Sari la conținut

Problema bujie 2T


andrei belcic
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!😁😺

Am si eu un husaberg te250 2011 de ceva vreme si dupa a doua iesire cu el am inceput sa umblu cu chei si cu bujii la mine!Pun bujie noua si motorul merge ca nou vreo 4 ore(depinde de stilul de pilotaj:blana sau subturat).Inainte sa mi se duca bujia imi dau seama de asta pt ca merge umpic mai inecat si scoate fum mai mult decat normal si dintr.o data moaree pt ca nu mai are scanteie!

Sau cand ma duce o bujie o tura intreaga,a doua zii cand vreau sa pornesc motorul o ia la prima pedala doar ca dupa 1 minut se ineaca.

Dupa parerea voastra ce ar putea fi?😇

Numai bine!😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu inca nu am aflat :(

 

Am fost la dealer-ul KTM din Buc si am expus baiatului de la service problema mobrei si ca fostul proprietar mi-a spus ca mobra e setata pt temperaturi scazute (bine, intre timp m-am jucat cu carburatia, fara rezultat). Mi-a raspuns ca nu are ce sa-mi faca la mobra si sa astept iarna sa ma dau..... Am urat o zi buna si am plecat.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la dealer-ul KTM din Buc si am expus baiatului de la service problema mobrei si ca fostul proprietar mi-a spus ca mobra e setata pt temperaturi scazute (bine, intre timp m-am jucat cu carburatia, fara rezultat). Mi-a raspuns ca nu are ce sa-mi faca la mobra si sa astept iarna sa ma dau..... Am urat o zi buna si am plecat.

Asta cu datul pe timp de iarna m-a distrat la culme :)))) Ehh, lasa Andrei ca trebuie sa fie unii care sa se dea si iarna...pai ce naiba, toti doar vara?!?!? :))))))))))))

Nu ai rezolvat nimic cu Serban?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus bobina mea la mobra lui. Scanteia era la fel cu bobina mea; mie mi se pare mai puternica decat e la mine. Valorile cu ohmetru intre cele doua bobine sunt asemanatoare, Prin urmare am cam eliminat bobina din lantul slabiciunilor.

Mai nou sunt contrariat ca mobra mea nu are termostat. Ar fi o explicatie pt udatul bujiilor. Dar fostul proprietar asa merge cu ea, mai ales pe vreme rece....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CiprianCodrut_KTM la sx-ul meu de 250/2003 am exact aceeasi problema. daca duce bujia o tura de o zi, a doua zi in max 2 km pusca bujia. Cred ca am incercat toate variantele legate de carburatie. Jiglere mai mici, mai mari, am dus nivelul pana la limita minima si la fel. bujiile ude in continuare si consum mare de gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca le uda pe relanti. Circuitul de relanti e infundat si, ca sa stea relantiul, deschidem circuitul principal fie din surubul de limitare a acceleratiei de la carburator, fie de sus, de la cablu. Iar circuitul principal o fi prea bogat pt turatii mici. La mine, daca opresc mobra din sarcina, bujia are culoare perfecta. Daca o las sa mearga la relanti, bujia e uda. Asta inseamna fie jiclor de relanti prea mare ( dar fostul spunea ca mergea bine), fie ce am spus mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un indociu de luat in seama. Incearca ,parerea mea,sa dai relantiul mai mare din surubul de aer. Eu asa am reusit sa fac relantiul ok si nu ii mai uda bujia. Am deschis surubul incet ,incet cand am vazut ca se tureaza mai tare am dat inapoi surubul o juma de tura. Urmaresc cu interes topicul asta pt ca mi.am dat motor 4t si imi caut un bring ding ding ding. Optez pt 200cc dar nu ratez nici 250 si mai ales 300cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma, surubul "de aer" a fost primul lucru la care am umblat dupa a doua bujie omorata. (la prima bujie am zis ca i-a venit sorocul). Nu-i asa simplu, surubul de aer nu lasa doar aer sa treaca, ci si benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine de exemplu nu prea ajung la punctul ala in care ar trebui sa se tureze cand deschizi surubul. Cum de altfel e ideal sa reglezi orice carb. deschizi ala pana incepe sa se tureze, dupa care inchizi cam juma de tura si de acolo te joci daca mai trebuie cu relantiul normal.La un moment dat am desfacut surubul ala de reglaj aproape de tot si motorul mergea fara sa se modifice mersul prea mult :) Si carbul e verificat/ suflat/ curatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei da pe butonul socului nu e posobilitate de a regla ceva?

