Jump to content

probleme relanti honda cbr f4


Recommended Posts

proaspat detinator din ploiesti de cbr f4...dupa cumparare mergea supeer...la cateva zile dupa ce am venit dela itp unde totul a fost gasit ok...la semafoare cand opream oscila la relanti si uneori cand plecam...dadea in'nas 'si se oprea ...pleca usor de la buton ...dar la urm semafor cam la fel.Mentionez ca dimineata porneste f bine cu socul putin tras ,pe sosea fuge ,trage ,se tureaza normal...CAND AM CUMPARAT-O rezerva era aprinsa..am pus 11 l benzina buna de 98 si am ajuns acasa super.Dupa 2 zile am umplut rezervorul cu 14 l benz 95 rompetrol si am intrebat un detinator f4 cum e cu pozitia robinet benzina.nu stia dar mi a aratat unde este.al meu era POZITIA sus si mi l-a comutat pe p0zitia jos.a doua z i am plecat la itp si au aparut problemele la relanti.pana sa o cumpar moto a cam stat!.CE BANUIESC SI CE AM MAI FACUT LA EA ; am schimbat filtru aer care era PLIN DE PRAF SI NISIP curatat carburatoare doar un jigjer mai inalt dar nu si suflat.merge putin mai bine dar dupa ceva plimbare tot oscileaza relantiu ...Bateria se incarca bine... ma gandesc ca atunci cand am comutat robinetul sa fi intrat mizerie in carb?! sau benzina proastA?..moto are 55000 mii km. ce ulei trebuie sa pun ? a folosit cineva ulei KROSS 10W 40 CICA E BELGIAN !multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

proaspat detinator din ploiesti de cbr f4...dupa cumparare mergea supeer...la cateva zile dupa ce am venit dela itp unde totul a fost gasit ok...la semafoare cand opream oscila la relanti si uneori cand plecam...dadea in'nas 'si se oprea ...pleca usor de la buton ...dar la urm semafor cam la fel.Mentionez ca dimineata porneste f bine cu socul putin tras ,pe sosea fuge ,trage ,se tureaza normal...CAND AM CUMPARAT-O rezerva era aprinsa..am pus 11 l benzina buna de 98 si am ajuns acasa super.Dupa 2 zile am umplut rezervorul cu 14 l benz 95 rompetrol si am intrebat un detinator f4 cum e cu pozitia robinet benzina.nu stia dar mi a aratat unde este.al meu era POZITIA sus si mi l-a comutat pe p0zitia jos.a doua z i am plecat la itp si au aparut problemele la relanti.pana sa o cumpar moto a cam stat!.CE BANUIESC SI CE AM MAI FACUT LA EA ; am schimbat filtru aer care era PLIN DE PRAF SI NISIP curatat carburatoare doar un jigjer mai inalt dar nu si suflat.merge putin mai bine dar dupa ceva plimbare tot oscileaza relantiu ...Bateria se incarca bine... ma gandesc ca atunci cand am comutat robinetul sa fi intrat mizerie in carb?! sau benzina proastA?..moto are 55000 mii km. ce ulei trebuie sa pun ? a folosit cineva ulei KROSS 10W 40 CICA E BELGIAN !multumesc anticipat

 

Releul de incarcare, vezi cand e motocicleta calda cu far aprins si ventilator pornit cat iti mai incarca, nu la rece.

Link to comment
Share on other sites

i am pus si nr de PH.pleaca bine merge bine trage ok ...Dupa ce se incalzeste tot la fel oscileaza relant si cand pleaca si ventilatorul moare...am masurat tensiunea cu toti consumatorii porniti dupa ce se incalzeste si merge prost si arata 12,8 max 12, caind o accelerez...


» Post actualizat in 10 Jul 2014 17:09

max 12,9


» Post actualizat in 13 Jul 2014 13:11

scuze!!!!!cand merge prost arata 11,8 maxim 11,9 cand accelerez

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut si eu problema asta si am facut urmatoarele: schimbat baterie, schimbat releu, schimbat bujii, schimbat bobine inductie,sincronizat si curatat carburatoare,schimbat ulei, benzina noua in rezervor, curatat carbunii de la ventilatorul radiatorului..problema persista. mai ramane CDI. da.mi de veste daca rezolvi.

Link to comment
Share on other sites

exact. la fel si cu intinzatorul de lant de distributie care zornaie intre 5000-6000 ture. l.am schimbat (impreuna cu lant/patine) si dupa 200km a inceput iar.

Edited by laurbalaurcbr
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta si am facut urmatoarele: schimbat baterie, schimbat releu, schimbat bujii, schimbat bobine inductie,sincronizat si curatat carburatoare,schimbat ulei, benzina noua in rezervor, curatat carbunii de la ventilatorul radiatorului..problema persista. mai ramane CDI. da.mi de veste daca rezolvi.

Uitat verificat statorul alternatorului. Dureaza maxim 5minute. Cele mai multe pb apar deoarece apare scurtcircuit intre infasurarea statorului si miezul lui de metal, care e legat electric la shasiul moto, care la rindul lui e legat electric la minusul bateriei. E prima verificare care trebuie facuta. Sirma infasurata pe stator e izolata cu rasina, aceasta rasina crapa din cauza imbatrinirii si a caldurii, a vibratiilor. E un defect foarte frecvent, insa mai nimeni nu-i da importanta, si cheltuie sute de euro pe alte defecte probabile. Multi mecanici stiu problema dar o omit special ca sa incarce nota de plata cu lucrari suplimentare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...