fost statorul!!! toti ceilalti m au pus sa schimb magneto complet, releu, baterie, etc.... tot ce era electric..... M am lecuit de mecanicii profeionisti!!! singurul capabil si putin nebun e Balamuc cu care chiar faci treaba, dar acum e plecat la panonia. in ultima instanta, daca nu reusesc sa o fac de capul meu pana sapt viitoare cand se intoarce o sa merg la el... si mai e ceva : eu sunt prost! e motoreta , o stric eu , asta e, dar sa dau bani sa merg la unu si sa o strice el!??!!!!!! cum e???"si futut si banii luati..." va multumesc pentru sfaturi, merg acum sa verific segmentii si sa mai incerc ceva reglaje la carburetor... Ai avut pe dreq 1000rr ..si ai ajuns la scuter. Prietene, sunt f multi baieti priceputi aici. Daca stii sa pui problema "drept" vei primii si ajutor. De cate ori am avut nevoie sau am avut nelamuriri m au indrumat f bine. Si daca nici in B nu sunt, lasa-ma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 Ai avut pe dreq 1000rr ..si ai ajuns la scuter. Prietene, sunt f multi baieti priceputi aici. Daca stii sa pui problema "drept" vei primii si ajutor. De cate ori am avut nevoie sau am avut nelamuriri m au indrumat f bine. Si daca nici in B nu sunt, lasa-ma ! cand aveam eu 929 ca al tau tu cred ca te incaltai cu fesu..... hai sa nu fiu rau poate te plimai si tu cu vreo motoreta carpati/hoinar, nu are rost sa iti enumar tie motivele pentru care am trecut de la miare la motoreta de 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Eu stiu ce are !! Trebuie dusa la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 =))))))) mersi, o s al astept pe balamuc sa vina de la panonia si o sa maduc la el...mersi fain.. sal! sunt ok si segmentii si biela si cililindru si pistonul. astazi am schimbat 4 carburatoare si 5 bujii... cel mai bun randament l am avut cu un carburetor de Honda sky cu care am prins 50kmh si cu care tragea foarte bine pana la jumatate, dupa care incepea sa intrerupaa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) da mi 500-600 lei si poate o reparam... Pai si care e problema? Daca vrei sa mergi ieftin poti merge pe jos. Face piciorul frumos. Editat Mai 31, 2014 de CrazyCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 si apropo cbr ul meu care era acelasi model si culoare ca a ta l am vandut in 2008......de atunci am mai avut 3 miare, iar din februarie am un r1 Santander..... daca mergem si cu scuterul nu inseamna ca suntem fraieri sau prosti cu ne consideri tu! multi dintre pilotii din ROSBK folosesc pt oras scutere datorita manevrabilitatii si consumului foarte mic.... success ! astazi am schimbat vreo 4 carburatoare si bujii. cel mai bine a functionat cu un carburator de Honda sky cu care am prins 50kmh si care tragea foarte bine pana la jumatate iar apoi incepea sa intrerupa... si setul este ok l am desfacut astazi inca o data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 balamuc o sa te trimita la mine )))))) e posibil sa fie o problema si de la cdi, daca imi amintesc eu bine mobra asta e echipata cu power valve electronic. daca nu ii pui cdi-ul ei nu stie cum sa comande servomotorasul nu it promit ca am timp sa ti-o aranjez pt ca trebuie sa imi pregatesc trotinetele de cursa. daca treci cu ea pe la garaj pot arunca un ochi critic sa vedem ce si cum. nici muzicuta nu ar fi de lasat deoparte, trebuie verificata. Coaja asta parca avea si pompa de ulei de amestec automata, asta ar trebui eliminata ca sa nu ai vreo surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 totusi daca stiti pe cineva care este priceput cu adevarat la motoare in 2t spuneti mi si mie ca poate o sa l duc la o consultatie.... imi poti da te rog nr tau??? