alex_dr Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 1) primul scuter e un piaggio scaraebo cu motorizare minareli racire pe aer.la inceput pornea foarte foarte greu si mergea cateva secunde,asa ca am verificat scanteia-are,am curatat carbauratorul,verificat tobaba sa nu fie infundata,toate sunt ok asa ca mi-a ramsa sa verific starea cilindrului,avand in vedere ca scuterul avea 17500 km asa ca am desfacut motorul.prezenta urme ded uzura,fanta segmentilor era deja mare si cilindrul avea zgarieturi pe el.de mentionat ca in motor nu s-a umblat niciodata,cota standard.am dus cilindrul la rectificat si schimbat piston cu unul nou.insa problema e ca tot nu porneste. vreo idee ce ar putea sa aiba? PS daca vrea cineva pistonul vechi,e minareli si nu prezinta uzuri,cota standard. 2)este vorba de un peugeot elystar pe injectie,care porneste greu si sta numai in relantiu cand se accelereaza moare.este a unui prieten si ar dori sa il treaca pe carburatie insa trebuie schimbata toata aprinderea.ar avea cineva de vanzare stator magnetou si cdi? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Posibil la primul scuter sa fie problema de la CDI. E doar o presupunere, vazand ce ai verificat pana acum. Ar mai putea fi si din reglajul culbutorilor daca nu sunt pusi la distanta corecta. La fel si la al doilea scuter... sa verifice distanta la culbutori si sa toarne in benzina un aditiv de curatat injectoare pe benzina. Sa nu il toarne pe tot. Sa calculeze in functie de ce scrie pe sticla de aditiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 1 Verifica compresia.Daca are scanterie si benzineste iar lamelele muzicutei inchid ok si nu are compresie dupa alezarea cilindrului,trebuiesc schimbate si semeringurile ambielajului Al meu scuter de 49 2t,dupa 12 ani de la iesire pe linia de asamblare si alti 3 de stat fara sa fie pornit o data.M am trezit ca nu mai are porneste si nu are compresie atunci cand mi a venit cheful de el...verificat carbul,muzicuta,avea scanteie dar nu pornea Am fost ferm convins ca sunt segmentii uzati sau cilindrul e zgariat,cilindrul arata perfect iar segmenti nu aveau 0.01m uzura..erau ca noi... Posibil la primul scuter sa fie problema de la CDI. E doar o presupunere, vazand ce ai verificat pana acum. Ar mai putea fi si din reglajul culbutorilor daca nu sunt pusi la distanta corecta. La fel si la al doilea scuter... sa verifice distanta la culbutori si sa toarne in benzina un aditiv de curatat injectoare pe benzina. Sa nu il toarne pe tot. Sa calculeze in functie de ce scrie pe sticla de aditiv. Sunt motoare 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 m-am gandit si eu ca trage aer fals pe la semeringurile de la ambielaj,insa tot ar trebui sa porneasca,mai greu da porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Sau...nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Simplu ....masoara compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 1) Daca a 'scuipat' un semering de la ambielaj nu mai porneste Daca muzicuta a prins mizerie intre lamele si au ramas intredeschise porneste foarte foarte greu sau deloc. Se alimenteaza, uda bujia? 2) ar fi bine sa depisteze defectul si apoi sa ia decizia de a schimba pe carburatie, eu nu recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 muzicuta am verificat-o si e ok si ea si am avut scutere cu rulmentii uzati care trageau aer fals si porneau,insa foarte greu.compresie are motorul fiind proaspat segmentat.o sa vad maine exact ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 1) primul scuter e un piaggio scaraebo cu motorizare minareli racire pe aer.la inceput pornea foarte foarte greu si mergea cateva secunde,asa ca am verificat scanteia-are,am curatat carbauratorul,verificat tobaba sa nu fie infundata,toate sunt ok asa ca mi-a ramsa sa verific starea cilindrului,avand in vedere ca scuterul avea 17500 km asa ca am desfacut motorul.prezenta urme ded uzura,fanta segmentilor era deja mare si cilindrul avea zgarieturi pe el.de mentionat ca in motor nu s-a umblat niciodata,cota standard.am dus cilindrul la rectificat si schimbat piston cu unul nou.insa problema e ca tot nu porneste. vreo idee ce ar putea sa aiba? PS daca vrea cineva pistonul vechi,e minareli si nu prezinta uzuri,cota standard. 