Nu. E on/off. Doar schimbat jiclorul de soc. Dar nu e cazul. Butonul inchide bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant,stiu mai multe moto 2t care se poate regla ceva din butonul de soc,deci practic de partea de care apesi pe buton tot de ala il rotesti. Initial nu pare ca se poate rotii dar la multe mobre am vazut, CR,YZ,EC,WR. Cand ma gandesc la 2t treaba cu bujia ma pune pe gamdiri. Am avut un TT 600 2000 si la ala aveam problema cu bujia ,o papa repede,relantiul era ok,bujia dupa ce nu mai pornea bujia dadea numai scantee slaba,nu avea alte simtome.

» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:58

am vandut-o si baiatu a zis ca nu a avut probleme.....sigur o fi dat cu busuiocu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema asemanatoare am si eu la un Gas Gas EC 250 din 2001.Cand e rece porneste, sa zicem, cat de cat usor, dar niciodata la prima pedala. Dupa ce apuca sa se incalzeasca si o opresc, nu mai porneste nicicum, trebuie sa o las sa se raceasca putin si sa incep iar sa "pedalez" pana raman fara suflu...

Ce ma induce in eroare este faptul ca dupa ce porneste, merge impecabil, nu se ineaca, nu se opreste, nimic... Am scos bujia si este perfect uscata, dar putin afumata. Tinand cont ca merg cu ceva mai mult ulei de amestec, poate sa fie asta cauza?

O sa cumpar o bujie noua si revin cu o concluzie.

 

Tin sa mentionez ca pistonul si segmentii au fost schimbate recent. deci compresia este "blana".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu, ca o fi un secret la pornire, pentru ca motorul se invarte dar nu o ia... Crede-ma ca am incercat toate combinatiile posibile cu soc/fara soc, cu soc/fara soc si cu gaz deschis maxim, cu soc/fara soc si doar putin gaz, cu benzina inchisa/deschisa, cand i se pune pata nu vrea nicicum...

 

Am scos filtrul de aer sa il curat, o sa demontez si carburatorul sa ma asigur ca nu a tras ceva mizerie din rezervor, dar daca dupa toate astea plus schimbat bujie o sa faca la fel nu stiu la ce sa ma mai uit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Prea multa benzina, recomand sa coborati cuiul pe pozitia 2. Daca e reglata bine mobra trebuie sa stea la relanti pana se termina benzina din rezervor, si inca ceva , amestecul sa fie de 1,8%

Editat de ENDURO TRAZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai apucat sa ma dau dar, daca dupa doua rezervoare consumate fara a-mi mai pusca nici o bujie, putem spune ca s-a rezolvat problema, atunci lucrurile stau in felul urmator:

Aprinderea este OK. Alimentarea era devina, anume amestec prea bogat. Ce am facut:

- am coborat cuiul principal 2 pozitii fata de cea standard, adica pana am fost multumit de culoarea bujiei. Cu o pozitie coborat, tot mai era uda.

- am reglat surubul de aer doar la o jumate de tura iar relantiul l-am obtinut din reglarea siberului astfel incat contributia circuitului de relanti sa fie minima.

- am schimbat indicativul bujiei de la 8 la 7. Cu 9 n-a mers.

 

Intre timp am cumparat alt jiglor principal, alt jiglor de relanti si alt cui principal. Cu noul jigler principal si cui principal (158 in loc de 162 si NOZI n loc de NOZH) tot la a 2-a pozitie arata cel mai bine bujia in loc de pozitia 4, cum este standard. Cu noul jigler de relanti (38 in loc de 42) am deschis surubul de aer la o tura si pare ca nu imi mai uda bujia la relanti. Dar n-am apucat sa ma dau cu noile setari ale carburatorului.

 

In concluzie, buba a fost din alimentare iar, cand mai apar situatii similare gen omorat bujii pe banda (chiar si 2 pe juma de zi de dat), sfatul meu este sa se urmareasca aspectul bujiei, atat in mersul normal cat si la relanti. Poate arata OK bujia daca este scoasa dupa o perioada de mers la relanti dar sa se ude cand se marge cu acceleratia deschisa. Si invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit. Foarte logica toata treaba pana la urma,dar nah,e un motor cu fff multe reglaje,aici e un plus pt 4t. Duminica m-am dat cu un GG EC300 si e faina senzatia de 2t,plus ca consumul m.a uimit,in sensul bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...