tileagaviorel Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Salut Am inlocuit lantul de distributie si intnzatorul si am reglat jocul la supape. Problema mea pleca de la manualul de utilizare unde spune sa trag distributia la punc aliniand semnul T de pe arbore cu semnul de pe carcasa ambreiajului numai ca pe poza se vede ca semnul I este aliniat cu semnul de pe carcasa.Tot odata semnele de pe pinioanele axelor cu came trebuiesc sa fie aliniate cu planul chulasei. Am procedat ca in primul caz,asa cum scrie in carte, si motorul de abia porneste si nu sta la la relantiu. Lampa MIL clipeste in continuu. Inainte sa-l pornes am invartit de mai multe ori motorul ca sa fiu sigur ca nu atinge vreo supapa. Aveti careva cunostinta de problema asta. Poate sa fie o gresala in manual? Multumesc. Editat Iulie 1, 2014 de tileagaviorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Nu e nici o greseala la distributie. Nu ai conectat unul dintre senzori. Verifica din nou toate mufele pe care le-ai deconectat cand ai demontat airbox-ul si capacul de la axele cu came. Editat Iulie 1, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Sustin pe Cesar,si uitat sa conectezi un senzor..eu zic ca MAP-ul. Ori nu ai mufa pusa, ori nu ai bagat furtunele corect. Editat Iulie 2, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Am facut si eu personal distributia la un 954 , dupa manual, totul OK, deci,verifica din nou conexiunile. » Post actualizat in 02 Jul 2014 04:26Mai e un amanunt, sa nu invirtesti de arbore inainte de retensionezi intinzatorul lantului de distributie, sare de la punct. Mai verifica ochiometric si axele cu came, daca-s la semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Iulie 2, 2014 Autor Share Postat Iulie 2, 2014 Salut, Am verificat toate mufele pe care le-am scos si toate sunt la locul lor.Verificat furtune vacuum, toate sunt conectate. Intradevar, ca si cod de defect este senzorul MAP-lampa MIL clipeste o data dupa ce suntez mufa de diagnostic. Furtunul de vacuum e conectat pe senzor si mufa e conectata. Motorul l-am invartit dupa ce am armat intinzatorul. » Post actualizat in 02 Jul 2014 08:20Am elucidat cazul . Distributia se aliniaza la arbore la Semnul "I" si nu la "T" . In momentul de fata este decalata cu un dinte. Va multunesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) ups Ca idee, e foarte util ca, inainte sa demontezi intinzatorul si lantul de distributie sa verifici alinierea semnelor de pe axele cu came si al celor de pe arborele cotit. In general sunt mai multe semne atat pe axele cu came cat si jos la arbore si coroborat cu informatiile laconice din manual poti sa ai surprize neplacute. Editat Iulie 2, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Iulie 4, 2014 Autor Share Postat Iulie 4, 2014 Salut, Am montat distributia corect, la semnul "I" , dat cheie. Merge ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.