2)este vorba de un peugeot elystar pe injectie,care porneste greu si sta numai in relantiu cand se accelereaza moare.este a unui prieten si ar dori sa il treaca pe carburatie insa trebuie schimbata toata aprinderea.ar avea cineva de vanzare stator magnetou si cdi? multumesc Pregateste-te sa citesti un roman ! Te pot ajuta cu niste informatii este motorizarea la care ma pricep cel mai bine insa lasa-ma sa te corectez putin pentru ca e urat sa ai scuter si sa nu sti ce scuter este.... Nu este piaggio ( pentru ca piaggio are motorizare proprie ) este Aprilia Scarabeo 50 motoriare minarelli orizontal racire aer ! Inainte de toate scrie pe o foaie lista cu urmatoarele verificari pe care le faci si daca le trece le tai cu pixu si daca sunt toate taiate cu pixu atunci nu are cum sa porneasca ! - Verifica daca are scanteie ( trebuie sa fie un albastru movaliu , bujia trebuie sa aiba capul caramiziu daca e folosita ) - Verifica sa se alimenteze cu benzina scoti fisa de pe bujie si dai sa pornesti scuteru si dupa ce scoti bujia aceasta ar trebui sa fie uda ! - Verifica admisia : ~ Carburatorul sa inchida plutitorul sa fie desfundat sa treaca aerul prin toate canalele pe care le are ~ Garnitur dintre muzicuta si carter sa nu lipseasca ( cum deasemenea nu trebuie sa lipseasca nici o garnitura de pe set-ul motor ) ~ Gatu' de admisie sa nu fie rupt sau foarte crapat ( sa ai colier si pe gatu de admiseie si la filtru de aer ~ Suruburile la gatul de admisie care tine amisia pe carter sa fie stranse bine ~ Muzicuta , pui l lumina si sa nu se vada lumina pe marginile lmelelor ! - Trebuie scos variatorul si verificate semeringurile sa nu iasa cu degetul alea ies greu unul este in spatele variatorului unul in spatele aprinderii dar sa fie lupta cu morile de vant ca sa ajungi la ala de la aprindere ! Daca toate astea sunt ok trebuie sa porneasca ! Poti verifica din prima daca e capabil sa porneasca iei cu o seringa iei benzina si scoti bujia i pui in cap la piston strangi repede bujia si dai la peala si daca porneste 2-3 secunde atunci poate porni si trebuie doar sa verici ce ti-am zis ! La al dilea punct nu cunosc nu stiu dar o sa fie ificil ! Trebuie schimbat 50% din motor inclusiv capacul ca sa aiba pedala trebuie carburator cablu de acceleratie aprindere ceva care sa pacaleasca ECU sau o modalitate de anulare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaiadrian Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 1) primul scuter e un piaggio scaraebo cu motorizare minareli racire pe aer.la inceput pornea foarte foarte greu si mergea cateva secunde,asa ca am verificat scanteia-are,am curatat carbauratorul,verificat tobaba sa nu fie infundata,toate sunt ok asa ca mi-a ramsa sa verific starea cilindrului,avand in vedere ca scuterul avea 17500 km asa ca am desfacut motorul.prezenta urme ded uzura,fanta segmentilor era deja mare si cilindrul avea zgarieturi pe el.de mentionat ca in motor nu s-a umblat niciodata,cota standard.am dus cilindrul la rectificat si schimbat piston cu unul nou.insa problema e ca tot nu porneste. vreo idee ce ar putea sa aiba? PS daca vrea cineva pistonul vechi,e minareli si nu prezinta uzuri,cota standard. 2)este vorba de un peugeot elystar pe injectie,care porneste greu si sta numai in relantiu cand se accelereaza moare.este a unui prieten si ar dori sa il treaca pe carburatie insa trebuie schimbata toata aprinderea.ar avea cineva de vanzare stator magnetou si cdi? multumesc eu cred ca ai probleme cu SOCUL. Daca e electric, verifica-l. Sunt aproape sigur ca a ramas pe deschis si de aceea porneste foarte greu si cand porneste nu poti sa accelerezi si se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.