JAGI Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 ce gluma buna. » Post actualizat in 15 Jun 2014 16:16vorbesti din proprie experienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Am avut si eu o cagiva planet de 125, galbena ,posibil sa fie aceeasi, avea un sunet metalic ciudat si cand am desfacut capacul lateral(nu mai stiu daca stanga sau dreapta)am gasit un bolţ cazut din locaşul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Ai montat bolt-ul la locul lui ? Sa remediat problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Nu mai retin exact(era prin 2008), dar parca mai lipsea ceva pe acolo, deci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Nu ar fi mai bine s-o vinzi altui fraier? In cazul in care o vei repara, mai mult de 1000-2000km nu va tine, se prajesc foarte repede motoarele astea. Tin numai daca mergi maxim 60-80km/h. Am incredere ca o sa fie ok motoretele astea tin 20-25k... ce gluma buna. » Post actualizat in 15 Jun 2014 16:16 vorbesti din proprie experienta? @Jagi stiu ca motoarele in 2 timpi sunt mai putin fiabile dar nici chiar asa petarde. NSR-ul meu de 125 are 59000 km in bord. Cunosc istoricul doar pentru ultimii 20.000 (din cati km o avea actualul set) si inca merge bine. Acum 3 saptamani a stat pe circuit la targu secuiesc numai in 9.000-12.000 ture timp de 40 min (vmax de 95km/h in treapta 3) si desi ma asteptat sa cedeze ceva bestia s-a incapatanat sa ma duca si acasa inca 250 km. De fapt rectific: a cedat ceva. Lantul a necesitat o intindere dupa plimbarea de 600 km. Pentru initiatorul topicului sunt de aceeasi parere cu Jagi: Nu poti emite pretentii atata timp cat carpestii si nu investesti niste bani: piese, scule/mecanic eventual si ceva cunostinte tehnice. Editat Iunie 15, 2014 de mirciulik4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 @Jagi stiu ca motoarele in 2 timpi sunt mai putin fiabile dar nici chiar asa petarde. NSR-ul meu de 125 are 59000 km in bord. Cunosc istoricul doar pentru ultimii 20.000 (din cati km o avea actualul set) si inca merge bine. Acum 3 saptamani a stat pe circuit la targu secuiesc numai in 9.000-12.000 ture timp de 40 min (vmax de 95km/h in treapta 3) si desi ma asteptat sa cedeze ceva bestia s-a incapatanat sa ma duca si acasa inca 250 km. De fapt rectific: a cedat ceva. Lantul a necesitat o intindere dupa plimbarea de 600 km. Pentru initiatorul topicului sunt de aceeasi parere cu Jagi: Nu poti emite pretentii atata timp cat carpestii si nu investesti niste bani: piese, scule/mecanic eventual si ceva cunostinte tehnice. Cunostinte am scule am , rabdare nu prea mai este dar mai fac pauza o saptamana doua si o sa comand garnitura de cilindru o sa desfac si capacele ca sa verific daca e boltu ala de vina macar acum stau putin mai calm cu speranta ca boltu ala e de vina si sa remediez problema ! Cu treaba cu apa sunt convins ca lafel cilindru sta in doua bolturi si daca nu ma insel am unul lipsa insa recuperez de la cealalta mobra si daca lipseste ceva pe la ambreiaj sau aprindere bolt etc... completez de la cealalta mobra ( cagiva mito ) ! Oricum acum stau mai calm ! » Post actualizat in 16 Jun 2014 14:09 Am cautat pe net si daca nu ma insel cam asta ar fi si mica mea problema.... [ » Post actualizat in 16 Jun 2014 14:11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 salut, verifica si rulmentii din tot motoru, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Tu ai desfacut motorul bucati? Mie imi suna ca si cum ar fi un chlichet. Sa nu fie cumva montat gresit racul de pornire. Bataia mi se pare cu frecventa mai mica decat miscarea pistonului, dar poate ma insel. Personal am avut bataie de biela la partea de jos si sunetul nu era asa uniform ca intensitate si era aleatoriu la accelerari si decelerari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 Nu are rac de pornire ca nu are kickstarter..... cat despre rulmenti....Daca vorbesti despre cei de la ambielaj sunt ok din ce am verificat eu ! Iar daca motorul trebuie desfacut complet atunci il fac guler celui de la care l-am luat ! Am sa il desfac zilele astea in parti pana una alta sa vad despre ce discutam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Daca motorul este cel care nu avea segmenti in el, ar trebui sa te intrebi cum au disparut. Ambielajul zici ca l-ai verificat tragand de el, sa stii ca nu-i suficient, Hai sa-ti spun cum am depistat eu ca la ambielaj era buba. In primul rand nu stiu daca al tau are partea de jos a bielei pe cuzinet sau pe rola al meu era pe rola. La partea de sus e simplu ca vezi jocul boltului in biela si piston si iti dai seama repede daca sunt uzuri. La partea de jos cand trageam de el nu avea joc dar daca trageam si impingeam de biela ca sa-l rotesc in locul pistonului s-a simtit la mana ca ceva nu e in regula. Am desfacut motorul si am extras ambielajul, rotind biela ca pe o prastie a fost si mai evident ca era rulmentul dintre biela si boltul care prinde manetoanele. Rezolvarea la mine a constat in achizitionarea unui chit biela, bolt maneton, rola si deplasarea in Floreasca unde un meserias adevarat mi le-a schimbat, Cand am avut biela veche in mana am vazut si beleaua : biela se rosese la partea inferioara, practic imi sarise cementarea, ciudat caci partea superioara este cea solicitata, banuiesc un defect de fabricatie cu o cementare slaba. Era sa uit in incercarea mea de depistare a bataii scosesem bujia si am invartit motorul cu o bormasina si nu se auzea. Editat Iunie 16, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Ok o sa incerc si asta desi sunt sigur ca nu e probleme oricum nu imi fac griji am 2 ambielaje de scimb ! Nu imi fac probleme de piese...pe mine ma intereseaza sa descopar cauza si efectul si sa refac ce au stricat altii ! Stiu istoricul acestei mobre si....a fost mobra de mobra pana sa ajunga la ciumpalacu asta ! P.S: Ca sa scoti motorul de pe un cadru de cagiva iti rebuie rabdare frate nu asa..... Editat Iunie 16, 2014 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Ok o sa incerc si asta desi sunt sigur ca nu e probleme oricum nu imi fac griji am 2 ambielaje de scimb ! Nu imi fac probleme de piese...pe mine ma intereseaza sa descopar cauza si efectul si sa refac ce au stricat altii ! Stiu istoricul acestei mobre si....a fost mobra de mobra pana sa ajunga la ciumpalacu asta ! P.S: Ca sa scoti motorul de pe un cadru de cagiva iti rebuie rabdare frate nu asa..... totul se face cu rabdare, scule ai zis ca ai, baga mare fara frica, e doar un motor in 2 timpi, succes! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 totul se face cu rabdare, scule ai zis ca ai, baga mare fara frica, e doar un motor in 2 timpi, succes! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.