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Daca te-ai luat dupa "sfaturi" sa vezi daca sunt segmentii aliniati, halal, la 2T nu ai cum s-ai gresesti, CDI-ul nu e cazul sa-l schimbi daca trecerea de la 80 la 50 s-a facut numai prin piston si cilindru fara ambielaj pentru ca ai aceeasi viteza a pistonului in functie de turatie. Si raportul de transmisie daca e inadecvat abia in ultima treapta se vede diferenta ca iti cade turatia in loc sa creasca. Editat Mai 31, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 am desfacut tot, am luat oprin eliminare... totusi nu e normal sa mearga cu 40 kmh si sa mearga interrupt. m am tot gandit sa nu fie vreun scurt, ceva pe undeva...... inca ceva destule de ciudat este ca pedala de pornire se misca foarte usor ca si cu n ar avea compresie dar porneste impecabil, se accelereaza grav de tot cand nu e in sarcina, cu bagi 1 si pleci dupa loc parca e alta motocicleta nu mai merge deloc......??????? ma gandesc sa merg la tipu asta care zice ca l cunoaste pe balamuc ca pare foarte priceput din ce am vazut si daca e si prieten cu balamuc sigur stie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 ar mai fi un chichirez, daca toba e de 80cc si tu ai acum 50cc pierzi turatie in sarcina dar castigi cuplu la ture mici. tocmai experimentrz treaba asta pt hardenduro. am pus toba de 200 pe 125 si cam asta a fost rezultatul. acum mai trebuie sa ma joc cu setarile de la PW pt un randament mai bun si in ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 am desfacut tot, am luat oprin eliminare... totusi nu e normal sa mearga cu 40 kmh si sa mearga interrupt. m am tot gandit sa nu fie vreun scurt, ceva pe undeva...... inca ceva destule de ciudat este ca pedala de pornire se misca foarte usor ca si cu n ar avea compresie dar porneste impecabil, se accelereaza grav de tot cand nu e in sarcina, cu bagi 1 si pleci dupa loc parca e alta motocicleta nu mai merge deloc......??????? ma gandesc sa merg la tipu asta care zice ca l cunoaste pe balamuc ca pare foarte priceput din ce am vazut si daca e si prieten cu balamuc sigur stie!! La 2t motorul functioneaza corect cand carbul(filtrul de aer e foarte important),cilindrul si toba sunt compatibile Acum mi am amintit ca am montat pe un scuter cu kit 68cc (fonta) o toba performanta care nu datea randament decat la cilindrii de 70cc de mare turatie din aluminiu.la mine nu se tura motorul iar viteza maxima era de 50km/h si crestea pana la 70 in timp..trebuia sa modific transmisia ca sa cupleze la o turatie mare unde toba intra in rezonanta Atata timp cat cilindrul si toba nu sunt compatibile...poti sa il demontezi si de 10x...nu rezolvi nimic.Asta e marea filozofie la motoarele 2t.Gaseste pe net principiul de functionare al unui motor din asta si vezi ce rol are toba in procesul de functionare al motorului Totodata carburatorul e la fel de important.Daca nu e reglat corect sau are filtru de aer sport cu jiglerul de benzina standard...motorul da in ,,nas'' la o anumita turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 am verificat si fara toba si tot nu mere deloc!!!! am vb cu JUMBA si voi merge maine la el. mi a zis ca e foarte posibil sa aiba power valve infundat.... o sa va anunt maine dupamasa ce era exact... va multumesc pt ajutor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Are power valve? Daca nenea jumba si a aprins tigarea la evacuarea unui motor 2t,atunci... le stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuga Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 habar n am avut !!!! si nici acum nu mi vine sa cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Pai ce faci, iti incalci principiile? Am tot sunat pe la "mecanici experti in motoare in 2t care mi au zis: FRATE TREBUIE SA VAD, SA O AUD, SA O SIMT EU, SA TI PUN EU BUJIA DE LA MINE, SA TI PUN EU UN ALT CDI, SA TI PUN EU ALT CARBURATOR, ALTA MUZICUTA, POATE MERGE CU ALE MELE CA NU ARE CE SA FIE ALTCEVA.... " povesti de adormit copii, de genu vino la mine , da mi 500-600 lei si poate o reparam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 + Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Poate nu-si incalca princiipiile ca se face la o bere, ca mai sunt unii care ajuta din pasiune, dezinteresat, din pasiune,ca omului ii era frica de teapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Nu am punctat ideea despre bani,ceea ce am vrut sa spun este ca omul a inceput primul post prin a huli mecanicii si ca nu vrea sa duca motorul la nimeni,si toti care vrea sa-i repare motorul,nu trebuie sa-l vada sau atinga.Dar recunoaste ca-l depaseste subiectul si ca pana la urma tot la mecanic ajunge....deci ce rost a avut acel comentariu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.